Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychle odeslání

    Zboží jsem vracela, s tím, že jsme odstupovala do 14 dnů. Obchod mi vystavil 20% sankci za rozbalení zboží.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    Vaše hodnocení nás velice překvapuje. Vámi vrácené zboží naprosto neodpovídalo původnímu prodejnímu stavu, ve kterém vám bylo zboží doručeno. Vnitřek výplně krabičky byl zmuchlaný a potrhaný. Celé balení bylo značně poničeno. Díky tomu Vám byla stanovena srážka ve výši 20% z původní hodnoty výrobku. Pro účely vyzkoušení a seznámení se s výrobkem pro příště doporučíme balení od výrobce otevřít opatrněji . Stanovená srážka z hodnoty zařízení je vyhrazena na pokrytí nákladů spojené s uvedením výrobku do původního prodejního stavu. Překvapuje nás, že nám dáváte takto špatné hodnocení, když se ve výsledku jedná o naprosto běžnou proceduru, se kterou jste souhlasila v našich obchodních podmínkách. V případě, že byste se ke zboží chovala vhodně a nedestruktivně, nemuseli bychom Vám z výsledné částky nic strhávat. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • poskozeny plastikovy obal v krabicce, i ochranna folie na skle. Radsi jsem koupil novou folii nez se dohadovat, ze neni mozne, ale byla folie porypana v zapecetene krabicce...

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice nás mrzí, že u telefonu bylo příslušenství v horším stavu, než by bylo záhodno. Zboží zapečetěné ochrannými známkami máme již od výrobce, a tudíž nemáme možnost ho zkontrolovat a doopravdy se nestává, že by s ním byly nějaké problémy. Každopádně se za tento defekt zboží omlouváme. Trochu nás ale překvapuje, že jste nás s Vaším problémem nijak nekontaktoval. Určitě bychom něco vymysleli a udělali pro Vás maximum. Udělit nám takovéto hodnocení bez možné nápravy nám přijde celkem nefér. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez reakce na upřesnění výrobku v poznámce k objednávce, za každou cenu prodat zboží

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice se Vám omlouváme za neodpovězení Vašeho dotazu. Kolegyně se přehlídla a vše bohužel hned vyfakturovala. Velice mě mrzí, že došlo k této komplikaci. Nešlo o záměr, ale bohužel chybu lidského faktoru. Bohužel baterie doopravdy není vhodná pro oba modely. Pokud o ní tedy nestojíte. Napište nám na náš e-mail [email protected] a nějak se určitě dohodneme. Omlouváme se za vzniklou nepříjemnou situaci. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Myslel jsem, ze jsou kvalitni, ale hluboce jsem se zmylil!
    • Servatech neumi dodrzet slib a dorucit zbozi tak, jak uvadi
    • co me opravdu dostalo, tak mne tato POCHYBNA "firma" hrozi soudem za to, ze jim pry dluzim 70kc za balik

    Pro jistotu zde uz u techto vyderacu nikdy nic kupovat nebudu a rozhodne nedoporucim nikomu znamemu.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    Vaše rozčilení je naprosto zbytečné a neoprávněné. Bohužel jste si Vámi objednanou zásilku nevyzvedl. Nám však vznikly náklady na poštovné, tudíž v tento okamžik Vám vzniká dluh plynoucí z uzavřené kupní smlouvy. Není na místě nám dávat negativní recenzi v moment, kdy problém nevznikl na naší straně. Proto Vás požádáme o odstranění tohoto nepravdivého a zavádějícího hodnocení. Snažili jsme se pro Vás udělat maximum.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    prodává šmejdy a k reklamaci se nehlásí

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený pane Luďku,
    velice nás Vaše recenze překvapuje. Nechápeme, proč se uchylujete k takto podivnému chování. S telefonem, který jste 19.2. 2019 v našem obchodě zakoupil, nevznikly žádné problémy a nemáme hlášeny ani žádné Vaše pokusy o reklamaci. Zásilka Vám byla zaslána včas a nemáme od Vás ani žádnou zprávu o jakémkoliv našem pochybení. Vaše recenze je tudíž velice zavádějící a nepravdivá. Snažíme se pro naše zákazníky dělat maximum a i ve Vašem případě jsme tak učinili. Vaše recenze je zároveň pomluvou vůči našemu e-shopu. Proto Vás tímto požádáme o její stažení. Pro příště Vás požádáme, ať si nevymýšlíte.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují - ani mailem, telefon také problém

    Hodinky mi přišly nefunkční, poškrábané, bohužel mail nikdo nereagoval, když se mi povedlo dovolat, postupovala jsem dle pokynů k odstoupení od smlouvy. Pak mi přišlo potvrzeni o reklamaci (ale já odstupovala od smlouvy), a nic se nedělo. Opět na maily nikdo neodpovídal a když se mi povedlo dovolat, tak se na to prý podívají a napíšou mi. Ano, na vyřízení mají 14 dní, v následujících dnech vrátí platbu. Dnes je to týden od ''uplynutí lhůty 14 dní '' a peníze nikde ... A opět nikdo nekomunikuje, asi peníze už neuvidím ....

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,
    ještě jednou se Vám velice omlouváme za nepříjemnou situaci, která vznikla čistě na straně našeho obchodu. Hned po přečtení Vaší recenze jsem Vás pro jistotu telefonicky kontaktoval a celou nepříjemnost šel vyřešit. Nevíme, jak se mohlo stát, že zařízení bylo poškrábáno, prodáváme ale nová a nepoužívaná zařízení, tudíž poškození muselo vzniknout s největší pravděpodobností při transportu, či chybou výroby. Peníze Vám zašleme ještě dnes. Velice nás toto naše selhání mrzí. Vezmeme si z něj ponaučení a do příště se zlepšíme. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabítené zboží dorazilo druhý den.
    • Rozdílný názor na nárok na odstoupení od smlouvy.

    Zakoupil sem Mobil Doogee LB5000.
    Došel mi druhý den i se slibovaným pouzdrem zdarma.
    Během prvních 14 dnů jsem zjistil nefunkční displej.
    Osobně sem přístroj i s příslušenstvím odvezl do prodejny.(Vedlo mě k tomu mnoho negativních reakcí při reklamacích u této firmy).
    Při zmínce o odstoupení od smlouvy mi bylo řečeno ,že i tak to musí posodit technik. Jestli sem mobil nepoškodil já,což by se dalo pochopit.
    Asi za 14 dní mi přišlo vyrozumění e-mailem a byl jsem kontaktován i telefonicky. Reklamace neznána pro silný stisk dispeje. Navrhnuta oprava za 1600 Kč ,což sem odmítl. Na požádání mi poslali fotografie. K silnému stisku asi došlo,ale na fotografiích nebyl mnou zakoupený mobil.
    Na můj dotaz,zda nedošlo k mýlce sem byl ujištěn ,že ne.
    Proto jsem předal podklady ČOI.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    na začátek bych se Vám chtěl omluvit za pochybení mého servisního kolegy, který Vám zaslal omylem fotografie naprosto jiného telefonu. Popletly se mu složky v počítači a díky tomu došlo k záměně. Tato chyba se bohužel může stát, ale na své pochybení byl tento technik upozorněn a nyní by již k podobnému omylu dojít nemělo. Též Vám byly dnes zaslány správné fotky Vašeho poničeného telefonu. Bohužel na obsahu textu kolegy (co Vám psal minule) se ale jinak nic nemění. Zařízení bylo poškozeno s největší pravděpodobností mechanicky silným stiskem a z tohoto důvodu nebyla záruka uznána. Velice nás tato situace mrzí, ale až na chybu v zaslaných fotografiích jsme ve Vašem případě neudělali nic špatně a celý reklamační proces proběhl dle našich práv a povinností. Za chybu se špatně zaslanými fotografiemi se ještě jednou velice omlouvám.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    • nesolidnost nabídky
    • neochota
    • zavádějící údaje o počtu kusů skladem

    V tomto obchodě jsem objednal obal na telefon za akční cenu 20Kč, protože poštovné bylo 100Kč, rozhodl jsem se objednat 5ks, protože cena obalu byla lidová a platit dopravu v pětinásobné výši ceny zboží mi přišlo hloupé. Navíc pouzdro moc nevydrží, proč nemít stále hezké. Přišlo mi potvrzení objednávky a čekal jsem na dodání. Druhý den mi volala paní z e-shopu, jak jsem si mohl objednat 5ks, když mají skladem jen jeden kus. Tak jsem namítl, že počkám až doobjednají, což mi okamžitě odmítla a tak jsem objednávku zrušil. Zarážející je nejvíce to, že při objednávání mi po zadání počtu 5ks psal e-shop, že je zboží skladem.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    Vaše recenze nás velice zaráží. Snažili jsme se pro Vás udělat maximum – celou vzniklou situaci jsme Vám vysvětlili a velice se Vám za ní omluvili a tudíž nás mrzí, že se u Vás stejně bohužel přese všechno setkáváme s absolutním nepochopením. Ve chvíli telefonátu naší zaměstnankyně s Vámi, jsem byl ve stejné kanceláři a celý rozhovor jsem vyslechl. Kolegyně se Vám velice slušně omluvila za podivné pochybení našeho systému (který Vám umožnil objednat si větší množství zboží, než se na našem skladu v onu dobu nacházelo) a vysvětlila Vám, že v případě těchto pouzder se jednalo o výprodejové zboží, u kterého bohužel další kusy doobjednávány nebudou. Následně se Vás tedy optala, jestli budete chtít Vaši objednávku zrušit, či budete mít zájem o onen poslední kus zájem. Velice nás tudíž mrzí, že i přes věnovanou péči, kterou s Vámi naše zaměstnankyně měla,nám udělujete takto neadekvátní hodnocení. Neochotu bohužel nacházíme na Vaší straně.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Mizerná informovanost

    Zakoupil jsem mobilní telefon Honor 8X přes Heuréku. Před koupi telefonu jsem měl podmínku, aby telefon disponoval NFC, což v popisu funkcí u telefonu bylo uvedeno. Telefon jsem objednal, jaké však bylo moje překvapení když jsem telefon obdržel a NFC jsem v telefonu nemohl najít. Proto jsem dále pátral po internetu zda telefon vůbec má předinstalováno NFC. Až po delším pátrání jsem zjistil, že tyto telefony se vyrábějí v několika verzích, avšak v mém telefonu NFC není. Obchodem mi byl zaslán telefon typ JSN - L22. Tento typ telefonu zrovna NFC nemá, proto bych chtěl ostatní kupující upozornit na to, že pokud budete kupovat takovýto telefon a Váš požadavek bude, aby v telefonu bylo NFC, tak aby výslovně v požadavku koupě telefonu uvedli , že máte zájem výhradně o telefon z označením JSN - L21, kde je i NFC.
    Po tomto zjištění jsem telefonicky kontaktoval obchod, kde mi bylo sděleno, že v popisu telefonu toto je uvedeno, bohužel ač jsem znovu parametry telefonu prošel, nikde jsem to nenašel. Chtěl jsem telefon zda by mi telefon vyměnili za JSN-L21, bylo mi však sděleno, že tyto telefony nemají a mít nebudou, neboť telefonů Honor 8x ve verzi JSN L22 mají dostatek.
    V tomto případě jsem velice zklamán o nedostatečném popisu telefonu, kde je uvedeno, že v telefon, který kupuji je NFC.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    osobně si bohužel nejsem jist, jestli v době Vaší objednávky byla na naší stránce informace o NFC ještě uvedena (pokud ano, velice se Vám za toto pochybení omlouváme), každopádně hned po upozornění jednoho z našich zákazníků jsme tuto chybnou informaci stáhli a nyní už se tento omyl na našich stránkách nenachází. Je pravdou že Huawei nabízí mnoho různých verzí svých telefonů a my nabízíme verzi bez NFC – vše je však nyní na našem webu správně uvedeno a tudíž si zákazníci kupují přesně to, co se na stránkách našeho e-shopu nachází. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    • Otřesná komunikace
    • Nevrací celé poštovné po odstoupení od smlouvy, i když byla chyba na straně obchodu.

    Telefon nepodporoval funkci, která byla uvedena na stránkách obchodu. Dovolat se na prodejnu byl nadlidský úkol. Telefon nikdo nezvedal a nebo byl hovor odmítnut. Po odstoupení od smlouvy mi byly vráceny peníze, ale čekal jsem dva týdny než se začalo něco dít. Za poštovné mi byla uhrazena necelá polovina peněz, které jsem zaplatil, i když byla chyba na straně obchodu. Na mou žádost o uhrazení zbytku peněz za poštovné nikdo nereaguje. Raději nakupte někde jinde.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    dle současných výstupů v e-mailech a po konzultaci s dalšími zaměstnanci si bohužel musíme stát za svým. V tuto chvíli Vám bylo dle zákona vráceno vše, na co máte nárok. Při odstoupení od smlouvy si poštovné hradí nakupující. Vše Vám bylo vráceno v zákonném termínu, a díky tomu Vaše stěžování si na prodlevu je naprosto neoprávněné. Tudíž nás velice mrzí a překvapuje, že si připadáte ukřivděn.

    Za chybu u karty produktu se omlouváme. Hned po Vašem nahlášení jsme tento omyl napravili a všechny informace uvedli správně. Netušili jsme, že Huawei vyrábí více verzí tohoto telefonu. Děkujeme za upozornění.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem chtěla vrátit jako nevhodný vánoční dárek. Šla jsem ho vrátit ihned po Vánoccíh. E-shop měl přes celé svátky zavřeno a tak mi oznámili, že je to více než 14 dní, kterých je zezákona možno vrátit a strhli si 20%. Navíc peníze vrtátili na účet až po měsíci a 2 mých emailech. Konkurenční eshopy s elektronikou vrací peníze ihned a 100%...

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den paní Marie,
    hned na začátek mé odpovědi Vás požádám, abyste si ve Vaší recenzi nevymýšlela. Situace, ke které došlo je totiž naprosto jiná, než zde uvádíte. Zboží jste zakoupila 10.12. 2018 a tudíž Vám platná doba na vrácení bez udání důvodu vypršela 24.12.2018. Naše poupravená povánoční otevírací doba Vás tudíž nijak neomezila a nepoškodila. Pokud jste si s vhodností dárku nebyla jista, mohla jste si na našem e-shopu preventivně zakoupit prodlouženou lhůtu pro vrácení zboží do 30 či dokonce do 60 dnů. Bohužel jste ani tak neučinila.

    Nám se Vás ale zželelo a rozhodli jsme se Vám pomoci. I přes překonání Vaší lhůty jsme Vám nabídli alternativu dohodou. Díky tomu, že Vaše zboží bylo otevřeno, používáno a nebylo ve 100% stavu, nabídli jsme Vám 20% poplatek, který nám vykompenzoval ztrátu, kterou jsme na zboží měli. Jde o naši dobrou vůli, ne o nějaký státem stanovený postup. Na tento postup se nevztahují ani jakékoliv Vámi zmiňované lhůty, či pravidla. Jde o přátelskou dohodou, kterou jsme se Vám snažili vyjít vstříc. Velice nás tedy mrzí, že místo vděčnosti, že jsme pro vás udělali vše, co bylo v našich silách, jste se rozhodla napsat takovouto nepravdivou a zavádějící recenzi.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velmi špatná komunikace ze strany obchodu... Neochota řešit vzniklou situaci!

    Poměrně rychlé vyřízení a doručení jiné objednávky. Nedodává návody v češtině v písemné podobě jak má dle zákona!

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    nevím, kde jste vyzískal informaci, že nedodáváme návody v češtině. Jde bohužel o nepravdu. Ke každému telefonu dodáváme návod v tištěné podobě. Pokud se náhodou ve Vašem případě stalo, že návod nebyl dodán (stát se to může - nejsme stroje, ale lidi a chyba se stát může), prosím přijměte naši omluvu. Všechny naše návody naštěstí normálně jdou stáhnout na našich internetových stránkách (Váš požadovaný návod naleznete v následujícím odkazu). Doufám, že nyní celá situace byla vyřešena k Vaší spokojenosti. Děkujeme za Váš nákup. Velice si ho ceníme. Za celou firmu Vám přejeme, ať zakoupené zboží co nejlépe a nejdéle slouží. =)

    https://www.servatech.cz/navody/TELEFONY/Vseobecny%20navod.pdf

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednal sem si telefon Xiaomi redmi note 4x globál,od doručení mi nešlo LTE Aš po zjištění IMEI telefonu se zjistilo že telefon není globál a není určen pro Evropu tak nevím co k tomu dodat sklamani.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    už ze základu Vás bohužel musím opravit. Dochází zde k velkému nedorozumění. Telefon 4X nemá podporu pro pásmo 800 MHz, a proto mimo velká města může mít problémy se sítí 4G - tudíž i s přenosem LTE internetu. Tento telefon však nikdy podporu 800 MHz v žádné verzi na světě neměl a musíte si ho tudíž plést s jiným modelem. Všechny informace ohledně Note 4X jsou zároveň uvedeny v našem podrobném popisu produktu. Zároveň je u telefonu uváděna Global ROM - tudíž jde o telefon s přehraným systémem, který by měl splňovat požadavky české lokalizace. Všechny informace, které jsme měli uvedeny v našem popisu, jsou pravdivé, a tudíž bychom Vás požádali o stažení recenze, neboť je velice zavádějící a nepravdivá. Koupil jste si přesně produkt, který na našich stránkách uvádíme. Děkujeme za spolupráci

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    • už si nikdy z tohoto obchodu nic neobjednam .Zboží nefunkcní a dodnes mi nevratili penize.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    je nám velice líto, že Vám zboží nefungovalo. Bohužel není v našich silách zkontrolovat všechny produkty a může se stát, že některé zboží může mít nějakou vadu. Tato věc může nastat nejen u nás, ale u jakéhokoliv prodejce. K Vašemu problému jsme se postavili čelem, vše uznali a peníze Vám byly vráceny. Doufáme, že jste nyní spokojená. Děkujeme za spolupráci.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Možná cena
    • nezvedají telefony
    • zboží přišlo po delší době od objednání a zaplacení (bylo skladem)

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice nás mrzí Vaše nedoporučující hodnocení. Bohužel před Vánoci se nám nakupilo více objednávek a v komunikaci docházelo k drobným problémům. Celé pozdržení Vaší objednávky nás velice mrzí. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se Vám omlouváme.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    • Rychle doručení
    • Zboží přišlo jiné, než je uváděno (mobilní telefon- Global verze, která nebyla global verzí)
  • Nedoporučuje obchod

    • Nezvedaji tel

    Bohužel jsem si nepřečetl recenze.Telefon přišel rozbalený.Nešel a vůbec nereagoval.Proto jsem ho vrátil v zákoné lhůtě.I po týdnu se mi nikdo neozval.Doufám že je to pouze předvánočním schonem.A pevně veřím že se dočkám vrácení peněz.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    Váš telefon byl prověřen našimi techniky a v průběhu zítřka budete informován o dalším postupu. Vše zatím nasvědčuje tomu, že Vám budou poslány peníze na Váš účet a Vaše odstoupení bude bez problému uznáno (ještě pro jistotu vše zkontroluje kolegyně). Každopádně DooGee BL7000, které jste si objednal, nám od výrobce nechodí zabalené ve folii, tudíž se nemusíte bát, že byste obdržel nějaké z druhé ruky - všechny jsou pouze v krabici. Komunikační problémy jsou hlavně způsobené samozřejmě předvánočním shonem a rozhodně se Vám nijak nesnažíme vyhnout. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje moc hezký den Tomáš