Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • kvalita
    • cena
    • výběr
    • Posílání přes nejhoršího doručovatele v ČR - Českou poštu

    Zasílání přes Českou poštu bez možnosti změny pravděpodobně rozhodne o dalším neobjednávání na e-shopu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • široký výběr kvalitního zboží
    • ceny
    • nelze vybrat dopravce
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • solidní sortiment
    • nemožnost zvolit expedovat najednou
    • nemožnost zvolit dopravce
    • neskutečné množství až nesmyslných informačních emailů

    Bohužel tentokrát už nemohu doporučit, nevím co komu v Lidlu zamrzlo v té nádobě mezi ušima, ale rozdělit zásilku na 4 části (nemají např. problém čtyři min inspekční háčky zabalit do extra krabice o rozměrech 20x40x15 cm), každou poslat jiným dopravcem ,aby to zákazník náhodou s naháněním kurýrů neměl jednoduché a k tomu napsat neskutečných 18 emailů, tak to sorry jako, to už přeháníte, nemluvě o tom, že jsou to ti samí Němci ,co nám vytrvale cpou Greendeal a pak tímto způsobem "zajímavě šetří přírodu". To co jiné firmy zvládnou 3mi maily a jedním velkým balíkem (možnost odeslat zásilku najednou) , na to Lidl prostě nemá, takže NEDOPORUČUJI a příště si eventuelní nákup hodně budu rozmýšlet ....

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno. .

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • DHL dopravce - velmi nepříjemné chování řidiče
  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží doručeno
    • Bohužel nelze vybrat dopravce a až do poslední chvíle zàkazník neví, kdo zboží doručí.
    • Nebyl brán ohled na mé přání, že si v žádném případě nepřeji, kvůli svým negativním zkušenostem, doručení poštou.
  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • doručovací firma PPL ParcelShop
    • doručení na jiné místo k osobnímu vyzvednutí
    • příšerné místo doručení (velký nepořádek) v obchodu Mini market Korunní
    • Korunní 886/95
    • 13000 Praha 3

    Obchod Lidl je v pořádku, ale dojem kazí neseriozní přístup doručovací firmy.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • za dopravce si vybral českou poštu

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. Volba přepravce je mimo jiné závislá na optimalizaci logistických procesů, abychom byli schopni našim zákazníkům nabízet zboží a služby za příznivé ceny.

    V případě, že preferujete doručení společností PPL, je možné zvolit doručení do PPL ParcelShopu, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku. Jiným způsobem si z výše uvedených důvodů dopravce zvolit nelze, dopravce je vždy zvolen automaticky naším systémem.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • dopravce ppl nedává sms zprávu k vyzvednutí-bordel za ty prachy

    rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Věci jsou moc hezké
    • Pokud doručuje posta je to vše v pořádku, pokud dopravce PPL nechá balíček i 20km od bydliště i přesto že výdejní místa máme blíž. Bohužel pak nemohu vyzvednout balíček.To je jedine co bych Vítka.Je škoda že si dopravě nemůžu vybírat sama.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Cena
    • Drahá doprava
    • Dopravce
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nešel vybrat dopravce

    Vše v pořádku, jen by uvítal možnost výběru dopravy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost poslat objednávku najednou a jedním dopravcem!

    Pokud si objedná zákazník 2 položky je celý den v háji!

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno. .

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží vždy odpovídá popisu a obrazku
    • Bezproblémová reklamace
    • Příznivá cena
    • Používá jako dopravce poštu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nelze zvolit dopravce
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rozdělení jedné zakázky dvěma dopravcům a tím objíždění dopravců. Neakceptovatelné!

    Špatná služba !!!

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno. .

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobrý výběr
    • nemožnost zvolit dopravce, PPL si zaváží na místa podle toho jak je řidič líný

    nemožnost zvolit dopravce, PPL si zaváží na místa podle toho jak je řidič líný

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. Volba přepravce je mimo jiné závislá na optimalizaci logistických procesů, abychom byli schopni našim zákazníkům nabízet zboží a služby za příznivé ceny.

    V případě, že preferujete doručení společností PPL, je možné zvolit doručení do PPL ParcelShopu, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku. Jiným způsobem si z výše uvedených důvodů dopravce zvolit nelze, dopravce je vždy zvolen automaticky naším systémem.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání ,cena.
    • V informacích Lidl nabízí buď PPL nebo Českou poštu,ale při objednavce nic nenabízí ,zákazník musí čekat až který dopravce pošle e-mail. Maji výmluvy že maji 2 sklady a neví z kterého zboží odejde.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Poskytuje důvody k opakování objednávek.
    • Nadměrný rozsah e-komunikace. Mně bohatě stačí: 1. Přijali jsme objednávku. 2. Zboží převzal dopravce. 3. Zboží doručeno+ faktura+reklamační podmínky.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Sortiment a prakticke veci
    • Kvalita vyrobku vs cena
    • Akcni nabidky jsou velmi vyhodne
    • Slevove kupony
    • Vadi mi ze byvaji rozdelene dodavky z jedne objednavky, musim tak vicekrat resit predani s dopravcem, jit na postu, vydejnu a podobne ...
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychlost
    • Doručovací služba nedodává na adresu. Jen do vydeje