Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zajímavý sortiment
    • slušné ceny
    • nemožnost ovlivnit dopravce
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobrá cena
    • Dvě objednávky rozděleny do čtyř zásilek dodáno dvěma dopravci. Katastrofální
  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Normální objednávka přes e-shop
    • Trošku spam na e-mail ohledně doručování, cca 10 možná i víc emailu ohledně doručování, zbytečně, když jsem si to objednal, tak to chci a nepotřebuji omluvy, že dopravce atd... Prostě počkám až to přijde a týden není tak strašný čas.
  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé doručení
    • Po rozbalení balíku jsem zjistil prasklý namontovaný řezný kotouč .Sice to nemá vliv na funkčnost výrobku,ale svědčí to o zacházení během přepravy. Fotku jsem poslal řidiči dopravce bez odezvy.
    • Další - originální kufřík měl přestřižený zajišťovací pasek .

    Dalším zákazníkům doporučuji kontrolu balíku před řidičem a rozbalením

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Jednoznačně cena výrobků, ale je to sázka do loterie, zda a jak dlouho bude fungovat vzhledem ke kvalitě...
    • Rozdělení zásilek zásilky dvěma dopravcům je velmi nepraktické. Jeden termín dodání stihnul, druhý ne. Byl jsem zbytečně doma a dostal pouze jedno zboží z celkové objednávky. Pro druhé zboží jsem musel do výdejny.
    • Pouze dva dopravci a nemožnost si vybrat jen jeden druh dopravy. Jiné E-Shopy mají na výběr třeba i 5 možností dopravy. Osobně mi chybí dopravce "Zásilkovna", kterého považuji za nejspolehlivějšího.

    Celková nespokojenost s dopravou a doručením zásilky, viz nevýhody. Další překvapení mne čekalo při rozbalení zboží PARKSIDE Tepovač PWS 20 C2 . Originální obal byl vložen do další kartonové krabice a byl v jednom místě poškozen (promáčknutý), ale na vnějším obalu nebylo žádné poškození, takže jej nemohl způsobit dopravce, ale sklad prodejce. Navíc celé originální balení působilo dojmem již jednou rozbaleného zboží a znovu přebaleného. Samotné zboží nebylo poškozeno, ale chyběla jedna položka, a to sací trubice na čalounění. Byl to dárek pro dceru, tak doufám, že bude alespoň fungovat. Zboží se mi nechce reklamovat, ani vracet, raději si sám chybějící část (sací trubici na čalounění) doobjednám na www.grizzlytools.shop. Je to pro mne menší zlo než odesílání celého výrobku zpět, nebo čekání na vyřízení reklamace.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno. .

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nevýhodou je nemožnost vybrat si přepravní společnost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doprava zdarma nad 1000 Kč
    • Vrácení zdarma
    • Každodenní slevy
    • Nemožnost zvolit dopravce a rozdělování jedné objednávky do několika balíku a různých přepravců.
    • Zboží zalistované několikrát.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Škoda, že nelze vyzvednout zboží v některé prodejně Lidl. Takto se musím pokaždé dohadovat s poštou nebo jinou přepravní firmou.
  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Dobrý výběr
    • Objednané 2ks stejného regálu rozdělí na dvě různé doručovací služby na různé dny, tak musíte být stále doma.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Přehledný eshop
    • Nikde jsem nenašel při výběru dopravy možnost doručení na výdejní místo, ani jsem nevěděl o jakou přepravní společnost půjde.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Lidl píše dodání 3 pracovni dny, ale to není pravda, protože balíček jde ze zahraničí jak mi psal dopravce. Takže cca týden čekání. Jinak vše ok.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací doba
    • Zboží mi mělo být předáno dopravcem v avizovaný den, nakonec vůbec nepřijel a druhý den jsem si ho musela jít vyzvednout
    • Předchozí objednávka byla poškozená a celý proces vrácení peněz trval měsíc

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Omlouváme se Vám za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr
    • Přehlednost
    • Skvělé ceny
    • Jako dopravce pošta je katastrofa
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nešlo poslat do PPL parcel shopu
    • Nejde vybrat dopravce
    • Poštu si strčte do p*dele
    • Poslední nákup,pošta nedoručila, balík čert ví kde,dárky do Vánoc nepřijdou. Objednávka 13 dní předem.
    • Každá objednávka problém

    KONČÍM. To byl poslední pokus. Věcí z Lidl shopu mám plnou dilnu, plnou skříň a děti taky. Bohužel,když máte jako dopravce jen poštu,se*u na vás. Abych každou zásilku dohledával,reklamoval přes vás nedoručení a řešil a podobný legrace, to mě nebaví. Kvalita šla taky dolů, poslední reklamace trvala 3 měsíce a to jsem si musel dopisovat s nějakým německým dodavatelem. Bezva servis.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. Volba přepravce je mimo jiné závislá na optimalizaci logistických procesů, abychom byli schopni našim zákazníkům nabízet zboží a služby za příznivé ceny.

    V případě, že preferujete doručení společností PPL, je možné zvolit doručení do PPL ParcelShopu, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku. Jiným způsobem si z výše uvedených důvodů dopravce zvolit nelze, dopravce je vždy zvolen automaticky naším systémem.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nelze si zvolit dopravce. Obchod pak vybere třeba Českou poštu, která záměrně zásilky na adresu opakovaně nedoručí, vůbec tam nepřijede a musí se jít i pro těžkou krabici na poštu a tam dlouho čekat ve frontě.
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Doručovací služby

    Bylo by fajn přehodnotit přepravce.Česká pošta nabízí síce doručení objednávky do ruky,tedy na adresu,ale balík nedoručí.
    Musela jsem skoro 9kg balík táhnout v rukách z pošty,i když jsem si zaplatila doručení domů.Důvod,že nemají lidi.Proč nabízí službu,ktorou nejsou schopní provozovat???
    Kvůli tomu neuvažuji o další případné objednávce z vašeho e-shopu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • i přesto že zásilka měla být dodána na adresu skončila opět ve výdejním místě, což jako zákazník připlácející si za dopravu na adresu si pro balíček musím zajít na výdejní místo, proti firmě LIDL nemám žádné výhrady a jsem spokojen, ale dopravní služba PPL mě opravdu v poslední době vytáčí. Není to první případ a když si objednávám balíček na adresu asi z nějakého důvodu a připlácím za to tak chci balíček na adresu .A určitě to není ,že by nebylo komu předat na adrese je recepce od 7 hod do 22 hod . tak ptám se proč nebylo dodáno dle objednávky??
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • při nákupu nad 2500kč slibovali 300kč slevu. Pochopitelně doručení zdarma ale místo toho rozdělily na více balíčků a za každý si účtovali poštovné . Slibovaná sleva taky žádná. Nebylo to poprvé ale vím že naposled .Pro mě Lidl shop skončil
    • LIVARNO home Pokojová fontána na zvlhčování vzduchu s LED k nám dorazila rozbitá . Špatně zabaleno (dva kusy keramiky na sobě) i kdyby jel dopravce 5km/h ,tak nemá šanci to přivést v pořádku.

    Spoustu let jsme nakupovali jen v marketu LIDL (potraviny ,...) a taky na Lidl shopu (hlavně nářadí Parkside) .Bohužel už víc jak půl roku jsem nespokojen s obchodem Lidl . Roky ověřené potraviny nejsou v té kvalitě jak dřív.Pár příkladu:
    - párky otevřené ráno (celou dobu byly v lednici a koupené den předtím) a večer letí ZELENÉ do koše ,nedal bych je ani psovi.
    - mléko hned po otevření bylo zkyslé (kdybych chtěl kyšku koupím kyšku)
    - aku vrtačka Parkside (zelená nižší řada) hned při prvním vrtání do dřeva mi zůstala celá hlava (i vrták) ve dřevě a když jsem to opravoval ,zjistil jsem že kroužek na přepínání rychlosti je jen atrapa a k ničemu neslouží(jako dětská hračka) . Na druhou stranu aku utahovačka top .....

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.

    V případě, že je výrobek defektní, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Doporučuji změnit dopravce
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • sklo nebylo zabaleno k přepravě , krabice také nepopsaná takže dopravce nemohl vedet, ze veze křehké zboží . Část sklenic přišla rozbita.

    dobrý obchod, ale zanedbání balení způsobilo zničeni zboží a ztrátu času kvůli reklamaci

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl