Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 15.11.2018 ve čtvrtek objednáno a zaplaceno zboží, emailem od prodejce sděleno, že zboží bude dnes odesláno. Dne 20.11.2018 v úterý emailem sděleno, že zboží není skladem, bude příští týden, zda žádám o vrácení peněz. Dne 20.11.2018 odpovězeno, že žádám vrácení peněz. Dne 22.11.2018 emailem sděleno, že zboží bylo odesláno, že pokud jej již nechci, nemám zásilku přebírat, zboží se vrátí a peníze budou vráceny. Do dnešního dne mě dopravce nekontaktoval. Na dotaz mi bylo dne 27.11.2018 sděleno, že jakmile se jim zásilka vrátí, tak peníze mi budou vráceny. Od 22.11.2017 čekám, až se jim zboží vrátí. Super prodejce. Váš nespokojený zákazník

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice bych se Vám rád ještě jednou zde veřejně omluvil za chybu vzniklou naprosto na naší straně. Chybou systému a naší telefonní operátorky došlo k tomu, že zásilka se tvářila jako poslaná a vyfakturovaná, i když bohužel nikdy odeslána nebyla. Vše se tvářilo v pořádku a tak jak má být. Zde ve firmě jsme zatím čekali na zásilku než nám od Vás dorazí zpátky. Ta však nikdy nemohla dorazit. Je mi velice líto, že jsme Vás takto zklamali. Velice se Vám za celou firmu omlouvám. Pokud pro Vás cokoliv můžeme do budoucna udělat, neváhejte se mě kdykoliv kontaktovat na mém e-mailu [email protected].

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • poměrně rychlý
    • přístup k reklamaci
    • komunikace

    telefon reklamovaný, OPRAVENÝ, ale ze strany Servatechu reklamace neuznaná, prý se jim závada neprojevila. Tak asi nevím, co posílám, že milý servatechu.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    Vaše stížnosti jsou naprosto neoprávněné. Ve Vašem případě byl u telefonu přehrán software do továrního nastavení a poté se Vámi popisované vady již neprojevily. Nešlo tudíž o vadu telefonu - problémy s největší pravděpodobností způsobily aplikace, které jste si do telefonu sám nainstaloval. Víme co, posíláme. Vy asi nevíte, co píšete, milý pane.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levný ceny
    • Objednala jsem si mobil který byl skladem a asi za 3 dny po tom co jsem jim odeslala peníze mi napsali že mobil není skladem
    • Zrušila jsem objednávku a na to mi neodepisuji

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    hned po přečtení Vaší recenze jsem vše prověřil a peníze Vám budou určitě dnes vráceny na Váš účet - sám na to dohlédnu. Omlouvám se za vzniklé komplikace. Snažíme se pro naše zákazníky dělat maximum, jen teď před Vánoci se toho trochu nakumulovalo a díky tomu nám občas některé věci trvají. Velice mě celá situace mrzí.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nic mi nepřišlo?

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    ještě jednou bych se chtěl za naši firmu omluvit. Vámi objednané sklo bylo bohužel v dobu Vaší objednávky už vyprodané a systém ho chybou nevypnul a dokonce Vás ho nechal objednat. Velice se omlouváme za celou situaci. Velice nás to mrzí. Snažíme se pro naše zákazníky dělat maximum. Bohužel náš systém si nedokázal vybrat horší chvíli na dělání chyb než před Vánoci. Velice se Vám omlouváme.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Na to, co jsem si objednal za zbozi, mi prisla zasilka neprilis dobre zabalena. I tak prislo zbozi v poradku.
    • Objednaval jsem si nove zbozi (telefon + naramek), i tak mi prisel naramak uz rozbaleny. Bez jedineho pardonu, nebo iformace, ze se jedna o vracene zbozi. Naramek jsem vyzkousel, fungoval, dale jsem neresil, jinak bych propasl termin predani, jako darek.

    Osobne, vedome uz v toto obchode nenakoupim.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    děkujeme za pochvalu rychlosti. K formě odeslaní - ze základu by šlo říci, že naše forma odesílání - tedy forma cenného psaní, je jedna z nejbezpečnějších možností vůbec. Na rozdíl od kurýrních služeb a běžných balíků, jdou cenná psaní jinou cestou, balíky se nikde nemlátí a nekupí se v autech jako jiné balíky. Proto není nutné balík nadbytečně balit a tím pádem aspoň trochu můžeme šetřit naše životní prostředí.

    A ohledně rozbaleného balení - nebojte se nám poslat fotky Vašeho zařízení na náš e-mail [email protected], a v případě nadstandardních odchylek Vám zařízení samozřejmě vyměníme za jiný kus. Nevím, kde mohla vzniknout chyba, ale zákazníkům se snažíme posílat zařízení nová a nepoužitá. Děkujeme Vám za Váš nákup.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodřžují svoje obchodní podmínky
    • špatná komunikace
    • mlží

    Vybral jsem a objednal a objednal zboží které bylo skladem. Dle jejich obchodních podmínek je následnující pracovní den zboří předáno dopravci. Po dvou dnech jsem volal a bylo mi řečeno, že došlo k potížím s fakturou a zboží, které je aktálně skladem nelze vyfakturovat. Dohodli jsme se, že se pokusí problém napravit a nejpozději následující den se mi ozvou. To se nestalo. Tudíž jsem volal. Tři hodiny mi to trvalo (několikrát byl hovor odmítnut). Zpět rozhodně nikdo nezavolal. Informace, které jsem obdržel když mi konečně někdo zvednul telefon, mne rozčílila... Neboť mi bylo sděleno, že zboží již skladem není a budu si na něj muset počkat a renonc s fakturami mi byl vyvrácen. Prostě jen nebylo co poslat.
    No, nevím kdyby to řekli na rovinu hned první den tak bychom se určitě nějak domluvili. Ale lhát ??? To není solidní obchod... !!!

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice bych se Vám rád omluvil za komplikace, ke kterým došlo při Vaší objednávce. Snažíme se pro naše zákazníky dělat maximum, ale ve Vašem případě se bohužel nezadařilo. Moc nás celá situace mrzí.

    Na druhou stranu je od Vás velice neslušné nás označovat za lháře. Ani jednou jsme Vám v průběhu celého procesu nezalhali. Pouze zde došlo ke vzájemnému neporozumění. Netuším, co Vám naše slečna operátorka řekla, ale vše v rámci problémům s fakturou byla pravda. Před časem jsme díky chybě systému přišli o mnoho dat a s fakturami nastalo mnoho problémů. Tudíž je velice pravděpodobné, že k této chybě došlo i ve Vašem případě. Zároveň jsme díky těmto výpadkům nestíhali zvedat všechny telefony (tudíž se omlouváme i za 3 hodiny, které jste jistě aktivně strávil nad telefonem, a kvůli čemuž jsme Vám zamezili dělat jistě cokoliv jiného). Nyní by se situace se zvedáním telefonů měla již zlepšit.

    Velice mě osobně mrzí, že nás nepovažujete za solidní obchod. Hádáme, že se řadíte do skupiny obyvatelstva, která absolutně nedělá chyby, a tudíž máte samozřejmě právo na absolutní netoleranci vůči jinak běžným chybám lidského faktoru. Ještě jednou se Vám velice omlouváme za dva a půl pracovních dnů, kdy Vaše objednávka byla řešena a zpožděna kvůli technickým komplikacím.

    Za Servatech přeje moc hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • cena
    • spárování platby trvalo přes dva pracovní dny. Platba byla realizována převodem uvnitř banky. U jiných e-shopů se jedná max. o několik hodin,
    • komunikace mizerná

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velice nás mrzí, že posílání a spárování platby trvalo tak dlouho. Snažíme se pro naše zákazníky dělat maximum a bohužel zde jsme byli pozdrženi. Zároveň v období Vaší objednávky jsme řešili velké problémy s naším systémem, tudíž bohužel na odepisování na e-maily a zvedání telefonů nebylo tolik času. Velice nás Vaše hodnocení mrzí. Pokud pro Vás můžeme cokoliv udělat, aby se Váš náhled na naši firmu aspoň trochu zlepšit, nebojte se mi napsat na [email protected].

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Nevím co hodnotit.Zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    Vaši situaci v současnosti řešíme. Velice se omlouváme za čekání.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Jednání se zákazníkem

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    Vaše hodnocení nás velice mrzí. Snažili jsme se Vás po přečtení Vaší recenze kontaktovat po e-mailu, abychom zjistili, co Vašem případě vzniklo za problém, protože si ničeho nejsme vědomi. Pokud nám na tento e-mail odpovíte, budeme se moci zlepšit. Nyní netušíme, k vůli čemu jste nám strhl 70%. Pokud z naší strany k čemukoliv došlo, rád bych se Vám za to omluvil. Velice nás to mrzí.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Výhodné ceny
    • Dobrá komunikace
    • Nepřesné informace o objednávce
    • Pomalé dodání

    Po podání zboží k přepravci nebyl doručen žádný informační email, ani sledovací číslo zásilky. Z technických důvodů údajně nebyla přiřazena platba k zásilce, což může a nemusí být pravda. Zásilka tak byla doručena o několik dní později, než mohla být.

    Personál obchodu ochotně a okamžitě reagoval na dotazy o objednávce, vhodnější by však bylo, kdyby obchod z vlastní iniciativy hlídal včasné doručení zásilky.

    Objednávkový systém a online rozhraní je poměrně zastaralé a informace nepřesné.

    Přestože ceny jsou výhodnější než u konkurence, za týden zdržení dodání a za čas mnou investovaný do hledání zásilky to nestojí.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaše milá slova ohledně naší cenové politiky, komunikace a celkově personálu, se kterým jste jednal. Velice si jich vážíme. A nyní k těm věcem méně pozitivním. Telefon, který jste si objednával, byl ve stavu předobjednávky – což bylo výrazně u onoho telefonu napsáno (dokonce žlutě zvýrazněno). Toto je pro běžného člověka znamení, že by dodávka mohla trvat o trochu déle, než je obvyklé. Telefon k nám dorazil 31.10. a hned následujícího dne, kdyby nedošlo k problémům s Vaší bankou, by Vám byl zaslán. Průměrně je dodací doba zboží (viz statistiky Heureky vlevo) 2,2 dnů. Rozhodně by Vaše objednávka tolik nevybočovala, kdyby nedošlo k daným problémům v rámci odeslání Vašich peněz. Museli jsme počkat, než banka připíše peníze na náš účet. Nemůžete se nám divit, že neodešleme nezaplacenou zásilku s takto drahým telefonem. Tyto peníze bychom také už nikdy nemuseli vidět.

    Online rozhraní a vzhled stránek máme v plánu výrazně změnit, jen v současné chvíli na to bohužel není čas – období před Vánoci je přeci jen trochu hektické. Plánovaná změna webu proběhne s největší pravděpodobností až v průběhu příštího roku.

    Hodnocení v rámci Heureky je pro nás důležité a proto nás velice mrzí, že i když z naší strany nedošlo k žádnému pochybení, dáváte nám takto nízké hodnocení. Vaše stížnosti by měly být jiné instituci. Pokud budete mít jakékoliv nejasnosti, prosby, či připomínky, nebojte se nám napsat na [email protected]. Rádi Vám se vším pomůžeme.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jak jsem se dočetl bohužel, až po nákupu, reklamace zde je dost složitá, možná nemožná

    Telefon jsem zakoupil hlavně z důvodu prodloužené záruky,po asi měsíci se telefon začal z ničeho nic sám vypínat a nahodit šel až po napojení do nabíječky i když na display ukazovalo že má třeba 56 procent baterie, do toho upadla krytka usb, která se mě už od začátku zdála dost nešťastně na telefonu provedena.Reklamace neuznána,že prý vše funguje v pořádku,ovšem po vrácení telefonu,krom toho,že došel v horším stavu než byl odeslán(vše nafoceno), po zapnutí telefon takřka hned umřel(vše natočeno) což se opět opakovalo několikrát.Telefon opět odeslán a opět reklamace neuznána.V podstatě jen tvrdí,že nemohou za závadu uznat vše co si zákazník umane.pravděpodobně spoléhají, že znalecký posudek si nikdo nenechá udělat a k soudu,že to taky nepožene.Tak zkusíme a uvidíme , jak to dopadne.Ať už jak chce tak tento obchodu rozhodně nikdy víc už.

    S pozdravem Libor Kopeček

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený pane Kopečku,

    Servisní technik Váš telefon pořádně prověřil, přehrál systém a dále se vada v rámci vypínání telefonu neprojevila. Za odpadnutí Vaší krytky doopravdy nemůžeme. Ke každému zboží je důležité se vhodně chovat a k tomu zřejmě ve Vašem případě (dle stavu telefonu) nedošlo.

    Vaše domněnky ohledně toho, jak vedeme náš obchod, jsou naprosto milné, zbytečně ofenzivní, urážlivé a hlavně pomlouvačné. O našeho zákazníka se snažíme starat, co nejlépe to jde. Uznaná reklamace u nás není věc složitá a nemožná, neboť jde naopak o naprosto běžnou věc. Bohužel hlas nespokojeného je vždy mnohem více slyšet.

    Zákazníci si celkem často nechávají prověřit stav svého telefonu u soudního znalce, protože stejně jako vy nevěří našemu servisnímu technikovi. Po té však přijde velké překvapení, když zjistí, že soudní znalec se postavil na stranu našeho zkušeného technika.

    Klidně si nechte vystavit soudní posudek. Vše máme zdokumentováno a nebojíme se čelit Vašim výmyslům. Po té co zjistíte, že nejste v právu a zbytečně jste utratil peníze za služby znalce, prosím stáhněte svou nepravou recenzi, jako důkaz, že jste se spletl a zbytečně nás poškozoval. Je nám velice líto, že tato situace vznikla a že nám dáváte 10% za něco, za co doopravdy nemůžeme. Snad Vám aspoň soudní znalec otevře oči a pochopíte, že jste se pletl.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle dodani
    • Vraceni penez

    Penize vraceny po 18dnech diky urgencim Heureky.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den paní Alžběto,

    není pravda, že díky urgencím Heuréky.
    Peníze se snažíme vracet v zákonné lhůtě 14. dní. Jak víte dříve byla tato lhůta 30 dní.
    Lhůta začíná dle zákona běžet následující den ode dne, kdy je nám zboží s odstoupením od smlouvy doručeno a zpracováno.
    Doručení a zpracování vždy trvá několik dní navíc.

    Vaše odstoupení bylo napsáno rukou, nebylo dodáno v podobě standardizovaného formuláře, který máme uveřejněný na našich internetových stránkách. To stěžuje ověření nákupu a zpracování prodlužuje.

    Vše proběhlo v pořádku. Peníze jste obdržela v plné výši. Jednalo se o 1408,- Kč.
    Nemáte žádnou srážku v odstoupení od smlouvy.

    Je nám líto, že nám dáváte takové hodnocení. Nemyslíme si, že ho dáváte oprávněně.

    S pozdravem
    Servatech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • dodány nefunkční chytré hodinky

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážený zákazníku,
    po doručení Vašich hodinek zpátky na naši prodejnu jsem vše zkontroloval a musím smutně konstatovat, že hodinky bez problému fungovaly. S největší pravděpodobností došlo na Vaší straně ke špatnému postupu při párovaní produktu s telefonem. Velice nás mrzí, že Vám nešel produkt spárovat, ale dávat nám negativní recenzi jen kvůli tomu nám přijde celkem dost nefér.

    Za Servatech Tomáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nebylo skladem, proto byla objednávka zrušena, původně slíbili peníze vrátit obratem, z důvodu chyby na jejich straně. Po několika urgencích mi bylo řečeno, že na vrácení peněz mají podle obchodních podmínek 14dní.

    Reakce obchodu Servatech s.r.o.

    Dobrý den vážená zákaznice,
    je mi líto, že s našimi službami nejste spokojena. Za objednání zboží, které nebylo skladem, se omlouváme - na tomto musíme zapracovat. Dále však je Vaše hodnocení naprosto zavádějící. Žádné okamžité vracení Vám slíbeno nebylo a postupujeme pouze dle klasického postupu, tzn. vrácení peněz do 14 dní, což můžete nalézt i v našich obchodních podmínkách. Velice nás mrzí, že nákup neproběhl dle Vašich představ. Pokusíme se do příště chybu, s objednání zboží, které není skladem, odstranit.

    Za Servatech přeje hezký den Tomáš