Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jednoduchá objednávka
    • Rychlé dodání
    • Nedostla jsem od dopravce info, že balík bude doručován, ale naštěstí byla manžela doma a balík vyzvedla
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • velký výběr výrobků různých výrobců
    • kvalita za rozumnou cenu (škrabadlo pro kočku)
    • poměrně rychlá dodací lhůta, vzhledem k tomu, že výrobky odcházejí z Německa
    • Dopravce GLS
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velké množství zboží za dobré ceny
    • Jako dopravce je použita česká pošta a to je velký problém

    Zboží nebylo doručeno ani za 6 dní, na dotaz kde je moje objednávka nikdo nereaguje. Zaplatit chtějí hned ale není záruka že vám bude zboží doručeno.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Komunikace s dopravcem

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nelze platit dobírkou
    • nelze si zvolit dopravce

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Přišla mi zpráva o předání zboží dopravci mejlem a pak pár dní na to už mi volal dopravce až během dne doručení. Vzhledem k tomu že to byl nábytek, mohla by to být pro někoho komplikace...
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Široký výběr.
    • Dopravce, zboží mělo být doručeno 25/1 ci 26/1, ale stále nedorazilo. Snažila jsem se kontaktovat řidiče, ale byl celý den nedostupný.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dopravce nedostal moje telefonní číslo
    • České znaky ve jméně a adrese byly zkomoleny

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena a nabídka dobrá
    • při uzavírání obchodu chtěli propojení na Kafland cart, a pak neposkytly dopravci na mne ani telefon, ani e-mail přesto že to Kafland cart má, kupon se taky neaktivoval, tedy nechápu propojení a kdybych cart neuvedl bylo by to lepší, přechod k platbě byl rychlý takže jsem nemohl zkontrolovat co vlastně o mne konečný prodejce ví!!!

    Problém komunikace, zbytečně rychle jsem přešel pod český kaufland a nemohl zkontrolovat komunikaci s konečným prodejcem, česká platforma neposkytla dopravci co mohla!!!!!
    Nabídka cena poměr dobrý, dá se vybrat, ale pozor jak se zachová platforma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Nemám ani peníze
    • Nemam e-mail od dopravce
    • Nemam zboží

    S obchodem sem těžce nespokojen, zboží jsem objednával 5 pracovních dnů zpět, s tím že bylo od jiných e-shopů. Jeden e-shop měl zboží doručit do druhého dne, e-mail o předání přepravci jsem dostal den po předpokládaném termínu doručení. E-mail od přepravce doposud nemám a to je 4 dny po předpokládaném termínu doručení. Druhé zboží mělo dojít před 3 dny. Nevím o něm ani tečku. Asi budu žádat odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • drahý
    • nelze vybrat doručovací společnost
    • česká pošta nedoručuje, nutno vyzvednout na poště
    • není přátelský k angličtině

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dopravce DPD - změněn termín doručení !!! s odvoláním, že bylo učiněno na přání objednatele, což nebyla pravda. DPD absolutně nespolehlivé !!!

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Výhodné ceny
    • Jelikož mi obchod oznámil že zboží bude doručeno v horizontu cca jednoho týdne, ocenil bych alespoň den předem informaci, že zboží už je na cestě. To se bohužel nestalo a způsobilo to komplikace mě i dopravci.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba
    • Nekomunikace ze strany Kauflandu
    • Není se kam obrátit
    • Doručovací služba se neozvala a přijela, nikdo je nečekal a nebyl doma, balík si odevzdali na poštu a Kaufland bral toto jako doručeno, po urgenci kde balík je se Kaufland nezval
    • Za nás katastrofa, již neobjedname

    Nedoporučuji, katastrofa. Objednávky jdou že zahraničí přímo od dodavatelů a Kaufland nic nezjistí (např kde se zásilka nachází, kam byla dodána) čekali jsme na předem uhrazenou zásilku, kterou někam dorucili a nevíme kam, nikdo se z Kaufland neozval. Aplikace hlásí doručeno a my nic nemáme. Katastrofa...

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli vámi otevřený tiket, ve kterém zatím nebyl zapojen zákaznický servis Kaufland.cz. Nyní jsme zákaznický servis zapojili. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Doprava zdrama
    • Nemohla jsem ovlivnit výběr dopravce. Jedna objednávka rozdělena na dvě. První přišla rychle, druhá z ciziny přes dopravce, kterého nepreferuji a do Z- boxu. Při přesměrování zásilky došlo k hrůze, oni neví co to slovo znamená!!!
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Dopravci nebylo předáno telefonní číslo, a tak se zásilkou nedorazil, dokud jsem mu nezavolal z důvodu nedorazení zásilky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • PŘIŠLO ÚPLNĚ JINÉ ZBOŽÍ NEŽ JSEM OBJEDNALA A ZAPLATILA.A DOPRAVCE ZÁSILKU NEDORUČIL ANI NA DANOU ADRESU,MÍSTO TOHO JI HODIL ZA PLOT U JINEHO DOMU.ZA MĚ NAPROSTÁ NESPOKOJENOST

    NAPROSTÁ NESPOKOJENOST A NESCHOPNOST.ALESOPON PANÍ NA INFOLINCE BYLA MILÁ

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Doručení o.k. , přesně v určený datum a čas
    • Při objednávce jsme předem neznali dopravce.

    Spokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před 14 dny objednáno. Po 9 dnech přišlo oznámení, že je zásilka na cestě. Odkaz na sledování zásilky je nefunkční. Podle čísla zásilky nejde u dopravní společnosti dohledat. Místo toho mi chodí otravná avíza do e-mailu, abych ohodnotil nákup.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlejší dodávka, než bylo avizováno
    • dopravce nekomunikoval předem