Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
opakovaně zrušil objednávky
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
je nám moc líto, že LP Anny K má problém s vydáním. Samotné nás to mrzí, že vydavatel ruší vydání a my ho našim zákazníkům nemůžeme dodat. Doufáme, že se brzy dostane do distribuce oficiálně.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
11.12.2023 jsem objednávala zboží, k dnešnímu dni 22.12.2023 ještě nedorazilo
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
za zpoždění dodání se vám moc omlouváme. Mapa nebyla skladem a měla bohužel jednodenní zpoždění na cestě od našeho dodavatele. Proto byla do dopravy předána až 19.12. a od té doby putuje. Zásilkovna je bohužel před Vánoci vytížena a tak zatím balíček nedorazil, to je nám moc líto.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Celkově jsem s obchodem spokojen.
Jelikož přišel email na vyjádření spokojenosti z nákupem ještě dřív než samotné zboží tak musím hodnotit imaginární knihu.
Třeba někdo zpracuje proces odesílání dotazníku na zpětnou vazbu.
M.Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
moc nás mrzí, že jste se kvůli tomu rozhodl náš obchod nedoporučit. Váš pohled je pro nás moc cenný, pokusíme se na tom zapracovat a budeme doufat, že se k nám vrátíte i někdy příště.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Nejen že dělají mrtvého brouka a ozvou se až po 14 dnech, že se zásilka opozdí, ale ještě nenabízejí jako dopravce Balíkovnu nebo aspoň Českou poštu. Zvolila jsem Zásilkovnu a zásilka mi byla přesměrována asi o 2 km dál. Je to pro mě komplikace a velice lituji, že jsem balíček platila předem. Tuto chybu už neudělám. Zřejmě se u Martinus omezím jen na nákup elektronických knih, ten funguje bez problémů.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den, děkujeme vám za zpětnou vazbu.
Knížky ve vaší objednávce byly na objednávku, ozvali jsme se tedy hned v momentu, kdy se opozdily v dodání na náš sklad. S Českou poštou bohužel nemáme dobré zkušenosti, proto ji v nabídce nemáme. Je nám líto, že dodavatelé i dopravci v předvánočním shonu nestíhají, i pro nás to znamená značné komplikace. Budeme doufat, že nám v budoucnu budete chtít dát novou šanci.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Na knihu stále čekám (již několik měsíců). Nejdříve jsem měla nastavené upozornění na mail, přišlo, knihu jsem chtěla objednat jeste ten den, ale nešlo to (vyprodáno). Ano, vím, čeká se na dotisk, který měl proběhnout v listopadu, ovšem nové datum dodání knihy je unor 2024 ♀️ tak uvidime. Predobjednavku (zaplacenou) mám již několik měsíců a poslání se neustále odsouvá. Už jsem z toho rozcarovana.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den, děkujeme vám za zprávu.
Je nám moc líto, že se vydání knížky posouvá. Jako knihkupectví na to bohužel nemáme žádný vliv a musíme také čekat, až vydavatel knihu vytiskne a pošle. Posíláme všechny informace, které od něj dostaneme, abychom byli co nejtransparentnější.
Doufáme, že se brzy dočkáme a vydání se nebude posouvat. Bohužel to ale nedokážeme nijak ovlivnit.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
neznají své zásoby, prodají co nemají na skladě
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den, děkujeme vám za zpětnou vazbu.
Na webu u každého produktu uvádíme, jestli ho máme skladem nebo je na objednání u našeho dodavatele. Je nám moc líto, že u vaší objednávky už hru dodavatel nesehnal a pro nás ji tedy označil jako vyprodanou. Budeme se dál snažit, aby naše komunikace s dodavateli byla co nejefektivnější a k těmto případům docházelo minimálně - naštěstí ani v této chvíli případů není tolik. Ještě jednou se vám moc omlouváme za komplikace.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- Mate hezkou a prehlednou apolikaci. A opravdu velky vyber knih, ktere nejsou lehce k sehnani.
Zatim nemuzu hodnotit samotnou knihu. Obdrzel jsem dotaznik o spokojenosti, ale v tuto chvili zasilka neni jeste vyrizena.
To by mel nejaky IT system umet rozpoznat a usetrit lidem v Marinusu praci poslanim nejake hezci zpravy. Napr. Misto dotazniku na spokojenost s nakupem, by se ted spis hodila informace o nejake sleve pro priste, protoze zasilka se uz urcite opozdi pri doruceni, a to o vic nez o tyden.
Je toho ted pred Vanoci urcite hodne. Verim, ze za dalsich 25 dni, uz knihu mit budu. A jelikoz je to u Vas muj prvni nakup, tak pak budu moci dat i lepsi hodnoceni.
Hezky Den
Frantisek
DikyReakce obchodu Martinus
Dobrý den, děkujeme vám za zpětnou vazbu, kterou si vezmeme k srdci a pokusíme se s Heurékou toto nastavení co nejlépe vyladit.
Je nám líto, že jste se na základě toho rozhodl náš obchod nedoporučit. Budeme doufat, že budete se zbytkem vašeho nákupu spokojen a dokážeme si to u vás napravit.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Zboží zatím nedorazilo a nikdo se mnou nekomunikuje
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den, moc se omlouváme za zpoždění vaší objednávky.
Ihned jdeme prověřit, proč nám zatím knížka nedorazila na náš sklad a až budeme mít víc informací, ihned se vám ozveme!
Ještě jednou se omlouváme, mrzí nás to.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Hrůza: POŘÁD DOKOLA MUSÍM ZADÁVAT PLATBU KARTOU A ZBOŽÍ NEMÁM
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
moc nás mrzí, že se vám platba kartou nepodařila. V takovém případě stačí kontaktovat náš zákaznický servis a všechno bleskurychle vyřeší :) Ohledně této objednávky jsem vás kontaktovala a doufám, že najdeme vhodný způsob platby, aby objednávka byla brzy u vás.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- Telefonicky přislíbené odeslání týž den bohužel nebylo provedeno, takže zboží bylo doručeno místo v pátek v pondělí, což je u dárku k víkendovým narozeninám problém.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
moc nás mrzí, že se nám nepodařilo objednávku doručit v den, kdy bylo slíbeno. Stejný den dokážeme odeslat jen dopolední objednávky, tam tedy nejspíše došlo ke komunikačnímu šumu. Budeme doufat, že nám v budoucnu dáte šanci chybku napravit.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Jedna kniha z objednavky prisla pomackana
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
moc nás mrzí, že jedna z knih přišla v nevyhovujícím stavu. Naše reklamační oddělení ale funguje velmi promptně na [email protected] a vše řešíme k vaší spokojenosti. Společně vás budeme kontaktovat e-mailem a doufám, že vše vyřešíme.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Dokud bude Martinus používat služby GLS, která je mizernou kvalitou doručování poměrně známá, už zde nikdy nic nekoupím i bez ohledu na případnou finanční výhodnost.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
moc nás mrzí, že s doručovací službou nemáte dobrou zkušenost. Alternativou je Zásilkovna, přes kterou objednávky posíláme jak na výdejní místa, tak do Z-Boxů.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- zbozi v eshopu uvedeno jako skladem, 2 dny po provedeni objednavky a platby informace, ze zbozi skladem neni. jako plus hodnotim rychle vraceni penez.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
toto zmatení nás moc mrzí. Už v potvrzovacím e-mailu jsme avizovali, že zboží skladem není a musíme ho pro vás objednat u našeho dodavatele. Stále ale náš web zlepšujeme a díky vašim podnětům můžeme zapracovat na ještě přímočařejší komunikaci, děkujeme.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- Žádná
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
mrzí nás, že nedoporučujete náš obchod a budeme moc rádi, když nám dáte vědět podrobnější zdůvodnění na e-mail [email protected]. Děkujeme a uděláme vše pro to, abyste byl s objednávkou u nás spokojený.
Jana, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Doba doručení
- Zásilka byla zaregistrována ve čtvrtek a podána v pondělí v podvečer? Na co se čekalo?
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den, děkujeme vám za zprávu.
Moc se omlouváme za zpoždění, které u vaší objednávky vzniklo jednak naší systémovou chybkou, a jednak státním svátkem, který byl na Slovensku, kde je náš sklad. Je nám to moc líto a spojíme se s vámi ohledně kompenzace.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- ani 7 dní po slíbeném termínu dodání stále učebnici nemám, objednávku jsem proto zrušil
- nebyl dodržen slíbený termín dodání
- učebnici skladem nemají, přesto se jejich stránky při objednávce tváří, že mají učebnic dostatek
nedoporučuji, klamání zákazníka - učebnice není skladem dostupná a přesto slibují nereálný termín dodání. Z mé strany to byl první pokus o nákup u Martinus.cz a teď vím, že určitě poslední
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
velice se omlouváme, že jsme Vám nemohli dodat požadovaný titul v termínu, který jsme původně slíbili. To, že jsme titul neměli skladem, jsme uvedli u titulu na webu, ale bohužel se nám nepodařilo dodržet původně předpokládané datum doručení, jelikož - jak jsme Vás informovali - dodavatel neposlal titul do našeho skladu včas. Je nám to líto a opravdu jsme dělali maximum pro to, abychom Vám požadovaný titul mohli dodat. Je nám moc líto, že jsme Vás zklamali a doufáme, že nám někdy v budoucnu přece jen dáte druhou šanci.
Děkujeme Vám předem za pochopení. Jana, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- umí zboží odeslat přes zásilkovnu
- Nedodržel termín dodání a neinformoval včas o jeho prodloužení z 8 dnů na měsíc.
Při objednání uváděli "učebnice skladem u dodavatele" a termín dodání 8 dní. Ještě 7. den ve stavu objednávky uváděli "zítra odesíláme". Když ani po 9 dnech nic neodeslali, tak jsem poslal dotaz a odpověď byla, že zboží dodají možná za měsíc a že jsou tak laskaví, že mohu objednávku zrušit bez penále... !? Klamání o termínu dodání je velice neseriózní zvláště na začátku školního roku. Ztratil jsem týden zbytečným čekáním a děti 3 dny nosily ze školy poznámky, že nemají učebnice, než dorazila z jiného obchodu. Kdyby rovnou napsali "nemáme, nedodáme" objednal bych jinde a měl bych učebnici včas.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
je nám moc líto, že jsme od našeho dodavatele nedostali informaci o problémy s dodáním včas. Snažíme se naše služby stále zlepšovat a na odstranění těchto překážek momentálně také pracujeme. Ještě jednou se Vám velmi omlouváme.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- Zboží stále nepřišlo
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den, děkujeme za zprávu.
Je nám moc líto, že je titulu posunuto vydání. O posunu vás informujeme e-mailem a doufáme, že už se objednávka brzy vydá na cestu k nám. Podle našich informací vydavatel podcenil zájem o knížku a neudělal dostatečný náklad, proto menší zdržení.
Ještě jednou se vám moc omlouváme.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Takové obchody by měly být zrušeny a měla by jim být zakázána činnost
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
moc se omlouváme za zpoždění vaší objednávky. Našeho dodavatele jsme kontaktovali a čekáme na jeho vyjádření ohledně zpoždění dodání titulu na náš sklad. Až budeme mít více informací, ihned vás o tom budeme informovat e-mailem.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
na stránkách je napsáno, že je zboží na skladě, napíší vám termín, kdy objednávka dorazí a po uplynutí termínu dodání vám příjde omluvný mail, že zboží není na skladě a nemohlo být vyexpedováno
stalo se mi to teď podruhé - moc si příště rozmyslím, zda si objednávat knihy zdeReakce obchodu Martinus
Dobrý den, děkujeme vám za zprávu.
Omlouváme se vám za komplikace, které u vašich objednávek nastaly. V případě vaší první objednávky titul nebyl skladem a ke zpoždění došlo na cestě od našeho dodavatele. V případě vaší druhé objednávky jsme bohužel měli na skladu jediný kus, který padl do jiné objednávky vytvořené dříve. Titul je už vyprodaný, pro vás jsme ale zajistili poslední od našeho dodavatele. O novém termínu dodání vás kolegyně informovala e-mailem.
Ještě jednou se vám omlouváme za potíže, snažíme se všechny vyřešit k vaší spokojenosti.
Lucie, Martinus