Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • E kniha je označena tak, že se dá číst pouze v aplikaci Pocketbook, která slibuje synchronizaci mezi zařízeními. Tato synchronizace však vůbec nefunguje. Takže na tabletu vždycky hledám, kam až jsem knihu dočetla na mobilu. Ani po dvou mailech s radami, co dělat od autorů apl.Pocketbook, synchronizace stále nefunguje. Už nikdy si eknihu v Martinusu nekoupím

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že daná e-kniha není dostupná v jiném formátu, to bohužel neovlivníme. Pokud bychom vám přece jen mohli být nějak nápomocní, určitě se nám ozvěte.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nejasná orientace na webu
    • nedostatečné informace na webu

    Koupila jsem si eknihu ve formátu EPUB (Adobe DRM). Mylně jsem předpokládala, že je to klasický epub - že jej neotevřu na kindlu je komunikováno pomocí miniaturního otazníčku, na který se musí najet myší. Ale dobře, to bych ještě zkousla, začala jsem tedy zjišťovat, jak eknihu dostat aspoň do telefonu nebo do notebooku. Návod je na webu poměrně skrytý, vhodnější by bylo jej připojit k eknize. Podle návodu si musíte stáhnout aplikaci a v ní soubor otevřít. Což je prostě něco tak komplikovaného, že kdybych to věděla dopředu, tak si to rozhodně nekoupím. Nakonec po stažení aplikace a souboru mi aplikace oznámila, že ekniha je už "použitá" a mám kontaktovat prodejce. Martinus mi tedy poslal nový správný soubor, který v aplikaci již otevřít šel. Tohle všechno mi zabralo několik hodin a způsobilo hodně frustrace. Dalo se to odkomunikovat lépe a celé to mohlo být transparentnější.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že nákup e-knihy nebyl úplně plynulý. U všech e-knih informace samozřejmě uvádíme, nemůžou být velkým písmem nahoře úplně všechny, níže u Více o e-knize jsou tudíž i v rámečku :) Jinak by to bohužel vizuálně nepomohlo, kdyby byly velkým písmem všechny. Doufáme, že to do příště pomůže a už k žádnému zmatení nedojde.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Meškanie objednávky, čo mi sposobilo viacere komplikacie, nakolko som sa spoliehal na predpisanu lehotu dodania

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že měla objednávka zpoždění. Dodání od našeho dodavatele uvádíme jako orientační, na což upozorňujeme. Bohužel se může stát, že se objednávka po cestě od dodavatele zasekne, někdy i na pár dnů, ve vašem případě 4. Doufáme, že při vaší další případné objednávce už k žádnému prodlení nedojde.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodej použitých knih
    • Prodej výrazně použitých knih
    • Prodej výrazně poškozených použitých knih

    Tohle neprodávají ani antikvariáty

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    na webu máme vždy označeno, která kniha je už přečtená a vykupujeme jen dva stavy - jako nová a mírně opotřebovaná. Pokud by se stalo, že by podle vás stav knihy popisu neodpovídal, není problém se obrátit na [email protected] a kolegové z reklamací s vámi rádi dohodnou další postup :)

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani deset dnů po termínu dodání nedodáno. Placeno předem.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že má jedna z knížek zpoždění na cestě od našeho dodavatele. Objednávku jsem ihned předala oddělení zákaznického štěstí, které pro vás dostupnost prověří a zatím může bezplatně objednávku rozdělit :) Neváhejte se na něj obrátit při jakékoli otázce na [email protected].

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel musím napsat negativní hodnocení, 2 knihy poškozené naražené rohy, okraje. Jsou to relativně drahé knihy, budu muset reklamovat, tzn, zabalit, napsat sprievodny list (i když jsem již popsal a nafotil do mailu) a jet na zasilkovnu. A bohužel je to běžné, že to chodí poškozené a ne řádně zabalené. Psal jsem jim x krát, píšu do poznámky a je to marné. Jinak slušný obchod, knihovrátek využívám na prodej i nákup, knihy od Taschen, které nikde nejsou.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že vám knížky přišly poškozené. Reklamace jsou u nás velmi snadné a vycházíme při nich maximálně vstříc, doufáme tedy, že oprava proběhne v pořádku. Při balení se snažíme najít průsečík bezpečného a ekologického balení, které se pořád snažíme vylepšovat. Děkujeme tedy za trpělivost, jednou jistě předejdeme ekologickou formou všem otlučeninám!

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před třemi týdny jsem zaplatila knihu která mi doteď nepřišla (původní termín doručení byl před čtyřmi dny) a přestože jsem tam volala a bylo mi slíbeno, že mi dají vědět, nikdo se mi neozval. A místo toho mi poslali dotazník!? Neměli byste zákazníkům, kterým zboží ještě ani nedorazilo posílat dotazníky spokojenosti s nákupem!

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám líto, že dotazník způsobil rozhořčení. Ten se posílá automaticky a nebyl tedy záměrnou odpovědí na váš dotaz. Ten kolegyně prověřuje a až získá odpověď našeho dodavatele, ihned se vám ozve zpátky :) Doufáme, že všechno proběhne k vaší spokojenosti i přes malé zpoždění, které knížka nabrala na cestě k nám.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží neměly bylo vyprodáno

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že dodavatel nebyl schopen knihu dodat. Dostal se k nám pouze poslední kousek, který ulovil rychlejší knihomol před vámi a více kousků už bohužel není možné sehnat. Doufáme, že se na nás někdy opět obrátíte a objednávka proběhne k vaší spokojenosti.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivý
    • Knihu mě zaslali nabídkou, po složitém objednání hned na to obchod objednávku zrušil, že knihu nemůže dodat

    Nejsem spokojen.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že nás dodavatel neinformoval včas a měli jsme tedy v nabídce už vyprodanou knihu. Pořád pracujeme na zlepšování, bohužel se výjimečně může tahle chyba v komunikaci stát. Doufáme, že nám jednoho dne dáte znovu šanci a my si u vás budeme moct napravit obrázek.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost doručení, vyzvednutí v kamenné prodejně
    • DVD tituly “Smrt Darebáka” a “Sicilský klan” došly v pořádku, objednávka tedy byla ze strany obchodu naprosto v poŕádku. Avšak u objednávky č. 293063690 došlo k omylu zasláním sice objednaného titulu, ale v jiném vydání. U objednávky byl uveden klasický DVD obal, obchod ale zaslal lacinějśi pošetkové, papírové vydání za cenu klasického DVD vydání. Papírové vydání jsem nechtěl z důvodu dřivéjsí špatné zkušenosti. Na kamenné prodejně kde jsem titul vyzvednul byl sepsán reklamační protokol, problém jsem také podrobně popsal na [email protected], odkud jsem doposud nedostal žádnou odpověď. Dřívější objednávky byly naprosto v pořádku, s Martinusem jsem byl naprosto spokojen, avšak tentokrát nemohu hodnotit kladně.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    za chybný obal se moc omlouváme, stejně jako za pomalejší reklamaci. Posunula jsem váš problém na reklamační oddělení ještě jednou a co nejdříve se vám ozveme a vše dořešíme. Doufáme, že příští nákup opět proběhne k vaší spokojenosti, jak jste u nás zvyklý.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si knihu, která měla být skladem. 10 dnů mi posílali maily jak na mojí objednávce tvrdě makají, ale že jim to stále nedodal obchodní partner. Nakonec jsme se dohodli na zrušení objednávky a vrácení peněz. Ty mi přišly hned.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den, děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Kniha ve vaší objednávce bohužel skladem nebyla, i v potvrzujícím e-mailu objednávky jsme dodání odhadovali na 6 dnů. Je nám moc líto, že se zpozdila a objednávku jste se tak rozhodl zrušit. Doufáme, že nám v budoucnu dáte šanci si u vás obrázet napravit a váš nákup proběhne k vaší spokojenosti.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Až po týdnu bylo sděleno, že objednaná kniha není skladem.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.

    Je nám moc líto, že nás dodavatel neinformoval včas o tom, že je u něj kniha už vyprodaná a my tak chybně měli knihu ještě v nabídce, mrzí nás to. Pořád pracujeme na zlepšování této komunikace, aby k podobným situacím docházelo co nejméně. Doufáme, že nám někdy v budoucnu dáte šanci si u vás napravit reputaci.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • englická verze rich dad poor dad
    • po zakoupení trvá strašně dlouho než knihu můžete zaplatit (několik dní) a do té doby si ji nemůžete stáhnout
    • elektronické verze knih k okamžitému stažení nejsou k okamžitému stažení

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den, děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    To je případ pouze nákupů na právnickou osobu, na což při vytváření objednávky upozorňujeme. I tak je možné napsat našemu zákaznickému oddělení, které ve speciálních případech dokáže zamíchat pořadí nevyřízených objednávek a tu vaši trochu popohnat, když se jednalo o e-knihu :)

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Mam rad vas obchod ALE nepaci sa mi dlha cakacia doba. Jeden by si myslel ze prvu cast serie budete mat urcite skladom - jeden by sa ale mylil. Tak velky obchod by mozno mohol trochu zohladnit v buducnosti podobne veci a priebezne doplnat zasoby - svetova klasika sa predava.. nechat ale zakaznika cakat druhy mesiac na objednavku nieje zrovna nieco co by som komukolvek prial zazit.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu. Ačkoli bychom si přáli mít sklad o rozloze aspoň menšího státu, není možné na něm mít úplně všechny knihy z nabídky. Ve vaší objednávce se čeká už jen na jeden titul a pokud o to budete mít zájem, rádi ji pro vás rozdělíme :) V takovém případě stačí obrátit se na naše agenty zákaznického štěstí na [email protected] a moc rádi to zařídí.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zbozi zatim doručeno nebylo - vůbec nevím, kdy doručeno bude (melo to byt původně kolem 8.1), a tak mi nepřijde moc vhodne posílat dotazník spokojenosti v takovéto situaci

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste se rozhodla náš obchod nedoporučit. V potvrzovacím e-mailu vaší objednávky jsme odhadovali doručení na 17. ledna, což zatím stále platí - pro jistotu jsme teď kontaktovali našeho dodavatele, aby nás případně ohledně změn informoval.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nemůžu hodnotit, zboží dosud nedorazilo.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že se zboží zdrželo na cestě od našeho dodavatele. Už jsem problém předala kolegům a kolegyním a vyzjistíme, co se pokazilo a kdy by objednávka měla dorazit. Jakmile budeme mít více informací, ozveme se vám. Pro jakoukoli další pomoc je tu náš zákaznický servis na [email protected], který i v obdobných případech můžete využít.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí knihy i v anglickém jazyce
    • Zboží jsem před měsícem objednala a zaplatila, zatím nebylo doručeno. Dodací lhůta je neúměrně dlouhá

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že to považujete za negativum - máme v nabídce i (především cizojazyčné) tituly na objednání, které pro vás dokážeme na objednávku sehnat, bohužel není možné mít úplně všechny tituly přímo na skladě, i když bychom si to moc přáli :) Někdy od dodavatele musí vážit delší cestu, na což před vytvořením objednávky na webu upozorňujeme.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si knížku s vyzvednutím na brněnské pobočce. Na pobočce byla skladem, tak jsem předpokládala, že po odeslání objednávky mi ji připraví k vyzvednutí.
    Knihu prý odesílají ze skladu, tak v pořádku počkám (nebyl to naštěstí dárek k Vánocům). Nakonec mi přišel e-mail, že se moje objednávka ztratila, a že mi ji ruší a vrací peníze.
    Mimochodem knihu mají stále k dispozici na prodejně v Brně, ale za plnou cenu, takže by nebyl problém knihu doručit. Zrušení bych pochopila, pokud by ji vůbec neměli.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    ztracená zásilka nás moc mrzí, tyto Vánoce se to bohužel přepravcům párkrát stalo a vznikly z toho nepříjemné situace jako ta vaše.
    Na brněnské pobočce je rozdíl, zda si tam knihu rezervujete (to je kniha, která je tam v knihovně) nebo objednáte s osobním odběrem (taková kniha putuje z našeho skladu a tím pádem může být levnější jako zboží ze skladu). Systémově to jinak udělat nejde a kniha tedy byla s možností rezervace na prodejně. Děkujeme vám za pochopení.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    13.12. byl poslaný balíček z Martinusu a do Vánoc nedorazil. A obchod to zrušil s tím, ze se balíček ztratil. Takže nedoporučuji !!!

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že byla vaše objednávka v té, která byla ztracena přepravcem před Vánoci. Byla to skutečně jednorázová a náročná situace i pro nás, obvykle nemáme s přepravci problémy tohoto typu. Doufáme, že nám někdy v budoucnu dáte šanci si u vás napravit pověst.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kniha uvedena skladem, po 11 dnech oznámení, že přijde někdy později.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že se opozdilo odhadované dodání knihy. Skladem bohužel nebyla, i v potvrzovacím e-mailu jsme psali, že odhadované dodání bylo o 9 dnů později, právě protože bylo na objednání od našeho dodavatele. Ten nás bohužel později kontaktoval o zpoždění. Odhadovaný čas dodání uvádíme vždy pod cenou knihy nebo jiného produktu.

    Lucie, Martinus