Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neobdržela jsem potvrzení objednávky a až po 10 dnech přišla urgence platby.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Jirásková,
    velice nás mrzí, že jste neobdržela potvrzení objednávky. Jelikož byla zadaná firemní e-mailová adresa, je možné, že potvrzení bylo vyhodnoceno jako spam. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si 10 ks polí plaňkového zahradního plůtku. Přišlo opravdu 10 ks, ale 4 ks jedné povrchové úpravy /jedné barvy/ a 6 ks jiné povrchové úpravy /jiné barvy/. Expedici opravdu nechápu.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Chládková, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Při zjištění této skutečnosti jste se měla obratem obrátit na naše reklamační oddělení. Ještě jednou se omlouváme a budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Posílá zboží bez českého návodu

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Baťo, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice se omlouváme, že Vám spolu s objednávkou nebyl dodaný montážní návod od výrobce, který jsme Vám v tuto chvíli odeslali na Váš e-mail. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Do dnešního dne mi objednávka nedorazila slibovali do Vánoc a nic, s tím to obchodem nejsem vůbec spokojen, nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Pertle, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vámi objednané zboží nebylo skladem na expedičním skladu. O nedostupnosti zboží jsme Vás obratem informovali. Zároveň jsme Vám sdělili i termín naskladnění, což bylo první týden v lednu. Po naskladnění jsme Vaši objednávku ihned vyexpedovali a následující pracovní den byla připravena k vyzvednutí na uvedené Balíkovně. Proto nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete.
    Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Doručené zboží bylo zjevně již jednou rozbalené. Navíc bzlo poškozené.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Na základě vzájemné dohody s reklamačním oddělením, jste nám zboží vrátil. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vinou dodavatele přišlo jiné zboží a jak to musím řešit. Správný produkt budu mít až bůh vi kdy.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Procházková, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Na základě vzájemné dohody s reklamačním oddělením, jste nám zboží vrátila a my Vám zaslali správné zboží. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatně protože jsem nedostal nic od vás , obědnávku byla před 6 dni a nic nedostal a už nic nechce od Vás ,
    moc špatně !!

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Abdelazime, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Před dokončením objednávky jste si zvolil osobní vyzvednutí. Vaše objednávka je připravená k vyzvednutí na naší prodejně v Praze. Vaše objednávka je připravená k osobnímu vyzvednutí o čem jsme Vás informovali i sms zprávou. I přes vzniklou nepříjemnost budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň. Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slibují skoro ke každému zboží dárek, ale v dodávce není vůbec nic !!!!!!!!!

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Procházková, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice se omlouváme, že Vám spolu s objednávkou nebyl dodaný slíbený dárek - pracovní rukavice. O deklarovaný dárek rozhodně nepřijdete, dnes jsme Vám ho odeslali v obálce Českou poštou. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádné potvrzení objednávky, žádná komunikace...

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Ducháčková,
    Vaši objednávku jsme zaevidovali ihned po jejím dokončení. Po dokončení objednávky Vám byl zaslán automatický e-mail s přehledem objednávky. Platební metodu jste zvolila platbu platební kartou online. Platba nebyla dokončena a objednávka nebyla uhrazena. Po dvou dnech Vám byl zaslán informativní e-mail, že Vaše objednávka nebyla uhrazena a byly Vám navrženy další možnosti platby. Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • neúčinné

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Sršni,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Mrzí nás tímto i Vaše negativní recenze (NEDOPORUČENÍ OBCHODU). Ultrazvukový odháněč kun, myší a potkanů můžete použít v jakýchkoli uzavřených či polouzavřených prostorách o velikosti do cca 100 m². Pokud je prostor větší, plašič bohužel není účinný. Jedná se o velmi prodávány produkt, proto nás překvapuje, že by nebyl účinný. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala som si slnecnik, ktory bol skladom s dorucenim do 4 pracovnych dni. Avsak bola som informovana, ze slnecnik nemaju a bude skladom pravdepodobne az o mesiac. Naco som odpovedala, ze ako je to moze kedze slnecnik bol na strankach skladom. Ze takto dlho cakat nebudem a ak je to mozne tak nevh mi poslu ten isty i nej farbe. Bez akehokolvek ospravedlnenia alebo vysvetlenia mi prisiel email s info, ze mi teda posielaju slnecnik inej farby. Viac nic. Zakaznicky servis by sa mal naucit slusnejsie a hlavne prozakaznicky komunikovat.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Matoušková,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků, proto se ke každé vzniklé nesrovnalosti znovu vracíme. Vámi objednaný Slunečník 8080 boční ø 350 cm - béžový 601/4 bohužel nebyl skladem na našem expedičním skladu. U produktu na našich stránkách bylo uvedeno „skladem u dodavatele“. V takovém případě ihned informujeme dodavatele a dotazujeme se na dostupnost produktů. O nedostupnosti produktu jsme Vás obratem informovali. Ve Vaší odpovědi byl výběr jiné barvy stejného slunečníku, který byl skladem na našem expedičním skladu. Vaši objednávku jsme Vám upravili, opis upravené objednávky jsme Vám zaslali e-mailem a objednávku okamžitě předali na expedici k odeslání. Mrzí nás tímto i Vaše negativní recenze (NEDOPORUČENÍ OBCHODU), jelikož z naší strany jsme Vás o všech krocích informovali. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé dodání.
    • Zboží bylo málo zabalené , jsou na něm mírné oděrky.

    Více si zde už asi nic neobjednám.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Kozlová,
    děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Zakoupila jste si Zahradní úložný box 134 x 72 x 73 cm, 585 l - dekor dub DURAMAX 71045 ve výprodeji, za sníženou cenu. V popisu výrobku bylo poškození uvedeno. Mrzí nás tímto i Vaše negativní recenze (NEDOPORUČENÍ OBCHODU). Rádi bychom Vás tímto požádali o přehodnocení recenze. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dodací lhůta zboží co je skladem na dodání ze skladu na prodejnu 1 týden.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pan Myško, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. V minulém týdnu se nám z technických důvodů nepodařilo naskladnit chybějící zboží na prodejnu v Praze. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží přišlo demontováno,ale to skládání dost hrůza. Špatně jednotlivé díly do sebe zapadaly,špatná montáž zámku. Když do bedny dám podsedáky na zahradní nábytek,vždy nějaká strana povolí. Už bychom to nekoupili.Asi bysme museli připlatit,ale kde máme záruku,že to nebude to samé.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Lorencová, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že nejste se zahradním úložným boxem spokojena. Zahradní úložný box je vyroben z kvalitního bezúdržbového plastu. Na boxu je možné sedět, díky nosnosti víka 190 kg. Pokud jste nebyla s výrobkem spokojena, mohla jste ve lhůtě 14ti dnů odstoupit od kupní smlouvy a výrobek nám vrátit zpět. Pokud shledáváte závady, prosím o vyplnění expresní reklamace https://www.superdiskont.cz/reklamace-claim-60. Po odeslání vyčkejte na kontakt od pracovníka reklamačního oddělení, který Vám sdělí další postup řešení reklamace.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • komunikace
    • rychlost dodání
    • nepřesný popis zboží

    Chtěla jsem mlýnek na sůl i pepř (2v1). Přišel mi mlýnek jen na sůl nebo jen na pepř. Kdyby v popisu zboží nebylo napsáno "na sůl A pepř", ale "na sůl NEBO pepř", tak by to bylo jasné. Mlýnek budu vracet na vlastní náklady :(

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Zímová, děkujeme Vám za Váš nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jste nebyla s mlýnkem spokojena. Oboustranný mlýnek na pepř a sůl máme v nabídce pouze jeden https://www.superdiskont.cz/mlynek-na-sul-a-pepr-duo-2v1-22-cm-fackelmann-47316, kde je i v popise uvedeno, že se jedná o mlýnek 2v1. Pokud budete mít dotaz k nějakému výrobku, rádi Vám na něj odpovíme. Můžete se dotázat pomocí dotazu na produkt nebo se s námi můžete spojit telefonicky.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po rozbalení zásilky jsem se podivila nad tím, že rukávy nemají uvnitř molitany. Na můj dotaz proč to tak je a kde je seženu, mi byl zaslán reklamační protokol s tím, že zboží můžu do 14 dnů vrátit. Nic jiného! Odpověděla jsem, že je to divné chování k zákazníkovi, že nic vracet nechci a že jsem nedostala žádnou rozumnou odpověď. Teprve poté mi přišla odpověď s odkazem na stránky Marimexu, kde tyto molitany seženu. V původní nabídce není ani slovo o tom, že ochranné prvky nejsou kompletní a že je potřeba něco dokoupit. Právě tyto molitany se první trhají.

  • Stále zboží nedorazilo

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Hašku,
    děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vámi objednané Corfu Křeslo - cappuccino KETER 242911 bohužel nebylo skladem na našem expedičním skladu. U produktu na našich stránkách bylo uvedeno „skladem u dodavatele“. V takovém případě ihned informujeme dodavatele a dotazujeme se na dostupnost produktů. Jakmile jsme naskladnili chybějící zboží na expediční sklad, přepravili jsme ho pro Vás na prodejnu k osobnímu vyzvednutí. Věříme, že další případný nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Při obdržení zboží a zjištění, že je každá sada jiná jsem kontaktoval prodejce. Na Reklamačním oddělení jsem se setkal s arogantním chováním zaměstnankyň . Doporučuji řešit reklamace s obchodním oddělením - daleko lepší přístup.
    Paní z obchodního oddělení zajistila stažení a zaslání nového zboží a tedy alespoň částečně napravila reputaci tohoto prodejce.
    Nicméně zakoupený výrobek je horší kvality, ale za to prodejce nemůže.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Fitko,
    děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Ihned po přijetí Vaší reklamace, jste byl kontaktován našim reklamačním oddělením, které obratem zajistilo svoz daného zboží. Po obdržení vráceného zboží Vám byly zaslány nové produkty. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi vubec neni k dispozici

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Charouzová,
    Vámi objednaný čistič na koberce od firmy Kärcher bohužel nebyl skladem ani na našem expedičním skladu. U produktu na našich stránkách bylo uvedeno „skladem u dodavatele“. V takovém případě ihned informujeme dodavatele a dotazujeme se na dostupnost produktů. Jelikož ani dodavatel tento čistič skladem neměl, datum naskladnění se bohužel odsouval. Vaše objednávka je v tuto chvíli připravená k osobnímu vyzvednutí na naší prodejně. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    S obchodem jsem se domlouval na zavolání den dopředu abych mohl zboží v hodnotě cca 40000kč převzít nikdo nic Volá když je před barákem šílená domluva s obchodem spíš vůbec žádná zboží zatím nemám rozbaleno nevím v jakém je stavu

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Richtere, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. V den vyexpedování a převzetí zásilky přepravní společností Vám byl zaslán automatický email s expedicí Vaší objednávky. Následující informace o pohybu a doručování zásilky mělo proběhnout ze strany přepravní společnosti. Z naší strany bohužel není možné služby přepravní společnosti jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.