Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádná výhoda.

    Rychlý požadavek na zákazníka, aby zaplatit. Dlouhá dodací lhůta již zaplaceného zboží. Špatná komunikace obchodu.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí zpoždění u vaší objednávky.

    I přes maximální snahu došlo z důvodu nadměrné poptávky ke zdržení expedice. O zpoždění jsme vám proto raději informovali v zaslaném emailu a naši kolegové ze zákaznické péče jsou tu pro vás připraveni v případě, že byste si přála nás kontaktovat.

    Na našich nedostatcích pilně pracujeme a věříme, že další nákup proběhne v naprostém pořádku.

    Za komplikace se velice omlouváme a děkujeme za vaši trpělivost.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    nedodrželi termín dodání, i když zboží bylo skladem
    málo výdejních míst

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za sdílení své zkušenosti a dovolte nám se omluvit za veškeré nepříjemnosti, které vznikly v souvislosti se zdržením vaší objednávky. Je nám líto, že jsme vám v tomto případě nebyli schopni poskytnout rychlejší službu.

    Moc nás mrzí, že jste nenašel při výběru dopravy výdejní místo dle vašich představ. Věříme, že nabízíme vysoké množství výdejních míst spolupracujících s různými dopravci.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci, abychom si mohli napravit reputaci.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    • Týden čekam na zboží.Pořád chodí zprávy zítra zítra a pořád nic.Nespokojenost.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    upřímně se omlouváme za zpoždění vaší objednávky.

    Vaše spokojenost je pro nás klíčová a je nám líto, že jsme vám v tomto případě nebyli schopni poskytnout rychlejší službu. Oceňujeme vaši trpělivost a vděčíme za vaši zpětnou vazbu. Budeme se snažit zabezpečit, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • lednicová probiotika (lactobacilus) jsem si nechal poslat k vyzvednutí do lékárny, právě proto, aby mohly být v lednici a nikoliv teplé, přetopené lékárně, přitom jsou vchodové dveře dokořán otevřené a větrá se v březnu. Kdo ví, jestli takto skladované lactobacily, ještě vůbec obsahují nějaké živé probiotické bakterie? Možná jsem "vyhodil peníze z okna"
    • všechno už je zpoplatněno, i osobní odběr v lékárně - to je jako kdybych platil za to, že si v lékárně osobně cokoliv kupuji. Hrůza!
    • příliš mnoho e-mailů okolo nákupu přes e-shop

    Už v Pilulce nenakoupím !

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše nespokojenost.

    Na obalu objednaného produktu se uvádí, že se má přípravek skladovat v suchu a temnu při teplotě od 5°C do 25°C. Objednávka byla tedy v lékárně uchována za optimální teploty.

    Jelikož se jedná o eshopovou objednávku, která je do lékárny doručována, opravdu je k objednávce připočítán poplatek za doručení.

    Přejeme si, aby byli naši zákazníci co nejvíce informováni o aktuálním stavu své objednávky. Promiňte nám, prosím, pokud se vám zaslané emaily zdají rušivé.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhé dodací lhůty .

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    upřímně nás mrzí delší čekání na naskladnění objednaného produktu. Je nám líto, že jsme vám v tomto případě nebyli schopni poskytnout rychlejší službu. Samozřejmě při objednání produktů, které máme skladem, balíčky odesíláme okamžitě.

    Děkujeme za hodnocení a čas, který jste mu věnovala.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávku zrušil obchod a během následujících dní mi přišlo upozornění o vyzvednutí objednávky. Již nemám zájem, zakoupila jsem jinde.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklé nedorozumění.

    Opravdu nám nastala technická chyba a bylo zapotřebí pro vás po stornu nachystat náhradní objednávku. Dáme si záležet, aby se podobná situace už znovu neopakovala.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci, a věříme, že budete už jen spokojená.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Dlouhá doba pro vydání zboží na chodbě (čekání)

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Velice nás mrzí, že vás nemohla Pilulka Lékárna ihned obsloužit. Chápeme, jak nepříjemné může být dlouhé čekání.

    Věříme, že nám dáte ještě šanci a váš další nákup proběhne s naprostou spokojeností.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi dotazilo rozbalene, pouzite.
    Nefunkcni reklamacni formular v aplikaci.
    Po vyplneni formulare v prohlizeci se zatim nikdo neozval (nyni ctvrty den).

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Dito,

    omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které vám vznikly v souvislosti se zaslaným poškozeným produktem. Tato situace není v souladu s našimi standardy a pečlivě ji zkoumáme, abychom mohli přijmout opatření k zabránění podobným problémům v budoucnu.

    Naše reklamační oddělení s vámi již o reklamaci jedná a věříme, že bude vše vyřešeno k vaší spokojenosti.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Stalo se, že i když bylo vše "skladem" tak vlastně nebylo, objednávka nedorazila kompletní na část jsem cekala. V takovém případě je lepší jít do lékárny a vše vzít při jednom.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Adélo,

    upřímně se omlouváme za zpoždění při naskladnění jednoho z produktů.

    Vaše spokojenost je pro nás klíčová a je nám líto, že jsme nebyli schopni hned první den doručit kompletní objednávku.

    Budeme se snažit, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.

    Děkujeme za vaše pochopení.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Složité odhlášení z aplikace a zrušení objednávky.

    Objednávka byla po zaplacení potvrzena až po třech dnech. Do té doby
    jsem nevěděl, jestli bude doručena.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    V aplikaci nabízíme odhlášení přímo ve vašem profilu. Pokud si přejete s odhlášením pomoci, neváhejte nás kontaktovat, rádi pomůžeme.

    Storno objednávky je lepší za naší asistence, abychom mohli hned reagovat a například už u zaplacené objednávky obratem vrátit peníze. Ovšem snažíme se tyto služby vylepšit, aby to pro naše zákazníky bylo co nejpohodlnější.

    Vaše nespokojenost nás moc mrzí, a tak jsme se raději na vaši objednávku podívali.

    Jakmile nám byla zaslána platba, hned jsme vám zaslali potvrzení o zaplacení. Je nám líto, pokud vás náš email nezastihl. Někdy se stane, že email skončí i v jiné složce, než jsou doručené zprávy.

    V zaslané zprávě s informací o zaplacení uvádíme také orientační termín doručení. U vaší objednávky nám opravdu nastalo den zdržení.

    Upřímně se omlouváme za zpoždění a za veškeré nepříjemnosti, které vám tímto vznikly. Rozumíme, jak nepříjemné to může být.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě jednu šanci a my uděláme vše pro vaši spokojenost.

    S pozdravem, vaše Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobré ceny, slevy
    • Není garantováno doručení v objednaném časovém slotu, bez zdůvodnění jej Pilulka svévolně mění
    • V aplikaci pořádně nefunguje zobrazení auta kurýra na mapě

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Dagmar,

    velmi nás těší, že jste u nás objevila výhodné produkty dle svých představ a věříme, že to tak bude i nadále.

    Naopak nás velice mrzí nepříjemnosti spojené s datem doručení.

    Když si u nás zákazníci vyberou konkrétní termín, snažíme se jej vždy dodržet. A pokud to přece jen není možné, je samozřejmostí naše zákazníky o situaci informovat.

    Proto jsme se raději na vaši objednávku zaměřili. Kompetentní kolegové ověřují, z jakého důvodu nám náš systém uvedl jiný termín doručení, aby bylo co nejdříve opraveno.

    Taktéž si v aplikaci pořádně zkontrolujeme možnost sledovat kurýra na trase, děkujeme vám moc za upozornění.

    Naším cílem je, abyste byla s námi dokonale spokojena a abychom zajistili, že se podobné problémy v budoucnu nebudou opakovat.

    Doufáme, že nám dáte ještě šanci a budeme se těšit na váš další nákup.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku stále očekávám. Doručování bylo 6.2. a stále nic

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklé nepříjemnosti.

    U vaší objednávky dále postupujeme dle společné domluvy po telefonu.

    Za způsobené komplikace se velice omlouváme a doufáme, že nám dáte ještě příležitost vám ukázat, že delší termín doručení není standardem.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U vaší lékárny jsem udělala objednávku 3.2.2024 a až do dnešního dne tj.
    9.2.2024 jsem byla bez jakékoli zprávy, zda se se objednávka zpracovává,
    jestli se čeká na nějaký výrobek, že bude mít objednávka např. delší čas
    doručení. Nezlobte se, ale v dnešní době mi to opravdu nepřijde solidní
    jednání z vaší strany. Nicméně, paní co mi dnes volala, ani nevěděla jestli je
    objednávka kompletní a na můj dotaz to teprve začala zjišťovat.
    Neprofesionální.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Alžběto,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu ohledně vaší objednávky.

    Samozřejmě zákazníky o průběhu objednávky vždy informujeme. Zasíláme potvrzení o přijetí objednávky, dále o tom, že zásilku předáváme dopravci a následně, jakmile je objednávka doručena na zvolené výdejní místo, že je již možné vyzvednutí.

    U vaší objednávky vidím zaslaný poslední email s informací, že je vaše objednávka kompletní a na cestě do lékárny. Jelikož objednávka nebyla lékárně doručena, začali jsme situaci ověřovat.

    V průběhu přepravy pravděpodobně došlo ke ztracení zásilky. Proto vás kontaktovala naše kolegyně z reklamačního oddělení. Moc nás mrzí, pokud kolegyně přesně nevysvětlila situaci a nebyla předem na 100% připravena, co se týče skladových zásob v případě, že nám potvrdíte odeslání náhradní objednávky.

    Budeme pečlivěji komunikovat s našimi zaměstnanci, aby bylo následné reklamační řešení pro naše zákazníky co nejpříjemnější.

    Doufáme, že nám dáte příležitost vám ukázat, že nám na vaší spokojenosti záleží.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena se slevovým kuponem
    • Druhá část zásilky - musel jsme sám volat, co s ní je po třech pracovních dnech od doručení první části.
    • Datum dodání , když není skladem není splněn
    • Nekomunikaci při nekompletním dodání
    • Zboží (Avène Trixera NutriFluid balzám 400 ml) mi přišlo jiné kvality než v minulosti = skupenství je řidší, ale nevím zda za to může obchod.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Martine,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu ohledně vaší objednávky.

    Velice nás mrzí zdržení při naskladnění jednoho z produktů od našeho dodavatele. Tento proces může někdy trvat déle, než bychom si přáli, a velmi se za to omlouváme.

    Když je produkt připraven k odeslání, naše zákazníky kontaktujeme a domlouváme vhodný termín pro doručení. Je nám líto, že jsme to tentokrát nestihli včas a sám jste nám zavolal dříve, promiňte nám to, prosím.

    Pokud se vám nezdá kvalita produktu a přejete si jej reklamovat, neváhejte nás kontaktovat.

    Za nepříjemnosti se velice omlouváme a děkujeme za vaše pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    • Velmi komplikovaný nákup přes mobil - špatně naprogramováno, nešlo zvolit jakoukoliv platbu
    • V každém kroku nabízelo nějaký "háček", zaregistrovat se u nich za poplatek, přijímat reklamní emaily
    • Máte odpočet kolik ještě zbývá nakoupit, myslíte že proto, abyste měli dopravu zdarma, ale ne to jen na slevu na dopravu
    • Zásilkovna nebyla dostupná všude

    Nějaké zboží bylo nejlevnější, tak jsem udělala nákup zde, ale samé pasti na zákazníky během nákupu. Takže už nikdy více.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás opravdu velice důležitá.

    Potíže při nákupu v aplikaci nás velmi mrzí. Raději se na ni zaměříme, abychom měli jistotu, že u ní funguje vše tak, jak má.

    Opravdu nabízíme našim zákazníkům další služby jako je odběr novinek zasílaných na email nebo Premium členství, kde si za jednorázový poplatek mohou naši zákazníci další objednávky nechat doručit zdarma. Samozřejmě záleží jen na našich zákaznících, zda mají o tyto služby zájem či nikoliv.

    U objednávky nad určitou částku nabízíme slevu na dopravu a pak také i dopravu zdarma. Dle aktuální výše nákupu proto uvádíme, za kolik je třeba nakoupit, aby mohla být započítána buď sleva na dopravném nebo přímo doprava zdarma.

    Je nám líto, že jste nenašla při výběru dopravy výdejní místo dle vašich představ. Věříme, že nabízíme vysoké množství výdejních míst spolupracujících s různými dopravci.

    Budeme velmi rádi, když nám dáte ještě šanci a budeme se těšit na váš další nákup.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vsechno

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Jaroslave,

    velmi nás mrzí, že nejste s naší službou vůbec spokojen. Velmi rádi se zaměříme na naše nedostatky, jelikož se z každé zpětné vazby dokážeme poučit a spokojenost našich zákazníků je pro nás nejdůležitější.

    Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci.

    Děkujeme za váš čas a přejeme hezký den.

    Se srdečným pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorucovani trva jiz pet dni...

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu ohledně vaší nedávné objednávky.

    Vaše objednávka aktuálně čeká na naskladnění produktu od našeho dodavatele. Bohužel, tento proces může někdy trvat déle, než bychom si přáli. V případě, že si nepřejete déle čekat, neváhejte se na nás obrátit a najdeme společné řešení, např. výměnou za alternativní produkt, který je skladem přímo u nás, nikoliv na objednání.

    Mrzí nás případné nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 28.1 objednáno, termín byl 1.2 na jejich box, i to mi připadalo dost, ale bylo to nejlevnější tak čert to vem, poté se termín změnil na 8.2. Čekat na balíček v roce 2024 do jejich boxu 11 dní je dost smutné, vše bylo skladem.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den, Radime,

    mrzí nás jakékoliv nepříjemnosti s vaší objednávkou.

    Rádi bychom vysvětlili, že termín doručení uváděný při vytvoření objednávky je odhadovaný a může se změnit v závislosti na dostupnosti produktu u našich dodavatelů. V případě výběru produktu skladem vám dokážeme objednávku doručit do boxu ve stejný den objednání, v závislosti na zvolené adrese a čase vytvoření objednávky.

    Děkujeme za pochopení a budeme rádi, když nám dáte ještě šanci, rádi bychom vás přesvědčili, že delší termín doručení není standardem.

    V případě dotazů se na nás neváhejte kdykoliv obrátit.

    S pozdravem
    Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jednou jsem na Pilulka..cz koupil jednu věc a od té doby mi chodí množství obtěžujících e-mailů, přestože jsem označil, že nechci dostávat žádné marketingové informace a nechci se podílet na hodnocení obchodu.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaší zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Ihned jsme zkontrolovali nastavení zasílání transakčních emailů a dali vše do pořádku.

    Děkujeme za váš čas a přejeme hezký den.

    Vaše Pilulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace se zákaznickou linkou
    • nedodání zboží, kvůli kterému jsem dělala objednávku

    Zboží, kvůli kterému jsem vlastně celou objednávku dělala bylo nejprve zdržené ze skladu a nakonec bylo úplně stornované, takže za mě zklamání.

    Reakce obchodu Pilulka.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že došlo ke stonu vašeho oblíbeného produktu. Jelikož došlo k vyprodání skladových k důvodu nadměrného zájmu o tento produkt, byli jsme nuceni vás informovat o této nepříjemné zprávě.

    Děkujeme za zpětnou vazbu na naší zákaznickou péči, velmi si toho vážíme a budeme rádi, když se na nás kdykoliv v případě potřeby obrátíte.

    Děkujeme za váš čas a přejeme krásný den.

    Se srdečným pozdravem
    Pilulka