Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při okamžitém zaplacení kartou, bylo zboží předáno dopravci až 6.den od objednávky.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Kořínku, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vaši objednávku jsme předali do expedice ihned po přijetí platby, což bylo následující den od vytvoření objednávky. Předání zásilky České poště proběhlo tentýž den. O předání zásilky jsme Vás informovali e-mailem, stejně tak Česká pošta Vás informovala o převzetí zásilky a termínu doručení. Vaše nedoporučení obchodu nás proto velmi mrzí, jelikož z naší strany proběhlo vyřízení Vaší objednávky včas. Služby přepravní společnosti není možné jakkoliv ovlivnit, či dokonce zlepšit. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zásilka přišla v porušeném obalu ( roztržené).

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Kozlová, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Bohužel k poškození zásilky došlo na straně přepravní společnosti. Vaše nedoporučení obchodu nás proto velmi mrzí, jelikož z naší strany není možné služby přepravní společnosti jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaplatil jsem , ale už víc jak týden zboží nemám !

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Býmo, děkujeme vám za nákup právě v našem e-shopu.
    Vaše nedoporučení obchodu nás velice mrzí. Vámi objednaný produkt bohužel nebyl skladem na našem expedičním skladu. U produktu na našich stránkách bylo uvedeno „skladem u dodavatele“. V takovém případě ihned informujeme dodavatele a dotazujeme se na dostupnost produktu. O termínu naskladnění jsme Vás informovali e-mailem a to ve stejný den, kdy byla objednávka zaevidována. V den naskladnění jsme Vaši objednávku vyexpedovali a předali přepravní společnosti. Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • -
    • Málo komunikace, nepřehledné sledování zásilky.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Vlčku, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vaši objednávku jsme předali do expedice ihned po přijetí platby. Bohužel ke zdržení v doručení zásilky došlo na straně přepravní společnosti. Vaše nedoporučení obchodu nás proto velmi mrzí, jelikož z naší strany není možné služby přepravní společnosti jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Je mně líto, ale nemohu se vyjadřovat pozitivně, když jsem byl hned při první objednávce zklamán. Obchod u obou objednávaných položek uváděl na všech webech i na vlastních stránkách dopravu zdarma. Na objednávce se ale objevila částka za dopravu (už nevím přesně, ale bylo to víc než 300,-). Sice mně nějaká paní slušně vysvětlila, že to holt dopravní organizace nechce brát... Proč ne, ale když něco inzeruji, tak to dodržím, za každých podmínek.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Sigle,
    velice se Vám omlouváme, že ve chvíli Vašeho objednání byla u produktu uvedena "doprava zdarma" a následně v nákupním košíku byla k volbě pouze placená doprava. Snažili jsme se u všech nadrozměrných produktů na našich stránkách odstranit deklarovanou "dopravu zdarma", bohužel u Vámi objednaného výrobku jsme opomenuli. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel jsem ještě objednané zboží neobdržel. Čekáme na zboží od výrobce a naskladnění do obchodu.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Matoušku, děkujeme vám za nákup právě v našem e-shopu.
    Vaše nedoporučení obchodu nás velice mrzí. Vámi objednaný produkt bohužel nebyl skladem na našem expedičním skladu. U produktu na našich stránkách bylo uvedeno „skladem u dodavatele“. V takovém případě ihned informujeme dodavatele a dotazujeme se na dostupnost produktu. O termínu naskladnění jsme Vás informovali e-mailem. V den naskladnění jsme Vaši objednávku vyexpedovali a odeslali. Následující pracovní den Vám přepravní společnost Vaši zásilku doručila. Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • doprava přes českou poštu je marná!

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Čáslavová, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Vaše nedoporučení obchodu nás velice mrzí, jelikož z naší strany není možné služby České pošty jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. Dle sledování byla Vaše zásilka na doručování hned následující den po našem odeslání. Den poté přijala od Vás Česká pošta žádost s požadovaným jiným termínem doručení. Při volbě dopravy je v nákupním košíku možnost vybrat i z jiných přepravních společností, které Vám zásilku doručí. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dobré webové stránky, rychlé vyřízení objednávky.
    • Šílená doprava. Slíbeno k dodání do 2. dne od objednání. Nebylo splněno. Dopravu zajišťovalo DHL. 3.den bylo teprve odvezeno do skladu DHL z Jaroměře do Hradce Králové. Balík na paletě 140 kg 230x70x60 cm vezlo 12 tunové auto , které neprojelo pod mosty na trase. DHL navrhovalo, že mi zboží nechá v 9 km vzdálené vesnici. To jsem si proto mohl rovnou dojet sám do Jaroměře.... Bylo dodáno 14 dnech.
    • Vzhledem k tomu, že doprava byla do rekreačního objektu a na paletě, a nebyl dodržen termín dodání, dostal jsem se k rozbalení a ke složení až po 40 dnech. Skluzavka byla poškozená (prasklá v místě uchycení). Reklamace neuznaná ze strany obchodu. Chápu, ale kdybych věděl jak komplikovaná bude domluva s dovozcem, dojel bych si osobním autem sám pro zboží a naskládal do osobního auta. Bohužel popis na stránkách uváděl jen rozměry na paletě a to mě od osobního převzetí při objednání odradilo.

    Obchod dobrý, slabé místo dopravce.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Veselý, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice se omlouváme, za delší čekací dobu při doručování zásilky. Vaši objednávku jsme předali přepravní společnosti následující den od objednání. Ke zdržení došlo u přepravní společnosti z důvodu nedostatečné svozové kapacity. Paletovou přepravní společností Vaše objednávka musela být odeslána, jelikož celá sestava vážila 140 kg a měřila 235 cm na nejdelší straně. Taková zásilka bohužel ani jinak přepravit nejde. Dle sledování zásilky došlo ke vzájemné dohodě na jiný termín vykládky. Proto vznikla prodleva v doručení. Dle obchodních podmínek, je kupující povinen před tím, než zásilku se zbožím od dopravce převezme, zkontrolovat celistvost a stav zásilky. Od převzetí zboží jste měl právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Po 40 dnech proto opravdu nemůže být reklamace uznána. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    K zásilce byl deklarovaný derek, rukavice, nedorazil ! ! !

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Veselý, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice se omlouváme, že Vám spolu s objednávkou nebyl dodaný slíbený dárek - pracovní rukavice. O deklarovaný dárek rozhodně nepřijdete, dnes jsme Vám ho odeslali v obálce Českou poštou. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prodejce se omluvil, že mu zboží nezaslal dodavatel a objednávku na moji žádost stornoval.
    • Platbu předem jsem zpět ještě nedostal. Budu urgovat.

    Názor si udělejte sami.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Líznere,
    velice se omlouváme za nedostupnost zboží. Platba za stornovanou objednávku Vám byla vrácena zpět. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NABÍZENÉ ZBOŽÍ NEMĚL E-SHOP SKLADEM.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Dobrý den,
    u položky, kterou jste si objednal, bylo uvedeno skladem u dodavatele. Zboží v takovém případě pro zákazníka u dodavatele přímo objednáváme. Bohužel nám bylo dodavatelem sděleno, že produkt nemá a dlouhodobě k dispozici už mít nebude. O této skutečnosti jsme Vás neprodleně informovali e-mailem. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    říkají, že mají a pak zboží nemají :)

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Kobrle,
    u položky, kterou jste si objednal, bylo uvedeno skladem u dodavatele. Zboží v takovém případě pro zákazníka u dodavatele přímo objednáváme. Bohužel nám bylo dodavatelem sděleno, že produkt nemá a dlouhodobě k dispozici už mít nebude. O této skutečnosti jsme Vás neprodleně informovali e-mailem. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Trva zasilka hodne dlouho.
    • Stale cekam

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Zemane, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice se omlouváme, za delší čekací dobu, než jste si mohl Vaši objednávku na prodejně vyzvednout. K prodlevě došlo z důvodu nedostupnosti produktu u našeho dodavatele. Po naskladnění zboží na Vámi zvolenou prodejnu, jste byl obratem informován o možnosti vyzvednutí Vaší objednávky. Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednání zboží na internetových stránkách, e- mailem mi přišlo potvrzující oznámení obchodu s fakturou a číslem objednávky. Na druhý den mne kontaktovali z obchodu, že zboží již bylo prodáno někam jinam a neobhájeno proč se tak stalo, následně obchodem zrušení objednávky. Zboží jsem sehnala jinde a bez problémů.

    nedoporučuji

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Effenbergerová,
    u každého produktu je uvedeno dostupné množství na jednotlivých prodejnách a v expedičním skladu. Při objednání jste si zvolila osobní odběr na prodejnu v Praze, kde produkt nebyl skladem. Bohužel byla expedovaná jiná objednávka, která byla přepravní společností vyzvednutá přímo z expedičního skladu, kde byl produkt k dispozici. Na základě společné domluvy byla Vaše objednávka stornovaná. Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo recenzováno,že je na skladě.Počítala jsem s potvrzeným dodáním.Ani po 10 dnech zboží nedorazilo.Prý naskladňují.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Limbergerová, děkujeme, že jste měl zájem zakoupit zboží právě v našem e-shopu.
    U položky, kterou jste si objednala, máme uvedeno skladem u dodavatele. Zboží v takovém případě pro zákazníka u dodavatele přímo objednáváme. Bohužel nám bylo dodavatelem sděleno, že produkt nemá a dlouhodobě k dispozici už mít nebude. O této skutečnosti jsme Vás neprodleně informovali e-mailem. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prodává špatně vyrobené zboží a na reklamaci dosud nereaguje

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Hartová, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    velice nás mrzí, že jste obdržela vadný výrobek. Po obdržení vašeho e-mailu s reklamací, jste byla kontaktována našim reklamačním oddělením. Po vzájemné dohodě Vám byla poskytnuta adekvátní sleva. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání
    • Obchod dodal jiné zboží, než objednané
    • Obchod neinformoval o změně

    Moje objednávka u tohoto obchodu dopadla tak, že dám příklad, pokud bych u nich objednal televizi Sony, tak místo toho pošlou Panasonic a ani se Vás nezeptají, jestli to chcete.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Badúšku,
    velice se omlouváme, pokud z naší strany došlo k chybně zaslanému zboží. Kontrolou jsme od Vás bohužel žádnou reklamaci nezaznamenali. Pokud zákazník po přijetí zásilky zjistí nesrovnalost, má možnost nás kontaktovat např. pomocí reklamačního formuláře na našich stránkách, na jehož základě se s ním spojí naše reklamační oddělení. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem velkou houpací sestavu pro děti v hodnotě 4600,- a přišlo mi úplně jiné zboží, houpačka pro mimino v hodnotě 1500,-.
    Mám s tím akorát zdlouhavé vyřizování a starosti a děti se nemají na čem, v tak krásném počasí, houpat :( !!!

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážená paní Vašíková, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Omlouváme se za chybně zaslané zboží. Po obdržení vašeho e-mailu s reklamací, jste byla kontaktována našim reklamačním oddělením, které obratem zajistilo svoz daného zboží. Na základě Vašeho požadavku, Vám byla platba za objednané zboží vrácena zpět. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednal hnojiv osmocote 3 druhů, jeden nebyl co jsem objednal. Informoval firmu, nedostal jsem zadaný odpověď.

    Reakce obchodu SuperDiskont

    Vážený pane Webb, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Omlouváme se za chybně zaslané zboží. Po obdržení vašeho e-mailu, jste byl kontaktován našim reklamačním oddělením, které obratem zajistilo svoz daného zboží a se kterým jste dále domluven na zaslání správného produktu. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Recenze byla smazána kvůli vulgárnímu obsahu.