Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
I přes dlouhou dodací lhůtu nebyla dodržena, zboží jsem dosud neobdržela.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
první část objednávky jsme na Vaši žádost odesílali o jeden den dřív, než jsme původně avizovali a druhou část jsme na naše náklady odeslali v den, kdy jsme Vám v potvrzení objednávky doručení slíbili :) Informace o doručení byla uvedena samozřejmě i u titulů na webu našeho knihkupectví a průběžně jsme Vás informovali ohledně doručení jednotlivých knih. Mrzí nás, že náš obchod i přesto nedoporučujete kvůli dlouhé dodací lhůtě, kterou jsme dopředu dávali vědět. Snažíme se samozřejmě, aby objednávky byly doručené co nejdříve, ale u titulů, které nejsou skladem, bohužel může doručení trvat déle - veškeré info je ale vždy u titulu na webu a v potvrzení objednávky.
Děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
- Jak můžete poslat dotazník když není zboží!
Nedoporučuji
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
dotazník neposíláme my, nýbrž přímo Heuréka, a to po určitém počtu dní nezávisle na tom, zda už jsme Vaši objednávku odeslali. Jak jsme Vás informovali, nakladatelství změnilo datum vydání titulu a nyní čekáme, až kniha vyjde, abychom Vám ji mohli poslat. My jsme knihkupectví, nikoliv nakladatelství, proto tohle bohužel ovlivnit nedokážeme a musíme počkat, než titul vyjde.
Děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
Snaha byla, výsledek ne.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den Jiří,
moc se omlouváme, že jsme Vám nakonec nemohli doručit slíbený titul. Jak jsme Vám psali, titul jsme objednávali u dodavatele, který nám dal se zpožděním vědět, že je už bohužel nedostupný. Dělali jsme vše, co šlo, abychom Vám knihu doručili a mrzí nás, že se nám to nakonec nepovedlo. Posíláme Vám na e-mail drobnou satisfakci a doufáme, že nám někdy v budoucnu dáte další šanci udělat lepší dojem.
Děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
Extrémně dlouhá dodací doba. Čekám na zboží už 2 týdny.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
děkujeme za reakci. Objednal jste si u nás tři tituly, přičemž dva nebyly skladem - informovali jsme jak přímo u titulů na webu, tak i v potvrzení e-mailu, že doručení bude bohužel delší, přibližně tři týdny. Samozřejmě jsme dělali vše, co bylo v našich silách, abychom knihy doručili co nejdříve. Tituly objednané u dodavatele bohužel ve výjimečných případech, pokud jde o zahraničního dodavatele, mohou do našeho skladu putovat delší dobu.
Děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace
Na knihu byť byla skladem jsme čekali téměř dva měsíce. Kdyby nebyla již uhrazena, objednávku bych zrušila. Za mne hrůza
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den Aleno,
objednala jste si titul, který skladem nebyl, dokonce ještě ani nevyšel, o čemž jsme informovali přímo u titulu na webu i v potvrzení Vaší objednávky. Vydání titulu se bohužel posunulo, o tom jsme Vás opět informovali e-mailem. Jsme pouze knihkupectví, nikoliv nakladatelství, takže toto bohužel neovlivníme. Moc nás to každopádně mrzí, jak jsme Vám psali a doufáme, že nám dáte někdy v budoucnu druhou šanci :)
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
A nedostala jsem peníze zpět.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
je nám moc líto, že titul, který jste si u nás objednala, byl nakonec bohužel u dodavatele vyprodaný (v době, kdy jste si objednávku vytvářela, byl o titul velký zájem a dodavatel bohužel neměl dostatek kusů skladem) a nemohli jsme jej tedy pro Vás sehnat. Omlouváme se za případné komplikace. Platbu jsme Vám pochopitelně ihned vrátili zpět, tak, jak jsme Vás informovali. Podrobné info posíláme na e-mail. Ještě jednou se omlouváme za nenadálé vyprodání titulu a děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
- No update
- No compensation offered
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. V první řadě se moc omlouváme za nenadálé zpoždění objednávky, které bylo způsobené tím, že kniha k nám od dodavatele cestovala delší dobu, než jsme původně předpokládali. Jak jsme psali v e-mailu s potvrzením objednávky a jak uvádíme i na webu, doba dodání je orientační a může se změnit u titulů, které k nám putují ze zahraničí. Moc se za to ještě jednou omlouváme a dodatečně Vám samozřejmě rádi pošleme kompenzaci za delší čekání na objednávku.
Ještě jednou se moc omlouváme a děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
Zatím zboží nedorazilo, obchod oznámil zpoždění, prozatím, bez určitého data dodání
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a moc se omlouváme za nenadálé zdržení objednávky. V e-mailu jsme Vás informovali o tom, proč byla zásilka zdržena a makáme na tom, abychom ji mohli co nejdřív doručit. Zároveň pochopitelně, jak jsme psali, zjišťujeme i to, kdy nám bude chybějící titul z objednávky odeslaný a nabídli jsme rozdělení objednávky s poštovným na naše náklady, abyste na titul, který už je připravený ve skladu, nemusel čekat. Jakmile budeme mít bližší info, ihned se Vám ozveme.
Děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
- Doposud jsem byla se vším maximálně spokojená, ebooky kupuji jen u vás, líbí se mi, že je mám na stránkách schované a nebojím se, že si je omylem smažu u sebe v knihovně a přijdu o ně.
- Tentokrát jsem ale bohužel zklamaná, udělala jsem chybu, kupovala jsem si ebook ve spěchu večer, abych ho měla druhý den na dlouhou cestu, a bohužel jsem si nezkontrolovala, že je kniha slovensky. "Děti Duny" je v obou jazycích stejné a mně to nedošlo. Že je kniha slovensky jsem zjistila druhý den ve čtečce už na cestě. Volala jsem na zákaznickou linku, omlouvala jsem se, že jsem pitomá, jestli by nebyla nějaká možnost třeba slevy na správný jazyk, ale byla jsem odmítnutá, že po stažení z webu už ne. Chápu, že to u ebooků nejde pořádně vyřešit, ale mrzelo mě to.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Snažíme se, aby obzvlášť v případě stejnojmenných titulů v jiných jazycích bylo jaksepatří uvedeno, že se jedná o jiný jazyk než češtinu, ale máte každopádně pravdu, v tomto případě to nebylo dostatečně jasné a chápeme, že člověk chce mít nové čtení co nejrychleji u sebe a detaily produktu s uvedením jazyku knihy jsou až níže. Samozřejmě jsme Vám v tom případě měli vyjít vstříc nějakým jiným způsobem, protože pravdou je, že vzhledem k tomu, že už jste si titul stáhla, vrátit platbu za něj zpět nemůžeme. Rádi Vám alespoň dodatečně pošleme poukázku na další nákup a moc se Vám omlouváme, že jsme tak neučinili rovnou.
Děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
- Před týdnem avizo. že objednávka byla odeslána a po týdnu stále nic...
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
zásilku jsme skutečně předali Zásilkovně. Na e-mail Vám pošleme odkaz na online sledování zásilky, na kterém uvidíte všechny podrobné informace a dořešíme se Zásilkovnou, proč Vám ještě balíček nebyl doručený. V případě jakéhokoliv problému lze vždycky kontaktovat náš zákaznický servis, který je připravený fofrem vyřešit jakékoliv problémy s dodáním. Děkujeme a spojíme se s Vámi!
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo rychle dodáno a s tím je spokojenost. DVD se ale trochu seká. Co se týká filmu na DVD, tak za moc nestál, ale za to obchod nemůže.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Pokud je jakýkoliv problém s přehráváním objednaného DVD, samozřejmě je vždycky možné jej vyreklamovat. Bohužel výjimečně se takový problém s DVD může stát, my je bohužel nemáme možnost kontrolovat, ale vždy můžeme u distributora objednat nové a fofrem vyřídit reklamaci :) Budeme Vás kontaktovat na e-mail a dohodneme se s Vámi na vhodné kompenzaci případné poruchy, co se filmu jako takového týče, máte pravdu, za kvalitu snímku neodpovídáme :)
Děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
Při nákupu bylo avizováno, že zboží je k dispozici a že se dodání stihne do Vánoc, potvrzení objednávky (opět s informací, že by mělo být dodáno do Vánoc) jsem obdržel 12.12., 22.12. přišla informace, že zboží "bylo mezitím vyprodáno". Co více říct, naštvalo mě to..
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
velice se omlouváme za komplikace, které provázely Vaši objednávku. Neustále jsme ohledně Vámi objednaného titulu komunikovali s dodavatelem i vydavatelem, snažili se najít titul případně i někde jinde, bohužel se nám to ale nepodařilo. Jsme pouze knihkupectví, nikoliv vydavatelství a tedy nezbylo nám nic jiného, než počkat na nové vydání. Chápeme samozřejmě, že to bylo frustrující a moc se omlouváme za komplikace, které jsme Vám způsobili. Omluva s malou kompenzací Vám ještě dorazí na e-mail.
Ještě jednou se moc omlouváme a děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednal s předstihem 1.12. aby mi dorazilo do Vánoc. nedorazilo
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
děkujeme za Váš e-mail. Moc se omlouváme, že se nám nepodařilo Vaši objednávku odeslat tak, jak jsme původně slíbili. Dělali jsme před Vánoci maximum pro to, aby všechny objednávky odešly včas pod vánoční stromeček a chápeme, jaká je to komplikace, že se nám to ve Vašem případě nepodařilo a moc nás to mrzí. Omluvu posíláme i na e-mail. Děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dříve jsem zde ráda nakupovala, nyní již ne :(
- Nabízejí zboží, které ve skutečnosti nemají :(
- Cena za dodání se rovněž rapidně zvýšila
- Člověk by čekal, že jako omluvu, za to, že nemají zboží, které inzeruji, dají např.slevu na ten druhý kus v objednávce, bohužel ani ze srandy. Zbytek objednávky jsem tedy zrušila, protože při ceně poštovného by se mi kniha velmi prodražila...
- Bohužel snad poprvé jsem zboží nakoupila LEVNĚJI v kamenném knihkupectví
Tentokrát jedním slovem KATASTOFA!!!
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den Maťo,
děkujeme za Vaši reakci. Velice nás mrzí, že jste nebyla spokojená s nákupem v našem knihkupectví :(
Bohužel se stalo, že o titul, který jste si objednala, byl u dodavatele velký zájem, proto se bohužel stalo, že se vyprodal a nemohli jsme Vám jej dodat. Mrzí nás to a je nám líto, že jsme Vám tím způsobili komplikace. Vzhledem k tomu, že se to stalo těsně před Vánoci, kdy je náš zákaznický servis nejvíc vytížený, pravděpodobně přehlédli tuto objednávku a nenabídli Vám nějakou kompenzaci. Omlouváme se za to.
Co se týče cen poštovného - při srovnání s Vaší objednávkou před třemi lety ano, poštovné je o pár korun dražší. Nicméně není to tak, že bychom zvyšovali cenu poštovného jen tak kvůli nám :) Samozřejmě chceme, aby naši zákazníci měli poštovné co nejvýhodnější. Musíme při tom ale zavnímat ceny doručovacích služeb a materiály na balení zásilek. I přesto děláme maximum proto, aby se u nás zákazníkům hezky nakupovalo a ceny poštovného nebyly zbytečně vysoké.
Na e-mail Vám přistane ještě malý dáreček jako omluva za naši chybu - předem děkujeme za pochopení a ještě jednou se moc omlouváme.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
Při objednání slíbeno dodání do Vánoc, objednáno na začátku listopadu. Postupně jsme se dozvěděli, že knížky nejsou a musí se dělat dotisk, což bude až v únoru a březnu 2022 a to ještě možná. Asi za to úplně obchod nemůže, ale byla zde falešná naděje a to zamrzí.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
děkujeme za reakci. Jak píšete, datum dotisku je něco, co nedokážeme ovlivnit, jelikož nejsme nakladatelství, ale knihkupectví, tedy knihy nevydáváme, ale pouze prodáváme. Děláme maximum pro to, abychom měli aktualizované informace od našich dodavatelů u nakladatelství, ale někdy se bohužel vlivem spousty různých věcí mění situace na poslední chvíli jako právě u knih, které máte objednané. Budeme Vás nadále informovat o všech aktualitách a objednávku odešleme, jakmile bude dotisk vydaný. Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nedorazilo
Nulová komunikace,zboží stále nedorazilo.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den Jane,
objednané knihy Vám samozřejmě dorazí, ale jak jsme Vás informovali průběžně e-mailem, stále se posunují vydání dotisku obou titulů. Jsme pouze knihkupectví, nikoliv nakladatelství a tohle bohužel nedokážeme ovlivnit. Dáme Vám vědět i telefonicky, abychom si ověřili, že Vám zprávy od nás určitě chodí. Děkujeme Vám předem za pochopení a trpělivost.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
Téměř po dvou týdnech od objednávky mi byl zaslán email s oznámením, že mi objednaný titul nebudou moci dodat, protože byl mezitím vyprodán.
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
je to tak, bohužel se nám stalo, že titul byl vyprodaný u dodavatele a my jsme od něj neměli aktualizované informace, proto jsme o tom nevěděli. Moc se omlouváme za komplikaci a doufáme, že nám dáte šanci špatný dojem v budoucnu napravit. Děkujeme Vám předem za pochopení.
Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
- kniha dosla s poskozenym osoupanym obalem!!!
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
velice se za tuhle chybu omlouváme. Samozřejmě se naši skřítci ve skladu snaží kontrolovat odesílané tituly, ale tohle jim zřejmě proklouzlo pod rukama. Mrzí nás, že jsme se o tom od Vás nedozvěděli, abychom mohli rychle zařídit nápravu a píšeme Vám, abychom se s Vámi dohodli na patřičné satisfakci.
Děkujeme Vám předem za pochopení. Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nabízejí zboží, které nejsou schopni dodat
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
moc nás mrzí, že jsme Vám nemohli dodat titul, který jste si u nás objednala, chápeme, jak je to nepříjemné a je nám to velmi líto. Jak jsme Vám už psali v e-mailu, titul původně nabízený u dodavatele nakonec nebyl dostupný, ukázalo se, že je vyprodaný. Velice nás mrzí, že jsme to nedokázali komunikovat dříve a na e-mail Vám zamířila drobná satisfakce za tuhle komplikaci.
Děkujeme Vám předem za pochopení. Jana, Martinus.cz -
Nedoporučuje obchod
Nespokojena bylo mi psano na email,ze knihy nemaji bylo jich vic,sla jsem koupit jinam
Reakce obchodu Martinus
Dobrý den,
je nám moc líto, že jeden z titulů, který jste si u nás objednala, byl bohužel vyprodaný u dodavatele a tedy nemohli jsme jej dodat tak, jak jsme původně slíbili. Další tři tituly ve Vaší objednávce jsme měli k dispozici a odeslali jsme Vám je, objednávku jste ale nepřevzala a vrátila se nám zpět do skladu, upozornili jsme Vás na to e-mailem a později objednávku zrušili. Pokud byste o tři tituly přece jen měla zájem, dejte nám to prosím vědět na e-mail [email protected] a objednávku Vám samozřejmě rádi obnovíme :)
Jana, Martinus.cz