Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Je to už dlouhá doba co jsem zboží zaplatil a pořád jsem nic neobdržel!!!
-
Nedoporučuje obchod
- dobrá komunikace
- dlouhá dodací lhůta
- obě papírové krabičky ahmad čaje byly bohužel na straně pomačkané, chtěla jsem dát jako dárek, tak nic :-(
Reakce obchodu Martinus
Krásný den,
je nám moc líto, že čaje nepřišly ve 100% stavu - naštěstí i to naše reklamační oddělení rádo vyřeší! Napište nám prosím na [email protected] a věříme, že dárek budete moct předat v perfektním stavu :)
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Zboží bohužel zatím nedorazilo a od objednávky se mnou obchod nijak nekomunikoval. Mohli by alespoň napsat přibližné datum doručení.
Reakce obchodu Martinus
Krásný den,
odhadované datum doručení najdete přímo v e-mailu o potvrzení objednávky - v tuto chvíli se stále nezměnilo a čeká se na dotisk, ze kterého by nám výtisk měl přijít na začátku února :) Pokud by se cokoli změnilo, ihned vás o tom budeme informovat.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- Velmi dobrá komunikace a ochota podpory.
- Dlouhá a nejistá doba do dodání zboží. Platba až po několika dnech od objednání na účet. Obchod se jeví jako zásilková služba, která po objednání a platbě začne shánět zboží, byť na stránkách uváděli skladem.
Raději objednám na Amazonu. Zboží dostanu pravděpodobně rychleji z Ameriky než z Martinusu
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
zpoždění u vaší objednávky vzniklo z důvodu toho, že jsme museli manuálně upravit cenu na cenu bez DPH. Stále pracujeme na tom, aby i tento krok byl u právnických osob a zároveň plátců DPH rychlejší, v tuto chvíli to bohužel vaši objednávku zpozdilo. Knížka ale skladem byla, bez tohoto kroku by tedy byla odeslaná a do dvou dnů u vás.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Termíny mají opravdu tragické. Chtěla jsem knihu k narozeninám a musela sehnat jinou knížku, nenapadlo mně, že když objednávka byla zaplacena 27.12.2024 nebude k odběru do 8.1.2025 (12 dnů). Už si od Martinus nic neobjednám.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
u každé knížky na webu (i v potvrzení objednávky) uvádíme, jestli ji máme skladem nebo ji pro vás musíme objednat a taky odhadovaný termín našeho dodavatele. Moc bychom si přáli mít na skladě všechno, to bohužel možné není. Budeme doufat, že nám někdy v budoucnu dáte další šanci.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Velmi špatná organizace.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
moc se vám omlouváme za zmatky, které kolem vánočních svátků nastaly u vaší objednávky. Doufáme, že nám někdy v budoucnu dáte šanci si u vás napravit reputaci.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Objednávka nedorazila na prodejnu včas. Byla jsem nucena zakoupit si stejnou knihu cca o 200,-Kč dráž, než na e-shopu, přestože objednávka byla již uhrazena.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
je nám moc líto, že se vaše objednávka pozdržela a vy jste ji tak musela zrušit. Budeme doufat, že se na nás v budoucnu opět obrátíte a my si u vás obrázek budeme moct napravit.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Dodání po 10 dnech!
Reakce obchodu Martinus
Krásný den,
je nám líto, že se knížka v dopravě opozdila. Její dodání, jelikož nebyla skladem, jsme odhadovali na 7 dnů. V dopravě se bohužel vlivem vánočních svátků pozdržela, což nás mrzí. Doufáme, že vám kniha i tak teď dělá radost.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Neplatím za objednávku , platím pouze za dodávku. Obchod požaduje zaplatit objednávku což považuji logicky za podvod.
Alena BílkováReakce obchodu Martinus
Dobrý den,
musíme se přiznat, že problému příliš nerozumíme - i u dodání kurýrem lze zvolit platba na dobírku :) Budeme rádi, pokud se na nás obrátíte na [email protected] a pomůžete nám objasnit, kde nastal problém, abychom mu pro vás do budoucna byli schopni předcházet.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- Vše proběhlo k naprosté spokojenosti.
- Žádná.
Vše proběhlo k naprosté spokojenosti.
-
Nedoporučuje obchod
Zaplaceno a knihu jste mi nedoručili.
Reakce obchodu Martinus
Krásný den,
je nám moc líto, že nastal problém s doručením balíčku - podle trackingu vidíme několik neúspěšných pokusů o doručení a dnešní, který je úspěšný. Doufáme tedy, že je balíček v pořádku u vás a za zpoždění v dopravě se vám omlouváme.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Přišla mi knížka s vybledlou obálkou.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
moc nás mrzí, že jedna z knih přišla s vybledlou obálkou, to by se samozřejmě dít nemělo a my chceme, abyste měla knihu, ze které budete mít po všech stránkách radost. Napište nám prosím na [email protected] o kterou knížku z vaší objednávky se jedná a my pro vás rádi vcukuletu vyřešíme reklamaci :)
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
plánovací kalendář byl drobně poškozený
Reakce obchodu Martinus
Krásný den,
moc nás mrzí, že kalendář přišel s chybkami na kráse. Moc rádi pro vás situaci vyřešíme přes [email protected] :)
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Takhle, zboží měli. Poslali to přes zasilkovnu a ta to nedorucila tam kam měla, ale na druhou stranu města. Důvod neznámý. Klasická výmluva, že toho mají hodně. Hele ne, nikdy víc. Stačila nějaká forma omluvy nebo vysvětlení. Nic.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
je nám moc líto, že Zásilkovna nebyla schopna doručit vaši objednávku na místo, které jste si vybral - předpokládáme, že museli zvolit nové místo kvůli přeplněnosti prvního, do jejich systémů a fungování my bohužel do detailu nevidíme a nemůžeme na bázi jednotlivých objednávek ovlivnit. Doufáme, že nám v budoucnu dáte šanci, abychom si u vás obrázek napravili, třeba i se zvolením jiného dopravce.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- Objednávka byla zrušena obchodem po 16 dnech.
- Komunikace s obchodem velmi náročná
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
moc nás mrzí, že náš dodavatel nebyl schopen knížku z vaší objednávky dodat. Budeme doufat, že u vaší příští objednávky žádný podobný problém nenastane a ještě jednou se vám omlouváme za nepříjemnosti.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- Po deseti dnech zaplacené zboží nedorazilo.
Reakce obchodu Martinus
Krásný den,
kniha, kterou jste si objednal, je na speciální objednávku, jak jsme uvedli na webu i v potvrzovacím e-mailu - odhadovaný datum doručení je 13. ledna :) Pokud by se cokoli změnilo, budeme vás ihned informovat.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- knihu jsem objednala 15.listopadu je 23.prosince a nebyla zatim ani odeslana, servis za 5
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
je nám moc líto, že se vaše objednávka zpozdila. Poslala jsem ji kolegům na dořešení a budeme vás kontaktovat jen co budeme vědět podrobnosti o stavu dodání.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
- Dodací lhůta byla velmi dlouhá, knihy nebyly dobře zabaleny, vypadly mi z balíku. Kupodivu se neponičily.
Reakce obchodu Martinus
Krásný den,
je nám moc líto, že knihy vypadly a těší nás, že se naštěstí neponičily! Doba dodání je u skladových titulů 1 až 2 dny, pokud se musí objednat, záleží na dodací lhůtě našeho dodavatele.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nedostatečný způsob balení pro zásilku – zvlhlá vazba knih a tedy znehodnocené
- Relativně delší reakční doba na řešení detailů v rámci komunikace reklamace (cca 4-5h), což se v průběhu nasčítá
Neuvědomují si, že v tomto období (prosinec) není jejich způsob balení pro doručení vhodný a knihy tak došly zcela poškozené vlivem vlhkosti – strany knih byly zvlněné a díky tomu znehodnocená vazba knih. Vráceno – škoda, že to vyšlo zrovna před Vánocemi – byly to dárky a mně tak vznikly nemalé starosti, kde knihy na poslední chvíli sehnat. Mají snahu nabídnout finanční kompenzaci, ale když jsou knihy poškozené a je to dárek, nemá to žádný smysl.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
je nám moc líto, že vaše objednávka došla poškozená. Bereme si vaši zpětnou vazbu k srdci a budeme se snažit naše služby zrychlit a zlepšit.
Lucie, Martinus -
Nedoporučuje obchod
18 karet nebyli vyčištěné, tím pádem byly prázdné.
Nedá se s tím pracovat, což mně osobně zamrzelo.Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
moc nás mrzí, že karty nedorazily ve správném stavu - naštěstí to není nic, co by ochotně nevyřešilo naše reklamační oddělení na [email protected] :) Omlouváme se a moc rádi dáme situaci do pořádku.
Lucie, Martinus