Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Telefon se nenabíjí
    • Seká se

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    pokud se telefon DooGee X70 nenabíjí, je nutné nejdříve odstranit folii, nacházející se na kontaktech baterie. Poté by telefon měl fungovat normálně. =) V případě jakýchkoliv problémů se nebojte kontaktovat náš obchod. Rádi se o Vás postaráme. Samozřejmě je možné, že zařízení může mít nějakou chybu a pokud to tak bude, rozhodně Vám zařízení vyměníme/opravíme. Děkujeme Vám za pochopení. =)

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nejprve poslali špatnou barvu zboží
    • Neobdržel jsem peníze za poštovné při uznané reklamaci
    • Nedostatečná komunikace ze strany chybujícího prodejce

    Zakoupený mobil poslali místo modré barvy černý. Může se stát, v klidu jsme se domluvili na výměně. Sami mě požádali o číslo účtu, kam pošlou úhradu za poštovné reklamace, nikdy neposlali. Z toho důvodu tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    po telefonním hovoru jsme Vám zaslali na Váš e-mail důkaz (výpis z účtu), že platba normálně proběhla už před udělením Vaší recenze. Požádáme Vás o stažení této nepravdivé recenze, která náš e-shop poškozuje. Děkujeme.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé doručení
    • Ceny
    • Galaxy Buds (špuntová sluchátka celkově) nelze vrátit ve lhůtě 14 dní. Např. u Alzy bezproblémové.
    • Vracel jsem, protože sluchátka nefungovala.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice nás mrzí, že náš e-shop nedoporučujete. V rámci podmínek našeho e-shopu v popisku u všech sluchátek naleznete informace, že používané zboží nelze vracet z hygienických důvodů. O všem jste byl dostatečně výrazně informován a tudíž nás překvapuje, že si na tuto skutečnost zpětně ztěžujete. I Alza může zboží z tohoto důvodu zamítnout a u sluchátek tak i dělá, ve svých podmínkách má napsáno: "spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit." Zároveň oproti nim jsme nabízeli tato sluchátka o více než 900 Kč levněji. Náš e-shop provedl vše jak je na našich stránkách avizováno. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    V prodejne sem zakoupil pouzdro k telefonu,ale na telefon nepasuje ani náhodou.Divím se,že firmy nabízí doplňky a ani se neobtěžují vyzkoušet jejich funkčnost.Hlavně,že je dají do prodeje co se dál starat.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice nás mrzí, že Vám pouzdro na telefon nesedí. Je možné, že na skladě došlo k záměně za podobné pouzdro na jiný model. Nebojte se nám napsat na [email protected]. Celou nepříjemnou situaci pro Vás vyřešíme k Vaší výsledné spokojenosti. =) Děkujeme za pochopení a spolupráci. =)

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod mi zrušil objednávku, aniž by uvedli důvod proč se tak stalo. Za této situace jsem se snažila telefonicky kontaktovat obchod, abych získala nějaké vysvětlení. Bohužel ani po dvou dnech jsem se bohužel nedovolala. Tohle tedy není seriózní jednání!

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,
    dle systému vidím, že vám v den zrušení objednávky, tj. 14.8. vám byl kolegyní odeslán email, kde vám bylo sdělen důvod zrušení objednávky. Po jeho přečtení by jste se dozvěděla, že zboží nebylo skladem v době objednávání a jednalo se o chybu v systému. Za to jsme se také omluvili. Pokud tedy chcete recenzovat jakýkoliv eshop, prosím, vždy na základě pravdy.
    Děkuji, Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Něco takového se mi ještě nestalo. Z důvodu nečekané dovolené, jsem nestihla vyzvednout zásilku na poště. První email, který jsem po týdnu otevřela byl, ať zaplatím za poštu nebo mi zašlou předžalobní výzvu. To, že požadují úhradu nákladů je jasné ale takovým způsobem? Nehoráznost, už nikdy.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    ve chvíli kdy si objednáváte zboží z libovolného e-shopu a necháte si toto zboží zaslat, vznikají prodejci náklady na dopravu. Mnoho zákazníků si však tuto skutečnost neuvědomuje a objednává si zboží bez následného převzetí. Danému e-shopu zde však vzniká naprosto zbytečná ztráta, jen kvůli nerozhodnosti a neodpovědnosti zákazníka. K této situaci bohužel dochází velice často. Proto těmto zákazníkům píšeme tyto zprávy, aby si uvědomili své pochybení, do příště se ho vyvarovali a zároveň zaplatili za nimi zmařené poštovné. Naše náklady totiž nejsou jen 70 Kč za poštovné – zároveň je zde cena práce mnoha zaměstnanců, kteří Vaši zásilku pro Vás vyfakturují, vyskladní, zabalí a předají dopravci. Požadovaná částka 70 Kč je tedy smířlivým a velice mírným poplatkem za Vaši nerozhodnost. Každý zákazník si totiž musí uvědomit, že objednávkou na libovolném e-shopu uzavírají s tímto obchodem kupní smlouvu a z nedodržování či porušení těchto závazků, mohou následovat právní kroky.

    Místo toho, abyste si sypala popel na hlavu a omluvila se, že jste si balíček kvůli své nečekané dovolené nepřevzala,popřípadě nás o Vaší situaci jakkoliv informovala – přizpůsobili bychom se Vašim potřebám, se zde ještě vztekáte a píšete negativní recenze? Přiznám se Vám, že mi Vaše chování přijde naprosto neadekvátní a požádám Vás, abyste tuto Vaši recenzi stáhla. Zbytečně se zde akorát ztrapňujete a poukazujete na chybu, která vznikla čistě na Vaší straně.

    Za Servatech Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace
    • Rychlost vrácení peněz

    Objednány 3ks produkty označené skladem v 15:17 hod., následující den ve 12:02 hod. hovor od zaměstnankyně s milým hlasem , omluvou a vysvětlováním, že chybou skladového systému produkt byl již v okamžiku objednání nedostupný, proto přistupují ke zrušení objednávky ze strany Servatech s.r.o. bez náhrady.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice nás mrzí, že nám udělujete takto negativní recenzi a nenalézáte alespoň ždibec pochopení pro náš e-shop, i když jsme pro Vás v dané nemilé situaci udělali maximum. Naše kolegyně se Vám za chybu několikrát omluvila, o všem jste byl bez prodlev informován a peníze Vám byly velice rychle vráceny. Za celou firmu se za tento technický výpadek, který Vám dovolil objednat si víc produktů než bylo skladem, omlouváme. Dost nás mrzí, že kvůli této technické chybě, ale jinak perfektních službách náš e-shop nedoporučujete. Náš tým pro Vás totiž udělal vše, co bylo v jeho silách.

    Za Servatech Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé doručení
    • Poslali něco jiného a ani se neomluvili

    Objednal jsem řemínek na chytré hodinky s šířkou 20mm. Tento na aliexpressu stojí 2,45 dolarů (60,-Kč s poštovným zdarma). Servatech mi poslal řemínek 22mm, tedy nepoužitelný, za cenu 135,-Kč s nejlevnějším "poštovným"- vyzvednutí v zasilkovně za celkem 186,-Kč. Chápu, že splést se může každý, ale co nechápu je, že se neumí omluvit, natož nabídnout schůdné řešení. Místo toho mě stroze upozorní na zákonné právo, tedy že můžu vrátit řemínek k výměně, které ale znamená další náklady na balení, poštovné a v neposlední řadě nepříjemné stání na poště. To bych ten řemínek za 60 Kč zaplatil místo 3x aspoň 4x a ještě musel pro získání řádně zaplaceného investovat neúměrný čas a energii. Takže jsem s díky tento další postup Servatech odmítl a objednal z aliexpressu. Holt nebudu mít řemínek na dovolenou, ale aspoň poučen k dalším nákupům.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice nás mrzí komplikace s nákupem řemínku v našem obchodě. Je však velice nefér a naprosto nemoudré srovnávat náš obchod s prodejní doménou Aliexpress. Náš e-shop totiž všechno zboží prověřuje a snaží se vybírat jen ty nejkvalitnější kusy. Zároveň také umožňuje záruku pro možné reklamace a celková komunikace a doručení netrvá tak dlouho, jako uz Číny u Aliexpressu, Je tudíž naprosto nepochopitelní proč nás i přes naše nadstandardní služby s tímto kolosem srovnáváte. Pokud Vám vadí čekání na poště, můžete si díky našim službám nechat zaslat zboží na Zásilkovnu či do vlastních rukou. Pokud o zboží nemáte zájem, postupujte prosím, jak uváděl kolega: od zakoupeného zboží můžete odstoupit. V případě uznání naší chyby Vám poštovné proplatíme. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezkou dovolenou Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    v e-mailu napsáno: "Zboží Vám bude doručeno, jakmile obdržíme Vaši platbu." o dva dny později jsem dostal e-mail, že obdrželi platbu. čekám už 14 dní a nic. telefony neberou, jen jednou jsem se dovolal, tak mi bylo řečeno, že jim zboží přijde koncem týdne a že se ozvou. nic. smrdí to podvodem.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za pochybení na naší straně. V tuto chvíli Vaši situaci aktivně řešíme. Vše se pokusíme vyřešit co nejrychleji a k Vaší výsledné spokojenosti. Vaše zboží Vám dnes bude zasláno. Jako omluvu Vám k balení přikládáme drobný dárek, u kterého doufáme, že aspoň lehce zmírní nepříjemnost celé situace. =) Ještě jednou se velice omlouváme a předem děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prislo mi jine zbozi.Reklamoval jsem obsah.Firma uznala chybu na internetovych strankach.Uvedene zbozi pry nebylo spravne nafocene.Po deseti dnech se na strankach nezmenilo prestoze inzerovane zbozi neni skladem.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku
    velice nás mrzí, že Vám došlo špatné zboží. Omlouváme se za chybu na našich webových stránkách. V tuto chvíli je špatné zboží staženo z prodeje a celá situace by měla být vyřešena. Velice nás mrzí že k tomuto omylu došlo. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se velice omlouváme.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Neberou telefon na mail bez reakce. Po urgenci z heureky se ozvali. Při odeslání neodeslal info o zásilce.
    5 dní dodání zboží

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    nevíme, proč zde v sekci recenzí uvádíte informace, že se Vám neozýváme na Vaše e-maily. Naše kolegyně si s Vámi aktivně psala a odpovídala Vám na všechny Vaše dotazy. Telefony se snažíme brát v rámci pracovní doby a odpovídat na dotazy našich zákazníků. Velice nás mrzí, že se Vám nepodařilo se k nám dovolat, ale naše linka je velice vytížená. Děkujeme Vám za Váš nákup.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opakovaně (celkem 2x) jsem byl vyzván k vyzvednutí zásilky, když jsem se dostavil na výdejní místo mobil zde neměli, proč jsem dostal avíza k vyzvedutí zásilky zam. neví, posílal to jiný zaměstnanec, jakoby se nic neděje, omluva žádná, jednání se zákazníkem tragické, nehledě na omluvu. Zbytečně jsem strávil cca 2 hod. na cestě, svým vozidlem, tento obchod již nikdy více, nedoporučuji.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,
    vždy když si objednáváte zboží v libovolném e-shopu, souhlasíte s obchodními podmínkami daného e-shopu. V našich podmínkách stojí, že pokud si chcete vyzvednout zboží po 17. hodině, musíte nám dát vědět předem. V moment co tak neučiníte, ho zde pro Vás nebudeme mít připraveno. Bohužel vědět jste nám nedal. Namísto uznání vlastní chyby nám zde ještě udělujete negativní recenzi. K tragickému jednání zde dochází, ale čistě na Vaší straně. Náš e-shop se nebude omlouvat za něco, za co doopravdy nemůže. Příště si přečtěte kontaktní informace, kde jsou informace o otevírací době kamenné prodejny a celkové podmínky osobního výdeje.

    Za Servatech Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje

    Objednáno 16.6. a do 25.6. žádné informace o objednávce, žádný e-mail,telefón nikdo nebere a při objednávání uvádí že je zboží skladem? Tak nechápu tento přístup a 25.6. jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,
    je velice hezké stěžovat si na špatnou komunikaci. Komunikační problém zde vznikl, ale ne na naší straně. Naše firma Vám zaslala informační e-mail, na který jste však nebyl schopen odpovědět. Čekali jsme na Vaše vyjádření, ale toho jsme se už nedočkali. E-mail zněl:

    Vážení zákazníci,
    Jménem našeho obchodu se vám chci omluvit, ale vámi objednaný model Xiaomi redmi 7 modrý byl bohužel pro velký zájem přeprodán, tj. prodal se víc kusů, než bylo skladem, než systém stihl možnost koupě zablokovat. Snažili jsme se telefony pro vás sehnat u našich partnerů, avšak bohužel se nám to nepodařilo. Proto musíme vaše objednávky stornovat. Toho z vás, kdo nám zaplatil předem, prosím, aby nám poslal mailem číslo svého účtu, abychom mu mohli vrátit peníze

    Omlouváme se za způsobné komplikace.
    Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám zachováte přízeň.

    O všem jste byl informován. Omluvili jsme se Vám, ale vy zde všechny naprosto klamete o přístupu našeho obchodu a děláte z nás ty špatné. Ano chyba u nás vznikla. Řešili jsme ji a omluvili se Vám za ni. Udělali jsme pro Vás vše co bylo v našich silách. Tak si zde aspoň prosím nevymýšlejte. Vaše recenze je totiž velice zavádějící a nepravdivá.

    Za Servatech Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    velice nás mrzí, že jste na Vaše zboží čekala delší dobu, než je obvyklé. Naše průměrná doba dodání zboží je 2,2 dny. Snažíme se zboží dodat našim zákazníkům v co nejrychlejší době to jde. Bohužel se Vaše zboží chybou systému (kterou v současné chvíli řešíme) vyprodalo a tudíž jsme čekali na naskladnění zboží nového. Je nám velice líto, že jste musela čekat na déle než je obvyklé. Přijměte proto prosím naši omluvu.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mobilní tel. je nabízen s "kvalitním silikonovým pouzdrem" které se zásilkou nedorazilo, i po upozornění je však stále nabízeno jako součást dodávky.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    kvalitním silikonovým pouzdrem je myšleno pouzdro nacházející se v balení telefonu od výrobce, které Vám rozhodně dorazilo. Nemusíte se bát, že bychom Vám jakkoliv upřeli čehokoliv, na co máte nárok. =) Je nám líto, že jsme se v rámci inzerátu vzájemně nepochopili. V tuto chvíli Vás, když vše bylo vysvětleno a uvedeno na pravou míru, požádáme o stažení Vaší recenze, která je způsobena pouze na zbytečným nedorozuměním a nepochopením našeho inzerátu. =) Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    Přišel mi jeden telefon s nefunkční baterii

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    dnes jsme spolu hovořili po telefonu. Velice mě mrzí, že jeden z Vašich objednaných telefonů bohužel nefungoval, kvůli chybné baterii. Nebojte se nám ho zaslat zpátky na naši prodejnu a my už s touto nemilou situací něco rozhodně uděláme. =) Je nám líto, že Vám tímto vznikají komplikace navíc. My se každopádně pokusíme vše vyřešit a postarat se o Vás. =) Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobré ceny, rychlé dodání
    • dlouhá doba vrácení peněz, neochota při řešení

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Nechápeme však, proč nám dáváte recenzi ohledně nevrácení peněz, když se tyto peníze nachází již na Vašem účtu. Vše Vám bylo vráceno a odesláno v maximální rychlosti našeho firemního procesu. Zároveň nechápeme, proč děláte takovéto teátry z objednávky za pouhých 135 Kč. Snažili jsme se pro Vás dělat maximum.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš