Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    PILULKA IS A BIG ZERO IN CZECH REPUBLIC. I WOULD NOT RECOMMEND THE SHOP. Their support is a disaster—unprofessional and mocking customers. I complained about a product and the fact that they charge 99 CZK for using a Plux card. In response, Aneta from Pilulka said they would give me a 99 CZK voucher for PILLS. Pure mockery, it's a disgrace.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dear customer,

    We are truly sorry to hear about your dissatisfaction.

    We would like to clarify the situation. When choosing delivery and payment methods, we inform our customers that certain types of payments do not qualify for a discount and incur a fee.

    To compensate for this fee, we send a discount code of the same value, which can be used for your next purchase.

    If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out to us. We are here to help.

    Best regards,
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Uvadi zbozi skladem a pritom vam za nekolik dnu objednavku zrusi, ze je zbozi jiz vyprodano.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Kamilo,

    děkujeme, že jste se s námi podělila o svou zkušenost.

    Je nám líto, že jsme vám nemohli doručit vámi objednané zboží, a rádi bychom situaci vysvětlili.

    Skladovou zásobu produktu uvádíme vždy aktuální k okamžiku objednání. Rezervace zboží však probíhá až ve chvíli, kdy je platba připsána. Na tuto skutečnost raději předem při výběru platby bankovním převodem upozorňujeme.

    Platba dorazila na náš účet následující den a produkt se bohužel během té doby vyprodal a již nebylo možné objednat další kusy od dodavatele.

    Tato situace nás opravdu mrzí a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Ujišťujeme vás, že se snažíme procesy neustále zlepšovat, aby se podobné situace opakovaly co nejméně.

    Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám v budoucnu dáte příležitost nabídnout vám lepší zkušenost.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velký výběr
    • zpoplatněné vyzvednutí ve vlastních lékárnách
    • zboží - stoptussin sirup - bylo zabalené s dalším zbožím ve folii, po rozbalení jsem zjistil, že krabička byla asi naražená a dávkovací stříkačka je poškozená, zlomená, nefunkční

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Těší nás, že oceňujete náš široký výběr, a věříme, že u nás vždy naleznete produkty, které vás zaujmou.

    Rádi bychom vám vysvětlili důvod zpoplatnění vyzvednutí objednávky v lékárnách. Tento poplatek nám pomáhá udržovat efektivitu našich služeb, včetně zajištění bezpečné a spolehlivé přepravy produktů.

    Velmi nás mrzí, pokud vám produkt dorazil poškozený. Situaci předáme k prověření našemu reklamačnímu oddělení. Pokud se stane něco podobného, neváhejte nás hned kontaktovat. Rádi vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci. Věříme, že vám dokážeme poskytnout už jen příjemnou zkušenost.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré ceny
    • pozdní odeslání

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za sdílení své zkušenosti a dovolte nám se omluvit za veškeré nepříjemnosti, které vznikly v souvislosti se zdržením vaší objednávky. Rozumíme, jak nepříjemné to může být a je nám moc líto, že jsme vám v tomto případě nebyli schopni poskytnout rychlejší službu.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci, abychom si mohli napravit reputaci.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výběr produktů
    • Zpoždění zásilky o 4 pracovní dny než byl předpokládaný termín
    • Odpověď na email jsem dostala po 48h cca
    • Neumí vyřešit problém a kompenzují to svým předplatným na měsíc zdarma, wow
    • Málo pilulka boxu
    • Zdlouhavá komunikace
    • Zabalení balíku

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že došlo ke zpoždění při doručení vaší objednávky.

    Rádi bychom se vám za tuto nepříjemnost omluvili a vysvětlili situaci. Vzhledem k aktuálně velké poptávce došlo i přes maximální snahu kolegů z expedice ke zpoždění předání balíčků do dopravy. Vaše zásilka byla proto doručena do vybraného boxu o jeden pracovní den později, promiňte nám to, prosím.

    Zároveň jsme prověřili naši komunikaci, protože se rozhodně nesmí stávat, abychom odpovídali na zákaznické dotazy s výrazným zpožděním. Dle našich záznamů byl váš email zaslán v odpoledních hodinách po pracovní době, a odpověděli jsme na něj hned následující den.

    Ovšem stále je prostor ke zlepšení, a intenzivně pracujeme na rozšíření časového rámce, ve kterém se naši zákazníci mohou na zákaznickou péči obracet.

    Máme radost, že jste spokojená s nabídkou produktů. Věříme, že nám dáte ještě šanci a napříště vám vaše oblíbené produkty doručíme se 100% spokojeností.

    Děkujeme za vaše pochopení a za trpělivost.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uvedeny lživé informace, po stížnosti obchod tvrdí něco jiného než bylo uvedeno. Již zde nic nekoupím. Velké zklamání.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, pokud vzniklo nedorozumění ohledně nabízené akce.

    Rádi bychom situaci vysvětlili. Dárek byl k dispozici při nákupu konkrétních výrobků a zároveň při splnění podmínky nákupu v určité výši. Podle našich záznamů nebyla tato podmínka splněna, a proto jsme dárek bohužel nemohli zaslat.

    Vaše nespokojenost nás trápí, a proto zkusíme vymyslet, jak akci ještě lépe prezentovat, aby k podobným nedorozuměním nedocházelo.

    Věříme, že nám dáte ještě příležitost a budete už jen spokojená.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objedvka vytvořena 9.11 do dnes objednávku nemám

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za zdržení při odeslání vaší objednávky.

    Chápeme, že jste očekávala rychlejší doručení, a mrzí nás, že jsme tentokrát nenaplnili vaše očekávání.

    Rádi bychom vás ujistili, že balíček je již na cestě a předpokládáme, že kurýr dnes vaši objednávku doručí.

    Intenzivně pracujeme na zlepšení našich procesů, abychom podobným situacím do budoucna předešli a mohli vám poskytovat služby na nejvyšší úrovni.

    Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Již podruhé byly doručeny potraviny, které nejsou poživatelné (plesnivé sušené maso, žluklé mandle).

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že zaslané produkty nesplňovaly potřebnou kvalitu.

    Chápeme, že vás tato situace zklamala a omlouváme se za to. Rádi bychom vás ujistili, že naše reklamační oddělení se již věnuje řešení této záležitosti. Brzy vás budou kontaktovat, aby vše vyřešili k vaší plné spokojenosti.

    Za způsobené nepříjemnosti se velice omlouváme a doufáme, že nám dáte ještě šanci.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka prvně měla zpoždění, následně byl domluven jiný termín dodání, který ale opět nebyl dodržen. Pilulka následně potvrdila že je možné objednávku zrušit a vrátit peníze, nicméně se tak vůbec nestalo (takže opět lživé informace). Velká nespokojenost, pokud obchod několikrát něco písemně i telefonicky slíbí a nic z toho pak není pravda.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    upřímně se omlouváme za zdržení při odeslání vaší objednávky a také za to, že se nám následně nepodařilo splnit náš závazek domluvit s dopravcem jiný termín doručení. Chápeme, že vám tato situace mohla způsobit komplikace, a velmi nás to mrzí.

    Rádi bychom vás ujistili, že pracujeme na zlepšení našich procesů, abychom podobným situacím v budoucnu předešli.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a doufáme, že nám ještě dáte šanci napravit si reputaci.

    Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Very poor online shopping experience when you have offer for 2+1, even worst customer service. I will never recommend and tell friends not to order anything from your website. There are more better options available. When I want to return the order I have to pay for the shipping. As a customer totally dissatisfaction and disappointing.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dear customer,

    We apologize for any misunderstanding regarding the 2+1 free promotion.

    Unfortunately, as the conditions of the offer were not fully met, the third product was not included in your order. We understand that this may have caused disappointment and sincerely apologize for any confusion this may have created.

    We’re also sorry to hear that your experience with our customer service team did not meet your expectations. We will review this matter carefully, as our goal is to ensure that communication and solutions are as smooth and helpful as possible for our customers.

    Thank you for your understanding, and we hope you'll give us the opportunity to provide you with a better experience in the future.

    Best regards,
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvodné praktiky
    • Podvodné akce

    Tento obchod regulérně okrádá zákazníky a dost možná ne jen je.
    Nakupoval jsem v akci 2+1 zdarma, vzal jsem 9 stejných past po 119kč, tak že výpočet je poměrně snadný 3 pasty po 119 měli být zdarma, celkem tedy sleva 357kč.
    Platí jsem měl tedy 6*119 + 65 doprava, ještě jsem využil 100 kreditů které jsem měl na účtu. Celkem jsem tedy měl platit 679kč, ale faktura byla na záhadně vypočtených 703kč včetně DPH, bez DPH cena uvedena na 506kč (už tento výpočet je další z řady záhadností neboť by se jednalo o daň ve výši 28%).
    Jakmile mi byla zásilka odeslána společně s ní mi na e-mail přišla správná faktura na 679kč (můj přeplatek mi ovšem vrácen nebyl).
    Vůbec mi nejde o 24kč o které mě okradli, ale je pravděpodobné že takhle okrádají více lidí a to už po dvaceti koruně může být slušná suma.

    Nemluvě o podvodných akcích 2+1 kterou každý den prodlouží o dalších 24 hodin, takhle už to sledují 14 dnů v kuse, 14 dnů tato akce končí a druhý den je vždy o 24 hodin prodloužena.

    O tom záhadném výpočtu DPH asi taky není potřeba nikterak mluvit.

    Navíc vím že se nejedná o žádnou náhodnou chybu, neboť jsem si zkoušel dávat do košíku různé množství těchto produktů z akce 2+1 a výsledná sleva byla vždy vypočítána podle nějakého random algoritmu.


    Celou záležitost by se měla začít zabývat ČOI.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za sdílení své zkušenosti.

    Jsme vám vděční, že jste nás na naši chybu upozornil. Vaši objednávku jsme tak hned mohli pečlivě zkontrolovat.

    Začátkem měsíce u nás probíhaly systémové změny ohledně znázornění slev. Mrzí nás to, opravdu se nám vloudila chyba do výpočtu, a zaplatil jste více, než kolik byla konečná suma za objednávku.

    Naši chybu rádi napravíme a přeplatek hned vracíme zpět na váš účet. Samozřejmě také dohlédneme na to, aby se podobná situace neopakovala, rozhodně se nejedná o úmysl.

    Naše finanční oddělení vždy zpětně vše důkladně prochází a věříme, že jakékoliv možné nesrovnalosti vždy odhalíme a se zákazníky se vyrovnáme. Promiňte nám, prosím, že jsme tuto chybu neodhalili dříve a že jste nás musel sám kontaktovat.

    Zobrazení prodloužení akce bude brzy zrušeno. Děkujeme za váš názor, díky kterému můžeme služby pro naše zákazníky neustále zlepšovat.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci, a věříme, že budete už jen spokojený.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zasilka se zdržela, při bolestech nejde čekat na zdrzeni uklidňující prášek

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    upřímně se omlouváme za zpoždění vaší objednávky.

    Vaše spokojenost je pro nás klíčová a je nám líto, že jsme vám v tomto případě nebyli schopni poskytnout rychlejší službu.

    Oceňujeme vaši trpělivost a vděčíme za vaši zpětnou vazbu. Budeme se snažit zabezpečit, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přijde mě deset emailu od pilulky a dalších 20 od heureky jak jsem spokojen s šamponem. Jte normální?

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za nepříjemnost způsobenou opakovanými e-maily s žádostí o hodnocení produktu.

    Rozhodně to nebyl náš úmysl. Pravděpodobně se jedná o technickou chybu, na kterou se zaměříme a co nejdříve ji opravíme, aby se taková situace již neopakovala.

    Děkujeme za vaše pochopení a doufáme, že budete s našimi službami nadále už jen spokojen.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nechtěli mi vzít kartu Pluxe na zaplacení zásilky

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jste nebyla spokojena s možnostmi platby u vaší objednávky.

    Rádi bychom vysvětlili, že platba benefity je možná pouze online a je nutné ji provést předem. Při převzetí zásilky není možné platit benefitní kartou.

    Děkujeme vám za pochopení a věříme, že i přes tuto nepříjemnost budete s našimi službami spokojena.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    ta doprava se nevyplatí. Příště zvolím jiny obchod buď s levnější dopravou nebo s větší sítí míst k vyzvednutí.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za sdílení své zkušenosti.

    Poplatek za doručení je zaveden z důvodu pokrytí nákladů, které jsou spojené s přepravou zásilek. Naším cílem je poskytovat spolehlivou a rychlou službu a poplatek za doručení udržovat co nejnižší, aby byl dostupný pro všechny zákazníky.

    Velmi nás mrzí, že jste mezi výdejními místy nenašla možnost, která by zcela vyhovovala vašim představám. Snažíme se nabídnout co nejširší výběr výdejních míst ve spolupráci s různými dopravci, abychom zajistili pohodlný a dostupný způsob doručení pro každého.

    Děkujeme za vaše pochopení a věříme, že i přes tuto situaci budete s naší službou spokojená.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaslali mi jine zbozi, nez jsem zakoupila. Po odeslani baliku zpet, na vymenu zbozi. Jsem cekala jeste tyden. Muj zakoupeny produkt stale nedorazil. Ten spatny jsem jim poslala. Takze v rukach nic. Ani penize ani zakoupene zbozi. Ozvala jsem se tedy znova na mail po tydnu od odeslani spatneho zbozi. A cekam na vyreseni. Zbozi jsem zakoupila 9.10. je 23.10. Z moji zkusenosti opravdu e-shop nedoporucuji! Zadna kompenzace. Darek na vic nic nenabidli. A jeste ani zbozi ktere jsem zaplatila nemam. Cekam,jak se k tomu postavi.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které vám vznikly v souvislosti se zaslaným jiným typem produktu.

    Tato situace není v souladu s našimi standardy a pečlivě ji zkoumáme, abychom mohli přijmout opatření k zabránění podobným problémům v budoucnu.

    Naše reklamační oddělení s vámi již jedná a věříme, že bude vše vyřešeno k vaší spokojenosti.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zbozi jsem nebyl ochoten prevzit v noci. Zatimco krajni hodnota casu, kdy ma byt odpoledni a vecerni zasilka dorucena, je 21:30, tak zbozi nebylo doruceno ani do 22:15.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za nepříjemnosti způsobené zpožděním doručení vaší zásilky.

    Chápeme, že očekáváte dodržení slíbeného času doručení do 21:30, jak uvádíme, a mrzí nás, že tomu tak tentokrát nebylo.

    Bohužel kvůli neočekávané dopravní situaci měl náš kurýr zpoždění, což vedlo k tomu, že doručení by proběhlo až později v nočních hodinách, promiňte nám to, prosím.

    Budeme se snažit, abychom podobným situacím do budoucna předešli.

    Omlouváme se za komplikace a doufáme, že nám dáte příležitost napravit dojem při příštím doručení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprostá katastrofa. A to zejména zákaznická linka, reklamační oddělení. Sama jsem si prošla na to, že se objednávka ztratila cestou na lékárnu k vyzvednutí - nemělo by se stávat, ale budiž, jsme lidé. Ovšem řešení - xy telefonátů a marnost nad marnost. Nulová ochota rychle a zejména proklientsky vyřešit vlastní pochybení. Prostě neschopnost a nekompetentní personál. Vzhledem k minimálně 4 telefonátům, e-mailům a dvěma promarněným dnům ve snaze dostat se ke zboží, nekonkretizuji - byl by to román. Shrnu - pokud něco potřebuje, což se u zboží z lékárenského sortimentu dá očekávat, zde nenakupujte.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí problémy, které nastaly s vaší objednávkou, a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Bohužel došlo ke ztrátě původní objednávky a následně byla vytvořena náhradní, abychom zajistili dodání vámi požadovaného zboží.

    Chápeme, že proces vyřízení nebyl hladký, a upřímně se omlouváme za komplikace, které jste během něj zažila.

    Rádi bychom vás ujistili, že vzniklou situaci budeme podrobně komunikovat s příslušným oddělením, které situaci řešilo, a přijmeme kroky, aby se podobné problémy v budoucnu neopakovaly.

    Naším cílem je vždy zajistit spokojenost zákazníka a vaše zpětná vazba je pro nás důležitá pro zlepšování našich služeb.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic zaujímavé?!
    • Skôr mi prišli obj.šaty,ako lieky?

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Zásilka byla doručena v termínu dle předem uvedených informací.

    Přesto nás moc mrzí, že se nám nepodařilo vaši objednávku odeslat ještě dříve. Určitě je třeba se vždy zlepšovat a vynasnažíme se, aby váš další nákup proběhl k vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neschopnost dodat zásilku do Pilulka boxu

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Možnost doručení vaší objednávky jsme raději zkontrolovali a opravdu se jednalo o technickou chybu, kdy nebyla nabídnuta možnost zvolit náš Pilulka Box, velice se za to omlouváme.

    Na opravě již pracujeme a věříme, že váš další nákup proběhne k vaší plné spokojenosti.

    Děkujeme vám za pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka