Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je prý skladem! Cha cha. Stále nedorazilo, prý mám čekat.Kdybych nezaplatil předem, objednávku bych dávno zrušil.

    Velice neseriózní jednání.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Partyko, děkujeme, že jste si objednal kontejner na krmivo pro psy Curver a Roundup Express právě v našem e-shopu. Výše zmíněný kontejner neměl status "Skladem", ale "Skladem u dodavatele". Na základě Vaší objednávky jsme ho tedy u dodavatele poptali a o jeho předpokládaném naskladnění Vás informovali. Pokud Vám tento postup nevyhovoval a rozhodl se odstoupit od kupní smlouvy, platbu bychom Vám samozřejmě vrátili na Váš bankovní účet. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zasláno zboží neúplné a ještě v levnější variantě

    doporučuji rozbalit na zásilkovně před další nezávislou osobou

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Hlívo, děkujeme, že jste se rozhodl zakoupit zahradní nůžky Fiskars a herbicid Roundup zrovna v našem e-shopu. Velice se Vám omlouváme za neúmyslnou záměnu produktů Roundup, ke které na naší straně došlo. Vaší oprávněnou reklamací se zabýváme a správný výrobek Vám brzy zašleme. Kolega z reklamačního oddělení Vás bude informovat. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží mně dorazilo poškozené. Reklamační oddělení mně odkázalo na dopravce ať jsi to vyreklamuji. Na otázku jestli jsi mám schovat obal, mně bylo řečeno, že neví a tak ať jsi ho třeba schovám. Zboží bylo velmi špatně zabalené a tak se nedivím, že bylo poškozeno. Obchod nedoporučuji a vím, že už zde nic nekoupím.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Kulíšku, děkujeme, že jste se rozhodl zakoupit stůl Happy Garden právě v našem e-shopu. Velmi nás mrzí, že k Vám zásilka nedorazila v pořádku. Při vytváření objednávky jste souhlasil s našimi Obchodními podmínkami, tudíž i s tím, že pokud Vám balík přijde evidentně poškozený přepravou, budete toto reklamovat u přepravní společnosti. Jakmile nás dopravce vyrozumí, okamžitě začneme konat, aby byla Vaše objednávka vyřízena k Vaší plné spokojenosti. Zboží standardně balíme do bublinové a poté ještě strečové fólie. Tento způsob se nám lety praxe osvědčil nejlépe. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží přišlo bez českého návodu
    • Ke koupi byl slíben dárek - rukavice ,ale neobdržel jsem je

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Martinci, děkujeme, že jste si k nákupu zahradního domku Keter Scala vybral právě náš e-shop. Velice se Vám omlouváme, pokud jsme zapomněli přibalit slíbený dárek. Prosím, obraťte se v této věci na naše reklamační oddělení (https://www.superdiskont.cz/reklamace), chybu obratem napravíme. V zásilce byl přiložen obrázkový návod, kterýžto nahrazuje návod český. Pokud ho postrádáte, napište tuto skutečnost taktéž do reklamačního formuláře. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto neseriozní jednání. Zboží objednáno 21.5. podle údajů má být skladem. Ovšem nebylo skladem a muselo se objednat u dodavatele, a pravděpodobně 25.5.bude naskladněno a já budu informován o termínu dodání. Do dnes žádná zpráva ani zboží - předem zaplacené.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Koldo, děkujeme, že jste projevil zájem zakoupit rotační mycí kartáč Kärcher právě v našem e-shopu. Zboží, které jste si objednal bylo deklarováno jako Skladem u dodavatele, to znamená, že jej standardně na našem skladě nedržíme a až na základě zákaznické objednávky ho teprve poptáváme u našeho dodavatele. Bohužel dodavatel nebyl sto zboží dodat obratem, tudíž jsme objednávku na Vaši žádost stornovali a Vaši úhradu odeslali zpět na Váš účet. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jedinou nevýhodou byla doprava. Zboží mi přišlo po víc jak týdnu po expedici zboží z e-shopu. A to ještě po mnoha telefonátech. Jinak bych ho snad neměla ještě dnes. Zůstalo někde napůl cesty v depu a pak mi přišlo dokonce na dvakrát.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Vodhánělová, děkujeme, že jste si k nákupu trampolíny Marimex vybrala právě náš e-shop. Moc nás mrzí, že služby přepravce nefungovaly tak, jak by měly. Svojí objednávku jste vytvořila dne 14. 5. 2018 v odpoledních hodinách a hned 15. 5. 2018 bylo zboží expedováno za našeho skladu na Vaši adresu. I když z naší strany nedošlo k žádnému pochybení, na základě Vaší stížnosti jsme udělali maximum pro to, aby Vám zásilka byla doručena v co nejkratším termínu. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodržují termíny dodání

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Kolínský, děkujeme, že jste projevil zájem zakoupit ráčnové nůžky na větve Gardena zrovna v našem e-shopu. Omlouváme se, že jsme nebyli schopni vyhovět Vašim požadavkům. Zboží jsme neměli skladem, tudíž jsme ho na základě Vaší objednávky objednali od našeho dodavatele. O všech krocích jste byl průběžně informován. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží měli mít dle stavu v e-shopu skladem, ale ihned po zaplacení on-line kartou mi přišla informace, že jej objednávají u dodavatele. Samozřejmě by se nestíhalo avizované dodání. I když pak komunikovali a peníze v zásadě obratem vrátili, tak očekávám, že když inzerují zboží, jsou schopni ho dodat.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Bindere, děkujeme, že jste měl zájem zakoupit bazénovou chemii právě v našem e-shopu. Moc nás mrzí, že jsme nebyli schopni Vaši objednávku v expresním termínu vyřídit. Všechny tři Vámi objednané položky jsme k dispozici měli, ale bohužel každou na jiném skladu - dvě v Praze, jednu na expedičním skladě v Dubenci (tato informace se zobrazuje v detailu každé položky po najetí kurzorem na zelený údaj o počtu kusů skladem). Naskytly se dvě možnosti řešení. Buď zboží mezi sklady převézt a poté expedovat (převoz zboží ovšem probíhá pouze jednou týdně a to většinou v úterý), nebo třetí položku do Prahy objednat u dodavatele. Toto řešení bylo rychlejší, neboť bychom byli schopni balík expedovat hned následující pracovní den potom, co jste svoji objednávku vytvořil (což je mimo jiné v souladu s našimi Obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil v momentě odeslání Vaší objednávky). Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    po prvím nákupu se nedá hodnotit

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Babičko, děkujeme, že jste zakoupil zahradní domek Duramax Titan právě v našem e-shopu. Doufáme, že s domkem budete spokojen. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod jako takový ok
    • Doprava - při objednání bylo slíbené dodání za dva dny tedy v pátek, během pátku jsem se snažil zjistit kdy se bude doručovat ale vždy jsem byl utvrzen že ještě tento den, nakonec v 5 odpoledne přiznali že ne a že tedy doručí až v pondělí, chtěl jsem ujištění ze to tak bude a bylo mi to opět potvrzeno že ano, během pondělka i přes mě snahy mi nebyli schopni říci jestli už to naložili... v 6 večer po mnoha urgencich mi volal řidič Ppl že tedy v pondělí rozhodně ne.... tedy až ve středu. I přes své rozčilení jsem dohodl středu v 18:00. Nedorazilo to v 18:00 ale až po Monza dalších urgencich a několikaletém změnění času až v 21:00!!!! Ztratil jsem tři dny dovolené kdy jsem na to doma čekal!!!!

    Příšerné dopravné

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Mikeši, děkujeme, že jste zakoupil dětskou hrací sestavu právě v našem e-shopu. Moc nás mrzí, že nedoporučujete náš obchod, neboť si nejsme z naší strany vědomi žádného pochybení. Je nám samozřejmě líto, že přepravní společnost selhala a Vy jste musel na zásilku tak dlouho čekat. Bohužel však není v našich silách ovlivnit pracovní morálku zaměstnanců cizích firem. Doufáme, že s hrací sestavou budete spokojen. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zasláno jiné zboží, než bylo na obrázku, čekám již druhý týden na vrácení předem zaplaceného zboží, prodejce komunikuje, nicméně si ze mně zřejmě dělá blázny, jelikož mě už několikrát napsal, že peníze odešly - asi šly pěšky

    nedoporučuji

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Paclíková, děkujeme, že jste se rozhodla zakoupit úložné skříně Keter právě v našem e-shopu. Velice se Vám ještě jednou omlouváme za chybu vyobrazení produktu na našich internetových stránkách. Ihned po Vaší urgenci jsme ji napravili. Na základě Vámi vrácené zásilky Vám byly zpět na Váš bankovní účet odeslány Vaše finanční prostředky a to v rámci čtrnáctidenní lhůty, jak je uvedeno v našich Obchodních podmínkách. S těmito Obchodními podmínkami jste souhlasila v rámci objednávání zboží. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod garantoval doručení zboží v daný den, ale toto nesplnil a po té objednávku nezákonně zrušil. Strašně jednání a odporný přístup!

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Cerale, děkujeme, že jste se rozhodl zakoupit gril G21 právě v našem e-shopu. Vaši objednávku jsme přijali v sobotu 31. 3. 2018. Odesláním objednávky jste souhlasil s našimi Obchodními podmínkami, ve kterých stojí, že zboží (které máme skladem) expedujeme následující pracovní den po obdržení objednávky. Tímto dnem bylo (vzhledem k Velikonočnímu pondělí) až úterý 3. 4. 2018. Z Vaší elektronické komunikace s naším obchodním oddělením vyplynulo, že o gril máte zájem pouze v případě, že Vám bude doručen 3. 4. 2018. Vzhledem k tomu, že jste jako dopravce zvolil Českou poštu a nikoli osobní odběr na našich prodejnách, nebylo možné tento termín dodržet, neboť Česká pošta potřebuje na doručení zásilky minimálně 24 hodin. Z toho důvodu byla Vaše objednávka stornována s tím, že zboží může být expedováno ihned po Vašem potvrzení, že o něj máte stále zájem. Z Vaší strany jsme se však již nedočkali žádné odezvy. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo dodáno poškozené.

    Poškození sekery Fiskars (konkrétně topůrka) bylo takového charakteru, které muselo být evidentní před zabalením a expedicí.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Vogele, děkujeme, že jste se rozhodl zakoupit sekeru Fiskars právě v našem e-shopu. Pokud jsme Vám omylem odeslali poškozený kus zboží, velice se omlouváme. Prosím, kontaktujte prostřednictvím našich internetových stránek reklamační oddělení, budeme se Vám snažit obratem vyjít vstříc. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží bylo nedostatečně zabalené a rozbité při dopravě.Pošta vyřizuje reklamaci.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Žaludo, děkujeme, že jste zakoupil pracovní stůl Keter právě v našem e-shopu. Zboží standardně balíme do bublinové a poté ještě strečové fólie. Tento způsob se nám léty praxe osvědčil jako nejúčinnější a nejméně rizikový. Pokud dopravce balík poškodil neopatrnou manipulací, je nám to opravdu líto. Doufáme, že Vaše reklamace bude obratem vyřízena k Vaší plné spokojenosti. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    nejsem spokojená stolek přišel rozbitý nebaví mi abych to znovu balila a posílala zpět nemám tolik času a tak mi tam mužský zatloukl malý hřebíček jsou to kšunty mějte se pěkně R.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Rokytková, děkujeme, že jste se rozhodla zakoupit skládací stolek právě v našem e-shopu. Moc nás mrzí, že zboží nebylo v pořádku. Při expedici probíhá vizuální kontrola, bohužel jsme však patrně přehlédli absenci malého hřebíčku. Pokud byste postupovala dle obchodních podmínek, se kterými jste svou objednávkou souhlasila, určitě bychom Vám vyšli v řešení problému vstříc. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přijetí mé objednávky automat potvrdil. Pak se nedělo nic.....Na moji urgenci mi bylo konstatováno, že objednávka je registrována, ale čeká se na jednu položku. Zvolila jsem platbu předem a opět jsem musela obchod vyzvat k vystavení zálohové faktury. Od 25.1. je předplaceno a nic se neděje, žádná informace....Asi předvolební a povolební kocovina.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Stránská, děkujeme, že jste se rozhodla zakoupit nářadí Fiskars právě v našem e-shopu. Vaše úhrada již byla připsána na náš účet a zboží budeme dnes expedovat. Bohužel jsme v momentě, kdy jste svou objednávku vytvořila, neměli Vámi objednané nůžky na skladě (jedná se o nízkoobrátkovou položku) a museli jsme je speciálně pro Vás objednat u dodavatele. O tomto jsme Vás informovali. Jak správně konstatujete, zvolila jste platbu převodem na náš bankovní účet. Dle našich obchodních podmínek (se kterými zákazník souhlasí v momentě, kdy objednává zboží), odesíláme standardně daňový doklad až společně se zbožím. Zálohové faktury vystavujeme pouze na vyžádání (obvykle právnických osob). Doufáme, že k Vám zásilka dorazí v pořádku a s nářadím budete spokojena. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    zboží bylo poničene,balík byl ale neporušen.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Šimoníku, děkujeme, že jste zakoupil závěsný organizér právě v našem e-shopu. Velice nás mrzí, že Vám zásilka nebyla v pořádku doručena. Zboží pro expedici vizuálně kontrolujeme a poté balíme obvykle do bublinové a pak ještě strečové fólie. Tento způsob se nám léty osvědčil jako nejlepší. Bohužel, nejsme schopni dohlížet na zacházení se zásilkami během přepravy. Pokud tedy organizér vykazuje nějaké známky poškození, obraťte se, prosím, prostřednictvím našich webových stránek na naše reklamační oddělení. Vynasnažíme se Vám maximálně vyjít vstříc. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Skoro tři týdny čekám na doručení...

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Lišková, děkujeme, že jste zakoupila kufřík Keter právě v našem e-shopu. Svou objednávku jste vytvořila dne 21. 11. 2017 a ještě téhož dne byla expedována z našeho skladu. Velice nás mrzí, že dopravce doposud nebyl schopen Vám balíček doručit. Zásilku můžete sledovat na https://www.postaonline.cz/trackandtrace/ pod kódem, který jste obdržela elektronicky. Doufáme, že si k Vám balíček brzy najde cestu a s kufříkem budete spokojena. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno ve středu a na uloženku dorazilo až osmý den. To je hodně dlouhá doba.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Sitková, děkujeme, že jste zakoupila termohrnek Emsa právě v našem e-shopu. Svoji objednávku jste vytvořila ve středu 27. 9. ve večerních hodinách. Hned následující pracovní den, tedy v pátek 29. 9. jsme zboží expedovali. Je nám líto, že náš obchod nedoporučujete ostatním zákazníkům, neboť na naší straně opravdu nedošlo k žádnému pochybení. Doufáme, že s termohrnkem budete spokojena. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Kateřina Kocourková, SuperDISKONT s.r.o.

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákaznice hodnotí nákup v jiném eshopu.