Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po třech dnech první reakce na objednávku že byla přijata. Dnes je to již 8den nikoli 6dní a stále není doručena.
    Tu nedoporučuji.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za nákup v našem obchodě. Od nás zásilka odešla tak jak měla. Celé zpoždění bylo bohužel způsobeno Balíkovnou a jejich nepružností, kdy jim trvalo 2 dny svézt zásilku a 4 dny doručit zásilku na výdejní místo. Bohužel toto nejsme schopni ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení, s přáním pěkného dne, Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehliví
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Sklenice jsou kazové

    Nakupovat zde nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nic
    • Po doručení zboží které jsem si neobjednal (záměna balíčků), velmi špatná komunikace obchodu. Po několika e-mailech nakonec doručen správný balík ale trvalo to...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při reklamaci sluchátek mi nejprve bylo naznačeno, že je to problém a byla mi dána nová sluchátka. Ty ovšem měly úplně stejnou závadu - odírání a samoloupání koženky na sluchátkách. Problém přičítám buď výrobnímu zmetku nebo špatnému skladování. Pracovník firmy Mader však toto již odmítl a údajně jsem si poškodil sám. Nefér jednání, které mě dál odrazuje. Špatně se zde reklamuje, varování pro ostatní. A pokud to tu bude Mader vyvracet, bude to jen pochopitelné bránění, avšak pravda je na mojí straně.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den Vám přeji,

    V první větě píšete, že Vám bylo naznačeno, že je problém sluchátka reklamovat, ale v druhé větě píšete, že jste dostal obratem sluchátka nová, tak tomu moc nerozumím. Nicméně jsem zjištoval u kolegů na výdejním místě, kde byl tedy problém. Nová sluchátka jste si ani neodnesl, ale při převzetí, jste je na výdejně rovnou vybalil a cca 10 minut (dle Vašich slov) "jenom testoval". Co jste s nimi na místě dělal nebo nedělal zde řešit nebudeme, nicméně celou tuto cca 10 minutovou situaci jste sám ukončil, když jste opravdu velmi nahlas všem přítomným na výdejním místě oznámil "Já vím o co Vám jde" a pak se slovy "Dejte mi to" jste sluchátka téměř vyrval dotyčnému pracovníkovi z ruky a odešel jste pryč. Bohužel "nevíme o co nám jde", ale nejsme pak schopni za těchto podmínek reklamaci nějakým způsobem dořešit.

    S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dorazilo mi jiné zboží, než jsem si objednal Bosch AdvancedRecip 18 0.603.3B2.402 na místo objednaného 0.603.3B2.403.
    Navíc zboží odešlo v poškozeném balíku a na jinou adresu a musel jsem přes ČP řešit stažení na adresu doručení.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám za komplikace. Bohužel došlo k záměně zboží na skladě, kde bylo zboží špatně naskladněno na jiný produkt. Obratem k Vám byl zaslán dopravce pro balík a vrácena Vám platba v plné výši za celou Vaši objednávku.

    Ohledně doručení se Vám můžeme maximálně omluvit za služby České pošty. Bohužel při zvolení služby Balíkovna nelze nějak ovlivnit doručení a v přepravních podmínkách mají, že z důvodu kapacity mohou nechat zásilku někde v nejbližší jiné výdejně.

    S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezáleží mu na kvalitě zboží - odpovědnosti se zbaví: "zřejmě nedostatek již z výroby" a nabídne jen vrácení zboží s vrácením peněz, přestože jsem výslovně požadoval výměnu zboží za bezvadné - nestojím o to, aby moje peníze bezúčelně putovaly mezi bankami

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    na kvalitě zboží nám určitě záleží, také jste si objednal značkový teploměr od renomovaného Německého výrobce. Odpovědnosti se určitě nezbavujeme, proto jsme Vám ihned nabídli možnost vrácení zboží a platby obratem, s tím, že si pro zboží zašleme i kurýra. Výměnu zboží jste, pokud dobře vidím emailovou komunikaci, nepožadoval. Trval jste pouze na doposlání plastového stojánku, který je ale bohužel napevno součástí výrobku a je připevněn k zadní části teploměru a k dispozici ho prostě nemáme, takže ho bohužel doposlat nemůžeme.

    S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zdánlivě nízké ceny
    • Dlouhá doba doruření i odpovědí na dotazy
    • Prodejce poslal jiné zboží, než jsem objednal.
    • Jedna položka naprosto k ničemu (chybí CD klíč)

    Když pominu, že jsem neobjednal, co jsem objednat chtěl. Tak objednaná microSD karta GoodRAM dorazila jako microSD od ADATA, DVD s hrou jsem dnes chtěl vyzkoušet a je nejen rozbalené, ale někdo z něj vytáhl i CD klíč, takže mám jen kus plastu s ochranou proti kopírování. Doručení za více jak týden a odpověď na mail po 4 dnech, co dodat? Zkusím to ještě vyřešit, ale tohle je fakt hrůza, v roce 2024.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednání zboží jsem byl nemile překvapen, že má objednávka za 8700,- byla v pořádku přijata a za cca hodinu jsem byl mailem vyzván abych odsouhlasil dadatečnou částku za dopravu ve výši 599,- to mi příjde když ne nefér tak velmi zvláštní systém. A za druhé ani po 6 dnech mi objednané zboží nedošlo a přes to že bylo avizováno jeho odeslání a dokonce i doručení.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás komplikace s Vaší objednávkou. Nicméně jste objednal myčku, tedy nadrozměrné zboží a tam se doprava řeší individuálně na konrétní zboží dle celkové váhy a rozměrů. Zboží bylo vyexpedováno přesně dle domluvy a v termínu, bohužel zádrhel nastal v paletové přepravě kde se prodloužila doba dodání o 4 dny. Z jakého důvodu bohužel nevíme, řešíme s přepravcem.

    S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komplikace s exp!
    Způsobené problémy s dárkem (Vánoce).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dnešního dne zásilka nedorazila !!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží které jsem objednal mi do tří dnů nedošlo. Při snaze mnohokrát obchod telefonicky kontaktovat, telefon nikdo nezdvihal. A když píši že telefon nikdo nezdvihal, tak jej skutečně nikdo nezdvihal. Určitě to není tak že by operátorka nestíhala. Vždy jsem nalezl jenom odvolávku na e-mail. Dovolal jsem se kamsi na jejich pobočku kde mi řekl obchodník že mi nemůže nijak pomoci a že se musím dovolat na e-shop kde mají až 35000 hovorů denně a nestíhají. Napsal jsem jim tedy email že objednávku ruším. Druhý den mi objednávka došla kterou jsem vrátil, protože už jsem měl objednáno u konkurence. Takže ani emaily nečtou a není divu, protože vyřízení emailu trvá podstatně déle než vyřídit telefon. Museli by zaměstnat 2x tolik operátorů na vyřízení e-mailů jak na vyřízení telefonem.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Mrzí nás komplikace s objednávkou. Nicméně o všem jste byl informován dopředu právě tím emailem, protože nebyl dostatečný počet kusů na skladě. Odsouhlasil jste počet kusů. Objednávku jste učinil 13.11.2023. Po Vašem potvrzení byla objednávka 14.11. vyexpedována a na email s informací, že objednávka byla již vyexpedována jste dne 15.11. odpověděl, že ji chcete zrušit, což vzhledem k tomu, že je zásilka již skoro u Vás není v našich silách. Na emaily reagujeme v řádu hodin, někdy podstatně dříve v rámci pracovního dne a doby. Takže v tuto chvíli uplně nevíme co bylo konkrétně špatně, protože jsme měl informaci jak ohledně počtu kusů i ohledně expedice.

    S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velmi nepřívětivý e-shop

    Obchod má sice dobrou nabídku, ale podivné manýry: sice vám zdánlivě umožní výběr doručovacího místa, ale nelze zvolit než jedno předem vybrané. A pojištění dopravy k tíži kupujícího? Také pozoruhodná novinka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reklamace
    • Obchodní podmínky
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • zboží dorazilo nefunkční
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Došlo k chybě u popisu zboží -objednávala jsem klávesnici-na Zboží .cz , byla jsem přesměrována do obchodu - tam opět klávesnice , ale přišla barva do tiskárny . Chyba na webu , kde byla u té klávesnice popsána barva-domnívala jsme se - jako technicky nezdatná - že popis odpovídá barvám na klávesnici . Po emailu uplatněna reklamace ,řešeno bude po Novém roce . Telefonicky jsem neuspěla, ač byl pracovník velice milý a ochotný pomoci , protože obchod má více provozoven a pokud nevíte , odkud Vám zboží přišlo , musíte věc řešit po emailu -to také nebyl problém , ale překvapilo mne , že jsme byla upozorněna na rekapitulaci objednávky do emailu , kde byla popsána barva - stejný popis však byl i u klávesnice , takže jsme nerozuměla , co tím chtěl pán sdělit , když jsme mu problém s chybným popisem zboží na webu sdělila. V obchodě jsem nakupovala poprvé , takže nemohu hodnotit jinak než z jednorázového nákupu a mohlo se jednat pouze o nedorozumění. Zřejmě je zaměřen spíše na profesionály v PC technice než laiky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace,dlouhá doba dodání,12dní a nic se neděje
  • Nedoporučuje obchod

    • Přišlo mě úplně jiné zboží, než jsem si objednal
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručeno až 6.den po objednáni.
    • 3.den mail, že zásilka(konečně)vyexpedována a předána dopravci,ale zásilka byla vyexpedována a převzata dopravcem až 5.den( dle mailu od dopravce) a 6.den doručena.