Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží stále po týdnu nedorazilo

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili.

    Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou nevidím
    • Zboží ani týden po zaplacení nedorazilo. Kaufland ho alespoň z části posílá ze skladů v Německu. Nevím o tom, že by na tuto skutečnost byl zákazník výrazně upozorněn. Takže pozor, sliby chyby.

    V našich končinách je zboží z e-shopu dodáváno poměrně rychle. Týden od objednání v Kauflandu a produkt je teprve někde na cestě na depo? Měli by s sebou němečtí podnikatelé hodit. Nebo shop neprovozovat.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili.
    Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pěkné ceny
    • Zboží, které jinde není vůbec v nabídce
    • Zboží nedorazilo

    Objednáno před deseti, potvrzení o odeslání balíku před pěti dny. Jenže na webu DPD zásilka stále visí na začátku procesu, tj. v "Přijali jsme informace k zásilce od odesílatele". Těžko říct, jestli se to dá brát jako odesláno, protože už tam takhle je čtyři dny. Čekal bych, že během několika hodin poté bude balík předán dopravci, ale evidentně se tak nestalo. Kaufland by měl vyžadovat vyšší standard od prodejců na své platformě.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli vámi otevřený tiket, ve kterém zatím nebyl zapojen zákaznický servis Kaufland.cz. Nyní jsme zákaznický servis zapojili. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Přehled ve zboží
    • Zboží zatím nedorazilo.

    Zboží zatím nedorazilo,nemohu posoudit,předpokládala jsem kratší dobu dodání .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po 5 týdnech nedorazilo, komunikace s obchodem velmi zdlouhavá a nesrozumitelná.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nedorazilo. Neni mozne nikohoho kontaktovat. Prisla jsem o penize.
    • Budu rada kdyz me po precteni tohoto hodnoceni zkontaktujete

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi jeste nedorazilo, zadne info o doruceni, ale uz prijde dotaznik spokojenosti.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedorazilo v termínu

    Prý objednávka nedorazila k výrobci. Zboží jsem objednal protože mělo být skladem a doručení do týdne.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Zboží nedorazilo ve stanoveném datu
    • Dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi stale nedorazilo.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • chaotické vyřízení objednávky, objednávka byla zaplacena předem, přesto přišla na dobírku s tím, že to máme odmítnout a zašlou nám to znovu již bez dobírky . . následně několikrát změněn status doručíme/nedoručíme, dohadování, nakonec zboží nedorazilo - otřesná zkušenost na dnešní dobu

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám na dodání zboží a komunikace veškerá žádná

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Za 160 Kč poštovného zboží stále nedorazilo a to už od objednávky uplynul týden! Jiné obchody mají poštovné cca 39-59 Kč a zboží dorazí do 2-3 dnů. Již nebudu u vás objednávat.

    Velmi drahé poštovné a velmi dlouhá doba doručení. Tedy vlastně nevím, jestli zboží vůbec přijde! Velmi negativní zkušenost.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží po 7 dnech od objednání doposud nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Bezpochyby velký výběr sortimentu.
    • Neskutečně dlouhá doba dodání (zboží stále nemám).
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mega nevyhoda je ze k dorucivani pouzivaji ceskou postu. Zbozi zatim nedorazilo, prestoze posta online vcera dvena sms a v aplikaci slibival doruceni.

    Dokud budou pouzivat ceskou postu asi nema cenu objednavat

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po 9- ti dnech zatím nedorazila a nevím, kde je?!!!!!

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací lhůta . Zboží dosud nedorazilo.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vůbec nedorazilo. Asi bylo poslán Českou poštou, která ovšem na Prahu 8 již cca 6 let vůbec nedorucuje a je nekontaktní. Tyto informace jsou Kauflandu jistě znami, takže vědomě zásilku svěřili de facto podvodné firmě, která deklarované služby vůbec neplní. Takže 2 dny před Vánocemi nemám ani balík, ani peníze.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli vámi otevřený tiket, ve kterém zatím nebyl zapojen zákaznický servis Kaufland.cz. Nyní jsme zákaznický servis zapojili. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ZBOŽÍ NEDORAZILO

    Absolutně nechápu, proč zboží po víc jak měsíci nedorazilo, nikdo nekomunikuje. NEDOPORUČUJI :-(

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: https://www.kaufland.cz/contact/form
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz