Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tablety nejsou dobré, uvolňují se z nich malé kuličky něco jako polysteren
    vypadá to jako by kuličky nahrazovali chlor.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Koune, děkujeme Vám za nákup právě v našem obchodě.
    Velice nás mrzí, že zakoupené chlorové tablety do bazénu neodpovídají vaší představě. V těchto případech má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy ve stanovené 14-ti denní lhůtě. Uvedené pokyny naleznete v obchodních podmínkách na našich stránkách ( https://www.superdiskont.cz/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-text-158 ).
    Věříme, že tato nepříjemná zkušenost neovlivní vaše rozhodnutí v budoucnosti u nás znovu nakoupit.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    napřed bylo zboží oficiálně skladem,pak u dodavatele a pak vůbec nebylo
    ale je dost dobře možné že je to souhra náhod , hodnotit obchod tedy jako takový nemohu , jen na mně zanechal špatný dojem

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Dvořáčku, velice nás mrzí, že jsme nebyli schopni vyřídit kladně vaši objednávku. Uvedené lehátko jsme skutečně skladem neměli, na našich stránkách bylo uvedeno skladem u dodavatele. Když jsme pro vás zboží chtěli objednat, tak již dodavatele neměl zboží v dostatečném počtu a naše objednávka nebyla vykryta. Jelikož se jedná o sezónní zboží, pro letošní rok již nebude v nabídce.
    Celá situace je nepříjemná i pro nás, přesto věříme, že případný další nákup v našem obchodě již proběhne v pořádku a vy nám budete moci dát kladné hodnocení.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • L

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Hájková,
    velice nás mrzí, že jsme nebyli schopni vám zajistit doručení objednaného zboží. Vybrala jste si u nás produkt, u kterého jsme na našem webu uváděli, že je skladem u dodavatele. V tomto případě, musíme nejprve ověřit dostupnost u našeho dodavatele a případně zajistit doručení zboží na náš sklad. Zboží do vaší objednávky bohužel dodavatel již nebyl schopen zajistit, jelikož byl produkt vyprodán. O této skutečnosti jsme vás ihned informovali a nabídli vám možnost si vybrat nějaké jiné křeslo z naší nabídky. Tuto možnost jste nevyužila, a proto byla vaše objednávka s vaším souhlasem stornovaná.
    Přejeme si, aby Vás tato nepříjemná situace neodradila od dalšího případného nákupu v našem obchodě.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží mělo dorazit do 5 dnů, obchod ale objednávku zrušil

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Jurku, děkujeme, že jste se rozhodl zakoupit trampolínu Marimex právě v našem e-shopu. Toto zboží nedržíme standardně skladem - na základě zákaznických objednávek ho poptáváme u dodavatele. Bohužel, dodavatel nebyl schopen nám Vámi požadovaný typ trampolíny dodat. Velice se Vám ještě jednou omlouváme, že jsme byli nuceni Vaši objednávku stornovat. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží nízké kvality

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Dohnale, děkujeme, že jste se rozhodl zakoupit lehátka Annecy právě v našem e-shopu. Mrzí nás, že s nimi nejste spokojen. V tomto případě samozřejmě můžete do 14 dnů od převzetí zásilky odstoupit od kupní smlouvy a zboží nám vrátit. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    ASKO hřiště ANNA - ačkoliv jsem si pro zboží dojela nebylo mi dodáno vše, a po urgencích přišlo jen část. Z části mi byla poskytnuta sleva. Nejsem spokojena s dodavatelem pro diskont. Samotný obchod je asi v pořádku.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Michková, velice si vážíme toho, že jste v našem e-shopu zakoupila dětské hřiště Ania. Je nám líto, že Vám zásilka nebyla doručena v pořádku. Naše reklamační oddělení se snažilo vaši situaci s nedoručením kompletní zásilky ihned řešit přímo s dodavatelem Asko. Bohužel řešení probíhalo příliš dlouho a jsme si vědomi, že Vám situace způsobila nemalé komplikace.
    Dle společné domluvy Vám byla poskytnuta sleva na sestavu a jako omluvu byl zaslán malý dárek.
    Věřte, že řešení reklamace ze strany dodavatele je pro nás veliké ponaučení a již jsme provedli řádné opatření aby již k podobné situaci nedošlo.
    Přesto věříme, že zůstanete našim věrným zákazníkem a v budoucnosti proběhne případný nákup na našem e-shopu již bez jakýchkoliv komplikací.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Celou dobu mi slibovali, ze zboží přijde včas a nepřišlo. Pochybovala jsem, ale bylo mě do poslední chvíle ujistovano, ze opravdu dorazí.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený paní Petránková, děkujeme, že jste zakoupila zboží právě v našem e-shopu. V tomto případě však neshledáváme chybu na naší straně. U položky, kterou jste si objednala, nebylo uvedeno, že bychom ji měli skladem, ale naopak, že je skladem u dodavatele. To znamená, že nejprve ji musíme dopravit na náš sklad a teprve potom můžeme expedovat směrem k zákazníkovi. O této skutečnosti jsme vás informovali ihned po obdržení objednávky, tedy 21.5. s tím, že naskladnění proběhne 27.5., následující den byla vaše objednávka odeslaná.
    Věříme, že jste nakonec se zbožím spokojená a do budoucna nám zachováte přízeň.
    Jako poděkování jste od nás po odeslání objednávky obdržela do své e-mailové schránky slevový kupón na další nákup.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží nabízené na webu, bylo možné vložit do košíku a zakoupit, přesto nebylo na skladě. Po cca 10 dnech, kdy zboží stále nebylo připraveno k odeslání jsem musela objednávku zrušit a nakoupit jinde.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Mušková, děkujeme Vám za zájem o nákup v našem internetovém obchodě. Velice nás mrzí, že jsme nemohli vyhovět vaší objednávce, leč jsme se snažili, náš dodavatel pro nás zboží nedokázal zajistit. Přestože nám byla objednávka potvrzená a my vás informovali o případném naskladnění, nakonec se dodavateli nepodařilo zboží naskladnit.
    Ještě jednou se Vám za tuto situaci omlouváme, ale i přesto věříme, že na náš obchod do budoucna nezanevřete a opět u nás nakoupíte. Budeme se snažit o maximální zajištění vaší spokojenosti.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo jasně popsané, že se jedná o produkt již zředěný. Doporučuji více zdůraznit

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Dobrý den, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Bohužel v tuto chvíli již nedokážeme zjistit, zda daná informace v době vaší objednávky na našich stránkách byla či ne, ale v současné chvíli máme na stránkách tuto větu: Určeno k okamžitému použití bez nutnosti ředění.
    Věříme, že jste s výrobkem byli nakonec spokojeni.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádné nevím.
    • I když mi bylo garantováno při objednání , že zboží je skladem tak následně byla objednávka posunuta o 4dny pro doplnění zboží na další termín a následně znovu posunuto o dalších 14 dní. Jelikož jsem zboží potřeboval rychle objednávku jsem zrušil.

    V mém případě nespokojenost.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Štěpánku, tímto bychom se Vám ještě jednou chtěli za tuto nepříjemnou situaci omluvit. Dané zboží jsme uváděli skladem u našeho dodavatele, nikoliv na našem skladě. Zboží jsme se pro vás snažili ihned objednat, bohužel dodavatel již neměl možnost zboží doručit a z toho důvodu jsme nemohli vaši objednávku vyřídit. V dané chvíli nebyla ani možnost jakékoliv alternativy.
    Mrzí nás, že jste s nákupem u nás nebyl spokojený, přesto pevně věříme, že na nás do budoucna nezanevřete a opět náš obchod někdy navštívíte, budeme za to samozřejmě moc rádi.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    na stránkách je že je skladem a pak psali že není ani nebude

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Heberte, děkujeme, že jste měl zájem zakoupit zboží právě v našem e-shopu. V tomto případě však neshledáváme chybu na naší straně. U položky, kterou jste si objednal, nebylo uvedeno, že bychom ji měli skladem, ale naopak, že je skladem u dodavatele. To znamená, že nejprve ji musíme dopravit na náš sklad a teprve potom můžeme expedovat směrem k zákazníkovi. Bohužel dodavatel nám již nebyl schopen zboží doručit, jelikož byl produkt vyprodán. O této skutečnosti jsme vás informovali a nabídli vám možnost si vybrat nějakou jinou zahradní sestavu z naší nabídky. S pozdravem a přáním pěkného dne. Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží, které není schopen zajistit.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Urxi, děkujeme, že jste měl zájem zakoupit zboží právě v našem e-shopu. V tomto případě však neshledáváme chybu na naší straně. U položky, kterou jste si objednal, nebylo uvedeno, že bychom ji měli skladem, ale naopak, že je skladem u dodavatele. To znamená, že nejprve ji musíme dopravit na náš sklad a teprve potom můžeme expedovat směrem k zákazníkovi. Bohužel dodavatel nám již nebyl schopen zboží doručit, jelikož byl produkt vyprodán. O této skutečnosti jsme vás informovali a nabídli vám možnost si vybrat nějakou jinou houpačku z naší nabídky. S pozdravem a přáním pěkného dne. Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez problému ihned vrátili peníze za vrácené zboží a reklamaci vyřídili s ochotou.
    • Gril Landmann jsem objednal 2x a dvakrát jsem jej vrátil. Oba dva výrobky měli závažnou estetickou vadu - jedná se asi o výrobky II. jakosti.
    • Gril Landmann jsem objednal 2x a dvakrát jsem jej vrátil. Oba dva výrobky měli závažnou estetickou vadu - jedná se asi o výrobky II. jakosti.

    Gril Landmann jsem objednal 2x a dvakrát jsem jej vrátil. Oba dva výrobky měli závažnou estetickou vadu - jedná se asi o výrobky II. jakosti.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Poláku, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Velice nás mrzí situace, ke které ve vašem případě došlo. Skutečně šlo o výrobní vadu, která nemohla být z naší strany předem zjištěná. Gril byl poškozený z vnitřní strany, zřejmě tedy již vadný díl z výroby. Pravděpodobně se jednalo o sériovou vadu, což dokazoval stejný kaz i na druhém grilu, který jsme vám ihned zaslali. Bohužel situace byla možná řešit pouze slevou, případně vrácení platby v plné výši, kterou jste nakonec využil.
    Ještě jednou se vám za tuto nepříjemnost omlouváme a pevně věříme, že i přes tuto nepříjemnost na náš obchod nezanevřete.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží mělo být skladem na pobočce - nebylo
    • bez registrace nemůžete sledovat zásilku
    • až po návštěvě pobočky zjistíte kdy bude doručeno
    • po vyzvednutí teprve přijde email, že je zboží připraveno

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Fapšo, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Vaši objednávku jsme obdrželi dne 25.5., kde jste byl již při zadávání objednávky informován, že požadované zboží máme skladem pouze na obchodě v Praze a jeho doručení na obchod v Jaroměři bude do 3 dnů. Tomu se tak skutečně stalo a v ten den jste od našich kolegů obdržel informaci, že vaše objednávka je nachystaná k osobnímu odběru.
    Věříme, že došlo pouze k nedorozumění a jste s výrobkem nakonec spokojený a zachováte nám přízeň.
    Jako poděkování jste od nás po odeslání objednávky obdrželi do své e-mailové schránky slevový kupón na další nákup.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na zaklade informace zbozi skladem u dodavatele, do 3-5 dnu, jsme objednali. Avsak 4 dny po zaplaceni jsme obdrzeli email, ze zbozi nebylo naskladneno, tato zprava se zopakovala po tydnu opet. Zbozi bude snad zavezeno na zacatku dalsiho mesice.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Nikolici, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Objednal jste vřetenovou sekačku, u které byla informace, že je skladem u dodavatele. Zboží jsme pro vás objednali, ale bohužel nákup zboží byl v dané době ovlivněn situací spojenou s nemocí Covid. Našeho dodavatele jsme několikrát kontaktovali, avšak ten nebyl sto nám Vámi objednané zboží dodat v požadovaném termínu. Je nám velice líto, že jsme Vám nedokázali obratem vyhovět.
    Přesto věříme, že jste nakonec s výrobkem spokojen a že čekání na sekačku nebylo zbytečné.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peníze z účtu si obchod vyzvedl hned po objednávce,zboží nemám,údajně ho museli objednat u dodavatele ač na stránkách měli uvedeno,že ho mají skladem

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Dobrý den, paní Silovská, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Bohužel díky situaci, spojené s nemocí Covid – 19 a obrovským nárůstem objednávek se nám nedaří vyřizovat všechny náležitosti spojené s vyřizováním objednávek tak, jako za běžného chodu internetového prodeje. Přesto se naši kolegové snaží o maximální informovanost všech zákazníků a vyřizování s tím potřebné agendy. Tak jako tomu bylo i ve vašem případě. Pevně věříme, že přihlédnete k této nelehké situaci a s obdrženým zbožím budete spokojena.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levné ceny zboží
    • Při reklamaci nekomunikují.

    Po této zkušenosti se už budu u všech eshopů dívat na recenze. Zde jsem si objednala zboží jen kvůli nižší ceně než u konkurencí. Zaslali mi nižší schůdky než jsem si dle popisu, fotografií a i výkresu u zboží objednala. Po písemném oznámení této skutečnosti nijak nereagují, hlavně, že mají na webu napsáno neodesilejte zboží zpět dokud vás nebudeme kontaktovat. No bude to již týden, zboží odesílám zpět a pokud nevrátí veškeré peníze i s dopravným, tak to podám na policii a podnět na ČOI. Takové jednání jsem ještě nezažila. Věc za stokoruny a nemají potřebu se k tomu postavit čelem? Již nikdy více tento obchod, měly mě varovat ostatní recenze, za tuto zkušenost to nestálo. Kdo bude teď nosit štaflicky na poštu, jak to zabalit a hlavně odeslat... Očekávala jsem, že si to alespoň nějakou přepravní službou stáhnou ode mě z domu, vzhledem k velikosti. Teď jen zbytečné starosti. Lepší objednávat u známějších i když o něco dražších firem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo poškozené (ulomený plast) i přes kvalitní zabalení, tzn. poškozeno pravděpodobně již před dopravou. Ale těžko říci.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Rampouchu, děkujeme, že jste zakoupil úložný box Keter právě v našem e-shopu. Je nám moc líto, že k Vám Vaše zásilka nedorazila v pořádku. Omlouváme se, ale boxy Keter jsou již z výroby zabaleny v jednorázovém obalu, který samozřejmě před expedicí z našeho skladu neodstraňujeme. Prosím, obraťte se prostřednictvím formuláře na našich webových stránkách (https://www.superdiskont.cz/reklamace-claim-60) na naše reklamační oddělení, budeme se Vám snažit co nejrychleji s řešením reklamace vyjít vstříc. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zboží poškozené, nekompletní, bez reakce na reklamaci

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Kalino, děkujeme, že jste zakoupil dětskou hrací sestavu Dominik právě v našem e-shopu. Omlouváme se Vám za vzniklé nepříjemnosti. Pod Vaším jménem ani číslem objednávky bohužel zatím žádnou reklamaci neevidujeme. Prosím, obraťte se prostřednictvím formuláře na našich internetových stránkách (https://www.superdiskont.cz/reklamace-claim-60) na naše reklamační oddělení, určitě se Vám s řešením reklamace budeme snažit maximálně vyjít vstříc. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • kamenné prodejny
    • doprava zdarma
    • sortiment
    • nedodržení dopravy zdarma
    • dlouhá lhůta - po deseti dnech objednávka nedodána
    • špatná komunikace

    Objednal jsem žebřík s dopravou zdarma, byl přijat Českou poštou, vše oznámeno - potud vše v pořádku. Pak mi ale pošta (ne e-shop, ten o ničem nevěděl) oznámila stornování přepravy objednavatelem. Po urgenci e-shop zjistil, že takovou nadrozměrnou zásilku asi špatně podal (v minulosti mi Česká pošta dodala i 2 palety briket a dříví) a v rámci reklamace mne druhý den vyzval buď k zrušení objednávky a vrácení peněz nebo k doplacení přepravy PPL bez jakékoliv kompenzace pro mne. I přes to, že měli tento doplatek v pátek na účtě, ještě dnes - v úterý - ani zmínka o expedici.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Housare, děkujeme, že jste zakoupil žebřík G21 právě v našem e-shopu. Omlouváme se Vám za pochybení, ke kterému z naší strany došlo, tedy k chybně zadané volbě přepravce na našich internetových stránkách. Kolega z reklamačního oddělení s Vámi byl v intenzivní komunikaci a snažil se co nejrychleji problém vyřešit. Zásilku jsme znovu expedovali prostřednictvím DHL dne 28. 4. 2020 (o čemž jste byl informován dne 29. 4. 2020 prostřednictvím e-mailu). Doufáme, že s žebříkem budete spokojen a ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.