Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zboží skladem
    • přehledný e-shop
    • zabalení zboží

    Kupoval jsem ne zrovna levnou učebnici ( brožovaná vazba) a přeprava byla prostřednictvím služby Zásilkovna. Balíček jsem ze Z-boxu vyzvedl, byl to karton ve formátu cca menší A2, ve kterém byla natěsno "zalisována" ona učebnice. K otevření kartonu slouží pásek po boku, za který když zatáhnete, tak karton otevřete. Samozřejmě po otevření byla učebnice poškozená ohybem přes hranu vazby. Na 99,9% k tomu došlo při přepravě, ale mojí reklamaci se v Zásilkovně vysmáli a odkázali mně na prodejce Martinus. Takže výsledek je, že kluk má pokrčenou učebnici...

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že při přepravě došlo k poškození knížky. Mile rádi vám ji přímo my vyreklamujeme, obraťte se prosím na [email protected] s číslem vaší objednávky a my reklamaci promptně vyřešíme :)

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaná kniha ani po sedmi dnech nedorazila. Nedorazila ani žádná informace nebo zpráva od obchodu, co se děje. Holt příště objednám u konkurence.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    kolegyně vás kontaktovala 20. srpna ohledně toho, že nám stále nedorazila vaše platba :) Spojila jsem se s naším zákaznickým servisem, který vás kontaktuje znovu a celá situace se, doufáme, vyřeší k vaší spokojenosti.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlost
    • nabídka sortimentu
    • balení (poničené knihy)

    Jedna ze dvou knih mi přišla poničená, neb knížky jsou pouze vloženy do kartónu a nejsou nijak více zabezpečeny. Knihu jsem nereklamovala, neb další výtisk již neměli na skladu a nechtěla jsem déle čekat, ale v rámci toho, že se jedná o knihkupectví, která je ve vyšší cenové kategorii, očekávala bych, že tohle budou mít lépe vyřešené (často se s tímto problémem setkávám s eshopy, které mají neobvykle nízké ceny, ale tam s tím počítám).

    Reakce obchodu Martinus

    Krásný den,

    za poškození se moc omlouváme, to by se určitě stávat nemělo! Obě knihy z vaší objednávky máme nyní skladem, pokud byste se tedy pro reklamaci rozhodla, kolegové z [email protected] pro vás situaci rádi a rychle vyřeší :)

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    při objednání bylo zboží skladem a dodání na pobočku do 2 dnů.
    osmý den stále nic.

    Reakce obchodu Martinus

    Krásný den,

    vaše objednávka čeká pouze na vaši platbu, titul už na našem skladu čeká :) Vaši objednávku jsem předala zákaznickému servisu, který vás bude kontaktovat, aby objednávka nestála a čtení bylo brzy u vás.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nic
    • velmi dlouha dodaci lhuta, bohuzel

    Reakce obchodu Martinus

    Krásný den,

    je nám líto, že ne všechny položky byly u nás na skladu. Zakládáme si na opravdu široké nabídce a tím pádem není možné mít všechny produkty na jednom místě, ale umíme je pro vás sehnat u našich dodavatelů :) Máme radost, že se u nich zboží neopozdilo a mohli jsme vám balíček dodat v termínu, na který jsme předem upozorňovali.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Věděla jsem, že mnou objednané zboží není na skladě, pro jistotu jsem si předem se zákaznickým servisem potvrdila, že opravdu bude odesláno za 22 dní, jak bylo uvedeno na stránkách. Po uplynutí této lhůty jsem vznesla dotaz, kdy mohu očekávat odeslání, bohužel bez reakce. Zeptala jsem se znovu na chatu a bylo mi odpovězeno, že můj dotaz řeší jiná kolegyně, ať tedy nespamuju. Ani téměř po měsíci od objednání mě nikdo nekontaktoval s informací o novém termínu odeslání.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že objednávka měla zpoždění. Bohužel nás náš dodavatel neinformoval o zpoždění a odpovídal nám se zpožděním, proto jsme nemohli dodat veškeré informace včas. Doufáme, že někdy v budoucnu dostaneme šanci si u vás obrázek napravit.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, knihy jsem si u vás objednala dne 29. 6. 2024 a téhož dne jsem zaplatila požadovanou cenu 814,- Kč na váš účet uvedený v nabídce, a to 4748032/0800, VS 2048321200.
    V potvrzení o obdržení objednávky jste uvedli předpokládaný čas dodání 8. červenec 2024, dosud jsem ale knihy neobdržela, zato jsem již obdržela žádost o hodnocení nákupu i zakoupených knih. Domnívala jsem se, že jako já jsem požadovanou cenu zaplatila obratem, tak i vy mi objednané a zaplacené knihy také pošlete obratem, což se ale nestalo. Žádám proto okamžitou nápravu.
    Ovšem za těchto okolností na mně nemůžete chtít, abych váš obchod komukoliv doporučovala.
    Mgr. Stana Janečková, Ústecká 169/44, 18400 Praha 8 – Dolní Chabry
    tel.:131329820
    e-mail: [email protected]

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že mělo dodání knih zpoždění a že jste se nakonec rozhodla objednávku zrušit. Doufáme, že nám někdy v budoucnu dáte šanci svou reputaci u vás napravit.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    Týden po úhradě částky mi obchod sdělil, že knihu nemůže zajistit, přitom je i naděle nabízena

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že jsme od našeho dodavatele včas nedostali informaci, že je už kniha vyprodaná a už nám ji není schopen zajistit. Na našem webu už je ale správně zařazena jako vyprodaná: www.martinus.cz/874337-nove-realismy/kniha.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V případě chybějící fotografie u nabízené knihy v eshopu všem zákazníkům doporučuji ověřit si, jakou knihu přesně eshop nabízí. Z roku vydání a počtu stran nemusíte získat všechny potřebné zásadní informace a nakonec můžete doma vybalit úplně jinou knihu, než jste si mysleli, že obdržíte.

    Existuje celá řada eshopů s knihami, kde je předem jasné, co přesně si objednáváte. Tento mezi ně nepatří.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    u valné většiny našich knih a ostatních produktů fotografie samozřejmě máme. Máme je všude, kde je nám už vydavatelé a výrobci dodali :) Pokud nám někde chybí, tak na ni buď čekáme nebo se jedná o chybku, kterou jsme schopni opravit.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Neschopnost sehnat zboží z předobjednávky
    • Nulová komunikace

    Objednala jsem s měsíčním předstihem dvě položky, schválně jsem je objednávala dopředu, aby byl obchod schopen zboží zajistit. V den vydání - kdy zboží měli mít už na skladě se nic nestalo, až ten další koukám, že mi došel email, ve kterém stojí, že odeslali jen jednu položku. Nedali nijak vědět, že jedno zboží nemají. Jelikož se jednalo o limitované kusy, s velkým problémem jsem zboží sháněla jinde. Kdybych se nepodívala do objednávky, ani nevím, že mi vystavili dobropis.
    Proto nemohu doporučit.
    Na zboží, které nesehnali jsem jim psala mail, jestli se jedná o stejné zboží, co udává vydavatel (na otázku odpověděli asi po 14 dnech), neříkejte, že nevěděli, kolik jim má dojít kusů a objednávku nemohlo zrušit s dostatečným předstihem, abych mohla zboží objednat jinde.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že nám dodavatel nebyl schopen dodat předem uváděný steelbook. Stejně tak komunikace trvala dlouho a nyní prověřujeme, zda nemáme v možnostech spolehlivější zdroj dodání podobného zboží. Ještě jednou se vám omlouváme za komplikace.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Na knizku cekam jiz pres mesic. Nevim, co mam zatim hodnotit.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že má knížka na cestě od dodavatele zpoždění - hned jdeme prověřit, jak je na tom, a budeme vás informovat e-mailem :)

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Tovar mal prísť pred 5 dňami a stále neprišiel. Prichádzajú mi len dotazníky spokojnosti, tak neviem, čo si mám o tom myslieť.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    podle našeho systému by už knížka měla být k vyzvednutí - pokud vám zpráva zatím nepřišla, možná se jedná o chybku v systému. Prověříme ji pro vás a ozveme se vám :)

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nebyli mi schopní říct po týdnu kdy objednávka bude doručena.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že jsme včas nedokázali vyzjistit, kdy náš dodavatel knížku odešle. Snažíme se, aby naše komunikace s dodavateli byla co nejpromptnější, ne vždy se tak ze všech stran děje :(

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    Vnučka chtěla láhev na pití, objednávka přijata, zaplacená, následně sdělení, že již není dostupná. Zklamání.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že nás dodavatel včas neupozornil, že už je u něj lahev vyprodaná. Pořád se snažíme komunikaci s dodavateli vylepšovat, aby se nám to nestávalo. Doufáme, že pokud se rozhodnete na nás znovu obrátit, nákup už proběhne bez problémů.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    slečna u osobního odběru na prodejně v Brně byla neskutečně otrávená, protivná a dovolila si sahat mi na mobil. vracím se k Dobrovskému, kde jsou vždycky milí

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že jste v naší brněnské prodejně neměla dobrou zkušenost. Věříme, že to byl ojedinělý případ a naši knihkupci a knihkupkyně se vždycky snaží o milý a přívětivý přístup. Budeme vděční, pokud k nám ještě někdy zavítáte a budeme moct chybku odčinit.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Objednal jsem si zboží dne 12.3.2024, podle toho, co obchod uvádí, mělo zboží dorazit 26.3.2024, ale zboží jsem měl v ruce až dne 2.4.2024. Navíc jsem musel změnit adresu odběrného místa, kvůli tomu, že to mou vybrané odběrné místo mělo mít zavřeno. Vzhledem k tomu, že se jednalo o velikonoční svátky, byla tato změna odběrného místa zbytečná, zboží by mi bylo doručeno i na to původně vybrané místo. Navíc obchod začal jednat až 4 dny po termínu, kdy obvykle začíná zpracovávat dodávku. Pro srovnání bych chtěl uvést, že podobnou zásilku jsem si objednal a obdržel během týdne. Takže chválit vás nebudu.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc se vám omlouváme za komplikace, které u vaší objednávky nastaly. Prvotní termín byl orientační, jak jsme uváděli při vytváření objednávky, a objednávka se na cestě od dodavatele zpozdila o 3 dny, což nás moc mrzí - u neknižního sortimentu je bohužel tato šance o malinko větší. Co se týče výdejních míst, vždy musíme operovat s informacemi, které dopravce zrovna poskytuje.

    Děkujeme vám za pochopení a doufáme, že pokud se rozhodnete nám dát druhou šanci, budete spokojen :)

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kniha přišla v příšerném stavu

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc se vám omlouváme, že knížka nepřišla ve výborném stavu - to by se skutečně stávat nemělo. Obraťte se prosím na [email protected] a rádi pro vás reklamaci bezbolestně a k vaší spokojenosti vyřídíme :)

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Drahé poštovné a ještě horší nabídka zasílání , preferují platbu pouze kartou, tedy budoucí lídři pouze digitálních plateb, co naplat že kniha je levnější než jinde , po započtení všech nákladů vyjde nakonec stejně jako v predrazenych obchodech

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu. Nabídku zasílání se snažíme stále zdokonalovat a myslíme, že se z ní dá vybrat způsob, který zákazníkovi vyhovuje. Cena poštovného je dána podmínkami dopravců - jednou za čas se nám ale podaří vymyslet dopravu zdarma tak, aby všem stranám akce vyhovovala, snad se na nás obrátíte alespoň při takové akci :)

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud mi objednávka dojde tak upravím recenzi.
    • Vím že je problém s objednávkou ale nevím proč a kdy mi zásilka dorazí.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc nás to mrzí, ale dostali jsme informaci od našeho dodavatele, že je kniha elektrotechnických tabulek bohužel už vyprodaná. Dostali jsme ji bohužel až po vytvoření vaší objednávky, za což se vám moc omlouváme.

    Doufáme, že nám v budoucnu dáte šanci obrázek napravit.
    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 14 dny 2 knihy potlučené. V této objednávce kniha za 1250 Kč má 3 naraženiny. Opravdu nepochopím, že se to nezkontroluje než se to pošle a pořádně nezabalí. V poznámce bylo - "Prosim zabalit do bublinkate folie, at knihy prijdou v poradku DEKUJI", samozřejmě, že to nebylo v bublinkaté folii. A reklamace slečno (paní) Lucie není tak jednoduchá, znamená to zabalit, napsat na papír, co reklamuji a odvézt na zásilkovnu. Já na tohle nemám čas a ani chuť. Nakoupil i prodal jsem u vás spoustu knih, chválil vás, ale v poslední době se to u vás opravdu zhoršilo.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    s kolegy jsem tento problém znovu prodiskutovala a doufám, že najdeme řešení, aby se na to v balírně skutečně dal pozor.
    Ještě jednou se vám omlouváme.

    Lucie, Martinus