-
Objednala jsem si v pátek 18.10 docela velkou objednávku a hned jsem jí zaplatila. Čekala jsem, že nejpozději do úterý bude zásilka doručena. V pondělí mi přišel email že jedna z věcí není skladem a že to tedy budou expedovat nejpozději do 3 pracovních dnů. Ve čtvrtek to stále nebylo expedováno tak jsem napsala email na zákaznické centrum, abych zjistila jak to vypadá. Stále to neměli skladem to už jsem byla vážně naštvaná čekat týden na zásilku v dnešní době a stále nebyla expedováno mi přijde do nebe volající. V pátek mi přišel další email že zboží stále nemají a tě to bude až někdy během příštího týdne a že mi můžou poslat co mají skladem a zbytek potom. To jsem tedy odmítla okamžitě,. protože s tím to přístupem už bych to nikdy neviděla
-
Bohužel jsem si správně nevysvětlil, co znamená "agresivní spamer" jak je tu napsáno od ledna, ale pilulka mně to názorně vysvětlila. Všichni si dobře rozmyslete, jestli jim sdělíte svůj kontaktní e-mail. Jejich spamy totiž už NIKDY neodhlásíte!! Tedy přesněji.. svůj e-mail odhlásíte , ale oni vám ty spamy posílají pořád a stále a furt :((
-
Presne tak jak se tu uvadi. Ceny se hodne zhorsily uz nektere zbozi drazsi nez v kamenne lekarne. Polovina sortimentu
u dodavatelu. Pilulka jednoduse zacina nabizet vzduch.Moje objednavka z 6.5.2019 nedodana dnes stala vymluva zbozi nemaji skladem dnes objednavka zrusena. Tento obchod KATEGORICKY NEDOPORUČUJI !!!!!!
Mgr.Peter Pucik.-
Dobrý den,
informace o skladovosti produktů uvádíme přímo u cen produktů a dle nic je možné zjistit kdy zboží přibližně dorazí k Vám. https://www.pilulka.cz/nejcastejsi-dotazy
Bohužel není v našich silách držet všechny produkty skladem jelikož neustále rozšiřujeme nabídku na žáosti zákazníků.
Děkujeme za pochopení a v případě dotazů se neváhejte obrátit na naši zákaznickou podporu.
-
-
Tragédie. Zboží, které nabízejí, vůbec nemají skladem, čekáte a čekáte, na mail neodpovídají. Nakonec volají, že nejsou schopni produkty sehnat. Nikdy víc.
-
Po objednání a zaplacení zboží, které podle stránek mělo být skladem, přišel mail, že čekají na dodání zboží od dodavatele. Prý máme počkat 2 dny. Po dvou dnech přišel další mail, že zboží stále nemají a ani neví, kdy ho mít budou.
Peníze prý vrátí do 14 dnů.
Naprosto neprofesionální jednání, měli by zaměatnat někoho, kdo bude jednat se zákazníky.
Jako omluvu nám zaslali slevu 50 Kč na další nákup. Haha. Žádný další nákup nebude. Nakupovali jsme tu už podruhé a pokaždé v tom mají hrozný bordel, neví, co je skladem a co ne, neví, co už poslali a co ne, co je zaplaceno a co ne. Hrůza. -
Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Se skoro každou objednávkou je nějaký problém. Např. u té poslední jsem čekal na jedno zboží Laktobacily Swiss 5 dokud nebude skladem, abych objednávku zaplatil. Za dva dny mi přišel e-mail, připomínka zaplacení objednávky( v zálohové faktuře není datum splatnosti) a jeslti mám o objednávku ještě zájem. A ještě ten samý den informace, že laktobacily už nebudou tak si mám vybrat něco jiného. A to psal ten samý člověk. Tak jsem musel požádat o úpravu objednávky a změnu ceny k zaplacení. Nejhorší ale bylo doručení. Ma Pilukce mám účet cca 7let a najednou mi zásilka dorazila na adresu fakturační tedy domu a ne na stále zadanou adresu dodací adresu do práce. Doma přes den nido nebývá a přes léto bydlíme na zahradě cca 15km. Zdá se mi že má firma málo zaměstnanců a v systému má značný zmatek.
Ohledně cen se také již zhoršuje. Také mne mrzí, že nelze zasílat objednávky na všechny pobočky/partnerké lékárny když máme jednu přímo před domem. -
Pilulka.cz začíná být drahá stejně tak jako Dr.Max. Mnohdy už i dražší i když o pár korun. Začínali s cenami celkem dobrými. Jejich politika a kredity nic moc. Ne na všechno zboží jsou použitelné. Začínají mne přesvědčovat, že už jim jde také o kšeft. Hodně se pohoršili.
-
Kupovali jsme na Pilulce pravidelně, bohužel musíme - bércové vředy. Tento obchod měl širokou nabídku a některé ceny napři. Flamigel nejlevnější na trhu. Poslední dvě objednávky jsem ale dost naštvaná, opravdu se obchod změnil k horšímu! Zboží jsem objednala a zaplatila předem 3.5.18. 7.5. 18 přišel strohý email že jeden produkt není na skladě tudíž se objednávka protáhne o 2-3 pracovní dny nic víc. Jedná se dost specifické zboží které jsem mohla mít dávno kdybych si ho zajistila v Olomouci. Na dotaz co není na skladě mi slečna oznámila onen produkt s nabídkou možnosti rozdělení objednávky na 2 části a druhá která bude naskladněná dnes by mi na jejich náklady dorazila nejpozději v úterý. Nestalo se tak, s postupem jsem souhlasila v 10.05 vím že PPL bere zboží z košů večer kolem 20. hodiny ale nepřišlo mi nic od PPL, prostě se na vytvoření balíku pozapomnělo a neudělalo se nic. Příště si rozmyslím jestli mi 50 korun ušetření stojí za to, sice jsem špatně se pohybující ale dávno bych oba výrobky měla sehnané v Olomouci. Shrnuto, Pilulka cz. se pro mě zhoršila, nabízejí kredity sice se tím nákup zlevní ale byla jsem zvyklá dostat zboží max. do 3 dnů. Pokud se budou vymlouvat na PPL mají smůlu, mám ověřeno že balík na mé jméno tam nebyl. Zřejmě nedostatek lidí, sešup na kvalitu BonPrixu který též neukazuje co je a není na skladě tam není na skladě nikdy nic ale u lékárny mě obrat o 180 stupňů opravdu zarazil a příště si zboží seženu u nás sliby chyby zákazníka odradí. Do hodnocení dám nedoporučuji, je to podruhé kdy mi něco slibovali a potom se snažili neschopnost hodit na přepravce ale ověřovala jsem si to a Pilulka prostě tuhle výmluvu zneužívá aby zakryla vlastní neschopnost.
-
Zakoupila jsem Geriavit Pharmaton, bohužel až po načnutí jsem se podívala, že polská distribuce má naprosto jiné složení!!! Koupila jsem si to kvůli složení, které se má u nás prodávat a ne ošizenému (menší dávkování některých vitamínů/minerálů, některé dokonce i chyběly). Tohle je pomalu hazard se zdravím zákazníků!!! Nikde v nabídce není upozorněno, že se jedná o ošizenou polskou verzi!!!
-
Dne 12.2.2018 mi zrušili objednávku, kterou jsem zaplatila 9.2.2018 a jako důvod uvedli, že jsem ji nezaplatila. Požadovala jsem vrácení peněz 13.2.2018, ještě 22.2.2018 mi nedorazily, tak jsem se ptala proč, jako důvod uvedli, že na to mají 14 dnů. Tomu říkám prozákaznický přístup - nedodat zaplacené zboží a protahovat do maxima vrácení peněz.
-
Dobrý den. S pilulkou.cz mám také zkušenosti
Objednala jsem si zboží. Došlo v pořádku,ale nějak to popletli a přišel mi navic sprchovy olej eucerin. Tak jsem se ozvala,že zda tedy nevznikla nějaká chyba a nemělo to být někomu jinému. Samozřejmě,ze melo. Paní mi odepsala, že jako poděkování za to,že jsem se přiznala, mi vystaví voucher na další nákup. Pořád mi psala ať balíček poslu zpět. Jakmile jsem odeslala,už neprisla ani jedna zpráva. Neslo by mi o to,že jsem mela za to něco dostat,ale o to,že už to slíbili a nakonec nebyly schopni se ani ozvat ani poděkovat. Příště at si v tom radši udělají pořádek a nic neslibují. Je to i můj čas. -
Rozhodně NEDOPORUČUJI!!!! Manžel v pátek objednal několik věcí a v pondělí přišel mail, že jednu věc nemají skladem a může si za ní vzít jinou, tak tam ihned volal a chtěl něco jiného, na to mu bylo odpovězeno, že to mají skladem a odešlou to co nejdříve, aby to stihlo přijít do Vánoc. Dnes (středa) v 17:30 přišel mail, že ani tuhle věc bohužel nemají a ať si vybere něco jiného! Zde už nikdy nekoupíme ani náplast natož něco dražšího..
-
Po cca týdnu objednávky mi napsali, že zboží není skladem i přesto, že stále je u položky uvedeno, že skladem je.
Vrcholem bylo, že mi z e-shopu Pilulka napíší, že peníze vrátí do dvou týdnů. Rozhodně nedoporučuji tento obchod z důvodu neprofesionálního přístupu k zákazníkům. -
Objednali jsme, kromě jiného, i Voltaren Forte s dárkem (krokoměr), který nebyl dodán, stejně tak měl být (podle doručeného e-mailu) v zásilce dodací list, opět nic. Navíc po objednání zjistíte, že jste v obchodě přihlášeni, i když jste neprovedli registraci a o účet nestojíte. Po dotazu v obchodě nám bylo odepsáno, že krokoměr je vyprodaný a bude naskladněn další den a doposlán. Zajímalo by mě, jestli by byl zaslán dodatečně i bez naší urgence, protože v zásilce nebyla o tomto ani čárka.
-
Naprosto žádná komunikace, zpětná vazba. Příště zvolím jiný obchod.
-
Od tohoto eshopu jiz nikdy vice!!!!
V prubehu jednoho tydne jsem 2x objednala.Nejprce latkove plenky.Nekdo udelal chybu a latkove pleny spatne nacenil Obchod tedy rychle nabidku stahl a poslal email,ze zbozi jiz neni skladem,prestoze behem me objednavky bylo.Vyvesili ho za vyssi cenu.Dle Vop jsem mohla na dodani trvat,nicmeme jsem su nakonec vybrala zbozi jine.
Po nekolika dnech jsem zde objednala znovu.Zimni fusak. A k memu udivu opet email,ze zbozi neni skladem!!!!
Ktery idiot tam sedi,ze neumi aktualizovat stav skladu????Proc takove lidi zamestnavaji???
Ostuda eshopu!!! Nedoporucuji!!!! -
Naprosto katastrofální obchod. Už bych v něm nic neobjednal. Po týdenním čekání na zboží mi bylo sděleno, že mnou objednané zboží již není skladem. Ten týden se asi šťourali v.....
-
Jestli chcete ušetřit, tak doporučuju cashback ziskejte.cz. Fakt se to vyplatí http://www.ziskejte.cz/?doporucuje=katia
-
Bohuzel tento obchod nemohu doporucit. Sice zbozi dorazilo rychle, ale bylo jine nez jsem objednala. Doporucuji obchodu pilulka.cz updatovat fotky zbozi na webu. Nektere zbozi, jako napriklad vlozky obcas maji skoro stejny nazev, ovsem jsou uplne jine. Zbozi musi odpovidat fotce na webu.