Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Koupil jsem hodinky, kde po spuštění a stáhnutí aktualizace se měla nastavit čeština.Postupoval jsem dle návodu ,pak jsem smazal a znovu instaloval aplikaci ,když už jsem si nevěděl rady zavolal jsem na podporu huaweie ,kde jsem opět postupoval dle instrukcí.Nakonec zkontrolovali sériové číslo a zjistili že hodinky nejsou určeny pro EU distribuci.V obchodě mi stále tvrdili že čeština jde ,ale nakonec druhý den přiznali že čeština nepůjde .Obchod si stojí za tím že hodinky jsou distribuce EU.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete. Opravdu naše zboží je určeno pro EU distribuci, tento produkt jsme prodali více zákazníků a žádný problém, který popisujete nenastal u žádného z nich, servisní technik s Vámi několikrát komunikoval, aby Vám pomohl vyřešit celou situaci a i my jsme Vám navrhli, pokud vám přístroj nevyhovuje ať ho vrátíte. Proto si myslím že tato nedoporučující recenze není na místě. Až zboží dorazí zpět celou situaci ještě prověříme. Jinak se pro celý svět prodávají 4 verze tohoto výrobku, které se nabízejí v několika jazykových mutacích, ale do každé lze český jazyk nahrát. Proto nás mrzí, že Huawei podává takové to nepravdivé informace, jen protože nebyl přístroj koupen z jejich prodejních kanálů.

    Za Servatech přeje krásný den Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 11 dní dodací doba na zboží inzerované skladem!!!
    • Nekomunikace - po 6 dnech dotaz na mojí objednávku bez reakce

    Rozhodně příště objednám jinde

    2.3.2020
    pane Jakube, jen pro upřesnění, zboží jsem dostal za 11 dní ne po týdnu (14.2. objednáno 24.2. doručeno) komunikace probíhala přes heureku 20.2. Vás žádali o info čísla balíku a to bylo od Vás bez reakce; jinak OK že uznáváte, že se balík zatoulal...

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete. Zboží máme opravdu skladem, jak uvádíme na našich stránkách, bohužel se stala chyba na straně dopravce, museli jsme zboží zaslat znovu, hned jak se Vaše zásilka vrátila zpět. Zásilku jste dostal po týdnu místo 2-3 dnů za což se Vám velice omlouváme. Po důkladné kontrole emailové komunikace od Vás neevidujeme žádnou zprávu. Děkujeme za Vaší trpělivost a ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace. Přejeme ať zboží slouží co nejdéle a nejlépe.

    Za Servatech přeje krásný den Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedovoláte se

    Snažila jsem se víc jak 10x dovolat do obchodu(chtěla jsem posunout vyzvednutí), v různých časech, ale to dřív přistanete na měsíci, než se dovoláte do tohoto obchodu. Pak jsem na Heurece koukla na recenze a zjistila jsem, že to je běžná věc pro tento obchod.Mě jako zákazníka zajímá a je pro mne důležité dovolat se. Dovedete si představit, kdyby jste potřebovali něco reklamovat??? Katastrofa.Pro chytrý náramek jsem si nejela a koupila jinde u prodejce, který bez problému bere telefony.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete. Zároveň se velice omlouváme, že jste nemohla celou situaci řešit po telefonu, ale jak máme uvedeno i na našich webových stránkách pokud nezvedáme telefony je to z důvodu vytížení našich kolegů na lince, ale v současné době jsme zasaženi chřipkovou epidemii a pracujeme podstavu a to je ten hlavní důvod, proč jste se do naší firmy nedovolala. Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace.

    Za Servatech přeje krásný den Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé zaslání
    • nedá se dovolat i když už jistě nejsou zaneprázdnění jako v čase vánoc.
    • špatné recenze - neuznání reklamací
    • komunikace

    Objednala jsem si zde telefon načež jsem potřebovala pouze malou informaci, bohužel jsem se 2 dny snažila marně dovolat. Nedovedu si představit jak bych mohla řešit popř. reklamaci. Varovná kontrolka mě přesvědčila blíže pročíst recenze, načež jsem zjistila, že kladné jsou pouze za rychlé doručení.. Zato stížnosti převládaji. Proto jsem se rozhodla objednávku zrušit a jsem ráda, že jsem zaplatila pouze 70,- a ušetřila si tak možné komplikace.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    velice nás mrzí, že jste dala na špatné recenze pár uživatelů diskuzních a hodnotících portálů. Varovná kontrolka Vám zasvítila ale naprosto zbytečně. Naše celková hodnocení nejen na Heurece jsou převážně pozitivní a příjemná. Na Heurece máme za posledních 90 dní 556 pozitivních recenzí oproti 19 negativním. Přiznáme se Vám, že nám rozhodně nepřijde, že negativní recenze převládají. Pro jistotu uvedeme, že 96% je počet pozitivních, ne negativních recenzí. =) Ano – některým zákazníkům jsme byli nuceni neuznat jejich reklamaci, ale vždy z důvodů nesprávného využívání, či poničení reklamovaného zboží. Vše máme řádně zdokumentováno. Bohužel ne vždy se daní zákazníci smířili se svým pochybením a nepříjemně nás pomlouvají na hodnotících portálech.

    Za problémy v komunikaci se omlouváme, ale bohužel telefony nestíháme zvedat a proto v kontaktech uvádíme, že doporučeným způsobem komunikace je e-mailem. Bohužel Vám tato informace Vám asi unikla. Je nám trochu líto, že tato taškařice s rušením objednávky akorát způsobila naprosto zbytečnou práci velkého množství lidí (nejen v naší firmě).

    Za Servatech přeje krásný den Tomáš

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    sklo nepasuje na uveden mobil

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice nás mrzí, že tvrzené sklo na Oukitel U7 Plus nesedělo na Váš telefon. Nebojte se nám napsat na náš e-mail [email protected]. Vše za Vás vyřešíme a určitě vše napravíme. =) Děkujeme za spolupráci.

    Za Servatech přeje krásný den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zásilku jsem nepřevzal. Obchod mi následně poslal email s informací, že za nepřevzetí zásilky musím zaplatit poštovné 70 Kč. To se mi dosud u žádného internetového prodejce nestalo. Tady už nic objednávat nebudu.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Vážený pane Markusi,
    asi si neuvědomujete, že při objednání zboží s daným e-shopem uzavíráte kupní smlouvu, pomocí které jsou obě strany vázány k jistým povinnostem. Poštovné stojí peníze (je tomu doopravdy tak, nevymýšlím si). Tím, že si zásilku nevyzvednete, vzniká obchodu ztráta a Vám dluh vůči dané firmě. Přečtěte si podmínky, se kterými jste souhlasil. Vše je v nich dostatečně vysvětleno.

    Mimochodem to, že si nevyzvedáváte objednávky e-shopů je věcí, kterou bych se být Vámi veřejně nechlubil. Mnohé to o Vás totiž vypovídá.

    Hezký den za Servatech přeje Tomáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochotny personál

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    bohužel netušíme, čím jsme si od Vás vysloužili takto negativní recenzi. Pokud budete po nás chtít, abychom celou situaci prověřili, požádáme Vás o konkrétnější popis negativní situace, se kterou jste se při Vašem nákupu setkala. Napište nám prosím na e-mail [email protected]. Naši zaměstnanci se běžně snaží dělat pro naše zákazníky maximum, tudíž i my budeme rádi, když se celá situace vyjasní. Děkujeme za spolupráci.

    Za Servatech přeje krásný den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Automatické potvrzení objednávky a konec. V následných třech dnech jsem se pokoušel celkem 6x dovolat, nikdo to nevzal. No co, byla to objednávka asi jen za 9k :)

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    v předvánoční shonu se Vámi požadovaný vysavač bohužel vyprodal. Náš systém nedokázal uzamknout produkt a díky tomu se daný produkt přeprodal. O všem jste byl e-mailově informoval. Za problém s komunikací se omlouváme, ale i na našich stránkách máme informaci, že pokud se nám nemůžete dovolat, ať nám napíšete e-mail. Bohužel jsme byli zavaleni předvánočním shonem a Váš telefon (a mnoho dalších) jsme bohužel doopravdy nestíhali zvednout. Za komplikace se ještě jednou omlouváme.

    Za Servatech přeje hezký den a krásné Vánoce Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekala jsem 4 dny na potvrzenou objednávku a teprve pak mi přišlo, že vlastně zboží není skladem a ruší objednávku tedy z jejich strany, takže určitě nedoporučuji.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    velice nás mrzí, že Vám balíček nedorazil. Bohužel v předvánočním shonu jsme nezvládali reagovat dle našich představ a bohužel jsme Vám odpověděli později, než bychom chtěli. Omlouváme se za komplikace. Snad pro naše pochybení v tomto období naleznete pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den a krásné Vánoce Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišel mi jiný telefon. Na svoje náklady jsem poslal reklamaci, která uz dorazila v pořádku. Komunikace špatná.Nedoporucuji.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice se Vám omlouváme za komplikace. V tuto chvíli je Vaše situace řešena a pokusíme se pro Vás vše napravit. Náklady Vám budou proplaceny, až nám zašlete vyplněný formulář, který Vám byl již zasílán. Děkujeme za pochopení. Ještě jednou se omlouváme za pochybení, díky čemuž Vám byl zaslán jiný telefon - předvánoční shon nás bohužel silně zavalil a ne vše jsme stíhali, jak bychom sami chtěli.

    Za Servatech přeje hezký den a krásné Vánoce Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • LUPIČI !!!

    LUPIČI, LUPIČI, LUPIČI. Odstoupím od smlouvy. Položku jsem vrátil poštou a oni potvrdili, že ji obdrželi. Zákon říká, že mi musí peníze poslat zpět do 14 dnů. Zavolal jsem a muž mi řekl, že mi peníze pošlou do 2 dnů - neposlali !!!
    Napsal jsem jim e-mail - neodpovídají !!!
    Dnes je den číslo 20 a peníze tu stále ještě nejsou !!! LUPIČI, LUPIČI, LUPIČI.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice se Vám omlouváme za komplikace s vracením Vašich peněz. Kolega, který se o tuto agendu stará toho měl bohužel před Vánoci nad hlavu a celé Vaše vracení peněz pozdržel. Dnes Vám Vaše peníze byly zaslány na Váš karetní účet. Přijměte prosím ještě jednou naši omluvu. Nešlo nám rozhodně o záměr, pouze o vliv předvánočního shonu. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den a krásné Vánoce Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si hodinky a ochranou folii,hodinky přišly fólie nikoliv,ale přesto mi byla fólie účtována a dodnes mi nebylo odpovězeno na reklamační email a ani se nemohu do obchodu dovolat ,proto nemohu dotazník o spokojenosti hodnotit kladně

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    ještě jednou bych se Vám zde na Heurece rád omluvil za nedodání krycí folie ve Vaší objednávce. Dnes Vám ji zasíláme i s malým dárečkem, jako kompenzaci za naše pochybení. =) Je nám velice líto, že jste na svou odpověď musela čekat déle, než by bylo vhodné, ale bohužel nás zavalil předvánoční shon. Ještě jednou se Vám velice omlouváme za chybu námi způsobenou. Snad jsme Vám nezpůsobili moc komplikací. Vaše nemilá situace by v tuto chvíli měla být tímto vyřešena. Přijměte prosím naši omluvu. Pokud naleznete v sobě pochopení, požádal bych Vás o stažení této recenze. Stačí napsat krátkou zprávu na [email protected]. Uděláte nám tím velkou radost. Děkujeme.

    Za Servatech přeje krásný den a hezké Vánoce Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prodávají šunty co do roka odejdou a reklamace neuznávají.
    Nikdy více

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    nezlobte se prosím na nás, ale ve chvíli, kdy si zboží poničíte používáním nevhodného příslušenství, nemůžete se divit, že Vám reklamační oprava byla zamítnuta. Vlivem používání zalomeného konektoru na Vašem USB kabelu došlo v telefonu ke zkratu, který vedl k nevratnému poškození nabíjecího BGA čipu na základní desce. Není pravda, že reklamace neuznáváme, ale u Vaší konkrétní reklamace se nejednalo o výrobní vadu telefonu, ale o poničení nevhodným příslušenstvím. Je nám líto, že na nás zanevřete, ale za vyjádřením našich techniků pevně stojíme. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Vrátili jsme mobil po týdnu protože byl nekvalitní,a místo aby nám vrátili peníze, vymysleli si že je mobil poškozený a prý to budou řešit. Ale telefon vám nikdo nezvedne, vůbec žádná komunikace.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    Vámi zaslaný kus neodpovídal původnímu prodejnímu stavu (zařízení bylo poškrábáno nevhodným zacházením) a proto bylo celé řízení lehce pozdrženo a na závěr Vám byla vystavena srážka z hodnoty zařízení. Komunikováno s Vámi bylo velice aktivně přes e-mailovou adresu. Je nám velice líto, že nejste s výsledky řešení spokojena, ale bylo s Vámi vše řešeno v souladu s obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasila při objednání zboží. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    V e-shopu jsem ve stejný den dělal dvě objednávky stejného produktu s doručením na dvě různé adresy. E-shop sice zboží odeslal obratem, ale bohužel obě objednávky na stejnou adresu. :-( Balík jsme museli po doručení na naše náklady přeposlat a měli jsme ho na místě až o 2 dny později.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za pokaženou objednávku. Mrzí nás, že došlo k potížím v rámci dopravy, která vznikla na naší straně. Bohužel nám selhala technika a došlo ke špatnému přenosu dat mezi dvěma systémy a tudíž se obě objednávky propsaly na stejnou adresu. Tato chyba se nám stala poprvé a vůbec nechápeme, kde tento problém mohl vzniknout. V tuto chvíli náš IT správce vše prověřuje. Přijměte prosím ještě jednou naši omluvu. Děkujeme za pochopení. Za celou firmu Vám přejeme, ať zakoupené zboží dobře a dlouho slouží.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • při vrácení zboží nekomunikují

    Zboží, které jsem si objednala, dorazilo v pořádku. Bohužel to byl nevhodný dárek, tudíž jsem jej 7. 11. 2019 poslala zpět, 8. 11. 2019 byl balíček doručen prodávajícímu, který mi zaslal email, že byla objednávka zrušena - o vrácení peněz ani zmínka, tudíž jsem 12. 11. zaslala email s dotazem, jak to bude s vrácením peněz, že jsem objednávku nezrušila, nýbrž řádně zaplatila a nyní nemám zboží ani peníze......obchod nereaguje.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    vše Vám bylo vráceno a Vaše situace standardně vyřešena. Na vrácení peněz má náš obchod dle zákona a našich obchodních podmínek 14 dnů, tudíž není důvod si zde vylévat zlost a udávat našemu obchodu negativní recenzi. S danými podmínkami jste souhlasila při objednávání zboží. Požádáme Vás o odstranění Vaší recenze, neb je naprosto mylná. Psát sem totiž ukřivděné recenze, protože postupujeme dle podmínek, se kterými jste souhlasila je dle nás dosti omezené a hlavně nesmyslné. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhé čekání, nepřipravenost zásilky (ačkoliv byla "připravena k vyzvednutí").

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    mrzí nás, že jste si na zboží musel počkat. Bohužel ne vždy vše stíháme, tak jak bychom chtěli a náš sklad se bohužel nenachází ve stejné budově jako naše prodejna a tudíž občas může dojít k drobné prodlevě. Bohužel při Vašem vyzvednutí došlo k nečekaným komplikacím a proto se předávka prodloužila na další dobu než je obvyklé. Omlouváme se za komplikace, které Vám delší čekání mohlo způsobit. Děkujeme za pochopení.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak je možné že prodáváte tak hnusné zboží za takové peníze.Po převzetí jsem obal naštvaný hodil do popelnice.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    zboží, které jste si u nás zakoupil, naprosto přesně odpovídá obrázkům nacházejícím se na našich stránkách. Pokud Vás vlčí motivy na onom pouzdru znechucují, doporučujeme příště vybírat obal s méně „hnusným“ motivem (nám se tento motiv líbí, ale toto je čistě otázka osobního vkusu). Pokud se zbožím nejste spokojen, doporučujeme příště zboží zaslat zpět a odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů. Rozhodně Vaše konání považujeme minimálně za neekologické.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš