Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
    • Komunikace
    • Cena
    • Kvalita výrobku
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velký výběr daného zboží za skvělou cenu.
    • Žádná.
    • -

    Obchod doporučuji, vcelku rychlé dodání zboží, které je velmi kvalitní a odpovídá jak fotografii, tak i všem ostatním specifikacím :)

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobré ceny, bezproblémové doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost + cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Příznivá cena a rychlost dodání
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Spolehlivý obchod
    • Časté průběžné informace
    • Dobrá cena
    • Poněkud delší doba dodání, i když v rozmezí, které obchod uvádí. Obvykle bývají dodací lhůty výrazně kratší.

    Celkově jsem velmi spokojen a obchod mohu, pokud nepospícháte na dodání, vřele doporučit.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Super cena
    • Dobrý výrobek
    • Špatně zabalené zboží
    • Člověk neví, který den to přijde

    Koupila jsem zahradní houpačku. Šla z Německa, takže člověk neměl info o tom, který den to přijde, až v daný den přišla zpráva, že jede balík. Bohužel v tenké krabici těžká houpačka, tudíž krabice byla poškozená. GLS dalo škodový formulář a naštěstí uvnitř bylo vše v pořádku. Houpačka byla kvalitní, super návod na sestavení, poměr cena výkon super. Hned druhý den od objednání odeslané. Takže nakonec vše ok.

    • Nabídka
    • Cena
    • Rychlost

    Dobrá koupě

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pěkné ceny
    • Zboží, které jinde není vůbec v nabídce
    • Zboží nedorazilo

    Objednáno před deseti, potvrzení o odeslání balíku před pěti dny. Jenže na webu DPD zásilka stále visí na začátku procesu, tj. v "Přijali jsme informace k zásilce od odesílatele". Těžko říct, jestli se to dá brát jako odesláno, protože už tam takhle je čtyři dny. Čekal bych, že během několika hodin poté bude balík předán dopravci, ale evidentně se tak nestalo. Kaufland by měl vyžadovat vyšší standard od prodejců na své platformě.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli vámi otevřený tiket, ve kterém zatím nebyl zapojen zákaznický servis Kaufland.cz. Nyní jsme zákaznický servis zapojili. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobrá cena produktu
    • zaplaceno, ale zboží nedodáno, vzniklá nejistota

    V poslední době se jedná o eshop s nejpomalejší reakcí, zboží po úhradě se již týden "připravuje k odeslání". A zrovna je to rychlovarná konvice, kdy se mi stará pokazila a ohřívám vodu v hrnci :o/

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli vámi otevřený tiket, ve kterém zatím nebyl zapojen zákaznický servis Kaufland.cz. Nyní jsme zákaznický servis zapojili. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé
    • levné
    • zajímavý výběr
    • při zásilce z ciziny nebývá přiložen český návod

    určitě zde nákup zopakuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Skvělá komunikace, rychlost a cena. Skvělý obchod.

    Maximální spokojenost, není co vytknout.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá komunikace, dobrá cena a kvalita zboží.
    • Nelze platit na dobírku, což v dnešní době preferuji.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá cena
    • Komunikace obchodu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nakupoval jsem poprvé, dobrý výběr a cena.
    • Nic.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velké množství zboží za dobré ceny
    • Jako dopravce je použita česká pošta a to je velký problém

    Zboží nebylo doručeno ani za 6 dní, na dotaz kde je moje objednávka nikdo nereaguje. Zaplatit chtějí hned ale není záruka že vám bude zboží doručeno.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost doručení a jeho cena

    velký výběr kvality a ceny, fotky odpovídaly skutečnosti

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký sortiment, dobré ceny.
    • Objednal jsem najednou dvě věci. Každá mi byla doručena zvlášť a v jiném termínu.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Super cena
    • Super rychlost
    • Dobrá kvalita
    • Česká pošta volala 5minut před dodáním které bylo plánováno až za několik dní
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyhodna nabidka a dobre akce a ceny
    • siroky vyber
    • vse na jedne strance
    • klamava reklama
    • ceny na strankach obchodu neodpovidaji skutecnosti
    • vyrobky dotahane z ciny ktere muzete koupit z ciny mnohem levneji nez udava Kaufland

    Kaufland nabizi ceny, ktere pote upravi a Vam zrusi objednávku a cenu navysi. Pritom dany vyrobek jsem za puvodni cenu kterou Kaufland uvadel tedy tu puvodni nizsi koupila nakonec jinde. Spatna zkušenost znovu tu uz nekupovat rozhodne nebudu a dal obchod rozhodne nedoporucim.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz