Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neschopnost dodat zásilku do Pilulka boxu

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Možnost doručení vaší objednávky jsme raději zkontrolovali a opravdu se jednalo o technickou chybu, kdy nebyla nabídnuta možnost zvolit náš Pilulka Box, velice se za to omlouváme.

    Na opravě již pracujeme a věříme, že váš další nákup proběhne k vaší plné spokojenosti.

    Děkujeme vám za pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Minulý týden jsem si vyzvedla balíček s 30 ks antigenních testů na covid a doma po rozbalení jsem se nestačila divit. Na krabičkách testů byl datum spotřeby do 17.10.2024. Jak můžu za 3,5 týdne spotřebovat 30 ks testů pro 3 osoby? Ikdyž jsem to nabízela známým, nikdo to s takovým datumem nechtěl. Byla dost nízká cena za testy, ale nenapadlo mě, že to po pár dnech nepoužité budu vyhazovat.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    nespokojenost se zakoupeným produktem s kratším datem spotřeby nás velice mrzí.

    Na kratší expiraci vždy upozorňujeme v profilu daného produktu a v bližších informacích naleznete i přesné datum spotřeby. Na produkt s kratší expirací upozorňujeme dále i v emailu, který je zaslán ihned po vytvoření objednávky.

    Jelikož může být produkt zakoupen například pro více členů rodiny nebo společnosti, necháváme již rozhodnutí na našich zákaznících, aby rozhodli, zda jej stihnout spotřebovat ještě před koncem spotřební lhůty.

    Než je objednávka odeslána, můžeme samozřejmě také ještě produkt na vaši žádost stornovat, stačí kontaktovat naši zákaznickou péči.

    Vaše spokojenost je pro nás klíčová a věříme, že váš další nákup už proběhne v naprostém pořádku.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nektere veci maji levne.
    • Lahvicky s leky prisly s odlepenou aluminiovou peceti.
    • Podpora napsala, ze to budou resit, ale nic se nestalo.
    • Vyhledavani je pod urovni, jakou bych u velkeho eshopu obchodovaneho na burze ocekaval. Rozhodne se nemuze merit s Rohlikem nebo Alzou, dokonce ani Dr.Maxem.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Samozřejmě je třeba se vždy zlepšovat a na našem eshopu neustále pracujeme, abychom mohli našim zákazníkům nabízet stále lepší služby.

    Za veškeré nepříjemnosti, které vám vznikly v souvislosti se zaslaným poškozeným produktem, se velice omlouváme.

    Naše reklamační oddělení s vámi již o reklamaci jedná a věříme, že bude vše vyřešeno k vaší spokojenosti.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měli nejnižší cenu a dopravu do boxu zdarma
    • Výdejní boxy
    • Příliš mnoho spamu přes mail a sms
    • Sami vás přihlásí k newsletteru bez svolení

    Vše by vlastně bylo pozitivní, kdybych kvůli jedné objednávce nedostal asi 10 mailů a několik sms. Nejvíc mě pobavilo, když jsem dal tento negativní feedback přímo v appce a do pár dnů mě pilulka sama přihlásila k odběru jejich newsletteru. To už je fakt příliš.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Těší nás, že jste u nás nalezl produkt dle svých představ a navíc jsme vám mohli nabídnout doručení zdarma.

    Přejeme si, aby byli naši zákazníci co nejvíce informováni o aktuálním stavu své objednávky. Promiňte nám, prosím, pokud se vám zaslané notifikace zdají rušivé.

    Při vytváření objednávky si zákazníci mohou zvolit, zda si přejí si být informováni o exkluzivních nabídkách a často nakupovaných produktech. Také je možnost se kdykoliv z odebírání newsletteru odhlásit.

    Děkujeme vám za pochopení a budeme se těšit na váš další nákup.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po 10 dnech od objednání nedorazilo - měsíční balení plenek

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí zdržení při doručení vaší objednávky.

    Zásilka byla předána dopravci dle plánu a je nám líto, pokud vám ještě nebyla doručena.

    Naše reklamační oddělení již jedná s dopravcem. Jakmile budeme mít bližší informace, budeme vás kontaktovat.

    Děkujeme vám za pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Interní komunikace nefunguje a tak stále musim pomáhat hledat svoji objednávku
    • Podivný obchod

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které u vaší objednávky vznikly.

    Budeme usilovně pracovat na zlepšení, aby se nic podobného už neopakovalo.

    Doufáme, že nám dáte ještě příležitost vám dokázat, že se jednalo o výjimečnou situaci.

    Za způsobené komplikace se velmi omlouváme a děkujeme za vaše pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mělo být připraveno k vyzvednutí za 4 kalendářní dny, ale v den vyzvednutí došla jen zpráva (začínající "Zdravíčko,..."), že se o 1-2 dny zpozdí. A tím přitom veškerá další komunikace obchodu zcela skončila (žádná výzva k vyzvednutí atd.). Jen kromě opakovaných žádostí k hodnocení obchodu (od něhož jsem přitom nic nedostal). Když jsem pak asi po 10 dnech (bez výzvy) do obchodu došel, ukázalo se, že moji zásilku údajně právě dostali - a že musím počkat až ji zaregistrují. Pak mi ji vydali. O pořádku v evidenci objednávek ovšem svědčí to, že jsem současně s vyzvednutím zásilky ve stejnou chvíli dostal zároveň také e-mail, že tuto mou objednávku právě stornovali ... !
    Domnívám se, že u tak drahého preparátu (a jasném selhání na straně dodavatele) by byl spíše na místě přístup obchodu trochu slušnější a zejména bez používání familiárně-hospodského tónu v komunikaci se zákazníkem ("Zdravíčko ...", "Ven s tím, co máte na srdci ..." apod.).

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí nepříjemnosti spojené s vaší rezervací.

    Opravdu u nás nastala technická chyba a nebyl jste správně informován o stavu vaší rezervace. Taktéž je nám líto, že se proto příprava nepříjemně protáhla, promiňte nám to, prosím.

    Na našich nedostatcích pilně pracujeme a dáme si záležet, aby se podobná situace už znovu neopakovala.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci. Věříme, že budete už jen spokojen.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávku jsem stornovala, protože místo označené dopravy zdarma se mi ve finále změnil dopravce a naúčtovala se mi doprava. Po stornování objednávky jsem dostala informaci, že mi bude platba vrácena do 7 pracovních dnů na platební kartu, což je dnes, ale nestalo se. Psala jsem tedy dnes email s dotazem, kdy dojde k vrácení platby a dostala jsem strohou odpověď, že do 5 pracovních dnů... Objednávka byla stornována 17.8.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí zdržení při vrácení peněz za stornovanou objednávku.

    Naše zákazníky prosíme o strpení přibližně týden, než budou peníze vráceny zpět na účet. Někdy to může trvat o něco déle, přesto jsou zpravidla peníze vráceny daleko dříve, než uběhne daný termín.

    Moc nás mrzí, že se nám to ve vašem případě nepodařilo, rozhodně to není standardem.

    Pevně věříme, že nám dáte ještě šanci vám ukázat, že nám na vaši spokojenosti záleží.

    Za nepříjemnosti se omlouváme a děkujeme za vaše pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velice drahé oproti konkurenci

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Můžeme vám nabídnout sekci https://www.pilulka.cz/akce-a-slevy, kde naleznete různé akce jako jsou cenově zvýhodněné produkty, dárky při zakoupení určitých produktů a také akce 1+1 nebo 2+1 zdarma.

    Věříme, že nám dáte ještě šanci a naleznete u nás výrobky dle vašich představ.

    Budeme se těšit na váš další nákup.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den,
    dne 16.8. 2024 jsem koupil elektrický zubní kartáček Oral B bi 9 černý za 4999 Kč. (objednávka číslo- 379031582 .Zaplacenou objednávku jsem však musel stornovat (19.8.. 2024).Zabalené zboží ještě nabylo vyexpedováno na požadovanou záložnu.Zároveň jsem dostal 19.8. 2024 písemné potvrzení ,e-mailem,že proběhlo storno.Následující den jsem zavolal na oddělení péče o zákazníka s dotazem jaký je termín na vrácení platby zákazníkovi zpět na účet.Potom jsem použil e-mail a dotázal jse se písemně.V obou případech mi odpověděla paní Aneta z oddělení péče o zákazníka a vysvětlila mi,že platbu vracíme do 5 pracovních dnů a omluvila se za vzniklé komplikace a poděkovala za pochopení.Dnes je 23.8. 2024 -uběhlo 5 PRACOVNÍCH dnů od přijetí storna,ale na účet se doposud nevrátila ani 1Kč.V současnosti jsem bez kartáčtu,ale i bez 4999 Kč. Nakupoval jsem již ve spoustě obchodů,ale s tímto jsem se ještě nesetkal.Je to ukázka jak by NEMĚLA vypadat solidní firma ,nebo obchod.Kdyby v tomto obchodu měly ceny poloviční,tak mě už tam nikdo po této zkušenosti neuvidí.Každému radím kdo si chce ušetřit čas a nervy ať se raďěji tomuto obchodu velkým obloukem vyhne a radši nakoupí např. v ALZE.Vůbec si v Pilulce po této zkušenosti nedovedu představit průběh reklamace.Takový jednání se zákazníkem jim určitě dobrou reklamu nedělá.Mě tedy po této zkušenosti určitě přešla chuť zde nakupovat a ještě ,že je zde taková velká konkurence.Chtěl bych vidět jak by se ta moje situace líbila pracovníkům Pilulky .

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    upřímně se omlouváme za zpoždění při vrácení peněz za stornovanou objednávku.

    Naše zákazníky prosíme o strpení přibližně týden, než budou peníze vráceny zpět na účet. Někdy to může trvat o něco déle, přesto jsou zpravidla peníze vráceny daleko dříve, než uběhne daný termín.

    Moc nás mrzí, že se nám to ve vašem případě nepodařilo, promiňte nám to, prosím.

    Taktéž se omlouváme za chybnou formulaci naší kolegyně, která vedla k tomuto nedorozumění. Budeme pečlivěji komunikovat s našimi zaměstnanci, aby byly informace podávané co nejpřesněji.

    Vaše spokojenost je pro nás klíčová a budeme se snažit, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.

    Děkujeme za vaše pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží přišlo poškozené

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které vám vznikly v souvislosti se zaslaným poškozeným produktem.

    Tato situace není v souladu s našimi standardy a pečlivě ji zkoumáme, abychom mohli přijmout opatření k zabránění podobným problémům v budoucnu.

    Naše reklamační oddělení s vámi již o reklamaci jedná a věříme, že bude vše vyřešeno k vaší spokojenosti.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi nepříjemný personál, který je naštvaný, že si dovolujete přijít 30 minut před koncem pracovní doby.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí nepříjemný zážitek v Pilulka Lékárně.

    Budeme pečlivěji komunikovat s našimi zaměstnanci, aby byla návštěva pro zákazníky co nejpříjemnější.

    Doufáme, že nám dáte příležitost vám ukázat, že nám na vaší spokojenosti záleží.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi BELLA Herbs Tilia slipové vložky 60ks 60 ks NEDORAZILO

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Martino,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu.

    Moc se omlouváme, u objednaného produktu jsme čekali na naskladnění od dodavatele, které bylo následně zrušeno, proto nemohl být produkt doručen.

    Věříme, že další nákup proběhne k vaší spokojenosti.

    Děkujeme a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží neodpovídá popisu,nefunguje,vyhozené peníze!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že produkt nesplnil vaše očekávání.

    V případě zájmu vám můžeme pomoci najít jiný podobný výrobek, se kterým budete maximálně spokojen.

    Pokud je třeba produkt reklamovat, dejte nám vědět, předali bychom k dořešení na naše reklamační oddělení.

    Děkujeme za váš čas i hodnocení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mobilni aplikace
    • Aplikace nabízí služby co neposkytují
    • Neprofesionální support
    • Nepoužitelné pro léky na předpis

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklé nedorozumění.

    Nabízená služba Pilulka Premium se vztahuje na objednávky přes eshop. Po zakoupení si můžete nechat doručit objednávky z eshopu zdarma.

    Je nám to líto, tato služba se nevztahuje na rezervaci přípravků na předpis. V tomto případě doručení není možné a je třeba si rezervaci vyzvednout osobně v lékárně.

    Děkujeme vám ovšem za upozornění, aplikaci si raději zkontrolujeme, ať máme jistotu, že nemáme nikde uvedenou informaci, která by mohla být mylně chápána.

    V případě dotazů či nejasností se neváhejte obrátit na naši zákaznickou péči.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opakovaně nabízejí zboží které nemají

    Opakovaně mi byla obchodem stornována objednaná a to i v době kdy neprobíhala akce typu 2+1 zdarma, na kterou se nyní vymlouvají. Údajně vyprodáno pro velký zájem. Nesmysl! Nabízejí zboží které vůbec nemají!!

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za opakující se nepříjemnosti spojené s vyprodáním některých nabízených produktů.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a již pracujeme na zlepšení naší služby.

    Doufáme, že nám dáte příležitost vám ukázat, že nám na vaší spokojenosti záleží.

    Děkujeme za vaše pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nepřišel dárek zdarma.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Moc se omlouváme za komplikace, vaši objednávku jsme pečlivě zkontrolovali, a bohužel nebyl splněn nárok na dárek zdarma. Podmínka pro splnění byla, že hodnota objednávky musí být nad 1 799 Kč.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doprava do Pilulka boxu trvá týden!

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Moc se omlouváme za komplikace, vaši objednávku jsem prověřila a byla na výdejní místo doručena následující pracovní den od objednání.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vám vnucuje si koupit předplatné chytře

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    U objednávky nabízíme našim zákazníkům Premium členství, kde je možné si za jednorázový poplatek nechat další objednávky doručit zdarma. Samozřejmě záleží jen na našich zákaznících, zda je pro ně nabídka výhodná a mají o tuto službu zájem či nikoliv.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Má své výdejní boxy poblíž, i když se tam skoro nic nevejde
    • Předává osobní údaje Heurece bez souhlasu
    • Výběr výdejních míst skoro nefunguje
    • Vnucuje zbytečné „dárky“ u kterých pak musím řešit co s nimi