Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dloha doba vyrizeni a odeslani objednavky
    • Svevolne si zmeni doruceni z PPL boxu pristupneho 24 hodin do prodejny, ktera ma jen do 17. hod. a je pro mne obtizne se tam dostat v oteviraci dobe. Pri tom by stacilo zvednout telefon a domluvit se na jinem vhodnem miste v okoli.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem byla nucena zrušit. Zaměstnankyně jimi zvolené dopravní společnosti pochybila při dodávání zásilky a řešením bylo:" Si to objednejte znova, posílám to zpět!" Obchod nedoporučuji, dokud nebude možné zvolit jiného dopravce. (Objednávejte jinde, ušetříte si spoustu casu).

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Opravdu dlouhá doba dodání, hlavně že všude inzerují expres do pár hodin
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Všechno špatně, nikdy více

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu

    Velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s dodací lhůtou vaší objednávky. Rádi bychom vám vysvětlili, že příprava objednávky může začít až ve chvíli, kdy je platba připsána na náš účet. Ve vašem případě byla platba připsána až po několika dnech, což bohužel ovlivnilo datum doručení.

    Vyřízení objednávky se také zdrželo i kvůli svátkům, kdy bylo doručování omezené. Přesto si uvědomujeme, že došlo k dalšímu zdržení i z naší strany a zásilka vám byla doručena o den později, než bylo v plánu. Za to se vám upřímně omlouváme.

    Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám dáte ještě šanci napravit si reputaci a ukázat vám, že umíme poskytnout rychlejší a spolehlivější služby.

    S přáním hezkého dne,
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doplnky stravy a léky jsou dost drahé, na e-recept v lékárně jsem doplatila podstatně více než v jiných lékárnách.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za sdílení své zkušenosti.

    Věříme, že i my vám můžeme nabídnout produkty za výhodné ceny, a doufáme, že nám dáte ještě šanci vám ukázat, že nám na vaší spokojenosti záleží.

    Přejeme vám do nového roku jen to nejlepší :-)
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poukazy co nejdou uplatnit dohromady v jednom nákupu když jich na člověk víc úplně k ničemu a taky to že nejdou uplatnit v kamenných prodejnách taky úplně k ničemu všem budu říkat at se drží dál od tohohle

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Dovolte nám vás ujistit, že u jedné objednávky můžete uplatnit více dárkových poukazů, v tomto směru nemáme žádná omezení.

    Je však pravda, že dárkové poukazy zakoupené na našem e-shopu lze využít pouze na objednávky uskutečněné přes e-shop. Tyto objednávky je ovšem možné nechat si doručit přímo na některou z našich lékáren, kde si je už jen vyzvednete.

    Mrzí nás, pokud došlo k nedorozumění nebo pokud vám tato omezení způsobila nepříjemnosti. Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a pokud budete mít jakékoli dotazy nebo problémy s uplatněním poukazu, neváhejte nás kontaktovat, rádi pomůžeme.

    Děkujeme vám a přejeme vám do nového roku jen to nejlepší.
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nic
    • Malý výběr

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste u nás nenašel veškeré zboží, které byste si přál. Naším hlavním cílem je nabízet produkty, které máme skladem, abychom zákazníkům mohli zajistit co nejrychlejší doručení.

    I přesto bychom chtěli vědět, jaké konkrétní produkty by vás potěšily, a rádi ověříme, zda bychom je mohli zařadit do naší stálé nabídky.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto nás prosím neváhejte kontaktovat s vašimi přáními nebo dalšími připomínkami.

    Děkujeme vám a přejeme vám do nového roku jen to nejlepší.
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Clovek si priplati za cas dovozu a stejnak mu leky doruci se spozdenim,pochopim ze je sppzdeni kuli premavke,ale nenabizejte tuhle sluzbu za priplatek kdyz vite ze cas nedodrzite stejnak,2 a pul hodiny rozmezi....to jsem mohla zajit do lekarny radsi.....

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu a především se omlouváme za zdržení při doručení vaší objednávky.

    Chápeme, že jste očekávala doručení ve zvoleném časovém rozmezí, a nás mrzí, že se nám to tentokrát nepodařilo splnit.

    Rádi bychom upřesnili, že za doručovací službu účtujeme standardní poplatek bez ohledu na to, jaký čas nebo den je pro doručení zvolen, nejedná se o žádný příplatek navíc.

    Vaše připomínka je však naprosto pochopitelná – i když dopravní situace může někdy zkomplikovat harmonogram našich kurýrů, půlhodinové zpoždění od předpokládaného času doručení nás velmi mrzí. Uvědomujeme si, že čekání mohlo být nepříjemné, a za tuto situaci se vám omlouváme.

    Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a budeme pracovat na tom, abychom těmto situacím co nejvíce předcházeli.

    Děkujeme vám za pochopení a přejeme vám do nového roku jen to nejlepší.
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bylo napsáno že doručení od “zítra” ale opravdu objednávka byla hotova až 6 dní po objednání.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za sdílení své zkušenosti.

    Rádi bychom vám vysvětlili uvedená data doručení. Termín doručení se může lišit v závislosti na výběru dopravy a lokality. Doručení ještě dnes nebo zítra můžeme nabídnout například při zvolení naší Pilulka Expres služby. Pokud je ale vybrán jiný způsob, může být předpokládané datum doručení jiné. Proto až při výběru konkrétní dopravy uvádíme přesnější termín, kdy je možné zásilku očekávat.

    Děkujeme vám za pochopení a přejeme vám do nového roku jen to nejlepší.
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • trvá jim to jak lačnýmu .....

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí nepříjemnosti spojené s doručením vaší objednávky.

    Zásilka byla předána dopravci v plánovaném termínu. Je nám líto, pokud poté došlo ke zdržení a balíček vám ještě nebyl doručen.

    Stav vaší zásilky u dopravce prověříme, a pokud zjistíme jakékoliv komplikace, budeme vás kontaktovat s náhradním řešením.

    Děkujeme vám za trpělivost a věříme, že se vše rychle vyřeší k vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doručení zboží, které bylo označeno "skladem" na lékárnu trvalo 6 dní. Byly nutné dvě urgence.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí zpoždění při doručení vaší objednávky.

    V období před svátky je poptávka po objednávkách výrazně vyšší, což bohužel může vést ke zdržení při expedici i doručení. V tomto případě byla opravdu vaše zásilka doručena o dva pracovní dny později, než bylo naplánováno, omlouváme se za to.

    Ujišťujeme vás, že na zlepšení procesů neustále pracujeme, abychom takovým situacím maximálně předcházeli.

    Za nepříjemnosti se velice omlouváme a děkujeme vám za pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůty jsou přímo děsivé. To se děje i mimo vánoční svátky.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s dodací lhůtou vaší objednávky.

    Omlouváme se za zdržení při odeslání. Chápeme, jak je pro naše zákazníky důležité, aby objednávky dorazily co nejrychleji.

    Ujišťujeme vás, že neustále pracujeme na zlepšení našich procesů, aby byly dodací lhůty co nejkratší, nejen v období svátků, ale i po celý rok.

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a doufáme, že nám dáte příležitost vás přesvědčit o kvalitě našich služeb.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboži, ktere vystavuji, nemaji skladem
    • Menici se dopa dodani

    Uz nikdy nenakoupim.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Rádi bychom vám situaci vysvětlili. Skladovou zásobu produktu uvádíme vždy aktuální k okamžiku objednání. Rezervace zboží však probíhá až ve chvíli, kdy je platba převedena na náš účet. Na tuto skutečnost raději předem při výběru platby bankovním převodem upozorňujeme a uvádíme, že předpokládané datum doručení vám napíšeme až v emailu s potvrzením platby.

    Jelikož platba dorazila na náš účet následující den, produkt se během té doby stihl vyprodat, a bylo třeba objednat nové zboží od dodavatele. Z toho důvodu jsme vám v emailu uvedli aktualizované datum doručení vaší objednávky.

    Je nám přesto líto, že jsme vám nemohli doručit vámi objednané zboží dříve, a doufáme, že nám v budoucnu dáte příležitost nabídnout vám lepší zkušenost.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nic
    • Nic

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Pokud byste měl chuť nám sdělit více o tom, co vás zklamalo, budeme rádi za zpětnou vazbu. Pomůže nám to zlepšit naše služby.

    Přejeme hezký den,
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    včera přišel dotazník s tím že zboží nedoručeno a pošlete ho za týden .
    Dnes opět dotazník zboží nikde, jak mám ohodnotit něco co jste mi neručili
    méně agresivity vůči zákazníkům

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Vladimíro,

    velice nás mrzí vzniklé nepříjemnosti a děkujeme, že jste nás na ně upozornila.

    Po potvrzení platby jsme vás u vaší objednávky informovali o delším termínu doručení, který stále platí.

    Omlouváme se za předčasné zaslání dotazníků spokojenosti, které rozhodně neměly přijít dříve, než zásilku obdržíte. Situaci prověříme, abychom předešli podobným chybám v budoucnu.

    Děkujeme za trpělivost a pochopení. Pokud budete potřebovat další informace, neváhejte se na nás obrátit, rádi vám pomůžeme.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Část zaplaceného zboží nebyla na skladě, bez mého vědomí mi dlužnou částku převedli na jejich "prémium", kde musíte objednat za více jak 399 korun. Žádná komunikace. Po mém telefonátu teprve akci zrušili. Místo doručení v pátek, snad přijde v úterý. Hrůza. Rozhodně tento obchod ne.

    Tento obchod ne, komunikace velmi mizerná. M.S.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí situace, která nastala s vaší objednávkou, a rádi bychom ji objasnili.

    U platby bankovním převodem dochází k rezervaci zboží až ve chvíli, kdy je platba připsána na náš účet. Ve vašem případě mezitím došlo k vyprodání některých produktů. Chápeme, že je to nepříjemné, a moc nás to mrzí.

    Jakmile jsme zjistili, že produkty nejsou dostupné, informovali jsme vás e-mailem a nabídli možnost vrácení peněz nebo výběr jiných produktů. Na základě dohody jsme stornovali nedostupné položky a plnou částku za tyto produkty vrátili zpět na váš účet.

    Službu Pilulka Premium jsme vám aktivovali jako formu omluvy a kompenzace. Jedná se o možnost využít během jednoho měsíce doručení zdarma. Tato služba však nemá žádný vliv na vrácení peněz, to je zpracováno automaticky po stornování produktů.

    Mrzí nás také zpoždění doručení vaší objednávky. V období před svátky je poptávka po objednávkách výrazně vyšší, což bohužel může vést ke zdržení při expedici i doručení. Ujišťujeme vás, že na zlepšení procesů pracujeme, abychom takovým situacím maximálně předcházeli.

    Ještě jednou se omlouváme za všechny komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Je hezké, že jsou akce na výrobky (které nejsou skladem)

    Stále nerozumím tomu, že se nabízí produkt, který není v dostatečném množství. Jak je možné nabízet něco, co vlastně nemáte vy (nebo prodejce) skladem. V prodeji by mělo být pouze to, co je skladem a dále by už se nemělo objevit v nabídce! Počítala jsem s více kusy SNÄKSY Arašídový krém jemný 300 g do Mikulášských balíčků a odpověď "Omlouváme se dodavatel již nemá" mi nepřijde adekvátní. Toto vidím bohužel chybu na Vaší straně jako přeprodejce. Nebyla mi nabídnuta ani alternativa jiného výrobku. Za mě tedy nevyhovující.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vyprodané produkty u vaší objednávky.

    Rádi bychom situaci vysvětlili. Skladovou zásobu produktu uvádíme vždy aktuální k okamžiku objednání. Rezervace zboží probíhá až ve chvíli, kdy je platba převedena na náš účet. Na tuto skutečnost raději předem při výběru platby bankovním převodem upozorňujeme.

    Jednalo se o produkt, který byl z důvodu výprodeje nabídnut za velice výhodnou cenu, a proto o něj byl vysoký zájem. Jelikož platba dorazila na náš účet až následující pracovní den, daný produkt se během té doby stihl vyprodat, je nám to moc líto.

    Za nepříjemnosti se vám velice omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potvrdí objednávku zaplatíte a za pár dní vám oznámí že zboží nemá.
    Nedoporučuji tento obchod.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že vám nemůžeme doručit vámi objednané zboží, a rádi bychom situaci vysvětlili.

    Skladovou zásobu produktu uvádíme vždy aktuální k okamžiku objednání. Rezervace zboží však probíhá až ve chvíli, kdy je platba převedena na náš účet. Na tuto skutečnost raději předem při výběru platby bankovním převodem upozorňujeme.

    Jelikož platba dorazila na náš účet následující den, produkt se během té doby stihl vyprodat, a již nebylo možné objednat další kusy od dodavatele.

    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a doufáme, že nám v budoucnu dáte příležitost nabídnout vám lepší zkušenost.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopní poslat balík nesprávnou adresu PPL. V sms jedna adresa , v emailu druhá. Bohužel na adresu kam měl přijít nedorazil

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí nepříjemnosti spojené s doručením vaší objednávky.

    V případě naplnění kapacity vybraného výdejního místa se opravdu může stát, že dopravce uloží zásilku na jiné výdejní místo, je nám to moc líto.

    V tomto případě již následně nesouhlasí adresa doručení, která je uvedena v emailu od nás, ale platí to výdejní místo, o kterém vás po uložení zásilky informoval přímo dopravce.

    Za komplikace se velice omlouváme a děkujeme vám za pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna ze sklenic kimchi byla špatně uzavřena a tekutina z ní vytekla.
    Paní ve výdejně (Trafika, Na Bělidle, Praha 5) byla velmi nepříjemná.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že došlo k nepříjemnostem s vaší objednávkou.

    Pokud jste obdržela poškozený produkt nebo byly v důsledku toho poškozeny i další položky z vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat. Rádi s vámi reklamaci vyřešíme k vaší plné spokojenosti.

    Omlouváme se také za nepříjemnou zkušenost s výdejním místem. Věříme, že se podobná situace již nebude opakovat.

    Za způsobené nepříjemnosti se velice omlouváme a doufáme, že nám dáte ještě šanci.

    S pozdravem
    Pilulka