Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Celkem velký výběr zboží.
    • Nelze zvolit dopravce.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Nelze vybrat dopravce. Objednávka s více položkami bývá rozdělena do několika dodávek různými dopravci. Například PPL a Česká pošta. To je obtěžující.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrý poměr cena/výkon, zejména u technického zboží.
    • Spolehlivost
    • Nemožnost vybrat si z více dopravců. Vysloveně mi chybí možnost zvolit doručení do boxu.

    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • dobré ceny u zboží v akci nebo ve slevě
    • rychlá expedice
    • není možno zvolit dopravce
    • neposílají do balíkovny
    • u objednávek na adresu ani při dokončování objednávky není jasné jaký bude dopravce
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží mi bylo dodáno po kusech,dvěmi různými přepravními společnostmi ,ve dvou dnech.

    S produkty Lidl jsem vždy spokojená.Kvalita vs cena je super.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehlednost
    • velký výběr
    • Nepochopila jsem proč tři sady tílek a jedny tepláky přišly ve stejný den ve dvou balících. Jeden doručovala Česká pošta, druhý jiná přepravní služba...
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Celkem profi obchod
    • Unikátní sortiment
    • Snadné vrácení zboží
    • Nejde zvolit dopravní společnost
    • Tři položky různého sortimentu přijdou jako tři balíčky
    • Zboží z e-shopu nejde vrátit na prodejně
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dopravce - Česká pošta

    Zboží mi ani po týdnu nedorazilo, i když bylo uvedeno do tří dnů...samozřejmě,,Česká pošta", kterou nedoporučuji!!!
    U jiných dopravců, není problém doručit balíček domů a do tří dnů.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodání Vaší zásilky jsme prověřili a zjistili jsme, že by Vám měla být v průběhu několika následujících dnů doručena.

    V případě, že by se tak nestalo, kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách či v rámci naší telefonní linky. Kolegové se Vám budou rádi věnovat a sdělí Vám bližší informace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Lidl vybere dopravce sám a vy jste tedy otrokem jeho volby. Zvůle některých dopravců je děsivá
    • Zvýšili limit pro dopravu zdarma
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé a spolehlivé
    • Troje zboží přišlo ve třech balících a dvou dopravců
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr a nižší ceny
    • pomalé dodání
    • rozdělení jedné objednávky do vícero doručení
    • jednu objednávku doručují postupně tři různé doručovací firmy a stále mi ještě nepřišlo vše

    Ceny jsou asi příznivé a mají rozsáhlý sortiment, ale to doručování...katastrofa...jednu objednávku mi rozdělily zatím do čtyřech zásilek a obdržela jsem po týdnu zatím jen dvě...jednu doručovalo DPD, druhou PPL, dnes čekám Českou poštu a poslední bude překvapení..

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výhodné ceny, občas ještě slevy navíc
    • Rychlé dodání
    • Výborná komunikace se zákazníky
    • Nelze si vybrat, který dopravce zásilku přiveze
    • Nedostupnost zboží v řádu minut

    Několikrát se mi už stalo, že bylo zboží vyprodané, než jsem stačila vybrat další věci. Ocenila bych určitou dobu na rezervaci zboží v košíku, stačilo by pár minut.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobré ceny akčního zboží a zboží ve slevě
    • rychlá expedice
    • není možno zvolit dopravce
    • neposílají do balíkovny
    • při doručení na adresu ani při dokončování objednávky není jasné jaký bude dopravce
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše rychle, zboží kvalitní
    • 3 položky doručeny každá zvlášť, dva dopravci, zbytečná komplikace pro zákazníka
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • dobré ceny u akčního zboží
    • vždy nějaké zboží ve slevě
    • rychlá expedice
    • není možno zvolit způsob dopravy
    • neposílají do balíkovny
    • u zboží zasílaném na adresu nevíte ani při dokončování objednávky jaký bude dopravce
    • mnohdy doručení na adresu je jediná volba, ikdyž zboží není velké ani těžké
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • vadí mi nemožnost vybrat dopravce nebo druh doručení třeba na prodejnu nebo box

    Změna doručení je pro mne i okolí zkovaná nebo utajena ,přes den se na jednom místě nenacházím ,Při komunikaci s chatbotem ppl si vždy slibuji že tu už nic kupovat nebudu a koupím to jinde a tak půl roku mě to vydrží a koukám po půl roce zase ten samí problém. Tak se zase naháním s kurýrem který za to nemůže a slyšel jsem za nedoručení má sankci a přehazuje to v autě.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. Volba přepravce je mimo jiné závislá na optimalizaci logistických procesů, abychom byli schopni našim zákazníkům nabízet zboží a služby za příznivé ceny.

    V případě, že preferujete doručení společností PPL, je možné zvolit doručení do PPL ParcelShopu, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku. Jiným způsobem si z výše uvedených důvodů dopravce zvolit nelze, dopravce je vždy zvolen automaticky naším systémem.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost doručení, bezproblémové a rychlé vrácení zboží a peněz
    • nemožnost zvolit si dopravce (vyvarovat se doručování českou poštou)
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velké problémy s vrácením zboží ikdyž bylo podrobně popsáno, kde mám hledat dopravce, když jsem to měla na dobírku na poštu

    rychlost, ale setkala jsem se s názorem než to složitě vrátit tak si to nechám a co ted s tím

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že Vám zboží nevyhovuje, máte možnost jej prostřednictvím PPL ParcelShopu v rámci 30denní lhůty bezplatně nepoužité, funkční a v původním obalu vrátit zpět na náš sklad, kde Vám po jeho přijetí a naskenování budou vráceny peníze.

    Jedná-li se o nadrozměrný výrobek, doporučujeme Vám obrátit se telefonicky či prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách na náš zákaznický servis, kde Vám odpovědní kolegové sjednají bezplatný svoz z Vaší adresy

    Dokumenty pro vrácení si může zákazník vystavit ve svém klientském účtu nebo prostřednictvím prokliku ve zprávě s fakturou, není-li registrován. V případě komplikací Vám rádi budou nápomocni naši kolegové ze zákaznického servisu. Nemáte-li možnost tisku, budou Vám z naší strany ochotně dokumenty k vrácení zboží zaslány korespondenčně na Vaši dodací adresu.

    Pro případné vrácení v prodejně musí mít zákazník s sebou formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, jinak kolegové nemají možnost zboží převzít a odeslat zpět na naše logistické centrum.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jako dopravce má LIDL českou poštu.Tento dopravce má dlouhou doručovací dobu.
    • LIDL vyexpeduje v den objednání a zákazník obdrží třetí den.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zajímavý Shop který má občas vychytané zboží.
    • Měl jsem poškozený obal od TV, dopravce byl tak laskav a obal otevřel a TV se prohlídla. Vypadala v pohodě. Po zapojení fungovala.