Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem dvd super mairo a je to pekny podvod. Dvd ma strasnou kvalitu a obraz vzhuru nohama. Vetsinou obraz nejede. Peknej podvod. Dam to na COI a antipiratske unii.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že se k vám dostal nevyhovující kus DVD. V takovém případě samozřejmě stačí napsat našemu reklamačnímu oddělení, které nepříjemnost hbitě vyřeší k vaší spokojenosti. Váš problém jsem kolegům předala a brzy se vám ozvou s nabídkou řešení :)
    Ještě jednou se vám omlouváme.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 14 dnech od objednávky a zaplacení celé částky obchod objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, že jsme nedostali informaci o vyprodaném titulu včas. Snažíme se naše služby stále zlepšovat a i spolupráce s dodavateli je nyní v našem hledáčku. Situace nás moc mrzí, budeme doufat, že nám ještě někdy dáte šanci si to u vás napravit.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    je nám líto, že jsme vámi objednané LP neměli na skladu. Objednali jsme ho pro vás tedy u našeho dodavatele a bohužel někdy trvá, než se k nám dostane. Moc vám děkujeme za pochopení.

    Lucie, Martinus

  • Nedoporučuje obchod

    • Nevim.
    • Mylne informace. Autor knihy uvedeny Patrik Hartl nema s knihou Parizanky nic spolecneho. To jsem se dozvedel az po zaplaceni knihy. Kontaktoval jsem Martinus na tri emailove adresy a vratilo se mi oznameni ze nelze dorucit a server se jiz nebude snazit email dorucit. Nulova komunikace.

    Velmi nespokojen jak s organizaci nabidky kde jsou chyby v titulech tak s komunikaci obchodu ktera je prakticky nulova.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    je nám to moc líto, ale e-mail nám od vás bohužel žádný nedorazil. Už řešíme, zda není na přijímači nějaký systémový problém. Omlouváme se, že jsme měli na webu chybu u uvedení autora, už pracujeme na její opravě. Už jsme Vás e-mailem kontaktovali a vaši platbu vám vrátili, doufáme, že k vám informace doputuje.
    Ještě jednou se vám omlouváme za veškeré komplikace.
    Lucie, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nemohu hodnotit. Do dnešního dne jsme zásilku neobdrželi.
    • Objednávka byla okamžitě uhrazena. Žádost o ohodnocení jsme dostali ještě před dodáním zboží a to 11 dní po potvrzení objednávky.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za pozdější odeslání. Jak jsme spolu již řešili, bohužel nám nejprve přišlo origami z vaší objednávky poškozené a museli jsme ho u našeho dodavatele přeobjednat. Děkujeme vám, že jste se na nás obrátil a mohli jsme situaci vyřešit. Objednávka už je na cestě k vám :)
    Lucie, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zaplaceno předem, datum předpokládaného doručení 28.3. do knihkupectví v Praze, zásilku stále nemám, obchod neinformuje
    už bych si tam nic neobjedal

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za chybku, naše partnerské knihkupectví zapomnělo načíst váš balíček v momentu, kdy do prodejny dorazil. Už jsme jim do prodejny zavolali, napravili a upozornili je na to. Nemělo by se to tedy opakovat.
    Ještě jednou se vám moc omlouváme a doufáme, že někdy dostaneme šanci si reputaci u vás napravit.

    S přáním krásného dne
    Lucie, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod předem neinformoval, že nemá žádaný počet kusů knih na skladě. Nechal si celou objednávku zaplatit, a teprve po urgenci nedodaného zboží začal reagovat. Nesolidní jednání ve srovnání s jinými dodavateli!

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,

    moc se vám omlouváme, že jsme na webu neuvedli, kolik kusů titulu máme na skladu. Náš web stále zlepšujeme a jsme si vědomi toho, že tato funkce nám na něm nyní chybí. Jakmile se kolegové dozvěděli, že má objednávka zpoždění, ihned se vrhli na řešení a začali kontaktovat našeho dodavatele ohledně dodání titulů.
    Ještě jednou se vám moc omlouváme a doufáme, že se nám chybu podaří co nejdříve napravit.
    Děkujeme za pochopení.

    Lucie, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatné

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    moc se vám omlouváme, že jsme vámi objednanou knihu nakonec nedokázali sehnat, protože byl u našeho dodavatele už vyprodaný. V době, kdy jste si objednávku vytvářel, byl o titul velký zájem a dodavatel bohužel neměl dostatek kusů skladem, o čemž jsme bohužel nedostali informaci zavčasu. Snažíme se být naprosto transparentní a mrzí nás, že se nám nepodařilo vás o problému informovat dříve.
    Ještě jednou se omlouváme za komplikace a děkujeme vám za pochopení.

    Lucie, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po uskutečnění objednávky obchod podmínky nákupu změnil

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    jak Vám psala kolegyně v e-mailu, v průběhu objednávky přímo u výběru platby máme uvedeny veškeré informace, kdy je a kdy není možná platba na dobírku. Podmínky nákupu jsou samozřejmě dané a po potvrzení objednávky bychom si samozřejmě nedovolili je nijak změnit. Moc nás mrzí, že i přesto nedoporučujete náš obchod a doufáme, že třeba někdy v budoucnu nám dáte druhou šanci :)

    Jana, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Těžko něco hodnotit

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    budeme Vám moc vděční, pokud nám dáte vědět, co Vám v našem knihkupectví nevyhovovalo, zda bylo s Vaší objednávkou vše v pořádku a co můžeme udělat pro to, abychom zlepšili naše služby na e-mail [email protected]. Podle Vaší objednávky ani zprávy nám bohužel není hned jasné, co se nám nepovedlo nebo čím jsme Vás zklamali. Děkujeme tedy předem za podrobnější zpětnou vazbu!

    Jana, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Trvá jim dlouho dodání , pak se furt omlouvají , že ještě kniha není .

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    omlouváme se za nenadálé zdržení, které se přihodilo, když nám dodavatel poslal Vaši objednanou knihu později, než jsme předpokládali. Moc nás to mrzelo a snažili jsme se Vás tedy celou dobu pravidelně informovat o aktuální situaci, abyste měla o všem přehled a věděla, jak se bude situace vyvíjet. Šlo o výjimečnou situaci a snažili jsme se ji co nejrychleji vyřešit. Jsme rádi, že jsme Vám mohli knihu nakonec v pořádku zaslat. Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.

    Jana, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • předchozí objednávky v pořádku
    • tentokrát avízo o čísle objednávky, ale za 10 dní se nic nepohnulo

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se, že jsme zásilku odeslali s nenadálým třídenním zpožděním. Vynasnažíme se, aby se nic podobného příště neopakovalo. Vše jsme vysvětlili podrobně v e-mailu a moc Vám předem děkujeme za trpělivost a pochopení.

    Jana, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedodrželi termín doručerníˇ

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    omlouváme se za nečekané zdržení zásilky. Samozřejmě se vždy snažíme doručit balíček ještě dříve, než avizujeme, výjimečně bohužel se nám to nepodařilo kvůli zdržení ze strany dodavatele. Ještě jednou se Vám za komplikaci omlouváme a děkujeme Vám předem za pochopení.

    Jana, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Eshop naprosto ignoroval přání, aby zboží bylo pečlivě zabaleno, protože se jednalo o dárek. Pro jistotu ho nezabalili vůbec a na výdejní místo dorazilo poškozené. Zboží jsem zaslal zpět, uplynulo 6 dní a dnes jsem musel urgovat vrácení peněz, které doteď nemám na účtu!

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zprávu a moc se omlouváme, že nebylo vše perfektní tak, jak jsme slíbili. Samozřejmě jsme Vaše přání neignorovali a je nám moc líto, že balíček i přesto dorazil poškozený. Ještě jednou se omlouváme, vše jsme dořešili přes e-mail a platbu jsme Vám pochopitelně ihned vrátili zpět. Mrzí nás to a doufáme, že nám třeba někdy v budoucnu dáte šanci chybu napravit.

    Jana, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem studijní materiál . Bohužel nelze vytisknout . Mohu jen číst online. Potřebuji si v materiálu dělat své poznámky a mám raději papírovou podobu. Předpokládala jsem , že když si za knihu zaplatím ,tak si jí budu moct i vytisknout. Mělo být řečeno předem .

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    žádné zakoupené e-knihy nejen u nás, ale ani jinde nelze tisknout, tím se nakladatelství brání neoprávněnému šíření textu :) Děkujeme Vám nicméně za zpětnou vazbu a vynasnažíme se, aby tato informace při koupi e-knihy byla jasnější.

    Jana, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si učebnici němčiny Logisch, do obchodu dorazila jiná.
    7.10.jsem ji v prodejně Moskevská okamžitě zabalenou vrátila zpět s tím, že mi peníze přijdou na účet, dosud nedošly.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zprávu a moc se omlouváme, že jsme Vám poslali jinou učebnici - i ti nejlepší skřítci ve skladu se výjimečně popletou. Mrzí nás to a jak Vám psala kolegyně na zákaznickém servisu, platbu vracíme zpět - podrobnosti Vám znovu poslala kolegyně ze zákaznického servisu na e-mail.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení! Jana, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Spoléhala jsem na rychlé na dodání. Mám fakturu, ale zboží ne:(

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den Jano,
    je nám to moc líto, ale Zásilkovna bohužel v depu zašantročila Vaši objednávku a i když jsme tedy odeslali objednávku ještě v den objednání, dorazila Vám bohužel s několikadenním zpožděním. Když jste se nám ale ohledně zpoždění ozvala na zákaznický servis, kolegyně vše se Zásilkovnou dořešili a balíček fofrem doručili - vzhledem k tomu, že jsme Vám průběžně posílali informace, komunikovali s Vámi, měla jste od nás info o předání Zásilkovně přes e-mail i skrz SMS, moc nás mrzí, že i tak nás zklamalo naše knihkupectví, byť zdržení nebyla Vaše vina. Doufáme, že na nás v budoucnu nezanevřete, protože jinak bylo ohledně Vašeho nákupu vše v pořádku.

    Děkujeme Vám předem za pochopení. Jana, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Trochu brzo chtit hodnoceni predtim, nez odeslete zbozi.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    usilovně pracujeme na tom, abychom Vaši objednávku odeslali co nejdříve. Objednal jste si ale titul, který nemáme skladem - informaci o tom máme přímo u titulu i v e-mailovém potvrzení objednávky. Heuréka své dotazníky posílá po několika dnech bez ohledu na termín doručení objednávky, proto jste jej bohužel obdržel dříve. Děkujeme Vám za pochopení.

    Jana, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    termíny dodacích lhůt komunikujeme přímo u titulu na webu i v e-mailovém potvrzení objednávky. Upozorňovali jsme Vás, že tituly nemáme skladem a musíme je objednat u našich dodavatelů, proto bude doba dodání o trochu delší. Nakonec se nám povedlo odeslat Vám zásilku o týden dřív, než jsme původně avizovali, moc nás tedy mrzí, že jste i tak byla s naším knihkupectvím nespokojená. Pokud je něco, co bychom ohledně komunikace dodací doby mohli udělat lépe, dejte nám to prosím vědět na e-mail [email protected], děkujeme!

    Jana, Martinus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem 6.9.2022, 12.9. zaslán email o zpoždění, na který jsem obratem reagovala, že na nový termín dodání (předpoklad 30.9.) nemohu čekat, ať objednávku zruší. Ze strany obchodu absolutně žádná reakce. 13.9. přišel email, že dodávka je připravená k odeslání. Opět jsem obratem reagovala, ať nic neposílají. Zase žádná reakce. Od 14.9. je kniha v zásilkovně. Člověk si připadá jako v Kocourkově.

    Reakce obchodu Martinus

    Dobrý den,
    moc nás mrzí jednodenní zpoždění Vaší objednávky. Titul nám bohužel do skladu přišel od dodavatele o den později, než jsme původně předpokládali. Fofrem jsme Vám zásilku odeslali, na což jste nám odepsala, že si objednávku přejete zrušit. Dali jsme Vám tedy vědět, že jakmile se nám vrátí do skladu, zrušíme ji, což se také stalo a platbu jsme Vám vrátili zpět. Pro jistotu Vám dáváme ještě vědět na Váš e-mail, aby bylo vše jasné a případné otázky samozřejmě vcukuletu zodpovíme.

    Děkujeme Vám předem za pochopení.
    Jana, Martinus.cz