Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Firma s kupujicími po odesláni objednávky nekomunikuje se zakazníkem
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
Vaše negativní zkušenost nás opravdu mrzí a za vzniklé komplikace se Vám touto cestou hluboce omlouváme. Pevně věříme, že příště již proběhne vše v pořádku.
Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré
Zákaznický tým
Servatech s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Nedá se dovolat...
- reklamace zboží - neposílají dopravu, ale člověk musí sám
- zboží nefunguje od prvopočátku
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
Vaše negativní zkušenost nás opravdu mrzí. Neovlivníme nicméně to, zda 1 z xy kusů nefunguje správně. To se samozřejmě v případě elektroniky může stát.
Co se týče úhrady poštovného, po vyřízení reklamace máte na vrácení peněz za dopravu nárok. Stačí k tomu využít formulář, který naleznete na našich webových stránkách.
S přáním pěkného dne
Zákaznický tým
Servatech s.r.o. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Good price on the batteries
- Shiped the same day as the order
- When I opened the envelope I found that the original Eneloop package was damaged and broken open in two places, the batteries had already come out of the package, and were scattered inside the shipping envelope. The batteries were scratched and looked like returns. This was literally rozbaleno, although I paid for new batteries.
I am sure it is possible that the internal package was damaged in shipping, but the impression upon opening the mailing envelope was not good. It would be better if some carboard or other stiff material was placed around the battery package to prevent damage.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodání
- Výrobek je vadný, nefunkční
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
Moc nás mrzí, že výrobek nefuguje správně. Kolegové Vám již zaslali potřebné informace k vyřízení reklamace i odeslání zdarma. Věříme tedy, že se problém brzy povede k Vaší spokojenosti vyřešit.
S přátelským pozdravem
Zákaznický tým
Servatech s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Spousta špatných recenzí ohledně reklamací
- Delší doručení i když mělo být skladem
Zboží mělo být skladem a podle webu dostupné tentýž den. Doručení k osobnímu vyzvednutí trvalo 4 dny, kdy bylo údajně nutné převézt objednávku z Libuše do Záběhlic.
E-shop má spoustu negativních recenzí při řešení reklamací, tak snad nebude reklamace nutná.
Pokud by bylo zboží dostupné na jiném e-shopu, koupil bych kvůli zmiňovaným problémům s reklamacemi jinde.Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme Vám za nákup i zpětnou vazbu. Při osobním vyzvednutí je možné si objednávku vyzvednout i přímo v naší výdejně na Libušské ulici, tedy ve skladu, kde prodlevy související s převážením zásilky odpadávají. Co se týče reklamace, pokud by se vyskytl s produktem problém, na našich webových stránkách naleznete reklamační protokol a adresu, na kterou se produkt posílá. My poté vyřešíme reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů.
S přátelským pozdravem
Zákaznický tým
Servatech s.r.o. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Došlé zboží přišlo již použité. Žehlička napařovací-v nádobě na vodu byli zbytky vody.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
dodané zboží bylo zcela nové a přímo od distributora. Na této položce neevidujeme jedinou vratku od doby zalistování.
Poprosíme o fotodokumentaci na email [email protected]. Rádi dotaz přepošleme na výrobce, zdali je možno, že se každá žehlička testuje již na výrobní lince a Vámi zmiňovaná kapalina by se tam dostala tímto způsobem.
S pozdravem,
Tým Servatech -
Nedoporučuje obchod
Zboží skladem tady pravdepodobně znamená ve skutečnosti skladem u dodavatele s nejistou dodací lhůtou.
Ještě třetí den od objednávky nebylo k osobnímu vyzvednutí v nedaleké prodejně.
Škoda,chtěl jsem upřednostnit místní ob hod,ale musel jsem objednat jinde,kde večer objednáš a ráno v alzaboxu máš.Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
Vaše negativní zkušenost nás opravdu mrzí. Bohužel došlo k problémům s logistikou, za které se Vám hluboce omlouváme. Pevně věříme, že příště již proběhne vše v pořádku.
Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré
Zákaznický tým
Servatech s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží inzerováno jako skladem, nedodáno, jdu zrušit objednávku.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
Vaše špatná zkušenost nás moc mrzí. Vzhledem k velkému množství objednávek v čase okolo Vánoc a bohužel i z důvodu nemoci došlo v tomto případě k přehlédnutí Vaší objednávky. Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme a věříme, že příště už bude vše v naprostém pořádku.
Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré
Zákaznický tým
Servatech s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Cena
Přišel telefon jiné barvy. Vysvětlení o záměně při balení nevěřím vzhledem k jiným recenzím. Telefon byl údajně připraven k odeslání, ovšem trvalo další 3 dny, než byl odeslán. Telefon jsem tady objednal jen kvůli ceny.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den Ivane,
můžeme nám prosím upřesnit z které konkurenční firmy váš profil pochází? :)
COMGATE - čeká se na provedení platby 2023-12-28 12:12:01
COMGATE - platba přerušena 2024-01-04 12:12:06
ZRUŠENO - NEUHRAZENO 2024-01-05 09:32:03
S pozdravem,
Servatech -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- levné
- levné, ale téměř prošlé /exp. 24.1.2024/ bez upozornění!!!
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
Bohužel neuvádíte pravdivé informace. Každý inzerát na testy obsahuje i informaci o expiraci.
Každý má pák možnost se rozhodnout, jestli mu nabízená expirace v poměru s cenou vyhovuje.
S pozdravem,
Tým Servatech -
Nedoporučuje obchod
Ze šesti objednaných balení jsou dvě nekompletní. A proto zde už nikdy.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Obchod nekomunikuje
- Uvádí lživé informace
-
Nedoporučuje obchod
- cena zboží
- při dotazu na zboží - došla v krátké době odpověď
chtěl jsem objednat na Kaufland.cz... při dotazu na zboží jsem byl odkázán na prodejce Servatech - dotaz na Servatech - odpověď rychlá - objednáno - zaplaceno - Chtěl jsem 2 ks lampičky, ale nepustilo mě to dál... 1 ks ANO... nyní již vím proč... zpráva - zboží předáno dopravci... náhle přišlo, že zboží je nedostupné a objednávka byla zrušena
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Došlo k prodeji na více tržištích současně, což se bohužel stát může. Jelikož tedy zboží nebylo skladem, Vaši objednávku jsme museli zrušit. Za komplikace se Vám moc omlouváme a doufáme, že nám v budoucnu dáte druhou šanci.
S přáním všeho dobrého
Zákaznický tým
Servatech s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
zaslána špatná expirace výrobku
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup i zpětnou vazbu. Za nepříjemnosti způsobené chybnými informacemi na našem webu se moc omlouváme. Chybu jsme již opravili a v budoucnu si na podobná pochybení budeme dávat větší pozor. Zároveň doufáme, že nám dáte ještě šanci prokázat Vám naši spolehlivost a kvalitu služeb.
S přátelským pozdravem
Zákaznický tým
Servatech s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Expirace produktu kratší, než bylo při telef. komunikaci udáváno, ale hl. antigenní testy nemají předpřipravenou lahvičku s reagenčním činidlem. To se musí nalévat z rezervoárku, což je přesně to, co jsem nechtěl. A byl jsem mylně informován. Už si u Vás neobjednám.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
mrzí nás Vaše zkušenost. Jen bych Vás rád upozornil, že veškeré tel. hovory jsou nahrávané.
Volal jste ohledně výtěrových testů Singclean, kde jste nespecifikoval o které testy přesně máte zájem. Na dotaz o expiraci Vám kolega nabídl i ověření po emailu, ale na to jste reagoval, že nakupujete velmi malé množství a že je to vlastně jedno., jelikož se jedná o malou částku a že Vám bude stačit když se expirace bude blížit ke konci roku ( testy co jste obdržel byli do 16/12, další testy, která jste si nakonec neobjednal a z vašeho hovoru to nebylo zřetelné jsou do půlky roku 2024) - tak či tak si nemyslíme, že Vaše negativní reakce je úměrná. Nehledě na druhý bod který uvádíte, když jste se dotazoval jak je baleno reagenční činidlo.
Váš dotaz zněl zdali je roztok v lahvičce či "pytlíku". Nikde jste nezmínil, že Vás požadavek je aby roztok byl v předvyplněné zkumavce, takže k tomuto musíte sám uznat, že nebyla úplně vhodná volba slov na to, aby druhá strana pochopila o co Vám vlastně šlo. ....
S pozdravem,
Servatech s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Obchod poslal úplně jiné zboží, než bylo objednáno, což se může stat. Pri reklamaci nikam nespechali a výměna trvala více jak týden. Za mě ne.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že jste neměl dobrou zkušenost s naším obchodem. Chápeme, že je frustrující, když obdržíte jiné zboží, než jste objednali, a že výměna trvala déle, než jste očekával.
Omlouváme se za chybu, která nastala.
Obecně se snažíme, aby naše zboží bylo doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů od objednávky. V tomto případě se však doručení zdrželo z důvodu víkendu, kdy dopravci zásilky nedoručují. Kromě toho jsme museli zboží nejprve převzít na naši pobočku a poté jej kurýrem zaslat Vám zpět.
Situace nás moc mrzí a omlouváme se za ni.
S přáním hezkého dne
zákaznický tým Servatech -
Nedoporučuje obchod
Objednával jsem mobilní telefon který je skladem,kde prodejce uvádí dodání 1-2dny dle objednávky. Jelikož jsem objednával v neděli ve večerních hodinách počítal jsem s doručením do 2 dnů,což bylo prodejcem následně maily potvrzeno(pondělí předání balíčku dopravci,kde jsem očekával termín doručení).Pak již prodejce více nekomunikoval a po uplynuti dalších 4 dnů jsem zjišťoval, kde se zboží náchází nejdříve u dopravce ,kde jsem zjistil že žádný balík od prodejce neobdrželi .
Poté jsem kontaktoval prodejce ,kde mi bylo řečeno že balík má dopravce ,ale řeší se doručovací údaje, což jsem nechápal neboť všechny údaje prodejce má.Tudiž jsem chtěl podrobnější vysvětlení,ale i nadále mi byla opakovaná stejná odpověď a termín žádný a tak jsem si tuto informaci opět ověřoval u dopravce ,kde mi bylo sděleno že žádný balík nemají a neřeší i žádné doručovací údaje s prodejcem.Nechápu jednání prodejce a nevím proč mě prodejce nekontaktoval o stavu zásilky ,což bych očekával .Závěrem bych dodal že jsem si balík nechal zaslat na dobírku, tudíž naštěstí nemusím řešit i tuto věc , protože komunikace a zboží i po týdnu žádné.Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
celá situace nás velmi mrzí. Z technických důvodů a problémů se softwarem se protáhlo odeslání vašeho balíčku. Než jsme vše zjistili a vyřešili vzniklo několik nejasností, ať již u dopravce, nebo u naší infolinky. Velmi se omlouváme, že jsme Vám nebyli schopni dát vědět dříve. Po zjištění příčiny problému jsme se Vás pokoušeli několikrát kontaktovat telefonicky a emailem. Chápeme Vaše konečné stanovisko se zrušením objednávky a moc nás mrzí, že se to s vaší objednávkou takto zašmodrchalo.
S přáním hezkého dne
zákaznický tým Servatech -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Symfony tvrzené sklo pro CUBOT King Kong 7 na tento telefon vůbec nepasuje, tvrzené sklo je o dost užší než je displej telefonu.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den Martine,
omlouváme se za komplikace. Zboží překontrolujeme a ozveme se Vám s řešením situace.
S pozdravem,
Tým Servatech