Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena se slevovým kuponem
    • Druhá část zásilky - musel jsme sám volat, co s ní je po třech pracovních dnech od doručení první části.
    • Datum dodání , když není skladem není splněn
    • Nekomunikaci při nekompletním dodání
    • Zboží (Avène Trixera NutriFluid balzám 400 ml) mi přišlo jiné kvality než v minulosti = skupenství je řidší, ale nevím zda za to může obchod.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Martine,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu ohledně vaší objednávky.

    Velice nás mrzí zdržení při naskladnění jednoho z produktů od našeho dodavatele. Tento proces může někdy trvat déle, než bychom si přáli, a velmi se za to omlouváme.

    Když je produkt připraven k odeslání, naše zákazníky kontaktujeme a domlouváme vhodný termín pro doručení. Je nám líto, že jsme to tentokrát nestihli včas a sám jste nám zavolal dříve, promiňte nám to, prosím.

    Pokud se vám nezdá kvalita produktu a přejete si jej reklamovat, neváhejte nás kontaktovat.

    Za nepříjemnosti se velice omlouváme a děkujeme za vaše pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace s podporou
    • Cena, kterou vidíte není závazná
    • Mohou zrušit jakoukoliv kupní smlouvu podle svých VOP
    • Podpora ignoruje zákazníky

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu a dáváme si záležet na tom, abychom vyřešili vaše obavy. Omlouváme se, že máte pocit, že komunikace s naší podporou nebyla optimální a chceme vám vysvětlit situaci.

    Pro nás jsou naši zákazníci klíčoví a nikoho neignorujeme. V tomto specifickém případě bylo storno objednávky způsobeno nedostupností produktu. Bohužel jsme se ocitli v situaci, kdy jsme nemohli dodat požadovaný produkt a byli jsme nuceni stornovat objednávku v souladu s našimi VOP.

    Chápeme, že to může být nepříjemné a omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které vám tímto způsobujeme. Naším cílem je vždy poskytovat transparentní informace a nabídnout vám co nejlepší služby. Věřte, že se budeme snažit zlepšit naše procesy, aby se podobné situace nestávaly.

    Děkujeme za pochopení
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široký sortiment zboží
    • Možnost platit ebenefity
    • Zboží mají skladem jen v jednotkách kusů (vyjma léčiv)
    • Tragická komunikace e-shopu se zákazníkem
    • Minimální snaha aktivního řešení problému

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Vladislave,

    mrzí nás, že nejste s naší službou spokojen. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a rádi se z ní poučíme.

    Děkujeme za vaše hodnocení a budeme rádi, když nám dáte ještě šanci.

    Přejeme vám krásné dny v novém roce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatná komunikace

    Objednal jsem si na pilulce dva druhy zboží, druhé bylo skladem v době objednání druhé ne. Když když za pár dní první zboží došlo na sklad, tak už druhé skladem nebylo, přitom mělo být blokováno pro moji objednávku na skladě. Nakonec mi bez nějaké domluvy druhé zboží úplně vyhodily z obednávky a jako omluvu mi daly kupon na poštovné zdarma, které jako člen pilulka premium mám stejně zdarma. Navíc druhé zboží je běžně u jiných obchodníků dostupné a to i na objednávku.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Hezký den přeji,

    děkujeme za vaší zpětnou vazbu. Mrzí nákup komplikace, které nastaly u vaší objednávky. V případě vyprodání skladových zásob našich i dodavatele jsme nuceni produkt stáhnout z nabídky a bezodkladně o tom informovat zákazníka. Odstraněním nedostupného zboží jsme chtěli docílit, abyste měl zpět co nejrychleji své peníze na účtu.

    Na základě vaší zpětné vazby se můžeme neustále zlepšovat.

    Děkujeme za čas, který byl věnován tomuto hodnocení.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Vaše Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace, dodací lhůta

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Hezký den, Jaroslave,

    mrzí nás, že byla dodací lhůta delší než obvykle z důvodu předvánočního náporu. I přes maximální snahu došlo k pozdější expedici, především u objednávek, kde jsme byli nuceni vyčkat na naskladnění některých produktů.

    Děkujeme za vaší trpělivost.

    S pozdravem
    Vaše Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otřesná komunikace
    • Chaos,nespolehlivost

    Po cca .10 dnech jsem se dozvěděl,že je zboží vyprodané.Vše bylo již zaplacené a použity zákaznické kredity.
    Kredity,které jsem použil při nákupu mi dosud nevrátily.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaší zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené komplikace k předvánočním čase.

    Díky vaší zpětné vazbě jsme se zaměřili na naše nedostatky.

    Přejeme vám hezký den.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Cena
    • Výběr zboží
    • Komunikace
    • Nastavený systém

    Objednal jsem si jeden kus zboží od jednoho druhu. O to víc mě překvapilo, když po týdnu se stále nic nedělo. Zavoláním na linku mi bylo sděleno, že kusů bylo již málo vzhledem k počtu objednávek a že jim další ani výrobce nedodá. To vše chápu, stát se může, navíc měsíc před Vánocemi. Co mě ale vadí, že nedá nikdo vědět a že při objednání byl stav u výrobků uvedený jako skladem. Přesto všechno obchod doporučuji, jelikož jinak spolehlivý je, paní na lince se asi 5x omlouvala a že do týdne vrátí peníze. Ty přišly druhý den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nedodá část zaplacených věcí
    • Špatný web - prodá vám i věci, které nemá následně k dispozici
    • Komunikace s omluvou velmi vágní
    • Nabídne Vám dopravu zdarma na příští nákup - ale copak u něj ještě nakupovat chcete, když zase něco nedodá? Stejně nakonec zaplatíte poštovné někde jinde, protože vás to přestane bavit...

    Otřesná zkušenost.
    Obchod mi už u dvou objednávek prodloužíl čekací dobu.
    Třikrát napsal, že některý z mých objednaných a zaplacených (!) výrobků nemůže dodat, protože se v mezičase čekání vyprodal.
    A přijde neúplná zásilka.
    Nakupování zde, zejména vyberete něco, na co čekáte, je k zlosti.
    S přitom se to dá vyřešit dobrým programem objednávek a skladových zásob.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Ctyri dny po objednani a zaplaceni mi teprve dorazil email, ze se omlouvaji, ale zbozi nemaji skladem a objednavku rusi. Po teto zkusenosti uz zde nenakoupim.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Lukáši,

    velmi nás mrzí storno vaší objednávky. Pro nedostupnost zboží jsme v takových případech postupovat tímto způsobem. na zlepšení naší služby permanentně pracujeme a věříme, že s další objednávkou budete spokojen.

    Za způsobené nepříjemnosti se velmi omlouváme a přejeme vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chaos v komunikaci, chaos v dodání

    Objednávka 12.10. pro zboží skladem.
    13.10. email že očekávaný termín dodání je 9. 11. (!).
    Po mom emailu hned v pátek 13.10. sms, že objednávka je pripravena na výdejním místě. V pondělí 16.10. mi na výdejním místě řeknou, že žádná objednávka tam připravena není..

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Zdravíčko, Vladimíre,

    děkujeme za vaši recenzi.

    Moc nás mrzí vzniklé komplikace u vaší objednávky.

    Mrzí nás, že vám byla chybně odeslána informace o možnosti vyzvednutí vaší objednávky.

    Za vzniklé zmatky se moc omlouváme.

    Přejeme vám krásný den.
    Vaše Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržování termínů
    • Velmi špatná komunikace
    • Nedorazil kód k otevření pilulka boxu

    Objednávka během 5 dní byla 3x přesunuta ohledně doručení. V rámci mé nepravidelné práce se nemohu kurýrovi tolik přizpůsobovat. Po té jsem dost musela přemlouvat paní na infolince, aby mi objednávku tedy dali do boxu. Když mi konečně přišlo upozornění, že to mám v boxu, už mi bohužel nedorazil kód pro otevření boxu. Po dalším neúspěšném telefonátu na infolinku už jsem se rozhodla pro storno a objednání přes jiného dodavatele.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že došlo ke stornu vaší objednávky, i když mohla být doručena dle předpokládaného termínu.

    Věříme, že váš další nákup proběhne v naprostém pořádku.

    Přejeme hezký den, Vaše Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Napsala jsem mailem požadavek o prodloužení doby vyzvednutí, bylo mi mailem vyhověno / termín prodloužení o 3 dny/ a následující den mi přišla sms zpráva, že již není možné si zboží vyzvednout. Podivná komunikace.....

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Vlasto,

    velmi nás mrzí toto nedorozumění. Termín pro vyzvednutí vaší objednávky byl prodloužen dle požadavku, nicméně z důvodu technické chyby vám byla zaslána nepřesná informace o poslední možnosti vyzvednutí, i když byl termín prodloužen.

    Již pracujeme na nápravě, aby se taková chyba neopakovala.

    Děkujeme za vaše pochopení a přejeme vám hezký den.