Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednané Ag testy za 3 měsíce expirují. Nikde na to nebylo upozorněno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace
    • Dlouhé čekání
    • Obchod po třech týdnech zrušil mou objednávku

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za potíže, bohužel kvůli chybě nebyl odeslán email s výzvou k odběru zboží. Kolegové Vás kontaktovali telefonicky i emailem, ale bohužel neúspěšně. Celá situace nás velmi mrzí a doufáme, že již nikdy nenastane a že vaše budoucí zkušenosti s naší firmou budou bezchybné.

    S přáním hezkého dne
    zákaznický tým Servatech

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Cenově výhodnější to není když musíte jet na výměnu nebo ji na výměnu poslat a pak vám stejně dají špatnou baterii a můžete tam jet znova.

    Přišla jiná vysílačka než byla objednána, po výměně na pobočce za správnou po kontrole prodejcem, že je to ta správná jsem doma zjistil že jsem dostal baterii 2500mA místo udaváných 8000mA

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace a pochybení, ke kterým v tomto případě došlo.
    Chápeme, že hlavním důvodem ke koupi byla uvedená kapacita baterie, nicméně informace uvedená na webu byla chybná a baterii pro tento výrobek v takové kapacitě nenabízíme.

    Doufáme, že tato situace již nenastane a že vaše budoucí zkušenosti s naší firmou budou bezchybné.

    S hlubokou omluvou a přáním příjemného dne
    zákaznický tým Servatech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevhodné jednání pana *editováno*, ze zákaznického centra
    • reklamovala jsem nedodání českého návodu k zakoupenému výrobku
    • návod mi nebyl dodán písemnou formou přesto, že jsem o to žádala telefonicky i meilem. Pan *editováno* mi odmítl návod dodatečně poštou poslat,.
    • Po této zkušenosti již vinou hrubého jednání pana *editováno* nebudu u vás zboží objednávat.

    Nevhodné chování zástupce firmy pana *editováno* ze zákaznického centra vaší firmy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přišel mi špatný telefon

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí nastalá situace.
    Rádi bychom vás požádali o zaslání telefonu zpět, aby mohlo dojít k nápravě situace.

    Pevně věříme, že se nám společně podaří vyřešit situaci k vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne
    zákaznický tým Servatech

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo doručeno to co bylo objednáno!!

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,

    opakovaně jsme se vám pokoušeli dovolat, ale neúspěšně. Byli bychom velmi rádi, pokud se nám ozvete, abychom mohli nabídnout řešení situace, které vám bude vyhovovat.

    S přáním hezkého dne
    zákaznický tým Servatech

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Nespolehlivost

    Obchod rozhodně nedoporučuji. Vyexpedoval jiné testy, dohodnutá výměna neproběhla, protože testy nebyly na skladě. 2 cesty do obchodu úplně zbytečné.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás, že došlo k tomuto nedorozumění.
    Nicméně po kontrole v systému jsme nenašli žádnou informaci o úpravě objednávky (byla tedy přesně tak, jak jste ji u nás navolila) a zaplacena byla ve správné výši vzhledem k obsahu objednávky.

    S přáním hezkého dne
    zákaznický tým Servatech

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za potíže, které vznikly na straně dopravce. Nicméně situace je již v řešení a pevně věříme, že svou zásilku dostanete co nejdříve.

    S přáním hezkého dne
    zákaznický tým Servatech

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neobdržela jsem český návod
    • Na žádost o jeho zaslání společnost nereaguje

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,

    e-mail o zaslání návodu jste nám poslala 8. 8. 2022 v 19:12, tedy mimo pracovní dobu společnosti a tedy se vaší žádosti neměl kdo věnovat. Díky množství e-mailů, které naši zaměstnanci denně vyřizují bohužel nebylo v našich silách odpovědět dříve, nicméně návod již nyní (tedy do 48 hodin od podání žádosti) máte ve své e-mailové schránce.
    Velmi nás mrzí nastalá situace a doufáme, že nyní je již vše v pořádku.

    S přáním hezkého dne
    zákaznický tým Servatech s.r.o.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • prodává nekvalitní zboží

    ISO 14245 Prstový pulzní oxymetr LCD - nekvalitní, nefunguje, baterie se po vložení vůbec nedotýkají kontaktů! Nikde není upozornění, že baterie nejsou součástí balení. Výstupní kontrola před odesláním zboží asi žádná není.
    Telefon ve firmě nikdo nezvedá, je zapnutý automat, který opakuje, že máte volat v týdnu od 9 do 17 hod - volala jsem opakovaně a NIC!
    Obávám se, že reklamace a vrácení peněz, bude složitá.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost a omlouváme se vzniklé komplikace. Pojďme si v rychlosti shrnout okolnosti Vaší objednávky a následné recenze.
    Objednala jste si Pulzní oxymetr, který Vám byl doručen den po objednání. U Vámi objednaného oxymetru v hodnotě 149 Kč negujete - kvalitu zpracování, nefunkčnost a chybějící baterie.
    Vezměme si to popořádku:
    Baterie - V popisu produktu je výrazně uvedeno, že baterie nejsou součástí balení. A doporučujeme použití kvalitnějších baterií, protože obyčejné baterie mohou způsobit, že se produkt nezapne.

    Nefunkčnost/Kvalita zpracování - Bohužel žádný produkt není bezchybný za poslední měsíce se prodalo několik desítek tisíc kusů a bohužel se mezi nimi může vyskytnout i nefunkční kus.
    Vám došel vadný kus což nás mrzí, když takový případ nastane, řešíme tento problém okamžitou výměnou produktu.
    Stačilo se ozvat telefonicky, emailem nebo pouze zboží zaslat na naše reklamační oddělení a produkt by Vám byl okamžitě vyměněn.

    Komunikace - Bohužel od Vás nemáme žádný pokus o řešení Vašeho problému s produktem pouze jeden pokus o telefonní hovor a to během polední pauzy. Další hovor ani emailový kontakt nenastal.

    Pokud chcete řešit reklamaci Vašeho produktu tak prosím kontaktujte naše reklamační oddělení.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    S přáním krásného dne

    Tým Servatech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Došel pulsní oxymetr,který nefunguje

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost a omlouváme se vzniklé komplikace.
    Případy nefunkčnosti oxymetrů řešíme okamžitou výměnou produktu za nový.
    V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit na naše reklamační oddělení.

    S přáním krásného dne

    Tým Servatech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mi přišlo ,ale nebylo zabaleno originální fólií, tudíž nevím zdali zboží nebylo použito.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost a omlouváme se vzniklé komplikace.
    U dodaného zboží chyběla na krabičce ochranná folie, proto jsme Vám zboží vyměnili za již správně zabalený kus v originální folii.

    S přáním krásného dne
    za tým Servatech s.r.o.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem dva oxymetry. Ani jeden nefunguje. Sice jsem nečekal u levného přístroje kdoví jakou kvalitu, ale dva ze dvou není zrovna dobrá vizitka pro firmu Servatech.. Odesílám zpět k reklamaci. Ale abych byl spravedlivý, komunikace s obchodem funguje dobře. Tak doufám že moji reklamaci vyřeší.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost a omlouváme se vzniklé komplikace.
    Dle informace z reklamačního oddělení Vám byli oxymetry vyměněny za nové kusy.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    S přáním krásného dne

    Tým Servatech s.r.o.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nelze se dovolat

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za komplikace, bohužel se někdy stane, že máme vytížené telefony a nezvládneme všechny telefonáty vyřídit ke spokojenosti zákazníka a za to se Vám velmi omlouváme.
    S přáním krásného dne
    Tereza
    za tým Servatech s.r.o.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.