Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli klávesnice A4TECH BLOODY B820R obsahuje český či anglický layout. Nikde to totiž nebylo uvedeno.
    Za případnou odpověď Vám děkuji.

  • Potřeboval jsem opravit notebook. S prodejnou Mader v Liberci absolutní nespokojenost. Prodavač (či co to mělo jako znamenat) byl velice arogantní, nesnesitelně egoistický, prostě člověk na špatném místě. Neměl jsem před svátky čas se na to sám podívat a chtěl jsem to svěřit do rukou odborníků, což rozhodně nejsou. Nejde jim rozhodně o spokojeného zákazníka, když ho hned uráží, ale pouze bohužel o peníze. Jeho komunikace se zákazníkem byla přímo otřesná. Odcházel mi HDD a opravu si vyčíslili na nějakých nehorázných 5000 kč. Na to jsem rozhodně neměl už nervy. Zakoupil jsem potřebný typ HDD na internetu do notebooku a sám si ho vyměnil, teď zas běží naprosto perfektně. Co si prostě neudělá člověk sám, to asi nemá. Cena 299 kč a několik minut práce, což byla velice uspokojivá koupě. Jen diagnostiku notebooku si vyčíslili v Mader Liberec na 250 kč, kterou jsem už předem znal. A trvalo jim to týden (přesněji pět dnů). Rozhodně Mader Liberec se velkým obloukem vyhnout. Nalákala mne jejich stránka s velmi kladným hodnocením, ale pak se tady dočítá fakta, jak to ve skutečnosti je. Což je velice smutné a asi velice jednoduché si dát nálepku kvality a spokojených zákazníků.

  • Docela lituji, že jsem se na tyto rezenze nepodívala dříve, než jsem si objednala. Objednala jsem si minulý týden elektrický mlýnek na maso, jako dárek pro maminku k narozeninám. V pátek mě informovali, že zásilku expedovali Českou Poštou ( ikdyž v objednávce bylo PPL), ta ale obdržela jen informace k doposud nepodané zásilce, což vidím na sledování zásilek ČP. Kontaktovala jsem je tak, jak oni mne, e-mailem, jestli neví b kde se balíček nachází. Nic. Žádná odpověď. Naštěstí jsem zadala platbu dobírkou, ale i tak, až ji "někdy" obdržím, nevím jestli má cenu jí platit a po otevření zjistit (na zaklade těchto recenzí), že je to nefunkční a drbat se ještě s reklamací. Zatím jsem nespokojená jak s dobou dodání, tak s komunikací.

  • Dobrý den, chci ze zeptat jakou mají mobilní telefony z toho obchodu distribuci ? Děkuji

  • Obchod komunikoval, problémy vyřešil. Bezproblémové vrácení peněz. Doporučuji.

  • Za ten servis okolo to rozhodně stojí. Zákaznické centrum velmi dobře poradí i přes mail, vstřícné jednání , bezproblémové vrácení peněz za vrácené zboží bez udání důvodu ve 14ti denní lhůtě, rychlé dodání zásilky do druhého dne.Zboží bylo dodáno bez závad, kvalitní, s českou lokalizací, složení zásilky přesně podle mé objednávky, zásilku jsem obdržel v předpokládaném termínu uvedeném v e-shopu. Letos jsem v tomto obchodě již 2x nakupoval různé IT komponenty vždy naprostá spokojenost. Doporučuji všem.

  • No, to co tento obchod předvádí je neuvěřitelné. Nikdy více v tomto obchodě. Vše jsem předala kompetentním orgánům. Takový obchod by se řádně ČOI zkontrolovat včetně kontroly z finančního úřadu a živnostenského.
    Já jsem si například objednala přehrávač Sencor 225. Byl to vánoční dárek. Objednávka byla řádně elektronicky potvrzena s tím, že dodání bude mezi svátky na výdejnu v Praze. Neboť se jednalo o vánoční dárek, souhlasila jsem s tímto pozdním dodáním. Co mi také jiného zbývalo.Prodejce ale nejevil zájem o jakoukoliv komunikaci a ani mne neinformovali o dodání zboží na výdejnu. Po mých několika urgencích mi napsali, že zboží bude naskladněno k vyzvednutí tento týden od 2.1.2017 do 5.1.2017 a že mne prý o tom informovali, což je lež. Vyčkala jsem ještě do tohoto týdne a stále nic. Najednou přišlo storno objednávky z důvodu toho, že prý zboží nebyl naskladněno a že si mám opět počkat zda náhodou zboží nepřijde. To je vrchol. Žádala jsem obchod opětovně o napsání termínu zda zítra či pozítří je možné zboží vyzvednout. Dnes na mou kritiku zde na heurece mi obchod zde veřejně napsal, že zboží je vyprodáno. Jedná se o porušování občanského zákoníku a také porušování obchodních podmínek.
    Očekávám dodání zboží na výdejnu v Praze dnes či zítra znovu po prodejci. Česká obchodní inspekce zatím vše obdržela a čekám na její vyjádření. Nyní pročítám dané recenze a je možná dobře, že mi zboží neprodali. Pokud prodávají poškození a dokonce použité zboží, je to neuvěřitelné. I takové firmy jsou mezi námi a bohužel je jich stále více.

  • thor: Bohužel neporušují zákon :(

    V zákoně na ochranu spotřebitele je:
    "Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě."

    A oni využívají toho možného dohodnutí delší lhůty.

  • Bylo skladem 5ks, objednala jsem, druhý den mi přišlo, že objednávku ruší.........pokud nejsou schopni spravovat svůj eshop tak by ho měli ukončit. Absolutně NEDOPORUČUJI tento obchod!!!!

  • Na vyřízení reklamace je 30 dnů
    „Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do tří pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní,“

    „Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když vás prodávající o tom vyrozumí. Vyprší-li zákonná lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit,“

    Mader má ve smlouvě 60 dní ,čím porušuje zákon!!

  • ZÁKAZNÍCI POZOR!!! Tento dodavatel (Antalon) zasílá zákazníkům použité, závadné a reklamované zboží!

    Moje zkušenost: Jako dárek pro mamku jsme koupili v tomto obchodě filtrační konvici, jednalo se ovšem o závadný kus - při vložení filtru a nalití vody celý vnitřek vypadával a všechen obsah se vylil na stůl (několikrát po sobě). Při telefonickém hovoru mi VELICE NEPŘÍJEMNÁ paní sdělila, ať teda konvici pošleme zpět, ovšem, že ji budou pečlivě zkoumat a pokud na ni budou známky použití, nevrátí nám ani peníze...! Reklamaci uznali a peníze vrátili. Protože se jednalo o dárek, sháněla jsem poté stejnou konvici u jiné firmy, ovšem co se nestalo. PŘIŠLA NÁM ROZBALENÁ, ZAPNUTÁ, VADNÁ, ÚPLNĚ STEJNÁ KONVICE, KTEROU JSME VRÁTILI! Po pátrání jsme zjistili, že i do tohoto obchodu dodává zboží stejný dodavatel. Na telefonu nám potvrdili, že se jedná o tutéž konvici a že je tohle jednání běžné, ať ji tedy zase pošleme zpět... Po měsíci tedy mamka nemá svůj dárek, nám přišla 2x stejná, rozbitá konvice, jsme unavení a znechucení tím, co se může v tomto státě dít.

    !!!!OBCHOD NEDOPORUČUJI A PROSÍM VŠECHNY, VYHNĚTE SE MU VELKÝM OBLOUKEM!!!

  • Zboží mám již objednané 20 dní. Email o připravené zásilce mi nepřišel a na emaily nereagují. Jedna velká NESPOKOJENOST!!

  • DOBRÝ DEN
    DOPORUČUJI OBCHOD !!!!

    spolehlivost dodávky
    rychlost
    slušné jednání
    služby



  • Pozor !!! Velmi špatná komunikace. Reklamovala jsem zboží. Nemám peníze ani zboží !! Dá se řešit jedině soudně . Koupila jsem si rámečky na fotky a byly rozbité. Reklamace mi nebyla uznána ačkoliv jsem reagovala ihned.. a po vrácení zboží nemám nic.

  • POZOR PODVODNÍCI!!! NEDOPORUČUJI
    Používají podvodné jednání, aby se tak vyhnuli vyřízení reklamací.
    Bohužel ani ČOI nepomohla, protože jsou opravdu mazaní.

  • NEDOPORUČUJI! Dostal jsem darem věc z tohoto obchodu a vrátil ve 14ti denní lhůtě. Po 2 měsících nemám ani peníze ani zboží.

  • Taky jste si všimli, že pozitivní příspěvky píší ti stejní lidé...podvodníci

  • Zboží je dováženo jako tzv. šedý dovoz. Nemá češtinu v menu, a při reklamaci zapomeňte na autorizovaný servis. Zboží nechaj měsíc ležet, řeknou, že závadu nediagnostikovali a ani na to nešáhnou. Ani nenahráli nový firmware...horší než zloději

  • stále mi nedošly peníze takže už to začíná být podivné !!!!!

  • Pozor na tento obchod. Objednal jsem si fotorámeček s platbou předem. Po několika dnech kdy se nic nedlo jsem volal a dozvěděl se, že mi prý nabídly alternativu - samozřejmě dražší. Nic mi nikdo nenabídl a ani žádný mail nedošel (ani nespadl do spamu) Takže nyní čekám zda mi vúbec peníze vrátí. Pokud to udělají více lidem mají možnost s penězi obchodovat. Vůbec se mi to nelíbí a nemám v obchod už důvěru.