Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Mop mi přišel nalomeny. Ihned po rozbalení a zjištění závady jsem kontaktovala obchod, bohužel do dnes bez odezvy
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážená paní Szotkowska, děkujeme, že jste zakoupila úklidovou sadu Vileda právě v našem e-shopu. Moc nás mrzí, že k Vám zásilka nedorazila v pořádku. Reklamaci jsem přijali dne 29. 4. 2020 a následující den, tedy 30. 4. 2020 ji vyřídili. Doufáme, že nyní již budete spokojena. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží sem objednával protože bylo uvedeno - skladem - čekám už 14 dní a stále nic, stále ho nemají a nezaslali - víc asi není třeba komentovat :(, Navíc ani nedali vědět že ho nemají dokud jsem se sám neozval (asi po týdnu)a nezačal se ptát kde je problém, takže bohužel nemohu doporučit.
Reakce obchodu SuperDiskont
Dobrý den, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Bohužel díky situaci, spojené s nemocí Covid – 19 a obrovským nárůstem objednávek se nám nedaří vyřizovat všechny náležitosti spojené s vyřizováním objednávek tak, jako za běžného chodu internetového prodeje. Přesto se naši kolegové snaží o maximální informovanost všech zákazníků a vyřizování s tím potřebné agendy. Tak jako tomu bylo i ve vašem případě. Pevně věříme, že přihlédnete k této nelehké situaci a s obdrženým zbožím budete spokojen.
Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací lhůta,již je to 10 dní co js si zboží objednala a teprve nyní bylo odesláno. Údajně nebylo skladem, ač v eshopu skladem bylo. Očekávala bych proaktivnější komunikaci ze strany obchodu, případně nějakou kompenzaci za dlouhou čekací dobu.
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážená paní Rydvalová, jsme potěšeni, že jste v našem obchodě zakoupil zboží značky Leifheit. Velice se Vám omlouváme za prodlevu v jeho dodání. Pokud máme zboží skladem, expedujeme ho maximálně do druhého dne, pokud skladem není, informujeme své zákazníky o možném termínu dodání. Stává se to pouze výjimečně, ale v tomto případě se pravděpodobně sešlo více objednávek na jeden produkt a skladové zásoby nepokryly vaši objednávku. Zboží jsme objednali a do jednoho týden vám bylo doručené. I přes tento fakt doufáme, že budete s výrobky Leifheit spokojená.
Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží stále nemám
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážená paní, paní Smolová, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Bohužel díky situaci, spojené s nemocí Covid – 19 a obrovským nárůstem objednávek se nám nedaří dostatečně zásobit náš sklad. Bohužel i dodavatelé mají problém s okamžitým doručením objednaného zboží. Přesto se naši kolegové snaží o maximální informovanost všech zákazníků a vyřizování s tím potřebné agendy. Přesto věříme, že i přes malé zdržení vaší zásilky budete s obdrženým zbožím budete spokojena.
Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- zboží nebyli schopni dodat v rozumné době, už vůbec ne v termínu , který slibují
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážený pane Šlajchrte, děkujeme, že jste se rozhodl zakoupit parní vysavač Kärcher právě v našem e-shopu. Omlouváme se, že jsme nebyli schopni tento dodat v obvyklém termínu. Ihned jsme schopni odesílat pouze zboží, které máme k dispozici na expedičním skladě. V době nouzového stavu kvůli pandemii COVID -19 jsme museli přijmout opatření eliminující možnost případného nakažení a přenosu nemoci mezi zaměstnanci. Totéž platí i pro naše dodavatele. Na našich internetových stránkách proto naše zákazníky předem informujeme, že může dojít k prodlevě ve vyřizování objednávek a prosíme o strpení. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod si přeje ihned on line zaplatit a zboží ještě nemají skladem.
- Zaplaceno a zboží není skladem, na co tedy používají finance objednavatele?
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážená paní Procházková, velice si vážíme toho, že jste v našem obchodě zakoupil domek značky Duramax. U každé položky, kterou si na našich webových stránkách prohlížíte či objednáváte, naleznete mj. i informaci o její skladové dostupnosti. Pokud máme zboží skladem, expedujeme ho maximálně do druhého dne. Vaši objednávku jsme obdrželi 27.3.2020 a ještě ten den jsme Vás informovali, že zboží máme v tuto chvíli vyprodané a k naskladnění dojde koncem měsíce dubna. Nakonec se domek uvolnil ze stornované objednávky a zásilka byla odeslaná už 7.4.2020.
Rozhodně nesouhlasíme s nařknutím, že úmyslně zadržujeme peníze k jiným náležitostem než k vyřizování objednávky.
Doufáme, že jste s vybraným zbožím spokojena, a že nám do budoucna zachováte přízeň.
Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Uvědomuji si, že jsou problémy s dodávkami. Že se bude dodávat asi koncem dubna, jsem se dozvěděl až po urgencích. Tak jsem koupil jinde a již dva dny mám doma.
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážený pane Kadleci, děkujeme, že jste si pro nákup vysokotlakého čističe Kärcher vybral právě náš e-shop. Omlouváme se, že jsme nebyli schopni tento dodat v obvyklém termínu. Ihned jsme schopni odesílat pouze zboží, které máme k dispozici na expedičním skladě. V době nouzového stavu kvůli pandemii COVID -19 jsme museli přijmout opatření eliminující možnost případného nakažení a přenosu nemoci mezi zaměstnanci. Totéž platí i pro naše dodavatele. Na našich internetových stránkách proto naše zákazníky předem informujeme, že může dojít k prodlevě ve vyřizování objednávek a prosíme o strpení. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá lhůta dodani
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážená pane Řezníčku, velice si vážíme toho, že jste v našem obchodě zakoupil zboží značky Leifheit. U každé položky, kterou si na našich webových stránkách prohlížíte či objednáváte, naleznete mj. i informaci o její skladové dostupnosti. Pokud máme zboží skladem, expedujeme ho maximálně do druhého dne. Vaši objednávku jsme obdrželi 24.3.2020 a ihned následující den 25.3. jsme Vás informovali, že zboží máme v tuto chvíli vyprodané a k naskladnění dojde 2.4.2020. Následující den 3.4. jsme zásilku odeslali.
Doufáme, že jste s vybraným zbožím spokojen, a že nám do budoucna zachováte přízeň.
Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Zadne zbozi neforazilo.
Reakce obchodu SuperDiskont
Dobrý den, paní Zborníková, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Bohužel díky situaci, spojené s nemocí Covid – 19 a obrovským nárůstem poptávky po jednorázových rukavicích se nám nepodařilo vaši objednávku odeslat. Bohužel rukavice byly okamžitě vyprodané a zboží, které jsme měli skladem nestačilo pokrýt většinu objednávek. Tato situace postihla celou naši zemi.
Tímto se Vám moc omlouváme a zároveň děkujeme za pochopení.
Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- nedodání zboží
zboží je v reklmě ale na skladě není
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážený pane Ciglanský, velice si vážíme toho, že jste si k nákupu zboží zvolil právě náš e-shop. U každé položky, kterou si na našich webových stránkách prohlížíte či objednáváte, naleznete mj. i informaci o její skladové dostupnosti. Pokud máme zboží skladem, expedujeme ho maximálně do druhého dne. Jestliže však narazíte na informaci, že položka je skladem u dodavatele, tak jak tomu bylo ve vašem případě, musíte počítat s delší dodací lhůtou. Vaši objednávku jsme obdrželi 5.3. a ihned 6.3. jsme vás informovali, že jsme pro vás zboží objednali a bude skladem koncem měsíce března.
Pevně věříme, že zboží obdržíte co nejdříve a že budete s výrobkem spokojený.
Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Kvalita není zdaleka taková, jak říká reklama. Jednotlivé díly do sebe nepasují, jak by měly. Montáž v žádném případě neprovedete za 4 -6 hodin pokud je to vaše první montáž. Prodávající na můj dotaz reagoval křečovitě, s tím ze nemá čas, ať pošlu foto. Jó, a ten dárek, kvalitní pletené rukavice také asi někdo ukradl. Tak asi tak.
Reakce obchodu SuperDiskont
Dobrý den, pane Auředníku, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
Velice nás mrzí, že s kvalitou domku nejste spokojený. I z toho důvodu má zákazník právo do 14-ti dní odstoupit od kupní smlouvy. Délka doby montáže je pouze orientační a vždy závisí na technických schopnostech jednotlivce. Kolega se Vám trpělivě snažil po telefonu pomoci, ale protože jste se nedobrali žádnému výsledku, požádal vás o zaslání fotodokumentace, kterou jste ale zatím nedodal.
Za chybějící rukavice se Vám omlouváme, zašleme Vám je dodatečně poštou.
Jako poděkování jste od nás po odeslání objednávky obdrželi do své e-mailové schránky slevový kupón na další nákup.
Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Petra Žďárská, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- velký výběr
- prodávají napodobeniny nábytku
Zakoupená lavička RUSTON je dobrá tak možná jako dekorace ale k sezení není. Základní konstrukce je plechová, tloušťka plechu odhadem 0,5mm? To myslíte vážně? Šrouby se při utahování propadají do materiálu. Opracování dřeva (opravdu to vypadá jako čínský dub) je velmi nedokonalé, rohy jsou škaredě oštípané. Konstrukce opěrky je též velmi chatrná, dřevěné latě nejsou navzájem nijak přichyceny, pouze malými vruty k základnímu rámu a to je výlisek z ABS (nejběžnější plast) Co je to prosím za atrapu?!? S nákupem jsem velmi nespokojen. Bohužel jsem to rozbalil příliš pozdě na reklamaci do 2 týdnů.
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážený pane Hopjane, je nám líto, že se zakoupenou lavičkou nejste spokojen. Na toto zboží jsme doposud neměli žádné reklamace. Na základě Vašeho hodnocení zkontaktujeme dodavatele a kvalitu ověříme. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- rychlá emailová komunikace
- přehledné stránky
- Termíny dodání jsou dle vyjádření pracovníků "ORIENTAČNÍ"
- Deklarovaná dostupnost skladem znamená do 1-2 týdnů u vás.
- Přesun zboží z obchodu Praha na expediční sklad trvá týden.
čtvrtek 2.1.2020 objednané zboží s uváděným, předpokládaným doručením v pondělí 6.1.2020. Následoval email, že zboží je na prodejnách, ne na expedičním skladu. Předpokládané přeskladnění zboží z prodejny v Praze na expediční sklad 9.1.2020, následná expedice za jeden či dva dny. Tedy reálné dodání zboží 13.1.2020. O týden později. Vyjádření prodejce na otázku, zda udávaný termín dodání a dostupnost skladem není klamání zákazníka: "zadaný termín na stránkách je POUZE ORIENTAČNÍ." Objednávku jsem zrušil.
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážený pane Burgere, děkujeme, že jste si k nákupu pánví Tefal a nože Fiskars vybral zrovna náš e-shop. Na našich stránkách v detailu produktu můžete vždy vidět, na kterém skladu se daný produkt nachází. Pokud není k dispozici na expedičním skladu, vždy zvažujeme, zda bude rychlejší zboží převézt z prodejny nebo objednat nový kus u dodavatele. Ve vašem případě jsme zvolili první variantu. Věřte, že se snažíme vždy pracovat tak, aby byla zásilka expedována co nejdříve. Termíny jsou skutečně pouze orientační, s každou objednávkou pracujeme individuálně. Dalším faktorem, který ovlivňuje dodací lhůtu je pak samozřejmě i rychlost konkrétního přepravce. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si zateplené rukavice Fiskars a přišly mi obyčejné nezateplené. Reklamaci jsem neřešil. Nemám čas běhat na poštu a dohadovat se, ale jsem velmi nespokojený. Rozhodně nedoporučuji!
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážený pane Šindeláři, děkujeme, že jste zakoupil pracovní rukavice Fiskars právě v našem e-shopu. Objednal jste si rukavice s číslem artiklu 160004. Tyto rukavice NEJSOU zateplené (viz popis: https://www.superdiskont.cz/rukavice-vel-10-fiskars-160004). Zateplené rukavice máme rovněž v nabídce, ovšem pod číslem 1015447 (https://www.fiskars-shop.cz/rukavice-fiskars-zimni-1015447). Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
výrobce údajně nedodal zboží,to mě jako zákazníka nezajímá,nenabízejte když to nemáte skladem
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážený pane Veselý, děkujeme, že jste se rozhodl zakoupit nákupní vozík Gimi právě v našem e-shopu. U výrobku, který jste si objednal, je jasně uvedeno, že je Skladem u dodavatele. Znamená to, že momentálně NENÍ k dispozici na našem skladě a tudíž ho bohužel nemůžeme ihned expedovat. Na základě Vaší objednávky jsme vozík u dodavatele poptali a dostali zpět informaci, že bude k dispozici během měsíce ledna. Omlouváme se, že jsme nemohli Vašemu požadavku ihned vyhovět. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- zboží jsem neviděl , byl jsem mylně informován. Zboží bych si nekoupil!!!
Zboží je nadhodnocené , tím že není uvedený přesný stav kvality výrobku . Nato, že je výrobek "made in USA" je to šunt. Rozhodně bych si je , kdybych byl řádně a pravdivě informován jak o kvalitě, ale především o "snadnosti" montáže, nekoupil !. Postavil jsem si svépomoci dům, takže se mohu považovat za středně "šikovného" pracovníka, přesto mi trvalo tři dny než jsme domek i podlahovou konstrukci složili. V reklamě je uvedeno že dva středně zdatní lidé to složí za 1 hodinu !!!
Větším podvodem na mne působila - podlahová konstrukce.
Z obrázku to vypadá jako svařovaná konstrukce a zatím se jedná o plechařinu, která je k ničemu a stála 2 290,- Kč . To bych nekoupil ani za 500,-Kč. To už je úplně "šunt". Kdysi jsem zahlédl reklamu na stejné/podobné domky , které nabízeli poláci, prostřednictvím českých firem, včetně montáže a dovozu. Mrzí mne, že jsem se nezaměřil na něco takového!!! Jestli chcete říct, že jsem to měl vrátit, tak si moc dobře uvědomuji, jaké jsou s tím trable !!! Budiž mi to poučením. Zdá se mi,že účinnější bude ŠPATNÁ RECENZE , než vrácení zboží!!!Reakce obchodu SuperDiskont
Vážený pane Krátký, děkujeme, že jste zakoupil zahradní domek Duramax Titan právě v našem e-shopu. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen. Na udělení špatné recenze máte samozřejmě právo. Ovšem jedná se o Váš zcela subjektivní pohled. U zahradních domků Duramax máme zcela vyčerpávající popis včetně síly plechu jak konstrukce, tak opláštění. Ohledně montáže je v textu informace, že zabere 3-4 hodiny ve dvou lidech. Samozřejmě tato je pouze orientační, záleží na schopnostech montážníků. Pokud jste měl nějaké otázky, na které jste nenalezl v popisu odpověď, naši prodejci jsou Vám k dispozici na kontaktních telefonních číslech. Fyzicky je domek k vidění na naší prodejně v Jaroměři. Pokud nejste se zbožím spokojen, můžete samozřejmě do 14 dnů od převzetí zásilky odstoupit od kupní smlouvy a domek nám vrátit. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Slibuje a nesplní. Na dokladu deklaruje prodej.
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážený pane Helebrande, děkujeme, že jste se rozhodl zakoupit čistič koberců a tepovač Kärcher právě v našem e-shopu. Svou objednávku jste vytvořil dne 8. 12. 2019. Zboží jsme bohužel neměli k dispozici na našem expedičním skladě, proto jste byl informován, že zásilku budeme odesílat až 13. 12. 2019. Tak se také stalo. Zboží bylo doručeno na Vámi zvolené výdejní místo - poštu dne 16. 12. 2019 (viz sledování Vaší zásilky na stránkách přepravce). Pokud s výrobky Kärcher nejste spokojen, můžete samozřejmě do 14 dnů od převzetí zásilky odstoupit od kupní smlouvy a zboží nám vrátit. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
ANI PO 10 DNECH NEMÁ AVÍZO O ODESLÁNÍ ZBOŽÍ , TÍMTO ZÁROVEŇ URGUJI DODÁNÍ ZBOŽÍ .
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážený pane Křesko, děkujeme, že jste se rozhodl zakoupit výrobky značek Kärcher a Keter právě v našem e-shopu. Vámi objednané zboží jsme bohužel neměli skladem, ale na základě Vaší objednávky ho objednávali od dodavatele. Omlouváme se za prodlení, ke kterému došlo. O předpokládaném termínu expedice jsme Vás informovali prostřednictvím e-mailu. Přejeme Vám pěkný den a děkujeme za Vaši trpělivost, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nebylo doručeno a ani nepřišla informace o aktuálním stavu objednávky.
Reakce obchodu SuperDiskont
Vážená paní Vitáková, děkujeme, že jste se rozhodla zakoupit karafu Emsa právě v našem e-shopu. Vaši objednávku jsme přijali dne 16. 11. 2019 a hned první následující pracovní den, tzn. 18. 11. 2019 jsme zásilku expedovali z našeho skladu. Patrně mohlo dojít k tomu, že jste zadala ve své objednávce chybnou e-mailovou adresu, neboť náš systém automaticky generuje a rozesílá zákazníkům informace jak o přijetí objednávky, tak o expedici zboží. Tato druhá zpráva obsahuje i kód, pod kterým můžete pohyb své zásilky sledovat. Pokud nenaleznete naše e-mailové zprávy ve složce Doručená pošta, podívejte se, prosím, i do složky Nevyžádaná pošta. Ze sledování zásilky na internetových stránkách přepravce je zřejmé, že Vaše zásilka byla již 25. 11. 2019 pro Vás připravena k výdeji na Vámi zvolené Uložence. Vzhledem k tomu, že jste si zásilku nevyzvedla, je nyní na cestě zpět do našeho skladu. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Udělal jsem objednávku a obchod ji sám o sobě předělal s jinou cenou.
Na netu měl jinou cenu než ve skutečnosti.Reakce obchodu SuperDiskont
Vážený pane Poláčku, děkujeme, že jste projevil zájem o nákup zahradního domku Duramax právě v našem e-shopu. Ještě jednou se Vám omlouváme za chybu, která se z naší strany stala. Náš systém chybně načetl cenu, což jsem obratem napravili a Vám nabídli výhodnou akční cenu - o 4.000,- Kč nižší, než je prodejní cena na našem e-shopu. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.