Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velice dlouhé doručování. Objednáno 13.5. a zboží ještě nedorazilo ani na DEPO přepravce.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Drahé poštovné a nedodržení termínu dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdlouhavé doručování,téměř nemožný kontakt s prodejcem
    • Zdlouhavé doručování,téměř nemožný kontakt s prodejcem

    Jsem na rozpacích,očekáváte dřív chválu,než jste schopni řádně a ihned zaplacené dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kurýr se vůbec neozval, s tím, že mi bude zásilku předávat, tudíž ani nevím kde je.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržel jsem anketní otázky na dodávku zboží, které mi zatím nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel jsem dostala informaci v e.mailu, že zboží mi bylo doručeno (předáno). Už je to čtyři dny a zboží jsem stále nedostala.
  • Dorazil váš dotazník dřív než zboží,
    zásilku nemám ani žádné info o dodání, termínu, kurýrovi

  • Jak můžu hodnotit.
    Čekám a čekám a čekám
    Už jsem dávno zaplatil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Reklamace stále nevyřízena. Čekání na štítek jest nekonečný. Obava z navrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Zboží mělo být doručeno přepravcem domů. O 2 týdny později dodal jiný dopravce na depo k vyzvednutí.
    • Nekvalitní zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemají aktuální skladové zásoby.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží přišlo poškozené
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Udělají rozhodnutí bez vašeho souhlasu.

    První e-mail byl o tom že zboží je na paletách poškozené, že musejí zboží zkontrolovat. Druhy a třetí e-mail zaslaný po cca 30 minutách od prvního e-mailu, hned o tom že jsem nedal nijak vědět obchodu s řešením, tak hned zrušení a vracení peněz? Místo toho aby daly zákazníkovy na výběr třeba podobného produktu nebo vracení peněz. Za mě nikdy více. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabízejí zboží, které konkurence v nabídce nemá.
    • Čekat na standardní (nevýjimečné) zboží až 6 týdnů je v dnešní době velmi zvláštní.

    Dlouhá čekací doba u standardního zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod nabízí různí druhy zboží, ale dodavatelé se liší. Někteří zboží doručí rychle. Jiným to trvá. Chválím pomoc online od jejich podpory.
    • Nabízí zboží jiných obchodů - něco jako allegro
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím přišla jen faktura, dodáno bude snad do 10.6.!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží nedorazilo a vůbec nemáme odezvu kdy dorazí.

    Poohlédněte se po jiném pro) dejci.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží chodí po částech. Nelze pravdivě sledovat zásilky. Na zboží, které dorazilo, nebyly prozatím doručeny faktury. Zboží skladem není pravda, po více než týdnu zbozí nedodáno kompletně. Zbytečný stres !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dorazilo jiné zboží