Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dobré ceny
    • dlouhá doba dodání zboží-celkem 11dní po převodu peněz, pak mě poslali celkem 3x stejný mail že zboží poslali a nic,až když jsem jim napsal, že mě nic nepřišlo... a nakonec mě napsali, že se balíček ztratil někde na poště, nevím nevím jestli si od nich ještě něco objednám, ještě že jsem na objednané zboží nepospíchal, kdybych to měl jako dárek..., v jiném krámu když si objednám zboží a zaplatím převodem, tak ještě ten den, kdy jim přijdou peníze zboží posílají, tady mě napsali že expedice zboží bude trvat cca 2dny, myslím že neměli zboží skladem...

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Bohužel to bylo tak jak píšete, zásilka byla vyexpedována a bohužel pošta nám nejdříve tvrdila, že nemá data k balíčku, takže jsme je zaslali znovu (to byl ten druhý mail). To že balíček nebyl doručen zjistíme až po delší době tím, že nemáme uhrazenou objednávku ( týdny …) nebo tím, že se ozve zákazník. Po Vaší urgenci jsme řešili s poštou, která zásilku neměla údajně vůbec, takže jsme zboží zaslali znovu (to je ten 3tí email). Mrzí nás komplikace s dodáním, bohužel toto jsme nemohli ovlivnit.

    S přáním krásného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za a trvalo týden než zboží dorazilo do obchodu. Za b přehrávač je nefunční,

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena za osobní vyzvednutí
    • přeprava mezi pobočkami

    Bohužel, nikdy více, těch pár korun za osobní odběr na pobočce by mi zas až tak nevadilo, i když dnes už skoro všichni mají osobní odběr na pobočce zdarma.
    Když už za to tedy platím a obchod si mezi pobočkami odesílá zboží nezabalené, v mém případě to znamenalo poškozený obal, který jsem hned na prodejně nechal.
    Rychlost od zaplacení platební kartou on-line a dodáním na pobočku byl na můj vkus opravdu dlouhý.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Osobní vyzvednutí na POBOČKÁCH je zdarma i u nás, dále platba kartou u nás není možná ani online, ani na pobočkách.

    Nevím tedy, zda hodnotíte správný eshop?

    S přáním krásného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Žádná z operátorek nedokázala říci, kde se zboží nachází

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Velmi se omlouváme, ale v předvánočním shonu to bohužel u některých zásilek nebylo jednoduché. Obzvláště u těch, které se zatoulali na straně dopravce, což byl bohužel i Váš případ.

    S omluvou, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Na zboží, které bylo skladem jsem čekal 3 týdny (20.12-11.1.)! Na emaily nikdo nereagoval! Když jsem tam volal, tak paní mi řekla, že je z jiné firmy! že sice vyřizuje objednávky pro firmu MADER, ale že nemá přístup k emailům! že tam má přístup jiný člověk. No co to je? Ať si to dělaj jak chtěj, ale 3 týdny nahánění a čekání je trochu moc.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Nevíme bohužel přesně, ke které objednávce toto patří, ale píšete, že je objednávka z 20.12. ale zde na Heuréce vidím, že byla objednávka vytvořena až 9.1.2019 ??? (Objednáno: 9. 1. 2019 15:37:18) - toto jsou data zde z Heureky.

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem si obednal 4.1.2019 a dnes 15.1.2019 stale nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé dodací lhůty, sami nekomunikují. Rozhodně nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedovolal jsem se a nikdo absolutne nereagoval na moji objednavku ani po mailovych urgencich.
    Rozhodne nedoporucuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 10. dni od objednávky jsem NEBYLA informována o stavu objednávky!!!

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Informace ohledně stavu objednávky apod. Jsou zasílány emailem. Je možné, že email spadl do spamu, nebo se nám dost často stává, že zákazníci vyplní email do objednávky špatně.

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Konvici jsem chtěla vrátit, protože po týdnu používání trvale páchla plastem. Ohledně reklamace jsem se nedovolala na žádné z uvedených čísel.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Pokud jste chtěla zboží vrátit, tak jste ho měla zaslat. Veškeré potřebné informace jsou uvedeny na eshopu. Vč. sekce reklamace, kde je i adresa kam a jak zaslat. Telefony v prosinci zvonily neustále a bohužel nebylo v našich silách všechny vyřídit.

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku mi obchod obratem potvrdil a pak 10 dní nic. Když jsem se začal o stav své objednávky zajímat, bylo mi řečeno že mým objednaným a potvrzeným zbožím vykryli nějakou reklamaci. A nikdo se nenamáhal ani říci Sorry, vole!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá doba než zásilku předali poště

    Nic neobjednávat dokud písemně nepotvrději, kdy zásilku odešlou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouho trvalo než mi z obchodu zaslali informaci ,že můj produkt je poslední kus a navíc je poškozen .Objednávku mi zrušili a na mé dotazy jestli je možno objednat podobný produkt popřípadně jiný mi nikdo neodpověděl .Celkově jsem s touto zkušeností s obchodem byl velice zklamán .Komunikace žádná jen mi zaslali zrušení objednávky a to E-mailem, ani se nikdo neobtěžoval mi zavolat a domluvit to osobně.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Informován jste byl emailem hned druhý pracovní den od zpracování objednávky, kdy tato skutečnost byla zjištěna při expedici. Objednal jste uplně nejlevnější rýžovar co byl k dispozici a v této cenové kategorii se moc alternativ najít nedá. O tomto jste byl také informován prostřednictvím emailu. Jsme internetový obchod a tudíž komunikace probíhá převážně pomocí emailu, na to nevidíme nic špatného.

    S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Po reklamaci nefunkční nové baterie do vysílačky mi dodali opět tu samou nefunkční. Už s nimi nechci mít nic společného, peníze oželím ale přestanu zde cokoli kupovat

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    A není možné, že je problém způsobený samotnou vysílačkou? Nebo nabíječkou?

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi prislo poskozene.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Bohužel vliv přepravy a přepravce nějak neovlivníme. Na Vaši objednávku neevidujeme žádnou reklamaci na stav zboží.

    Pokud přišlo zboží poškozené přepravou, prosím je třeba to co nejdříve řešit.

    S přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měl jsem tu čest vracet zboží, nevyhovovalo. Rozesmála mě skutečnost, že prodejce, byť jsem byl v sídle společnosti v Liberci, nemohl vrátit peníze ihned (119Kč!), byť jej prohlédl a bylo v neporušeném stavu, že prý musí vrátit peníze na účet, a předložil papír k vyplnění. Více protivného člověka jsem snad ještě nezažil. Takže pakárna na entou jen proto, aby dostál svých slov. V okamžiku, kdy srovnal sídlo firmy k ÚLOŽENCE, pochopil jsem, že to byl opravdu omyl. Inu, ještě se mají hodně co učit, tohle byl čistý amatérismus. Půjdete-li po ceně, nakupte, pokud nevíte, zda náhodou nebudete vracet, vyhněte se, nestojí to za to.

    Můj první dojem z prodejny (sídla firmy) v Liberci byl negativní. Prodejce skoro až neochotný, překvapený, zaskočený, že jsem chtěl, jestli je možné na místě vyzkoušet. Jsem zvyklý na jiné obchody, tohle bylo spíše za trest. Pro ostatní, doufejte, že tam je i někdo jiný. Za mě to byl první a také poslední nákup.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Tak pro pořádek k prvnímu bodu, nebyl jste v sídle společnosti (to se nalézá v Hradci Králové - zrovna tak jako sídlo eshopu - stačí si rozkliknout kontakty na webu). Byl jste pouze na pobočce v Liberci, která skutečně slouží eshopu jen jako výdejna. K druhému, ano osobně jsem byl skutečně velmi překvapen, že nám pouzdro jdete vrátit, když jste si ho zde velmi pečlivě prohlížel a také detailně zkoušel při převzetí a odcházel jsem s tím, že je vše v pořádku. Ohledně vyplnění formuláře jsem Vás o to slušně požádal hlavně kvůli tomu číslu účtu, které jste jako jediné na celém formuláři nevyplnil … Všechny tyto skutečnosti jsou uvedeny na eshopu, takže jste si mohl vše rozmyslet ještě před nákupem.

    Dále bych se od Vás velmi rád přiučil, kde Vám na výdejních místech vrátí okamžitě celou částku v hotovosti (z osobní zkušenosti Vím, že se tak neděje ani u velkých internetových prodejců, kteří Vás dokonce nenechají zboží ani prohlédnout při převzetí, pouze Vám vydají krabici po zaplacení).

    A opět, sídlo firmy jsem nesrovnával s uloženkou, jelikož jste byl pouze na výdejním místě.

    S úctou Váš protivný prodavač, Miroslav Janoušek.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • komunikují, odeslali vše v poradku a dobre zabaleno
    • Produkt byl označovanán jako kompatibilní pro typ notebooku, jaký vlastním (x550v), ale kompatibilní nebyl (nesedl do šasí), pak mi obchod napsal, že si mám spíše vybírat podle sérioveho čísla, že označení typu (x550v) je spíše orientační, neopravuji notebooky dene, tak jsem to nevedel, ale upozornení na stránkách by nezaškodilo.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Prosím, nikdo Vám nenapsal, že označení x550v je spíše orientační. Bylo Vám pouze napsáno, že do tohoto konkrétního NB jsou tři různé typy klávesnic a že je potřeba před výměnou a ideálně před objednáním zkontrolovat, zda klávesnice sedí (což lze velmi jednoduše pohledem na fotografii kde jasně vidíte, že klávesy jsou jiné a že pasovat nebude). A dále pokud notebooky neopravujete denně jak píšete, není problém se na nás obrátit a rádi bychom Vám dopředu poradili a sdělili, zda tato KB bude nebo nebude pasovat, ale můžeme pro příště na stránky napsat, že je dobré si před objednáním zkontrolovat nebo ověřit, zda bude zboží pasovat ...

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží poškozené, obsluha arogantní

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Bohužel se nám nepodařilo dohledat Vaši objednávku, dle tohoto hodnocení. Rádi bychom to vyřešili přímo s konkrétní obsluhou.

    Každopádně děkujeme za informace a hodnocení a omlouváme se za obsluhu. Věříme, že to bylo pouze vzájemné nedorozumění.

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obsáhlý sortiment
    • pro velký objem položek je minimální popis a selekce

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za komentář zde na Heuréce. Bohužel nevíme, jestli máme od Vás negativní hodnocení na základě toho, že máme obsáhlý sortiment jak píšete? Nebo proto, že bylo s průběhem objednávky něco v nepořádku?

    S pozdravem, Eshop Mader.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po upozornění že je zásilka k vyzvednutí. Nebyla na výdejním místě.

    Reakce obchodu MADER.cz

    Dobrý den,

    Prověřovali jsme Vaši objednávku a její průběh. Bohužel nevíme kde došlo k problému (zřejmě lidský faktor na výdejním místě), ale objednávka byla připravena tak jak měla být i s informací o možnosti vyzvednutí zboží. Zboží zůstalo nevyzvednuto a objednávku jsme si dovolili tedy zrušit.

    S omluvou a přáním pěkného dne, Eshop Mader.cz