Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poslali jiné zboží, značka, rozměry. Zboží jsme vrátili, skoro týden už čekáme na vrácení penez

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Strnade, děkujeme Vám za nákup v našem internetové obchodě.
    Za chybu, kterou jsme měli uvedenou na našich stránkách se moc omlouváme. Bohužel při zadávání nového produktu jsme skutečně uvedli chybný rozměr obalu na gril. Ještě jednou se za tuto chybu moc omlouváme.
    Po obdržení vaší reklamace kolegyně zajistili svoz daného zboží a ihned po vrácení zboží Vám byla platba vrácena zpět.
    Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • poničené zboží

    Zboží mi bylo doručeno sice v nepoškošeném obalu, ale o to větší překvapení, že po o vybalení zboží bylo vrchní víko bedny výrazně a velmi viditelně poničené, to znamená, že to byl záměr odeslat zboží 2 jakosti.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Gilani, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě Superdiskont.cz.
    Velice nás mrzí, že jste obdržela poškozené zboží. Bohužel není možné, kontrolovat zboží před odeslání a porušit tak originální balení. Mohlo by to na zákazníka působit, jak píšete, jako druhá jakost.
    Pokud zákazník po přijetí zjistí závadu, je jeho povinností kontaktovat nás do 3 dnů od obdržení zboží a my zajistíme adekvátní náhradu. Pokud je to tedy váš případ, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře na našich stránkách (https://www.superdiskont.cz/reklamace-claim-60 ), na jehož základě se s vámi spojí naše reklamační oddělení.
    Výrobky druhé jakosti nenabízíme. Pokud není přeci jenom zboží ve 100% stavu, vždy je závada uvedena v popise u výrobku na našich stránkách.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota, zdlouhavé jednání, neustálé výmluvy na dodavatele atd.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Kodadová, velice si vážíme toho, že jste měla zájem o nákup právě v našem obchodě.
    U každé položky, kterou si na našich webových stránkách prohlížíte či objednáváte, naleznete mj. i informaci o její skladové dostupnosti. Zvolila jste si objednávku s osobním odběrem na naší prodejně v Praze. Kde bohužel není možné zajistit dostupnost všech našich nabízených produktů. Dokážeme ale pro naše zákazníky zboží převést z našeho expedičního skladu a to 1x týdně. O celém průběhu vyřízení vaší objednávky jste byla od kolegů informovaná. Bohužel nafukovací postel, o kterou jste měla zájem, jsme museli nejprve objednat u našeho dodavatele. Následně poté jsme vám sdělili termín případného doručení na naší prodejnu. Ano, termín naskladnění byl delší něž jsme i my předpokládali a velice nás to mrzí.
    Přejeme si, aby případný další nákup u nás byl již bez jakýchkoliv větších zdržení a komplikací.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nebyl jsem informován o tom, že zboží již není k dispozici

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Šámale, děkujeme Vám za zájem nakoupit v našem internetovém obchodě.
    Nejprve bychom se Vám chtěli omluvit za nevyřízenou objednávku. Bohužel o vámi objednané hrablo byl enormní zájem a nedokázali jsme tak uspokojit většinu našich zákazníků, jelikož ani žádný z našich dodavatelů nedokázal zajistit doručení zboží.
    Mrzí nás to a budeme se snažit se z těchto chyb do budoucna poučit.
    Děkujeme za pochopení.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dle mého názoru výběr zboží špatná orientace

    Chtěli jsme formu bábovky a přišla nám menší velikost, zřejmě došlo k chybě při výběru přímo na stránkách.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Tejčku, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Mrzí nás, že orientace na našich stránkách je pro vás složitá. Snažíme se přesto zboží řadit do příslušných skupin tak, aby vše bylo přehledné. U zboží máme rozsáhlé popisky a pokud by přeci jenom zákazníkovi chyběla nějaká informace, mám možnost nám zaslat dotaz, na který se vždy snažíme odpovědět co nejdříve je to možné.
    V případě, že vám obdržené zboží nevyhovuje, máte plné právo nám jej do 14-ti dní vrátit. Přesto věříme, že budete nakonec s výrobkem spokojený a případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Maléři, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Přiznáváme, že tentokrát odeslání vaší objednávky bylo krapet delší. Zdržení bylo způsobené velkým nárůstem objednávek na hrabla na sníh. Přestože jsme si mysleli, že jsme tímto zbožím dostatečně zásobeny, opak byl pravdou. A náš dodavatel na tom byl podobně. Sněhová nadílka nás zaskočila a internetový trh nebyl dostatečně připraven. Přesto jsme se snažili ze všech sil a vaši objednávku doručili jak nejdříve jsme dokázali.
    Věříme, že nám toto malé klopýtnutí prominete a nezanevřete na nás do budoucna.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Občas dobré ceny
    • Chyba v objednávce
    • Pomalá komunikace
    • Neochota k napravení chyby

    Nakupoval jsem pro "Ježíška" a bohužel jsem zboží osobně nepřebíral. Až o Vánocích jsme zjistili, že v balíku není, co mělo být. Při snaze o reklamaci (až na druhý pokus) mi bylo odpovězeno jen citací obchodních podmínek - na překontrolování dodávky jsou 3 dny - potom smůla. Žádná omluva, žádná nabídka k řešení, pouze nejasný příslib, že se tím možná někdo bude zabývat. Čekám týden ... a zatím nic.
    Takže si dávejte pozor, čtěte obchodní podmínky a v případě problémů nečekejte nějaké rychlé vyřízení. Mám dost zkušeností s jinými obchody, ale tato je zatím nejhorší!!!

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Nosku, nejprve bychom Vám chtěli poděkovat za nákup v našem internetovém obchodě.
    Je nám velice líto, že Vaše zásilka nedorazila v pořádku. Bohužel Vás musíme zopakovat, že dle obchodních podmínek je nutné zboží překontrolovat do 3 pracovní dní od doručení. Zboží jste převzali 8.12.2020, po tak dlouhé době není možné reklamovat.
    Toto není náš výmysl, ale tak jako obchodník je povinen dodržovat práva a povinnosti tak stejně i zákazník je povinen se řídit obchodními podmínkami.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Obchod komunikuje a snaží se situací řešit, pokud by byl jiný dopravce než WEDO, asi by bylo vše v pořádku.
    • Rychlá expedice zboží.
    • Dopravce WEDO vozí mop stále mezi depem a Uloženkou. A od 5.1. se neděje ani to.
    • Věřím, že vytřeme alespoň na Velikonoce.

    Obchod jako takový za situaci nemůže, ale měl by zvážit další spolupráci s dopravcem WEDO. To, co předvádí je opravdu neuvěřitelné s pokud bude někde v jiném obchodě tento dopravce, nikdy více.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Polcare, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Vaše spokojenost nás moc těší a budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň. Jako poděkování jste od nás po odeslání objednávky obdrželi do své e-mailové schránky slevový kupón na další nákup.
    Vaše nepříjemná zkušenost s přepravní společností WEDO ( Uloženka) nás velice mrzí, bohužel z naší strany není možné jejich služby jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. V tuto chvíli již nabízíme podobnou službu a to Balíkovnu od České pošty. Kde si opět můžete zboží nechat zaslat na nejbližší pobočku ve vašem okolí a nemusí to být pouze pobočka České pošty.
    Přesto i tak věříme, že na náš obchod nezanevřete a s výrobky značky Vileda budete spokojený.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Konvice nebyla v originalní krabici, pouze vložena do mnohem vétši krabice od Lei fhait.
    Vzhledem k tomu, že to byl dárek, nepůsobilo to vhodným dojnem. Zboží nebylo označené jako rozbalené. V tonto ohledu velké zklamán.í

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Druzescová, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Omlouváme se, ale vámi zakoupenou termokonvici obdržíme od společnosti Tefal již bez kartonového obalu. Bohužel není v našich silách zajistit pro zákazníky dárkové balení. Rozumíme, že jako dárek to nemusí působit vzhledně, ale přeci jenom jde o produkt, nikoliv o obal ve kterém je případně zboží doručené. Myslíme si, že v dnešní době, plné odpadů je tento způsob expedice výrobků správný a přidáváme se ke společnosti Tefal, která se tímto snaží eliminovat produkci nepotřebného odpadu.
    Přesto věříme, že jste konvici dokázala pro obdarovaného krásně zabalit a byl nakonec spokojený.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    mel jsem za to, ze objednavka je zaplacena a expeduje se, po 4 pracovnich dnech a 1 vikendu jsem od podpory zjistil, ze platba neprobehla, banka mi to z nejakeho duvodu zrusila
    v dnesni dobe mi prijde samozrejme, ze je v zajmu obchodu i zakaznika, aby objednavka byla vytvorena a zaplacena a expedovana co nejdriv to jde, protoze to je podstata toho byznysu, tento obchod to prilis netrapi
    vyhledavani na webu je prakticky nepouzitelne, vyber je tak siroky ze najit konkretni produkt bez heureky je nemozne

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Musile, děkujeme vám, že jste měl zájem o nákup právě u nás.
    Velice nás mrzí, že vaše hodnocení našeho obchodu není kladné, přestože chyba nebyla skutečně na naší straně.
    Tak jak sám uvádíte, neproběhla vaše platba za objednávku a tudíž nemohla být expedovaná.
    V den, kdy jste objednávku vytvořil, jste byl zároveň kolegyní informován, že vaše platba neproběhla. Bylo vám zároveň nabídnuto opakovat platbu případně změnit na jiný způsob úhrady. Žádné vaší odpovědi jsme se bohužel nedočkali.
    Poslední odezva od Vás byla 21.12., kdy jsem vám jen zopakovali, že platba neproběhla. Přiznal jste nakonec chybu banky a objednávku u nás stornoval.
    Věříme, že případný další nákup již bude v pořádku a budete s naším obchodem nakonec spokojený.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Balík přišel ne porušen, ale zboží v krabici zalepené páskou zjevně pouzite

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Kovando, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě Superdiskont.cz.
    Zabýváme se prodejem pouze nového zboží, nikoliv použitého. Je možné, že vás zmátlo to, že objednaný lis na citrusy byl v krabici s úklidovou sadou, kterou naši pracovníci rozlepili, aby daný lis mohli vložit dovnitř. Tímto předcházíme poškození zboží, jelikož takto je při přepravě lépe chráněno.
    Pokud ale výrobky jeví známky použití, máte plné právo jej reklamovat. V tom případě prosíme o vyplnění reklamačního formuláře na našich stránkách ( https://www.leifheit-shop.cz/reklamace-claim-60 ) na jehož základě se s vámi spojí reklamační oddělení a zahájí tak reklamaci.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží, kde bylo dodání do 3 dnů. Ale ukázalo se, že to není pravda.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Flandero, děkujeme, že jste měl zájem zakoupit zboží právě v našem e-shopu. U položky, kterou jste si objednal, nebylo uvedeno, že bychom ji měli skladem, ale naopak, že je skladem u dodavatele. Při dokončení objednávky obdržíte zároveň přibližný termín doručení, který je platný, pokud má náš dodavatel zboží skladem. Bohužel v tu chvíli dodavatel zboží na skladě neměl a o pozdnějším naskladnění jsme vás ihned informovali. Jelikož vám termín nevyhovoval, domluvili jsme na stornování objednávky a platba vám byla ihned vrácena zpět.
    Věříme, že případný další nákup již proběhne v pořádku a budete s námi nakonec spokojený.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    třikrát jsem zaplatil zboží a vždy peníze od banky přišly nazpátek nevím kde byla chyba u jiného Eshopu bylo doručení do 3 dnů bez problémů

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Marase, děkujeme, že jste měl zájem zakoupit zboží právě v našem e-shopu. V tomto případě však neshledáváme chybu na naší straně. Vaši objednávku jsme v pořádku obdrželi, snažili jsme se několika e-maily , které jsme si společně vyměnili ohledně vaší platby zjistit, kde by mohl být problém. V posledním e-mailu jsme vás žádali o zaslání potvrzení vaší platby, abychom dle potřebných údajů mohli případně platbu znovu dohledat. Tímto ale vaše komunikace skončila, žádné potvrzení jste nám nezaslal a vaše objednávka tak nemohla být vyřízená. Doposud vaši objednávku evidujeme v našem systému, pokud tedy máte stále o zboží zájem, můžeme se domluvit na jiném způsobu platby, pokud problém přetrvává.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod inzeroval dodání do 7-9 dnů. Objednávka byla 29.11. Dodání zboží má být v lednu 2021. Co k tomu dodat?

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Kubíne, děkujeme vám za nákup právě v našem e-shopu. U položky, kterou jste si objednal, bylo skutečně uvedeno, že je skladem u dodavatele. To znamená, že nejprve musíme objednat u našeho dodavatele, který nám sdělí přesný termín doručení. Ten ve vašem případě byl skutečně stanoven až na leden 2021. Nakonec se však podařilo zboží naskladnit dříve a vaše objednávka tak byla odeslaná 16.12.2020 a úspěšně doručená následující den. Za delší dodací lhůtu se samozřejmě omlouváme, ale věříme, že jste nakonec s výrobkem spokojený a zachováte nám do budoucna přízeň.
    Jako poděkování jste od nás po odeslání objednávky obdrželi do své e-mailové schránky slevový kupón na další nákup.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nebudou vánoce

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Šimku, velice nás mrzí, že jsme nebyli schopni vyřídit kladně vaši objednávku. Vámi objednané nádobí jsme skutečně skladem neměli, na našich stránkách bylo uvedeno skladem u dodavatele. Když jsme pro vás zboží chtěli objednat, tak již dodavatele neměl zboží v dostatečném počtu a naše objednávka nebyla vykryta. Později nám přislíbil druhé doručení, které však bohužel nakonec nedodržel. Přestože jsme se snažili pro vás objednané zboží zajistit, ze strany dodavatele nám již doručené nebude.
    Celá situace je nepříjemná i pro nás, přesto věříme, že případný další nákup v našem obchodě již proběhne v pořádku a vy nám budete moci dát kladné hodnocení.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po více než dvou týdnech od objednávky a zaplacení a také urgencích z mojí strany mi obchod není schopen sdělit, kdy bude zásilka expedována

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Pospíšile, děkujeme, že jste měl zájem zakoupit zboží právě v našem e-shopu.
    U položky, kterou jste si objednal, nebylo uvedeno, že bychom ji měli skladem, ale naopak, že je skladem u dodavatele. To znamená, že ji nejprve musíme dopravit na náš sklad a teprve potom můžeme expedovat směrem k zákazníkovi. Bohužel dodavatel uvedené zboží předpokládal naskladnit počátkem prosince. Tento termín vám nevyhovoval a tak po společné domluvě byla vaše objednávka stornovaná a platba vám byla ihned vrácena zpět.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorucili a ani se nedá nikam zavolat. Budu kontaktovat Policii ČR.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Kuboušková, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Vaši objednávku jsme obdrželi 19.11., objednala jste si zboží, které jsme měli skladem na naší prodejně a pár dní nám trvá převoz. Přiznáváme, že v této předvánoční době je expedice objednávek o pár dní opožděná, ale snažíme se o maximální informovanost všech zákazníků. Telefonní linka je přetížená a nápor dotazů je skutečně obrovský.
    Tímto se vám ještě jednou chceme omluvit, vaše zásilka byla nakonec 28.11. v pořádku odeslaná. Pevně věříme, že s obdrženým zbožím budete nakonec spokojená a že nám i přes tuto nepříjemnost zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží dorazilo poškozené.
    Balík poškozený nebyl,takže zboží bylo vyskladněné poškozené.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Mourku, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jste obdržel poškozený kompostér. Bohužel není z naší strany možné, kontrolovat před odesláním originálně zabalený výrobek, abychom předešli případnému doručení již vadného výrobku přímo od výrobce.
    Pokud přeci jenom k této nepříjemné situaci dojde, má zákazník právo do 3 dnů od převzetí zásilky zboží reklamovat. Tímto vás prosíme o kontaktování našeho reklamačního oddělení pomocí formuláře na našich stránkách ( https://www.fiskars-shop.cz/reklamace-claim-60 ), po jeho vyplnění se s vámi spojí kolegové a ihned zahájí reklamaci.
    Za tuto nepříjemnou situaci se vám ještě jednou moc omlouváme.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží, které bylo psáno skladem, mi po dvou urgencích obchodu dorazilo Českou poštou po 13ti dnech od objednání. Ani nedorazilo na mou adresu, ale přišla SMS, že je balík uložen na poště. Nejspíš se s tím pošťák nechtěl tahat (25 kg balík), přestože na adrese jsem celý den byla. Aby toho nebylo málo, tak balík byl poškozen, celá krabice rozervaná, přelepená strečovkou. Jelikož jsem na zásilku čekala tak dlouho, tak jsem to po kontrole obsahu převzala. Obsah nechyběl. Obchod sám nekomunikoval, kdybych je neuháněla, tak nejspíš zásilku dodnes nemám. Přeprava poštou je peklo. Nikdy více.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený paní Martínková, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Vaši objednávku na hnojivo jsme od vás přijali v pátek 13.11. a ihned v pondělí 16.11. byla odeslaná na vaši adresu.
    Víme, že ne vždy jsou služby České pošty 100%, nicméně je to stále nejlevnější způsob přepravy. I z toho důvodu zasíláme zboží, u kterého Vám nabízíme dopravu zdarma, právě prostřednictvím České pošty. V případě poškození zásilky máte plné právo zásilku reklamovat, samozřejmě chápeme, že by to byla delší cesta k objednanému zboží.
    Věříme, že budete i tak s výrobkem spokojená a zachováte nám do budoucna přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po několika denním čekání obchod sám zrušil objednávku s tím že zboží ve skladu ne a ne dohledat. Naprosté zklamání.Nedoporučuji.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Nápravníková, velice nás mrzí, že jsme vám nebyli schopni doručit vaši objednávku. Ihned po obdržení objednávky jsme vás informovali, že vámi objednaný obal na gril máme skladem na jedné z našich prodejen, že pro vás zajistíme jeho stažení a následné odeslání. Jednalo se o poslední kus a bohužel kolegové jej již nedohledali. Navíc nový obal jsme nemohli u našeho dodavatele objednat, protože pro tuto sezónu byl již vyprodaný.
    Tato situace nás samozřejmě velice mrzí a nebylo našim úmyslem vám záměrně objednávku stornovat.
    Je nám velice líto, že jsme Vám nedokázali vyhovět.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.