Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nákup - resp. pokus o nákup v tomto eshopu byl pro mně jen ztrátou času. Tento přeprodejce nemá zboží u dodavatelu zajištěno a tudíž mi po objednání přišla zpráva, že bohužel...a pokud mám zájem mám si vybrát jiný produkt. Proč? Já už mám vybráno. Bohužel mi utekla mezitím nabídka jiného eshopu. Takže jeden pokus a stačilo. Naštěstí jsem zboží neplatil předem, ale volil jsem dobírku. Prostě nikdy více.

  • dobrý den,
    obchod rozhodně nedoporučuji,
    dlouhá doba doručení, přesto že jsem poslala potvrzení o úhradě a žádala odeslání následující den, zboží dorazilo za týden ...
    další těžké zklamání nastalo, když jsem reklamovala zboží - plastovou skřínku - bylo uvedeno použití na terase - skřínka je zcela nepoužitelná, protejka s ní voda , vše co v ní bylo uloženo zplesnivělo, při reklamaci jsem dostala odpověď, že skřínka je pro dílnu a není určena k venkovnímu použití, když jsem psala že je uvedeno na terase - předpokládá se že terasa je částečně zastřešena .... atd....
    chybně uvedené popisy, zpětně slovíčkaření

    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI, rozhodně zde již nenakupovat !!!!!!

  • Zakoupil jsem tepovace Karcher 4002 fungoval pouhých 14 dní poslal jsem ho reklamovat už to bude skoro měsíc Ještě pořád není opraven velké mínus

    • Vážený pane Supku, děkujeme, že jste zakoupil tepovač Kärcher právě v našem e-shopu. Velmi nás mrzí, že tento přestal fungovat. Zákaznické reklamace v případě zboží značky Kärcher vyřizuje přímo servisní středisko výrobce, díky čemuž by mělo být reklamační řízení pružnější. Z naší strany jste dostal ihned (do 24 hodin od zaslání své reklamace) odpověď, jak postupovat, aby u Vás mohl servis vyzvednout vadný výrobek co nejdříve. Servis má na vyřízení reklamace 30 dní a dle našich zkušeností jsou jeho zaměstnanci velmi vstřícní a pečliví. Rozhodně se nesnaží bezdůvodně prodlužovat Vaše čekání na opravený tepovač. V některých případech se může například stát, že dodání náhradního dílu může trvat déle. Doufáme, že Vaše reklamace bude vyřešena co nejdříve a k Vaší plné spokojenosti. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • U této společnosti jsem zakoupil zahradní domek Keter, za téměř 28.000 Kč. Po rozbalení jsem shledal, že k zásilce není přiložen písemný návod k použití(montáži) výrobku, přestože to zákon na ochranu spotřebitele přímo ukládá jako povinnost. Ten mi byl zaslán až na vyžádání (!) a navíc elektronicky, což nesplňuje dikci zákona.
    Dále jsem shledal poškozené některé díly a podal reklamaci na jakost při převzetí věci, podle občanského zákoníku. Jelikož jsme dodané díly již rozbalili a s ohledem na rychlý pokles teplot za pár dní i sestavili (dle návodu, který jsme museli dohledat na internetu), požádal jsem podle jedné zákonné možnosti o poskytnutí přiměřené slevy. Namísto toho mi bylo sděleno, že výrobce rozhodl, že zašle nové díly. Pro tento případ jsem požádal, aby výrobce na své náklady provedl demontáž a montáž, protože hrozí poškození sousedních dílů sestavy, ale bylo mi to odmítnuto. Sám rozebírat sestavu a opětovně dávat dohromady nebudu a pro nové díly (pokud vůbec přijdou) nemám uplatnění. Prodejce se odvolává na rozhodnutí výrobce, ale také odmítl dát přímý kontakt na výrobce, se kterým jedná. Pouze zaslal všeobecně dohledatelný odkaz na internetové stránky společnosti Keter, kde je kontakt do Maďarska a elektronická komunikace v českém jazyce není možná.
    Vzhledem k tomu, že nemám dotazník spokojenosti, je-li takový "prozákaznický přístup běžný", touto cestou nákup u této společnosti NEDOPORUČUJI !

    • Ještě pro doplnění o způsobených potížích spotřebiteli : Kupující má u zboží zakoupeného po 1. 1. 2014 právo na přiměřenou slevu:
      neodstoupí-li od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci,
      v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, popř. pokud prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době, nebo
      pokud by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

    • Vážený pane Gottliebe, dne 15. 8. 2019 jste u naší obchodní společnosti objednal zahradní domek Keter Factor. Hned následujícího dne, tedy 16. 8. 2019 jsme zásilku expedovali, přičemž dopravce Vám domek doručil dne 27. 8. 2019. Po zjištění, že domek vykazuje vady, jste ho nejprve sestavil a teprve 27. 11. 2019 (tedy přesně čtvrt roku od doručení zásilky) vady reklamoval. Ještě téhož dne, tedy 27. 11. 2019 jste od našeho reklamačního oddělení obdržel odpověď – požadavek na soupis poškozených dílů. Tento jsme od Vás obratem obdrželi spolu s fotodokumentací a se stížností, že jste u domku nenašel přiložený návod. Za to jsme se Vám omluvili a návod Vám ihned elektronicky zaslali. Dne 28. 11. 2019 jste byl informován, že reklamaci náš dodavatel vyřeší výměnou vadných dílů. Dne 2. 12. 2019 jsme Vás informovali, že nové díly pro Vás máme připraveny k odeslání (samozřejmě na naše náklady). Na toto jste odvětil, že náhradní díly nechcete a nevyhovuje Vám ani sleva 500,- Kč. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

    • Zásilku jsem obdržel bez zjevných známek poškození obalů, takže jsem neměl důvod ji rozbalovat (3 obrovské kartony). Neměl jsem připraven podkladovou plochu, takže trvalo 3 měsíce, nežli jsem ji měl připravenou a nežli jsme se dostali k montáži. Teprve po rozbalení jsme zjistili, že některé díly jsou poškozeny a tyto nafotili. Následující dny mělo přijít mrazivé počasí, následující den se zeť vracel do Bavorska a nemohli jsme zase vše skládat zpět do krabic a prokládat polystyreny.
      Návod jsme museli vyhledat na internetu, za použití placených dat v terénu. Povinnost prodejce, kterou stanovuje zákon na ochranu spotřebitele, tato společnost nesplnila. Dodání návodu elektronicky, po stížnosti a dokončené montáži, není ten správný postup. (Přiložení k výrobku v písemné formě).
      Vzhledem k tomu, že Občanský zákoník STANOVUJE PRÁVO na přiměřenou slevu, rozhodl jsem se využít tohoto PRÁVA a nepožadovat výměnu dílů. Zkompletovaný domek již nelze vzhledem k pravděpodobnosti poškození plastových zámků rozebírat. Následující den jsem sepsal reklamaci na vadu věci při dodání, s požadavkem na přiměřenou slevu. SuperDiskont se snažil navodit dojem, že nejprve byla podána žádost o výměnu poškozených dílů za nové díly a že o tom bylo rozhodnuto dříve. Požadavek na PŘIMĚŘENOU SLEVU byl uplatněn již v podané reklamaci, tedy jako prvotní komunikace zákazníka s prodejcem. V několika mailech reklamační oddělení střídavě sdělovalo, že o reklamaci rozhodli oni, jednou, že rozhodl výrobce. Výrobce - Firma Keter na můj dotaz, do dnešního dne neodpověděla. Dále mi stále dokola reklamační oddělení vytýká tříměsíční prodlení s podáním reklamace. Občanský zákoník stanovuje lhůtu na uplatnění reklamace, jako vady při dodání, 6 měsíců. Opět mám z výše napsané odpovědi pocit, že jsem měl domek sestavit a až po 3 měsících reklamovat (?).
      S výměnou nových dílů za poškozené jsem souhlasil za předpokladu, že výrobce zajistí odbornou demontáž - ODMÍTNUTO. Za PŘIMĚŘENOU SLEVU slevu považuje prodejce částku max. 500,- Kč, což je z prodejní ceny 28.499 Kč necelých 1,8%, přičemž poškozeno je cca. 5% sestavy. Po odečtu takové slevy, by navíc konečná cena byla stále vyšší, nežli je ta současná prodejní (27,799 za nepoškozenou dodávku).
      TOLIKO PROZÁKAZNICKÝ PŘÍSTUP k mé záležitosti. Zde už nikdy nenakoupím, reklamační oddělení, jeho přístup, mne navždy přesvědčil...

  • Vážená paní Macková, děkujeme, že jste zakoupila sestavu zahradního nábytku Boroko právě v našem e-shopu. Vaši objednávku jste vytvořila dne 16. 5. a hned 17. 5. byla zásilka z našeho skladu expedována. Bohužel se stalo, že Vám stůl nešel smontovat, což mohlo být dáno buď výrobní vadou, nebo chybnou montáží. Pokud šlo o výrobní vadu, velice se omlouváme. Na tuto sestavu jsme zatím neobdrželi žádnou stížnost, tudíž nebyl důvod přistupovat k namátkové kontrole. Tím, že jste vytvořila a odeslala objednávku, souhlasila jste s Obchodními podmínkami naší společnosti, tudíž i se způsobem řešení případné reklamace. Stran reklamace stolu jste nás skutečně kontaktovala, ovšem odmítla jste jak vrátit reklamovaný kus, tak vyfotografovat závadu, kterou jste shledala. Jistě chápete, že Vám nemůžeme zdarma poskytnout druhý stůl bez toho, abychom reálně posoudili oprávněnost reklamace. Následujícího dne jste nás informovala, že jste si montáž zařídila vlastními silami. Doufáme, že nyní již budete se zahradním nábytkem spokojena a bude Vám dlouho a řádně sloužit. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Špatná zkušenost s e-shopem superdiskont. Zmatečné informace na webu i v mailové komunikaci ohledně dodání. Neprofesionální jednání při reklamaci. Vidím, že teno e-shop je jinak dobře hodnocen, no, snad je má zkušenost ojedinělá.