Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Otřesný zákaznický servis. Slibovali zboží do druhého dne, přišlo za týden. Zaškrtl jsem platbu Sodexo Flexi Passy, ale při přebírání zboží mi bylo řečeno, že jsem to neudělal a musím zaplatit hotově / kartou a nebo udělat novou objednávku. (Opravdu jsem to zaškrtnuto, ještě jsem si to ověřoval po telefonu). Zákaznická podpora hodila vinu na selhání techniky. Zboží jsem nepřevzal a objednal u konkurence.

  • to co si tento e-shop dovoluje je už hraniční...nejen, že své zákazníky okrádá na předražených a vetšinou nekvalitních produktech, ale i pravidelně lživě uvádí u některých produktů dostupnost skladem, nicméně poté je buď nemají nebo pošlou jiný produkt a to bez předchozího informování ba dokonce odsouhlasení zakazníkem , jestli tuto náhradu vůbec chce... z recenzí a diskuzí je patrné, že to dělají delší dobu,čímž je jasné že z jejich strany je to víceméně cílené a podvod na své zákazníky, kterých si tento e-shop absolutně neváží.... když se s nimi pokoušíte danou věc vyřešit jste přehazováni mezi jejich operátory jak horký brambor.. slimáčí tempo a arogance jim také nechybí.... doufají , že po takto laxním přístupu se na konec rozhodnete celou věc raději neřešit .... proto jsem se rozhodl podat na společnost trestní oznámení a jelikož vím, že bohužel takto podvedených je nás opravdu hodně bude oznámení hromadné...prosím tedy aby všichni ,kterým e-shop pilulka leží v žaludku jako mě, ať mě případně kontaktují na e-mail HonNaPilulku@seznam.cz

  • Zasílá jiné zboží než bylo objednáno!!!!
    Na e-mail nereagují.
    Za mě nikdy více, považuji za podvodnou společnost!!!
    Hnus!!!!!

  • 22.1.2021 jsem na Pilulka.cz objednala dva produkty od firmy Superionherbs, přišlo mi potvrzení objednávky s termínem doručení 27.1.2021. 25.1. přišel další mail, kde mě Pilukla.cz informovala, že bohužel zboží nemá, ale že si mohu zavolat a pomohou mi najít alternativu. Produkt jsem chtěla konkrétně od značky Superionherbs, tedy jsem se obrátila přímo na firmu Superionherbs a zjistila jsem, že s Pilulka.cz vůbec nespolupracují. Je možné, že Pilulka.cz se chlubí produkty firem, se kterými žádnou spolupráci navázanou nemá? Má někdo podobnou zkušenost?

  • Pokud se tu chystáte nakoupit, zvolte jiný obchod, tento je z mé zkušenosti velmi neseriózní. To už i Alza má více empatie při řešení problémů, které sami způsobili...

  • Jak napsat recenzi na tento obchod, když mi již zaplacenou objednávku zrušili s tím, že nejsou schopni dodat zakoupené zboží? Nepřišla mi do emailu žádná možnost / odkaz jak bych je mohl recenzovat. Děkuji za radu.

  • Dobrý den, dne 23.11.2019 jsem u vás udělala objednávku č. 223130510 za 2414kč.
    Balík jako takový přišel v pořádku, ovšem po jeho rozbalení jsem zůstala jak opařená. Veškerá dárková balení kosmetiky byla rozbalená, roztrhaná a jinak poškozená. Vzhledem k tomu že se jedná o dárky k vánocům to pro mě představuje zrovna ne malý problém. Objednávku za 2414 kč jsem si představovala jinak! Rozhodně další objednávky ihned stornuji (v košíku jsem měla zdr. potřeby za 6000 kč, košík vymazán) a určitě vaši stránku dále nedoporučuji.
    PS: pěkně vám děkujem za komplikace, bohužel jsem musela u konkurence objednat nová dárková balení!

  • Objednala jsem si v pátek 18.10 docela velkou objednávku a hned jsem jí zaplatila. Čekala jsem, že nejpozději do úterý bude zásilka doručena. V pondělí mi přišel email že jedna z věcí není skladem a že to tedy budou expedovat nejpozději do 3 pracovních dnů. Ve čtvrtek to stále nebylo expedováno tak jsem napsala email na zákaznické centrum, abych zjistila jak to vypadá. Stále to neměli skladem to už jsem byla vážně naštvaná čekat týden na zásilku v dnešní době a stále nebyla expedováno mi přijde do nebe volající. V pátek mi přišel další email že zboží stále nemají a tě to bude až někdy během příštího týdne a že mi můžou poslat co mají skladem a zbytek potom. To jsem tedy odmítla okamžitě,. protože s tím to přístupem už bych to nikdy neviděla

  • Bohužel jsem si správně nevysvětlil, co znamená "agresivní spamer" jak je tu napsáno od ledna, ale pilulka mně to názorně vysvětlila. Všichni si dobře rozmyslete, jestli jim sdělíte svůj kontaktní e-mail. Jejich spamy totiž už NIKDY neodhlásíte!! Tedy přesněji.. svůj e-mail odhlásíte , ale oni vám ty spamy posílají pořád a stále a furt :((

  • Presne tak jak se tu uvadi. Ceny se hodne zhorsily uz nektere zbozi drazsi nez v kamenne lekarne. Polovina sortimentu
    u dodavatelu. Pilulka jednoduse zacina nabizet vzduch.Moje objednavka z 6.5.2019 nedodana dnes stala vymluva zbozi nemaji skladem dnes objednavka zrusena. Tento obchod KATEGORICKY NEDOPORUČUJI !!!!!!
    Mgr.Peter Pucik.

    • Dobrý den,

      informace o skladovosti produktů uvádíme přímo u cen produktů a dle nic je možné zjistit kdy zboží přibližně dorazí k Vám. https://www.pilulka.cz/nejcastejsi-dotazy
      Bohužel není v našich silách držet všechny produkty skladem jelikož neustále rozšiřujeme nabídku na žáosti zákazníků.
      Děkujeme za pochopení a v případě dotazů se neváhejte obrátit na naši zákaznickou podporu.

  • Tragédie. Zboží, které nabízejí, vůbec nemají skladem, čekáte a čekáte, na mail neodpovídají. Nakonec volají, že nejsou schopni produkty sehnat. Nikdy víc.

  • Po objednání a zaplacení zboží, které podle stránek mělo být skladem, přišel mail, že čekají na dodání zboží od dodavatele. Prý máme počkat 2 dny. Po dvou dnech přišel další mail, že zboží stále nemají a ani neví, kdy ho mít budou.
    Peníze prý vrátí do 14 dnů.
    Naprosto neprofesionální jednání, měli by zaměatnat někoho, kdo bude jednat se zákazníky.
    Jako omluvu nám zaslali slevu 50 Kč na další nákup. Haha. Žádný další nákup nebude. Nakupovali jsme tu už podruhé a pokaždé v tom mají hrozný bordel, neví, co je skladem a co ne, neví, co už poslali a co ne, co je zaplaceno a co ne. Hrůza.

  • Pilulka jsou hlavně ultra agresivní spameři. vůbec nerespektují zákonná pravidla ohledně elektronické komunikace.

  • Se skoro každou objednávkou je nějaký problém. Např. u té poslední jsem čekal na jedno zboží Laktobacily Swiss 5 dokud nebude skladem, abych objednávku zaplatil. Za dva dny mi přišel e-mail, připomínka zaplacení objednávky( v zálohové faktuře není datum splatnosti) a jeslti mám o objednávku ještě zájem. A ještě ten samý den informace, že laktobacily už nebudou tak si mám vybrat něco jiného. A to psal ten samý člověk. Tak jsem musel požádat o úpravu objednávky a změnu ceny k zaplacení. Nejhorší ale bylo doručení. Ma Pilukce mám účet cca 7let a najednou mi zásilka dorazila na adresu fakturační tedy domu a ne na stále zadanou adresu dodací adresu do práce. Doma přes den nido nebývá a přes léto bydlíme na zahradě cca 15km. Zdá se mi že má firma málo zaměstnanců a v systému má značný zmatek.
    Ohledně cen se také již zhoršuje. Také mne mrzí, že nelze zasílat objednávky na všechny pobočky/partnerké lékárny když máme jednu přímo před domem.

  • Pilulka.cz začíná být drahá stejně tak jako Dr.Max. Mnohdy už i dražší i když o pár korun. Začínali s cenami celkem dobrými. Jejich politika a kredity nic moc. Ne na všechno zboží jsou použitelné. Začínají mne přesvědčovat, že už jim jde také o kšeft. Hodně se pohoršili.

  • Kupovali jsme na Pilulce pravidelně, bohužel musíme - bércové vředy. Tento obchod měl širokou nabídku a některé ceny napři. Flamigel nejlevnější na trhu. Poslední dvě objednávky jsem ale dost naštvaná, opravdu se obchod změnil k horšímu! Zboží jsem objednala a zaplatila předem 3.5.18. 7.5. 18 přišel strohý email že jeden produkt není na skladě tudíž se objednávka protáhne o 2-3 pracovní dny nic víc. Jedná se dost specifické zboží které jsem mohla mít dávno kdybych si ho zajistila v Olomouci. Na dotaz co není na skladě mi slečna oznámila onen produkt s nabídkou možnosti rozdělení objednávky na 2 části a druhá která bude naskladněná dnes by mi na jejich náklady dorazila nejpozději v úterý. Nestalo se tak, s postupem jsem souhlasila v 10.05 vím že PPL bere zboží z košů večer kolem 20. hodiny ale nepřišlo mi nic od PPL, prostě se na vytvoření balíku pozapomnělo a neudělalo se nic. Příště si rozmyslím jestli mi 50 korun ušetření stojí za to, sice jsem špatně se pohybující ale dávno bych oba výrobky měla sehnané v Olomouci. Shrnuto, Pilulka cz. se pro mě zhoršila, nabízejí kredity sice se tím nákup zlevní ale byla jsem zvyklá dostat zboží max. do 3 dnů. Pokud se budou vymlouvat na PPL mají smůlu, mám ověřeno že balík na mé jméno tam nebyl. Zřejmě nedostatek lidí, sešup na kvalitu BonPrixu který též neukazuje co je a není na skladě tam není na skladě nikdy nic ale u lékárny mě obrat o 180 stupňů opravdu zarazil a příště si zboží seženu u nás sliby chyby zákazníka odradí. Do hodnocení dám nedoporučuji, je to podruhé kdy mi něco slibovali a potom se snažili neschopnost hodit na přepravce ale ověřovala jsem si to a Pilulka prostě tuhle výmluvu zneužívá aby zakryla vlastní neschopnost.

  • Zakoupila jsem Geriavit Pharmaton, bohužel až po načnutí jsem se podívala, že polská distribuce má naprosto jiné složení!!! Koupila jsem si to kvůli složení, které se má u nás prodávat a ne ošizenému (menší dávkování některých vitamínů/minerálů, některé dokonce i chyběly). Tohle je pomalu hazard se zdravím zákazníků!!! Nikde v nabídce není upozorněno, že se jedná o ošizenou polskou verzi!!!

  • Dne 12.2.2018 mi zrušili objednávku, kterou jsem zaplatila 9.2.2018 a jako důvod uvedli, že jsem ji nezaplatila. Požadovala jsem vrácení peněz 13.2.2018, ještě 22.2.2018 mi nedorazily, tak jsem se ptala proč, jako důvod uvedli, že na to mají 14 dnů. Tomu říkám prozákaznický přístup - nedodat zaplacené zboží a protahovat do maxima vrácení peněz.

  • Dobrý den. S pilulkou.cz mám také zkušenosti
    Objednala jsem si zboží. Došlo v pořádku,ale nějak to popletli a přišel mi navic sprchovy olej eucerin. Tak jsem se ozvala,že zda tedy nevznikla nějaká chyba a nemělo to být někomu jinému. Samozřejmě,ze melo. Paní mi odepsala, že jako poděkování za to,že jsem se přiznala, mi vystaví voucher na další nákup. Pořád mi psala ať balíček poslu zpět. Jakmile jsem odeslala,už neprisla ani jedna zpráva. Neslo by mi o to,že jsem mela za to něco dostat,ale o to,že už to slíbili a nakonec nebyly schopni se ani ozvat ani poděkovat. Příště at si v tom radši udělají pořádek a nic neslibují. Je to i můj čas.

  • Rozhodně NEDOPORUČUJI!!!! Manžel v pátek objednal několik věcí a v pondělí přišel mail, že jednu věc nemají skladem a může si za ní vzít jinou, tak tam ihned volal a chtěl něco jiného, na to mu bylo odpovězeno, že to mají skladem a odešlou to co nejdříve, aby to stihlo přijít do Vánoc. Dnes (středa) v 17:30 přišel mail, že ani tuhle věc bohužel nemají a ať si vybere něco jiného! Zde už nikdy nekoupíme ani náplast natož něco dražšího..