Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Přišlo jiné zboží než jsem si objednal.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Šůcho,
    velice se Vám omlouváme, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Záměna výrobků musela proběhnout již ve výrobě, jelikož EAN výrobku souhlasil s výrobkem, který jste si od nás objednal. Z naší strany jsme Vám obratem zaslali návod ke svozu zásilky. Jakmile bude zásilka vrácena, budou Vám vráceny finanční prostředky. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerované zboží skladem, nebylo skladem.....

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Baumgartle,
    velice se Vám omlouváme, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. O víceúčelový vysavač WD 2 - Kärcher byl ve chvíli Vašeho objednání enormní zájem. O předběžném termínu naskladnění jsme Vás obratem informovali a Vaši objednávku po naskladnění obratem odeslali. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • paní prodavačka je se svým zaměstnáním velmi nespokojena a dává to patřičně najevo

    p.prodavačka nebyla ani ochotna pomoci mi vyndat žehlící prkno z krabice, situaci zachránil její kolega ,který mi ochotně pomohl, jinak bych tam prkno za cca 4.000,- Kč nechala a šla si ho koupit jinam :(

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Gubáňová,
    velice se Vám za nepříjemné chování naší pracovnice na prodejně v Praze omlouváme. Na základě Vaší recenze jsme celou záležitost předali vedení společnosti. Ještě jednou se Vám za tuto nepříjemnost omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2x dorazila pánev poškozená, zboží vráceno, čekám na vrácení peněz. Nikdy více.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Vlachopulosová,
    velice se omlouváme, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vaše reklamace byly bohužel oprávněné. Na základě Vaší žádosti Vám byly vrácené finanční prostředky. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrá škrabka

    Smetáček je hrozný !!! Na Fiskars zklamání...

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Olivo,
    velice nás mrzí, že nejste se škrabkou na led se smetáčkem do auta SnowXpert Fiskars spokojený. Jedná se o velmi oblíbený produkt našich zákazníků. Věříme, že případný další nákup jiného zboží bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Ačkoli bylo uvedeno, že zboží je skladem (v počtu 5ks) bylo sděleno, že zboží musí objednat u dodavatele.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Procházko,
    velice se omlouváme, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vámi objednané zboží bylo bohužel skladem pouze na našich prodejnách. Proto jsme Vaši objednávku nemohli obratem vyřídit. Mrzí nás Vaše negativní recenze, ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nikdo neko,unikuje a zboží i po 1,5 týdne nedorazilo

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Brůžku,
    velice se omlouváme, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vámi vybraný produkt jsme neměli skladem proto jsme se obratem dotazovali dodavatele na jeho dostupnost. O nedostupnosti produktu jsme Vás obratem informovali emailem. Jelikož jsme v nabídce neměli odpovídající náhradu, na základě společné domluvy došlo ke stornování Vaší objednávky. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka na internetu není slozitá, delám jí prubezne. Odpoved byla do druhého dne s podmínkami a vysvetlením k dodání. NIC z toho se jeste neuskutecnilo a já mám zablokované uz tri dny MÉHO CASU!
    Pokud nemuzete zajistit sluzbu globálne, ztrácíte na verohodnosti. Nepouzívejte prepravce, ktery vám jí nezarucí, skodí vasí reputaci.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Cruzová,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vaše objednávka z našeho expedičního skladu byla odeslaná včas. Zádrhel nastal u přepravní společnosti. Z naší strany není bohužel možné služby přepravní společnosti jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dodáno poškozené. Dodavatel tvrdí, že u výprodeje to je možné a bez nároku na reklamaci.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Čejko,
    po vzájemné telefonické dohodě jsme na Vaši reklamaci poskytli dodatečnou slevu, která Vám byla vrácena zpět na Váš účet. Za vzniklé nepříjemnosti se Vám moc omlouváme a budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace slušná

    Čerpadlo přšlo evidentně použité, odřené stopy a usazené povlaky na těle čerpadla. Kovové trubky byly nové...

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Matějko,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Na základě přijetí reklamace Vám byl zaslán odkaz na objednání svozu produktu a vrácení platby. Za tuto nepříjemnost se Vám moc omlouváme a budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Asi zajímavé ceny ,bohužel hlavně asi u zboží, které nemají - tudíž již nikdy s tímto obchodem nebudu ztrácet čas.
    • Tak asi vše...pokud se snaží prodávat něco co nemají, tak se těžko hledají výhody i nevýhody.

    Superdiskont = ztráta času která zamrzí, zvláště když vám "uteče" nabídka u konkurenčního eshopu. Byla to první a poslední návštěva na jejich webových stánkách.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Swatzino,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vámi objednaný vířivý bazén bohužel nebyl skladem na našem expedičním skladu. U produktu na našich stránkách bylo uvedeno „skladem u dodavatele“. V takovém případě jsme ihned informovali dodavatele a dotázali se na dostupnost produktu. Bohužel dodavatel toto zboží také skladem neměl, o čemž jsme Vás neprodleně informovali.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Díly poškrábané

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Stránská, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jste díly zahradní houpačky obdržela poškrábané. Jedná se o nové zboží, které Vám bylo odesláno v originálním balení od dodavatele. V případě reklamace postupujte prosím podle pokynů na odkazu https://www.superdiskont.cz/reklamace-claim-60 Po odeslání vyčkejte na kontakt od pracovníka reklamačního oddělení, který Vám sdělí další postup řešení reklamace. Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nebylo k dispozici v předkládaném termínu

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Zimo,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. U produktu na našich stránkách bylo uvedeno „skladem u dodavatele“. V takovém případě ihned informujeme dodavatele a dotazujeme se na dostupnost produktů. O dostupnosti jsme Vás obratem informovali. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Týden zaplaceno a zboží nikde

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Ziko, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Bohužel ke zdržení v doručení zásilky došlo na straně přepravní společnosti z důvodu přetlaku doručovaných zásilek. Z naší strany není bohužel možné služby přepravní společnosti jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nebylo dodáno kompletní.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Učni, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Vaše objednávka byla vyexdpedovaná ve dvou zásilkách. Dle naší kontroly jsme Vám odeslali vše, co jste si od nás objednat. Pokud přesto nebyla Vaše objednávka dodaná kompletní, obraťte se prosím na pracovníky reklamačního oddělení našeho obchodu. Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží mi stále nedorazilo, byť jsem dostal info o expedici zboží, zatím stále žádné info o termínu doručení. Nevím jestli je chybka na straně obchodu či přepravní společnosti, ale čekal bych trochu pružnější dodání (zvláště pokud bylo zboží týž den uhrazeno účtem)

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Nováku, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice se omlouváme za dlouhou dodací lhůtu Vaší objednávky. Vaši objednávku jsme předali přepravní společnosti následující den od připsání platby. Z naší strany není možné služby přepravní společnosti jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. I přes vzniklou nepříjemnost, budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • od 27.4.2023 se mi nikdo nezval

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Pícho, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Jeden produkt z Vaší objednávky nebyl na prodejně skladem. Zboží jsme museli pro Vás převézt z expedičního skladu. Tímto se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednali jsme parkovou lavici, kus je vadný a nelze smontovat. Reklamace je složitá, takže asi budeme muset improvizovat.

    Vadný a nesmontovatelný kus, pokud někdo dodává takto vadné zboží je to ostuda …

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Bajgarová, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Produkty není možné před prodejem skládat a kontrolovat veškeré komponenty. Veškeré produkty jsou od výrobců zabaleny. Jsou to nové, nerozbalené a originální produkty. Pokud byla na lavici nějaká vada, měla jste se obrátit na pracovníky našeho reklamačního oddělení. Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rukavice Vileda přišly Comfort extra přitom objednávka byla na Comfort care

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Pěčková, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice se omlouváme, za zaslání nesprávných rukavic. Po přijetí zásilky jste nás měla obratem kontaktovat. V případě výměny kontaktujte prosím naše reklamační oddělení. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    předpokládám, že obchod jen přeprodávám, ale toto zboží by rozhodně neměl prodávat, cena 3190 Kč rozhodně neodpovídá, pokud si bednu neupravíme, je nám vlastně k ničemu, protože svůj účel v tomto stavu plnit nemůže, možná tak pod střechou s jen položeným víkem, ale rozhodně ne venku.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Slabyhoudku, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že nejste se zahradním úložným boxem spokojen. Jedná se o sériovou výrobu. Není možné, aby u jednoho kusu byly špatné panty. Zřejmě se jednalo o chybnou montáž výrobku. Pokud nejsou panty nainstalované správně, dle montážního návodu, mezi víkem a boxem vznikne mezera. Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.