Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Objednané zboží stále nebylo k dispozici a jem výmluvy. Zrušila jsem po měsíci a něco smlouvu a objednala jinde a zboží bylo do 3 dnů.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Ano objednala jste nedostupné zboží, jak jste byla obratem informována. Zboží bylo na cestě k dodavateli, který nám přislíbil nějaký termín naskladnění, který bohužel nedodrželi, o čemž jste byla také informována. Objednávku jste zrušila po cca 14ti dnech, nikoliv po měsíci a něco jak píšete (vzhledem k tomu, že dnes máme teprve 30. ledna a zboží jste objednávala až po novém roce …) A dva dny nato bylo zboží již naskladněno.

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bez českého návodu
    • Dlouhá dodací lhůta - rozdodně ne 3. dny jak bylo v popisu.
    • Bez českého návodu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vcelku normální jednání, než nastane problém..
    • Objednal jsem si ochranné sklo na mobil. Přišlo v docela velké kartonové krabici (neporušené), uvnitř pečlivě vystlané bublinkovou fólií, až v ní byla krabička (neporušená) se sklíčkem, které mělo po vybalení a rozlepení krabičky zničený popraskaný roh... Evidentně šlo o tzv. Zmetek, protože ani jedna z krabic neměla jedinou vadu a bylo vše pečlivě zabalené. Po kontaktu obchodu s fotem sklíčka i krabic, kde bylo evidentně vše vidět mi bylo pro mě absurdně sděleno, že mám jít na poštu a sepisovat tam nějaký formulář o poškození zásilky, což absolutně nechápu, když jsem si kravici a balení při převzetí sám kontroloval o byla neporušená, jak kartonová tak i ta originální se sklíčkem.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den Vám přeji,

    Děkuje za hodnocení zde na Heuréce. Pokud je obsah zásilky jakýmkoliv způsobem poškozen, je vcelku normální, že se sepíše formulář o poškození obsahu zásilky ( mají to tak všichni přepravci ). Nevím na základě čeho můžete posoudit, že se jedná o zmetek … K poškození mohlo dojít jakýmkoliv způsobem při pádu z vetší výšky (vzhledem k tomu, že zásilka vážila pár gramů, asi by ani nedošlo k poškození krabice). ALE i tak jsme Vám po telefonické domluvě vyšli vstříc, a domluvili se, že pokud zašlete foto krabice zásilky, že krabice skutečně nebyla jakkoliv poškozená, tak že Vám za zásilku vrátíme peníze. Foto jste nedodal, číslo účtu pak také ne. Místo toho píšete zde na Heuréku komentář, který úplně neodpovídá skutečnosti.

    Mějte krásný den, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Bylo mi doručeno úplně jiné zboží než to, které jsem si objednal.
  • Nedoporučuje obchod

    Skladová dostupnost a dodací lhůta na webu neodpovídá skutečnosti. Eshop na první dotaz ohledně dne dodání nereagoval. Zboží jsem potřeboval do určité doby, kterou eshop nebyl schopen splnit, ač dle informací na webu to měli v pohodě stihnout. Objednávka byla na můj pokyn zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den. Čekáme své oblíbené zboží !! Prosím dostavit ! Moc budeme vděčný ! S přáním hezkého dne Ievgen Gostiev

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kleště bohužel v sadě chyběli, byli pouze namalované na krabici.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Pokud Vám ve zboží nebo zásilce něco chybělo, měl jste obratem a bez odkladu řešit s námi reklamaci. Na Vaši objednávku žádnou reklamaci neevidujeme. Takže předpokládáme, že je tedy vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouho trvalo vyskladnění

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Velmi se omlouváme, ale zdržení dodání zboží bylo způsobeno technickými potížemi při přepravě nadrozměrné zásilky z našeho skladu na výdejní místo.

    Omlouváme se za způsobené potíže.

    S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zbozi prislo poskodene a obchod vobec nereagoval na nas mail

    Uz by som znovu nenakupil poslal som im mail 9.1.2019 s reklamaci a proste na to nereagovali.
    Takto prislo zbozi
    https://photos.app.goo.gl/na243cevCkVHuFga7

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Email od Vás skutečně dorazil 9.1.2019, kde jste nás informoval o poškození obsahu balíku a žádal jste o informaci jak máte dál postupovat. Na email Vám bylo obratem odpovězeno včetně informací jak máte postupovat, kde nahlásit škodu a co dále.

    Odpověď od Vás jsme již neobdrželi, ani žádné zadání reklamace. Vzhledem k tomu, že došlo k poškození pouze pár plastových víček od stlačeného vzduchu, které nemají vliv ani na funkčnost ani trvanlivost produktu, předpokládali jsme, že dále řešit nechcete.

    Pokud to pro Vás byl zásadní problém, měl jste využit telefonní linku. Rádi bychom Vám zaslali ty 3 plastová víčka nová …

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel email jen o přijetí objednávky potom už nic. Za mne určitě nedoporučuji

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za prodlení s dodáním zásilky. Vaše zboží bylo bohužel připraveno na jinou objednávku chybou naší obsluhy. Po Vašem komentáři zde na Heuréce již došlo k nápravě a zboží je pro Vás připraveno. Škoda, že jste nenapsal dříve třeba email nebo telefon, zboží pro Vás bylo připraveno do druhého dne ...

    S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    POZOR pokud Vám přijde rozbitý rám, řeší to pan Fencko, který není schopen ani poslat reklamační postup, který mají na webu a po dotazu, že krabice, byla nepoškozená celá v pořádku zda rám balila Pošta nebo už mohl být rám poškozený? reagoval pan Fencko cituji "ja urcite zbozi nebalim…. Vas mejl jsem preposlal na expedici at se k tomu vyjadri…." a samozřejmě do dneška ticho po pěšině. Tak že spolíhá standartně na to, že lidi nemají čas a už se neozvou. Předpokládám, že maximálně se pak ozvou ať si zaplatím dopravu znovu a pošlu to na reklamaci ( představa, že rám by měl sloužit jako dárek k narozeninám a dopadne to takto je docela hrozná). Kdo má čas a podobnou zkušenost doporučuji ČOI jinak pozor na tento obchod jednání amatérské a nereagují

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den pane Buriáne,
    rozumím Vám, že jste rozezlen, protože jste rozbalil poškozené zboží, za které jste řádně zaplatil. Byl jste ovšem informován o tom a je uvedeno i v obchodních podmínkách, že je třeba zboží poškozené přepravou bez prodlení nahlásit u přepravce, jímž byla ČP, na poškozené zboží musí být sepsán protokol – zápis s dopravcem a následně to můžeme začit řešit. Byť se jednalo o rámeček za 200 kč rádi bychom Vám pohli s řešením, ale je třeba postupovat dle určitého postupu a spolupracovat při řešení i s námi i se škůdcem, jímž je ČP. S pozdravem a přáním pěkného dne T. Fencka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto nekompetentní komunikace obchodu k problému
    • Nedodržení zákonných lhůt
    • Extrémně dlouhá reakční doba

    Zboží přišlo poškozené a reklamace nebyla během 3 měsíců vyřízena. Nakonec jsem musel na svoje náklady zboží doručit zpět společnosti a opět čekám již 3tí týden na vrácení peněz. Horší jednání se v této době hledá naštěstí již komplikovaně

    21.5.2019
    Dobrý den,
    na faktu, že zboží přišlo poškozené se dokážeme shodnout. Zbytek je bohužel lživý. Zmiňujete, že peníze mi byly nabídnuty při prvním telefonickém kontaktu. Dovolil bych si Vás požádat o záznam, jelikož jsem přesvědčen, že k žádnému telefonickému kontaktu nedošlo nikdy. První zmíňka z Vaší strany o možnosti zaslání zboží zpět je z data 9.4.2019 a to teprve po mém upozornění, že jste překročily 30ti denní lhůtu k reklamaci. Ano poradil jsem Vám, že můžete problém vyřešit jiným dílem, který na skladě máte. Na další reakci jsem čekal do 23.4 (ano, jedná se o první příští reakci, což vzhledem k prodlení řešení reklamace považuji za naprosto nepřístojné). Z tohoto důvodu jsem se rozhodl na svoje náklady vrátit zboží k Vám do společnosti i přesto, že možná by již šlo i opravit. Co se týká toho jak na Vás co působí, to považuji opět za naprosto nevhodné a jenom si tím kazíte již dost poškozené jméno.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Ano zboží přišlo bohužel poškozené. To, že máte zboží zaslat zpět k nám a vrátíme Vám peníze Vám bylo nabídnuto již při prvním Vašem telefonátu, kdy jste toto nahlásil (což bylo cca 27-28.2.2019). To jste bohužel odmítl a chtěl jste dodat pouze díl, který byl poškozen a který není běžně v prodeji. Díl jsme Vám tedy sehnali, ale to jste poté odmítl s tím, že nechcete jenom panty, ale celé dveře s prosklením (což bohužel opravdu není možné). Celé to na nás působí tak, že jste objednal špatné zboží a snažil jste se to vyřešit pouze doposláním nějakého dílu. Co se týče Vašeho 3 týdenního čekání na vrácení peněz - zboží nám přepravce fyzicky doručil 6.5.2019 (čímž by tedy teoreticky měla začít běžet lhůta na vyřízení reklamace) a dnes je 10.5.2019 - tzn. máme ho u sebe 4 dny, nikoliv Vámi udávané 3 týdny. Peníze Vám zašleme v co nejbližším možném termínu.

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nesplněná objednávka
    • objednal jsem 2 ks baterie do fotoaparátu za cenu 430,- Kč vč. dopravy s doručením do pobočky Vrchlabí. Přišel mně však pouze 1 ks za 250,- Kč. Zboží proto budu vracet v pobočce.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • spatna komunikace

    2 dny se nic nedelo- presto ze psali zbozi skladem, az kdyz jsem to urgovala zacli chodit emali ze objednavka byla vyrizena a predana prepravci- zvolila jsem balik do ruky ceska posta a to jsem si take nabehla. Dnes podate-zitra dodame to je ale pouze sen realita je tak 4dny !!!!

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    zboží skladem expedujeme následující pracovní den po zpracování objednávky. Bohužel dobu doručení přepravcem již nejsme schopni ovlivnit. Z tohoto důvodu máte možnost volby s doručením přes Českou poštu nebo přes PPL.

    S přáním hezkého dne, Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží bylo uvedeno dodání nejdéle do 3 dní, obratem přišel automatický mail o přijetí objednávky, pátý den mi přišel další mail s potvrzením objednávky... Devátý den od objednání mi přišel mail o možnosti vyzvednutí na prodejně, to už jsem měl ale zboží doma z jiného, podstatně svižnějšího shopu.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Ano, ale také jste byl obratem po objednání toho 27.3. odpoledne informován o době dodání. Zboží bylo aktuálně doprodáno a kolegové se Vás po emailu dotazovali, zda byste cca týden posečkal. Odpověď jsme od Vás nedostali … Ani žádnou informaci o tom, že o zboží nemáte zájem …

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunguje

    Propojovací kabel neni funkční

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Zboží můžete samozřejmě reklamovat. Ale aktuálně od Vás žádnou reklamaci neevidujeme.

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příliš dlouhá doručovací doba
    • Špatná komunikace

    Objednávku jsem zrušila týden po objednání. Byl to narozeninový dárek, který byl dle informativního e-mailu předán poště minulý týden v pátek a ani týden poté balíček doručen nebyl. Taktéž ani nebyla možnost zjistit jeho polohu, na sledování zásilek České Pošty byla pouze uvedena váha a cena balíčku. Proto jsem zrušila objednávku. Nebudu čekat měsíc na zařízení, které měli skladem. Přece ho neposíláte z druhého konce Evropy, týden netrvá ani cesta z jednoho konce republiky na druhý.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Bohužel, pokud se k dopravě použije česká pošta, tak i to je v dnešní době možné. My se Vám velice omlouváme za služby české pošty, které bohužel nedokážeme ovlivnit, i když věřte, že bychom velmi rádi.

    S omluvou a přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlý a kvalitní servis, proto jsem chtěl i další PC zakoupit v prodejně Mader. Předchozí nákupy v pořádku.

    Vzhledem k neochotě a nepříjemnému vystupování plnoštíhlého prodavače ( zcela evidentně obtěžován mou přítomností a nechutí mi pomoci s nákupem na prodejně), jsem dále v nákupu zboží na prodejně nepokračoval. Bylo mi sděleno, že splátky cca 3 roky na prodejně nedělali a vše mám vyřídit přes internet - bude to prý pohodlnější. Vzhledem k tomu, že právě řeším nákup nového PC, protože se starý rozbil a vše vyplňuji přes telefon, tak tomu tak není. Nebudu nikoho přemlouvat, aby mi prodal produkt.
    Objednávku jsem zrušil a zboží zakoupil jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mám to blízko.
    • zboží reklamováno, reklamace uznána. Nenabídnuta výměna.Konec.

    Snadná dosažitelnost. Ochota personálu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dobré ceny
    • dlouhá doba dodání zboží-celkem 11dní po převodu peněz, pak mě poslali celkem 3x stejný mail že zboží poslali a nic,až když jsem jim napsal, že mě nic nepřišlo... a nakonec mě napsali, že se balíček ztratil někde na poště, nevím nevím jestli si od nich ještě něco objednám, ještě že jsem na objednané zboží nepospíchal, kdybych to měl jako dárek..., v jiném krámu když si objednám zboží a zaplatím převodem, tak ještě ten den, kdy jim přijdou peníze zboží posílají, tady mě napsali že expedice zboží bude trvat cca 2dny, myslím že neměli zboží skladem...

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Bohužel to bylo tak jak píšete, zásilka byla vyexpedována a bohužel pošta nám nejdříve tvrdila, že nemá data k balíčku, takže jsme je zaslali znovu (to byl ten druhý mail). To že balíček nebyl doručen zjistíme až po delší době tím, že nemáme uhrazenou objednávku ( týdny …) nebo tím, že se ozve zákazník. Po Vaší urgenci jsme řešili s poštou, která zásilku neměla údajně vůbec, takže jsme zboží zaslali znovu (to je ten 3tí email). Mrzí nás komplikace s dodáním, bohužel toto jsme nemohli ovlivnit.

    S přáním krásného dne, Eshop Mader.cz