Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
V únoru jsem zakoupila jsem telefon Blackview BV7000 Pro. 5x jsem musela telefon reklamovat (telefon ztrávil více času v servisu než používáním). Telefon se vždy vrátily opravený, přeztože 2x mi byla reklamace zamítnuta (z toho v jednom případě bylo v protokolu uvedeno, že záruka tlačítka je uznána, ale celková záruka byla zamítnuta). Jednou mi protokol nebyl vystaven, protože mi jen daly nový nabíjecí kabel. Při páté návštěve pobočky jsem požadovala vrácení peněz, ale bylo mi řečeno, že to nejdříve musí posoudit technik. Nebyli schopni mi podat bližší informace o tom jak situaci řešit. Pán byl velmi neasertivní a pořád dokola tvrdil, že to není jejich věc a že nic nezmůže.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den vážená zákaznice,
Váš Blackview (BV7000 Pro) mi dnes osobně prošel rukama, abych ještě jednou po technicích ověřil jeho stav. S klidným svědomím Vám mohu říci, že tento kus nemá žádné závady a tudíž není důvod, aby došlo k jakémukoliv vracení peněz. Je mi líto, že se snažíte reklamovat telefon, který žádnou závadu nemá.
1. oprava – došlo k softwarové vadě aplikací a dat – za nefunkčnost software neručí v podmínkách použití jak výrobce software, tak prodejce telefonu. Toto ujednání je v každé EULA smlouvě. – po přehrání dat telefon bez problémů fungoval
2. oprava – měla být placená, ale naše firma si vzala opravu na sebe a zdarma Vám tento mobil opravila a dokonce uznala jako záruční opravu – snažíme se tu být pro naše zákazníky
3. oprava – neuznáno
4. oprava – žádná vada se neprojevila (sám jsem pro jistotu kontroloval)
5. oprava – netušíme, kde jste jí vzala – v systémech o Vás máme informace pouze o 4 reklamačních řízeních
Je mi líto, že se na naši firmu zlobíte, ale v tento moment jsme v celé situaci nevině, protože vlastníte naprosto fungující mobil. Až si ho půjdete vyzvednout, nebojte si zavolat našeho technika ze servisu a on s Vámi může ještě stav mobilu zkontrolovat. Snad vše povede k Vaší spokojenosti.
Za Servatech přeje hezký den Tomáš -
Nedoporučuje obchod
Prodávají Čínu a vyhýbají se reklamaci
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den vážený zákazníku,
k vašemu povzdychnutí si nad lokalitou odkud pochází naše prodávané produkty. V dnešní době převaha prodejců prodává zboží z Číny, vždyť z tohoto trhu pochází přes 90% produktů. Je trochu pokrytecké si stěžovat na to ve Vašem hodnocení. Abych vyvrátil Vaše pochybnosti, lehce se rozepíši. Ještě zpátky k Číně a jejím produktům. Tyto mobily a tablety jsou distribuovány pro Evropské státy a tedy přizpůsobené našim potřebám. Některé z kusů, co prodáváme, jsou pravda levnějšího zpracování, ale díky tomu jsou za bezkonkurenční a velice nízké ceny, které si může skoro kdokoliv dovolit. Rozhodně bych tudíž neglobalizoval a nebagatelizoval zboží pocházející z Číny.
Ještě k Vašemu nařčení, že neuznáváme reklamace. To už je úplný výkřik do tmy. Neuznáváme pouze reklamace, u kterých se nejedná o výrobní vadu – zvlášť díky špatnému a nevhodnému zacházení se svým zařízení. V těchto případech jsme naprosto v právu. A takovýchto „neuznaných“ reklamací na celkový objem zaslaných telefonů není zas až tak velký. Bohužel zde na Heurece je hlas nespokojeného slyšet nejvíce, protože spokojený nemá motivaci a nutkání se vyjadřovat.
Za Servatech Tomáš -
Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.
-
Nedoporučuje obchod
Melmi nepříjemná paní na výdejně zboží. Zřejmně nezná ani základy práva zákazníka. Potom něco dokoupit navíc,byl problém,žádná snaha o komunikaci. Takže příště bych řešil jiný obchod.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den vážený zákazníku,
je nám líto, že jste s našimi službami nebyl spokojen. Je velice podivné, že jste měl konflikt s naší zástupkyní na prodejně. Vždycky s ní vše probíhá hladce a naši zákazníci na ní pějí samou chválu. Toto je první negativní stížnost na její osobu, se kterou jsme se setkali. Osobně bych možná hledal chybu spíše na Vaší straně, neb všichni ostatní zákazníci byli spokojeni. Díky Vaší anonymitě netušíme, s kým v tuto chvíli jednáme a co se přesně ve Vašem případě stalo. Pokud budete chtít lépe specifikovat, co špatného se při Vašem nákupu stalo a zároveň i něco změnit pro ostatní zákazníky, nebojte se sepsat více na [email protected]. Bez konkrétních informací se vše v tuto chvíli tváří spíše jako anonymní a nepodložené nařknutí naší zaměstnankyně.
Za Servatech přeje hezký den Tomáš -
Nedoporučuje obchod
ani po 4 dnech nebyl nikdo z obchodu schopný informovat mě, že zboží není skladem a že musím čekat. Objednávku jsem tedy stornoval telefonicky, 6 dní na to mi objednávka přišla na poštu. Co dodat .
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den vážený zákazníku,
velice nás mrzí celá tato situace, ale rádi bychom se ohradili ohledně vaší zmínky o neinformovanosti. O všech problémech informujeme naše zákazníky v e-mailové komunikaci a i ve Vašem případě to tak jistě bylo. Je nám líto, že jste telefon i přes zrušení objednávky obdržel. V tomto případě došlo k chybě systému. Objednávka byla smazána jen v jedné části procesu a do skladu však bohužel stejně přišla a díky tomu jsme vše odeslali. Velice se Vám za to omlouváme. Zde v této části vznikla chyba na naší straně. Mrzí nás, že nakupování u nás nebylo tak hladké, jak bychom si představovali. Do příště na tom zapracujeme, aby vše bylo na 100% ;). V případě jakýchkoliv dalších připomínek se nám nebojte napsat na [email protected] či zavolat na naši infolinku +420 774 55 55 41.
Za Servatech přeje hezký den Tomáš -
Nedoporučuje obchod
- Ani 11 dní po objednání se objednávka stále vyřizuje.
- Po urgenci objednávky jsem dostal vysvětlení, že objednaný telefon mají vyprodaný a že čekají na další dodávku. Přitom jej stále inzerují na webových stránkách a tvrdí, že je skladem. Během této dlouhé čekací doby jsem viděl v kamenném obchodě tento telefon o 1000 Kč lacinější.
Jestliže vám nezáleží na dodací lhůtě, tak si u Servatech s.r.o. klidně objednejte. Sám nevím, jestli zboží obdržím alespoň do 20 dní.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den pane Ambroži,
je nám velice líto, že jste nebyl s nákupem v našem obchodě spokojen. Vaše hodnocení je však velice nevhodné a nefér. O celé situaci jste byl informován více než třemi e-maily a to, že jste na ně nereagoval a našemu týmu se díky tomu nepovedlo s vámi vyjednat postup, který by Vám vyhovoval, už není naše chyba. Každopádně telefon Vám byl zaslán už včera (díky tomu vidíte i u daného produktu, že je skladem). Přejeme Vám ať dobře slouží a příště Vás požádáme o lepší komunikaci s e-shopy (v e-mailech mohou chodit i celkem důležité informace ;) ).
Za Servatech přeje hezký den Tomáš -
Nedoporučuje obchod
Nedostatečná ochota vyjít vstříc (5min nad rámec otevírací doby) ačkoliv byla prosba zavčas oznámena z důvodu komplikací v MHD dopravě.
Nákupy v dané společnosti realizuji pouze z důvodu výhodné ceny konkrétního zboží.Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Vážený pane,
naše provozovna má zákonnou polední přestávku, která je daná Zákoníkem práce. O polední pauze informujeme jak na Heuréce, našich internetových stránkách, tak vývěskou pracovní doby na dveřích naší provozovny na hlavní ulici Záběhlická.
Měl jste možnost se s těmito informacemi otevírací doby seznámit. Polední pauzu, je dle Inspekce práce, naprosto nutné dodržet, nebudeme se vystavovat žádným postihům.
Navíc jste jednal naprosto arogantně stylem "jsem tu pro telefon, dejte mi ho". Měl jste vyjet s dostatečným předstihem a s komplikacemi počítat. Mohl jste také vyčkat do znovuotevření provozovny. Pauzu máme aktuálně pouze 30minut.
Važte si toho, že jako jeden z mála obchodů nabízíme zajímavé ceny a máme KAMENNOU provozovnu, kde si můžete zboží vyzkoušet a zakoupit. To Vám však evidentně nedochází, jelikož naši konkurenti takovou výhodu svým zákazníkům nenabízí.
Vaše hodnocení Nedoporučuji je naprosto bezdůvodné. Vaší chybou nás nyní poškozujete.
S pozdravem
Servatech s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Nemají zboží skladem a vracení peněz bylo trochu složité, ale nakonec jsem peníze dostala
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den vážená zákaznice,
velice se Vám omlouváme za čekání a komplikace. Je nám velice líto, že zboží nebylo skladem. Za vše může chyba systému, se kterou bojujeme už déle, ale věříme, že jí v blízké době porazíme. Snažíme se pro všechny zákazníky dělat maximum, ale bohužel ve Vašem případě se nezadařilo. Je mi to velice líto a za celou firmu se Vám omlouváme. Z této chyby se poučíme a do příště už vše bude 100%. =)
Za Servatech přeje hezký den Tomáš -
Nedoporučuje obchod
Zboží které bylo skladem po objednání bylo zděleno že skladem není a už nebude
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den vážený zákazníku,
velice nás mrzí, že při Vašem nákupu došlo k chybě na našich stránkách. Velice nás celá situace mrzí a za celý Servatech se Vám omlouváme. Chyba se bohužel vloudila, ale do příště už vše bude napraveno. Díky Vám jsme přišli na mezeru v systému, která byla již opravena.
Za Servatech přeje hezký den Tomáš -
Nedoporučuje obchod
- No hrůza vrátil jsem obratem mobil co nefungoval a už přes týden čekám na peníze nebo co s tím provedou.zatim nic se neděje tak čekám dal
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den vážený zákazníku,
na Vaše celkové odstoupení má naše firma ze zákona čtrnáct dní od přijetí zboží od dopravce. Telefon nám od Vás ještě ani nedorazil, tudíž jsme ho ještě ani nemohli zkontrolovat a vše správně vyhodnotit. Chvíli ještě prosím vyčkejte. Nebojte, všechno dobře dopadne ;) a Vaše peníze (v moment kdy bude vše v pořádku) Vám co nejdříve pošleme.
Za Servatech přeje hezký den Tomáš -
Nedoporučuje obchod
Jenom chci ještě dodat, že jsem v tomto obchodě reklamoval telefon a nebyla mi reklamace uznána. Telefon nikdy nespadl na zem,nebylo prasklé dotykové sklo. Dotykový displej byl že prý prasklý a to tim, že jsem hodně tlačil na dotykové sklo!!!! Sám obchodník uznal, že telefon nikdy nespadl na zem, ale že mi reklamaci neuznává a ať se klidně soudím.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den vážený zákazníku,
jen nám velice líto, že zamítnutou reklamaci řešíte touto cestou s tímto přístupem. V případě, že naši servisní technici sdělí informaci, že telefon byl nevhodně používán a že se nejedná o druh záruční reklamace, má zákazník tři možnosti. Buď akceptuje vyhodnocení technického odborníka našeho servisu (který se v dané problematice velice dobře vyzná) nebo má možnost využít jednu z institucí jako je například soudní znalec (na kterou vás hádám, upozornil prodejce, s kterým jste mluvil), který v případě ukřivdění může potvrdit nebo vyvrátit naše pochybení. Vy jste si bohužel vybral třetí možnost - cestu anonymního nařknutí zde v recenzích, což je nejsnadnější, nejméně odvážná, neférová a hlavně nic neřešící cesta. Velice nás tato situace mrzí. K vyjádření našeho obchodníka jen dodám, že jeho slova jste si bohužel musel vyložit jinak, než byla myšlena. Mezi informace o vaší reklamaci patřilo, že v rámci poškození telefonu mohlo dojít buď pádem, nebo nadměrným tlakem. Což sám musíte uznat je přeci jen nevhodné používání. K řešení Vašeho problému doufáme, že si vyberete jednu z prvních dvou možností, o které jsem zde psal, a svou nepodloženou recenzi stáhnete. Přeci jen věříme, že si vyberete civilizovanější a efektivnější způsob, než nás zde bez důkazů pomlouvat a stěžovat si na nás, což bohužel k ničemu užitečnému pro Vás doopravdy vézt nemůže.
Hezký den za Servatech přeje Tomáš -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Proč něco nabízejí když už to dávno nemají a zjistí to cca po týdnu od uzavření objednávky a potvrzení?Nechápu...???Komunikace hrozná!!!
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den vážený zákazníku,
velice nás celá tato situace mrzí. Nyní na Váš popud zavádíme nová pravidla a postupy, aby se tento problém již neopakoval. Zboží v blízké době nepůjde vůbec objednávat, v moment co není na skladě, a tím zabráníme problému, ke kterému ve Vašem případě došlo. Též se snažíme zdokonalovat i komunikaci se zákazníky a doplňujeme stavy zaměstnanců, abychom Vám stíhali na všechno včas odpovědět. Velice se ještě jednou omlouváme za chybu, která u nás vznikla, a doufáme, že nás pochopíte a omluvíte za toto škobrtnutí v boji za zlepšením a zkvalitněním našich služeb. =)
Hezký den přeje za Servatech Tomáš -
Nedoporučuje obchod
- Mají problémy s reklamací.vždy najdou důvod proč to opravit na vaše náklady.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
Je nám velice líto, že o naší firmě smýšlíte takovýmto způsobem. Naše firma uznává nadstandardně velké množství reklamací. Ale pouze pokud jsou oprávněné. Naši zkušení servisní technici dokáží dobře rozpoznat všechny závady a s klidným svědomím velice přesně určit, jestli se jedná, či nejedná o záruční reklamaci. Ve Vašem případě rezervace uznat bohužel nešla. Mrzí nás tedy, že jste na naši firmu sepsal tuto smutnou a zavádějící recenzi.
Za Servatech Vám přeje hezký den Tomáš -
Nedoporučuje obchod
DORUČILI MI ROZBALENÝ MOBIL. Na email nereagovali, až po urgenci HEUREKY mi arogantně oznámili, že mobil můžu přece vrátit do 14 dnů, ani nepřiložili reklamační formulář, až na podnět HEUREKY. Takové firmě osobně nevěřím a v životě si u nich už nic neobjednám.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den
zákon uvádí, že ke každému zboží musí být vložen český návod. Díky tomu se každá krabička musí rozbalit a tento návod musí být do balení přibalen. Při tomto otevření konáme nadstandartní službu a produkt pro zákazníka zkontrolujeme, tudíž tím minimalizujeme případnou vadu zboží. V žádném případě na Vás naše kolegyně nemohla být arogantní (kdybyste jí znal, tak pochopíte ;) – pomalu hodnější a příjemnější osobu neznám). Určitě Vám muselo být vše vysvětleno velice podrobně a důkladně, tudíž nás mrzí Vaše nespokojenost. Pro naše zákazníky se totiž snažíme dělat maximum.
Za Servatech přeje hezký den Tomáš -
Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Žádné výhody nejsou.
- Nejsou schopni vyjít vstříc ani bezvýznamnou maličkostí firemnímu zákazníkovi, který má u nich dle jejich vlastních slov dost nakoupeno, a raději o něj přijdou. Opravdu nechápeme, koho tedy chtějí oslovovat.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
na dobu Vašeho nákupu máme pouze jednu objednávku. Pokud tedy jde ve Vašem případě konkrétně o výměnu K10, postupovali jsme naprosto dle zákona. Bohužel všichni firemní zákazníci nemají nárok na výměnu zboží. Nejde rozhodně o naše pochybení. Proto prosíme o změnění Vaší recenze, neboť je zavádějící.
Za Servatech přeje hezký den Tomáš -
Nedoporučuje obchod
- termín dodání naprosto neodpovídá deklarovaným hodnotám
- obchod reaguje až na základě urgencí
Doba dodání se protáhla z uváděných 1-3 dny na 1,5 týdne. Obchod reagoval až na urgence, reakce však byly vždy pouze výmluvy.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
je nám líto, že jste s našimi službami nebyl spokojen. Ze základu by se dalo říci, že nejčastěji případ problémů s dodáním zboží vzniká absencí zboží na skladě. O všem jste musel být upozorněn po mailu či telefonicky a určitě i s dotazem, jestli na zboží počkáte, než nám dorazí. Tudíž nás velice mrzí, že nám dáváte takto nízké hodnocení, když jste o všem musel být informován, čímž nevznikla na naší straně žádná chyba. Každopádně Vám přejeme, ať zakoupené zboží dobře slouží.
Hezký den Vám přeje za Servatech Tomáš -
Nedoporučuje obchod
- Nic
- Neuznávají reklamace lidi pozor na tuto firmu čtěte recenze
Reklamace trvající pomalu půl roku a bez výsledku!Po nákupu telefonu v Listopadu 2017 a předání dárku o vánocích se telefon sám restartoval dokola.Vstřícnost servisu po telefonu dobrá ale pak začal každý měsíc až do dnes kolotoč posílání stejný závady.Včera jsem obdržel email že telefon posílají zpět bez opravy protože mohl být namočen a je tam možnost skrytých poškození.Veškerou komunikaci se servisem mám a poslední komunikace je že telefon po navracení se servisu nese známky otevření v pravém rohu a displej navíc problikává načež přehrávají SW a tím sami dělají zásah do MT.Navíc požadují neoprávněně dobýrečné 95kč při zaslání zpět.Firma nechce uznávat reklamace a láká lidi na 25 měsíců záruky a servis..Po konzultaci a radě na ČOI sem poslal po čtvrté telefon přesně tak jak řekIi a stejný výsledek.Dnes budu na ČOI volat ohledně výsledku 4 reklamace a odvezu tam veškerou poštu včetně reklamací.Lidi nebylo by dobré spojit se a podat na firmu společnou žalobu jinak tahle firma bude parazitovat na důvěře lidí dál.
Reakce obchodu Servatech s.r.o.
Dobrý den,
na ČOI to klidně dát můžete, nicméně nevím, co jim chcete ukázat. Že jste tu měl třikrát telefon a ani jednu reklamaci jste neměl oprávněnou? Naposledy jste nám poslal vytopený telefon (u čehož byl jak vedoucí servisu, tak majitel společnosti) kde indikátor jasně prokázal, že v telefonu byla kapalina. Za minulý měsíc jsme opravili několik stovek telefonů a v 85% případů byly reklamace uznány, tak proč bychom neuznali tu Vaší, kdyby byla oprávněná a měl jste na ní nárok.
Váš rozebraný telefon máme ze včerejška nafocen a fotodokumentaci rádi předložíme soudu. Na viděnou Servatech s.r.o.