Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- nekomunikuje
- zboží není skladem, jak je uvedeno
- asi 4 eshopy jednoho vlastníka - s různými cenami
Obchod dva týdny nekomunikuje, kromě potvrzení objednávky ani čárka. Objednávka dodnes není zrušena, zajímavý přístup.
Jen tak mimochodem, zboží bylo vedeno jako skladem, nyní dodání do 3 dnů - k smíchu. -
Nedoporučuje obchod
OBCHOD NEDOPORUČUJI,ZBOŽÍ VŮBEC NEDODALI ANI SE NEOMLUVILI -NEKOMUNIKUJÍ. TENTO OBCHOD UŽ NIKDY VÍCE
Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
Bohužel na základě tohoto Vašeho hodnocení se nám nepodařila žádná objednávka dohledat. Je možné, že nebyla celá a správně dokončena, což by i odpovídalo Vašemu hodnocení ohledně komunikace.
S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz -
Nedoporučuje obchod
Obchod jako takový snad dobrý..., výdejna v Praze je pro více eshopu a v byla tam fronta.
Na internetu objednávám, abych ušetřil čas, ne proto ,abych trávil odpoledne na výdejním místě.Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
Děkujeme za hodnocení našeho výdejního místa v Praze. Bohužel neumíme ovlivnit počet zakázek, pro které si v jednu chvíli přijde více lidí. Pokud nechcete nikde trávit čas doporučujeme nechat si zaslat zboží přepravní službou domů.
S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz -
Nedoporučuje obchod
- žádná komunikace
- zboží ani po 11 dnech i když bylo skladem nebylo dodáno k vyzvednutí
Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
Na základě Vašeho hodnocení se nám podařila dohledat objednávka na osobní vyzvednutí v Praze. Jedná se o zboží Samsung nabíječka ETA-P11E pro GalaxyTab, černá. Objednávka je v Praze připravena již od 10.4.2018. Bohužel Vaše telefonní číslo jste zadal do objednávky evidentně špatně a emaily Vám byly odeslány celkem 3 (potvrzení objednávky, expedice objednávky i informace o připravení objednávky k vyzvednutí). Prosím zkontrolujte SPAM koš a podobně.
S přáním krásného dne, Eshop Mader.cz -
Nedoporučuje obchod
Spatne info od prodavajiciho a spatne informace na webu
Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
Bohužel se nám nepodařilo dohledat Vaši objednávku pouze na základě Vašeho anonymního hodnocení. Takže nevíme, které informace máte konkrétně namysli, ale snažíme se, aby vše sedělo tak jak má.
S přáním krásného dne, Eshop Mader.cz -
Nedoporučuje obchod
Po 11 dnech jsem se začal shánět po objednávce. Po dvouch mailech přišla odpověd, že objednávku přijali. Kdybych firmu neznal, tak bych asi myslel, že to jsou nějací podvodníci. Čekat na každou blbost tři týdny .........
Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
bohužel vinou technického problému nedošlo ke zpracování Vaší původní objednávky. Na základě Vaší mailové urgence byla objednávka znovu vytvořena a zasláno Vám potvrzení, na základě kterého jste objednávku zrušil.
Omlouváme se za způsobené komplikace a "zapadnutí" Vaší objednávky.
S omluvou a přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz -
Nedoporučuje obchod
Před nákupem na stránce jsem volal do obchodu jestli jsou schopni zboží další den odeslat aby mi to den na to přišlo domů. Prodejci mě obeznámili, že ano. Další den ráno mi došel email, že se omlouvají, ale zboží již skladem nemají.
-
Nedoporučuje obchod
- Absolutní nekomunikace ze strany obchodu. Na eshopu tvrdili, že mají zboží "skladem v eshopu" a dodali ho až za týden. Musel jsem si sám dvakrát volat, kdy zboží dodají. Dvakrát řekli, že zítra to jede do Prahy. Do Prahy na výdejnu jsem volal taky a zboží si vyzvedl. Asi tři hodiny na to mi přišel email, že je zboží připravené k vyzvednutí.
Sice mají dobré ceny na některé výrobky, ale myslím, že to za to nestojí. Nebo pokud to nepotřebuje člověk rychle a počítá s tím, že to přijde nejdřív za týden, tak pak asi ano.
Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
Zboží bylo připraveno v Praze na výdejně za 4 pracovní dny, bohužel byl tam víkend o kterém výdejna stejně nemá otevřeno. A dostal jste jak potvrzení objednávky, tak potvrzení expedice, tak následně i informaci o možnosti vyzvednutí zboží emailem a SMS. SMS a emaily se posílají hromadně, tudíž když jste si zboží vyzvedl dříve než Vám byl odeslán email, tak Vám tento dorazil dodatečně.
Každopádně Vám děkujeme za nákup i hodnocení zde na Heuréce.
S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz -
Nedoporučuje obchod
Na stránkách bylo uvedeno, že zboží je skladem. Po vytvoření objednávky jsem dostal zprávu, že zboží skladem není.
Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
Omlouváme se ještě jednou. Bohužel skutečně došlo k doprodeji zboží kvůli velkému zájmu zákazníků. V případě zájmu Vám můžeme při příští objednávce nabídnout kompenzaci v našich silách a možnostech.
S přáním krásného dne, Eshop Mader.cz -
Nedoporučuje obchod
Neseriózní prodejce, i když u zboží které je skladem, objednávku potvrdí, tak zboží stejně nedodají s trapnými a evidentně lživými výmluvami. Navíc bez jediného slůvka omluvy. Po přečtení dalších recenzí vidím, že nejsem jediný případ a že je to zřejmě jejich běžná praktika.
Nakupujte radši jinde, kde si zákazníků váží, firma Mader evidentně o zákazníky nestojí.
Přikládám mailovou komunikaci, každý si udělejte obrázek sám:
Dobrý den, nezlobte se na mě, ale toto je z vaší strany velice neseriózní jednání. Po provedené objednávce jsem obdržel potvrzení, že byla přijata do systému, kde je výslovně uvedeno:
„K samotnému potvrzení objednávky a tím vzniku kupní smlouvy dojde až po zkontrolování objednávky naším zaměstnancem“
k čemuž došlo následující den, kdy jsem obdržel potvrzení objednávky. Tímto došlo ke vzniku PLATNÉ kupní smlouvy.
Nerozumím tedy tomu, proč po téměř dalších třech dnech objednávku, a tedy platnou kupní smlouvu, rušíte s odůvodněním, že zboží nebude v nejbližší době naskladněno, když ve vašem e-shopu toto zboží nadále nabízíte s uvedením že je skladem, ale za podstatně vyšší cenu než byla v době mé objednávky – cena je nyní vyšší o 45%!
Evidentně zde došlo k vašemu pochybení a pokud za původní cenu toto zboží neumíte dodat, nemělo vůbec dojít k potvrzení objednávky a tedy vzniku platné kupní smlouvy. Dokázal bych ještě pochopit, kdyby jste při zrušení objednávky uvedli skutečný důvod jejího zrušení, jsme přece jenom lidi a chybujeme všichni, tak s tím bych neměl sebemenší problém. Neskutečně mě vytočilo evidentně lživé vysvětlení důvodu zrušení objednávky podtržené doporučením k výběru jiného zboží z vaší nabídky, navíc bez omluvy.
Předpokládám, že jako seriózní prodejce uznáte své pochybení a platnou kupní smlouvu dodržíte, nechtěl bych psát na heuréce negativní hodnocení …
Takto se vyjádřil pan ředitel firmy Mader:
Dobry den, Vazeny pane daný výrobek nakupujeme v paletovém (kontraktacni) množství a po jeho doprodáni se cena zveda na kusové. Pokud máte o dany výrobek zajem muzeme jej doobjednat. Mělo by se expedovat ve čtvrtek. Pokud chcete muzeme Vasi objednavku obnovit.
Danaá věc se bohužel může stáa je zahrnuta v nasich OP:
VI. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny
1. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
a. zboží se již nevyrábí nebo nedodává
b. výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží
Po mé odpovědi, že zájem mám pouze za původní cenu už se nikdo neobtěžoval ani odpovědět. -
Nedoporučuje obchod
- Přišla mi SMS ,že máme zboží připravené k vyzvednutí.Čekali jsme až bude po svatkách a jeli jsme si pro něj.Když jsme dorazili na místo vyzvednutí,měli na dveřích ceduli,že mají zavřeno až do 2.1. Najeli jsme úplně zbytečně 70 km .Přitom stačilo jen poslat SMS ,že máme přijet až po 2.1. Vím , že jsme nebyli jediný,kdo si tam pro něco jel ( pán který pracuje vedle ve vinotece říkal, že nás už od rána přišlo pro balíček hodně a divil se,že jsme od vás nedostali info) Když jsem napsala e-mail s tím co se nám stalo,byla mi odepsaná odpověď,že psali e- mail, který asi spadl do spamu,ale že mi mohou nabídnout doručení na adresu se slevou za 79,-. Jako pardón,za benzín už mi peníze nikdo nevrátí a ještě bych měla platit dalších 79,- To už jsem si to mohla rovnou nechat poslat domu.
Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
Email s touto informací jsme skutečně zasílali všem zákazníkům, kteří měli na výdejně nevyzvednutou objednávku a tato informace byla i vyvěšena na webových stránkách v kontaktech u otevírací doby výdejny.
Zmiňovaná firma je výdejnou i řady jiných eshopů, vč. sítě parcel shopu velkého přepravce. Za Mader s.r.o. jste bohužel jediná co se ozvala s tím, že informaci nedostala.
S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz -
Nedoporučuje obchod
- Hradecká pobočka má schopný a vstřícný personál
- Zbytek... Komunikace a další
-
Nedoporučuje obchod
- zboží objednáno 13.12.2017 . Dne 27.12.2017 zboží stále nedodáno, i když na stránkách slibujete do 3 dnů
-
Nedoporučuje obchod
Budík na webu mader.cz se tvářil, že je skladem, tak jsem jej objednal. Následně mi paní na kontaktní info lince sdělila, že skladem není, že bude koncem ledna. Protože jsem to chtěl jako vánoční dárek, tak už budík nechci. Někde se stala chyba.
Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
Ano bohužel došlo k doprodeji zboží, na které přišlo velké množství objednávek. Omlouváme se za komplikace s objednávkou.
S omluvou a přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz -
Nedoporučuje obchod
- Žádná
Nejhorší obchod. Pošlou něco jiného než si člověk objedná a ani nereagují na výzvy k nápravě. Už nikdy tam nic nekoupím - šmejdi!!!!
-
Nedoporučuje obchod
Po několika dnech zrušil objednávku. Nabízel zboží, které nebyl schopen dodat.
-
Nedoporučuje obchod
MADER poslal jen e-mail, že došlo k doprodeji a v nejbližší době nebude naskladněno, termín dodání není znám. Dále ať si vyberu něco jiného z nabídky. Přitom na stránkách jen navýšili cenu za vysavač ROWENTA RO 6963 EA z původních 4127,- kč na cca 4850,- kč a dali na své stránky, že jej mají skladem. Lžou o svých cenách a když se jim to hodí, tak napíší takovou hloupou výmluvu. Věřím, že i jejich následná reakce bude jen hloupě dementovat.
Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
Děkujeme za komentář zde na Heuréce. Dementovat není co, prostě jenom bohužel došlo k doprodeji skladových zásob za akční cenu, o čemž jste byl neprodleně informován.
S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- dlouhá dodací lhůta
Zboží jsem zaplatila přes internetové bankovnictví, a nic, 2 x telef. urgováno po týdnu - nic, 2x emailem. Po více jak týdnu jsem dostala e-mail, že byly technické problémy. Od jiného dodavatele bych zboží měla nejp. do 3 dnů.
-
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikují
- Smyšlené ceny
- Zboží skladem nemají skladem
- Mystifikují zákazníka
Vyhněte se obloukem. S novým zákazníkem nekomunikují, pouze až je někdo urguje a bombarduje majlama a začne vyhrožovat.
Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
ceny smyšlené určitě nebyly a nejsou. Pouze došlo kvůli velmi velkému zájmu o toto konkrétní zboží k rychlému vyprodání zásob.
Komunikujeme normálně, a co se týče bombardování emaily, tak od Vás evidujeme emaily dva (pokud nepočítáme ten třetí kde nám nadáváte do zmr... a vyhrožujete) a a to jeden den a druhý den znovu, emailu chodí obrovské množství, takže se opravdu může stát, že odpověď dostanete se zpožděním 1-2 pracovní dny. A pokud začnete okamžitě vyhrožovat tím, že nám úmyslně způsobíte finanční škodu, tak Vám bohužel nemáme co nabídnout.
Eshop Mader.cz -
Nedoporučuje obchod
- Cena nižší ve srovnání s podobnými obchody.
- Dlouhá doba doručení, údajně pro ztrátu zásilky během přepravy. Tuto skutečnost jsem zjistil až po urgenci v centrále. Zboží mi bylo předáno napůl rozbalené, v otevřené krabici.
Reakce obchodu MADER.cz
Dobrý den,
Děkujeme za Váš nákup v našem obchodě a za hodnocení zde na Heuréce. Za delší dobu dodání se omlouváme. Bohužel se stalo to, o čemž jste byl informován telefonicky. Ohledně rozbaleného zboží. Od nás z Liberce odcházel kráječ v nepoškozené a originálně zabalené krabici, s plombou výrobce. Pokud bylo zboží nějak poškozeno měl jste prosím vyřešit přímo při přebírání zboží.
S přáním krásného dne, Eshop Mader.cz