Přihlásit se a přidat příspěvek
  • GET RICH WITH BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735

    I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Online Hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich {[email protected]} I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 500,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode.

    You can also contact them for the service below

    * Western Union/MoneyGram Transfer

    * Bank Transfer

    * PayPal / Skrill Transfer

    * Crypto Mining

    * CashApp Transfer

    * Bitcoin Loans

    * Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets

    Email: [email protected]

    Telegram or WhatsApp: +18033921735

    Website: https://darkwebonlinehackers.com

  • Dobrý den,
    stalo se také někomu, že jeho recenze výrobků nebyly zveřejněny? Zadal jsem jich několik, ale ty se špatným hodnocením (2 hvězdičky) se ani po několika týdnech u výrobku neukazují.

  • Na výběr pouze jeden dopravce a jen jedna možnost doručení. Jen do výdejního místa

  • Po nákupu a kontrole účtenky jsem si protřel oči a šel si dát panáka z láhve z Tesca. Koupil jsem balený bůček nabízený v akci. Byl slevený o 25%.
    Tři balení. Na každém byl štítek s váhou a cenou před slevou. Vedle byl nový, který informoval o nové ceně a o slevě těch 25%. Zatím v pořádku.
    Pohled na účtenku, další panák a obrovský zmatek. Na účtence byly úplné bludy, jediné co souhlasilo byl počet balení. Dva krát tam byl ten největší kus. Třetí byl nějaký, který jsem neměl, ale váhově, i cenou, větší než jsem měl koupený. Prostě nové štítky byly úplně mimo ty původní na balení. Rozdíl v ceně byl přes 30 Kč. Samozřejmě v můj neprospěch. Kdo tohle vymyslí a zadá do systému? Určitě ne paní u pokladny. Tohle je trošku sofistikované, záměr? A pak, kolik lidí by si tohle kontrolovalo. Dejte pozor, nebo jděte jinam. Tak na zdraví. Jo, mám to dokumentované.

  • Souhlasím s příspěvky níže. Otřesné řešení - správně NEŘEŠENÍ reklamace. Reklamační protokol vyplněn - bez odezvy. Dvakrát ještě pokus kontaktovat přes Kontaktní formulář - bez odezvy, nepřijde ani potvrzení o přijetí požadavku do emailu, které po vyplnění formuláře po odeslání na stránce zmiňují. Automat Lia chce nesmyslné požadavky, které jsou všechny uvedeny na faktuře ke zboží. Telefonický zákaznický servis reklamaci neřeší - pouze automat, který se odvolá na reklamační protokol na internetu a zavěsí. Ztráta času a nefunční výrobek Vám zůstane. Takže všem přejí, ať koupí výrobek, který nemusí reklamovat.

  • Nefunkční reklamace. Otřesný, reklamovat jednu blbost 14dnu plus, kdy nedochází ke komunikaci. Automatika nefunguje/je pomalá. Na servisní linku se dovoláte na 1111111 a NIC. Objednávka z Číny, Španělska šla reklamovat jednodušeji než u eshopu Lidl. Nikdy nikde jinde jsem se nesetkal s tak žalostným systémem reklamace jako je eshop Lidlu.
    Došlo mi nefunkční zboží (stane se, chápu). Chci ho reklamovat/vrátit a už 14 dnů i po chybách ze strany Lidlu nejsem schopen se k tomu kroku dostat... Neznám strašidelnější reklamaci...vedení je mimo s přístup že tak to je v pořádku.

  • Dostali jsme detsky stolecek od me mami. Samozrejme se rozpadl protoze kusy dilu nebyly ze dreva ale z lisovaneho papiru. Takovy šmejd jsem neviděl. Automaticky vygenerovani čísla nefunguje - při zadání čísla objednávky vyhodí chybu stránka. Tak volám na linku. 20 min jsem provolal a hraje imbcilní hudbička. Poté mi to paní zavěsila. Po hodině volám znovu a prý když jsem to nekupoval já (na registraci to nebylo ale fakturu mám) tak se semnou kvůli GDPR nebude bavit. Tak takové služby už nevyužiju. Nezreklamují mi zboží protože na objednávce je jiné křesní jméno. Trochu se probuddte. Todle podle mě porušuje zákon.

  • Řeším asi přes týden reklamaci a stále nebyla přijata kvůli dalším nesmyslným administrativním krokům. Zřejmě se musí neustále při reklamaci vyplňovat další a další různá prohlášení, aby se zákazník asi na konec dobrovolně vzdal něco reklamovat. Za mě zatím naprostá hrůza a to i co se týče komunikace s reklamačním oddělení. Vzdávat se ale nebudu, kdybych to měl hnát až přes DAS.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Před týdnem jsem zakoupil na shopu elektrický rotavátor PGK 1500 A1 za 2.999,-Kč. Lídl-výhradní dodavatel Parkside. Teď ten stejný rotavátor nově nabízí Kaufland o 500,-Kč levněji. Kdybych to věděl, počkal bych. Příště budu čekat co nabídne od Parkside Kaufland. A to jsem si myslel, že na netu je to levnější. U Kauflandu toto ale neplatí.

  • V. Nikolénová, nákup z 7.1.2023
    Jsem velmi nespokojená se zákaznickou péčí. Objednala jsem si mikrovlnku, která mi byla obratem doručena, bohužel až po rozbalení bylo zjištěno, že na balík něco spadlo a produkt byl celý rozbitý. Ihned po rozbalení jsem kontaktovala infolinku, kde se mi paní omlouvala a poslala mi e-mail, na který jsem měla odpovědět spolu s fotografiemi. Což jsem ihned udělala. Tato reakce pracovnice na zákaznické lince byla jediná adekvátní a rychlá, tím to bohužel skončilo.
    Čekala jsem celý týden, až se někdo k mé odpovědi s fotografiemi vyjádří, kdy mi bylo navrženo, že mohu poškozený produkt poslat zpět a bude mi odeslána nová mikrovlnka, kterou ale budu muset opět zaplatit, a vráceny peníze mi budou, až zpracují vrácení poškozeného produktu.
    Vzhledem k tomu, že jsem nechtěla platit již zaplacené zboží, a navíc se opět obávat, že díky nedostatečnému zabalení mi přijde opět poškozený, zvolila jsem možnost vrácení.
    Na štítek pro vrácení jsem opět několik dní čekala. Dne 17.1. jsem odeslala poškozený produkt zpět a již 19.1.2023 byl doručen zpět do společnosti Lidl. Ovšem bez jakékoli reakce, samozřejmě jsem obchod urgovala e-mailem, bohužel bez odezvy.
    Dne 30.1.2023 mi byl vystaven dobropis a v něm uvedeno, že pro vrácení na účet mi bude poslán další formulář, který přišel následující den, jen podotýkám, že číslo účtu pro vrácení bylo uvedeno v každém e-mailu a dokonce i ve vytisknutém formuláři spolu v balíku.
    Dnes je 3.2.2023 a já stále nemám své peníze zpět.
    Jsem zklamaná a znechucená celou touhle peripetií, sama pracuji v e-shopu, a nedokážu si představit, že by nám to trvalo takto dlouho a že bychom nereagovali na zákaznické e-maily vůbec, nebo s týdenním zpožděním.
    Doufám, že se již brzy svých peněz dočkám a opravdu si velmi rozmyslím, zda Váš e-shop ještě někdy využiji.
    V. Nikolénová

    • Je 7.2.2023 a stále nemám své peníze zpět, na urgence nikdo neodpovídá :(

  • V žádném případě NEDOPORUČUJI nákup na e-shopu Lidl. Zboží jsem objednala a zaplatila dne 26.11.2022. Zásilka měla být doručena do 30.11.2022. Objednávka byla rozdělena do 4 samostatných dodávek, z toho 2 byly doručeny v termínu, třetí se zpožděním a čtvrtá (nejdražší) vůbec.
    Nelze si vybrat dopravce, toho vám Lidl "přidělí" sám.
    Nedodané zboží Lidl reklamuje u České pošty, přestože je evidentní, že zboží bylo zcizeno. Již 30.11.2022 bylo na stránkách postaonline.cz zřejmé, že žádnou zásilku již nedoručí (sledování zásilky mám zdokumentováno).
    Zákaznický servis nereaguje obratem, posílají jen vágní univerzální sdělení. Na urgence nereagují vůbec.
    Poslala jsem tedy dopis přímo členovi vedení společnosti Lidl Česká republika v.o.s., hned následující den mi zákaznický servis poslal e-mail, že mi byl v jejich systému vystaven dobropis, protože zboží nebude dodáno (přestože zboží je stále v nabídce e-shopu, jen za vyšší cenu). Opravný daňový doklad ale poslali až po další urgenci. DUZP dobropisu je 6.1.2023!
    Toto není e-shop, ve kterém bych ještě někdy nakupovala. Vyhněte se Lidl-shopu obloukem, pokud je vám drahý váš čas a peníze.

  • +Výběr zboží a hlavně dětských hraček. Kvalita za rozumnou cenu.

    -Bohužel se hraček dítě nejspíš nedočká. Objednávka z 10.12.neni zatím doručená. Pozdější objednávky jsou již k vyzvednutí, bohužel to nejdůležitější, dárek k Vánocům, v té jedné chybí. Ikdyž v době objednávky bylo zboží skladem a je stále. Asi by to chtělo si udělat pořádek v personálu! V minulých letech jsem se s tím nesetkala. Proto jsem o to víc zklamaná.

  • Objednáno 4.12. ,dosud nepřišel ani email o odeslání. Na emaily nikdo nereaguje!!! Neuvěřitelné!!! Zboží potřebuji na Vánoce, ale asi mám smůlu!!!

  • Lidl odeslal předem zaplacené zboží za 2500kč. PPL mělo doručovat. Na PPL vyhledávání se ukázalo balík doručen, tak tam voláme a oni že balík vrací, protože tam byly dvě adresy. Na Lidl lince, že balík je podle nich doručen a že to musí dát k prošetření. Takže nemám balík (dárek pro dceru) ani peníze a zboží je teď draží o 1000kč.
    Na lince žádná normální odpověď. Stalo se to už někomu a vyřešilo se to?

  • Mě by zajímalo za jak dlouho vrací Lidl shop peníze za vrácené zboží

  • Informátorky na tlf. centru jsou absolutně neinformované, jejich odpovědi jsou protichůdné, o zboží nemají vůbec přehled. 3 minuty čekám posloucháním nesmyslů které si mohu přečíst na internetu, abych se poté stejně nedozvěděl informaci kvůli které volám. Dotaz jsem i jejich formulářem napsal, byl Lidlu doručen, ale odpověď žádná.
    Dotaz se týkal výrobků Aku ústní sprcha NMD 3.7 B6, 100334469 a 100343645. Stejné názvy, původně stejné popisy, jen rozdílné ceny. Po dotazu na rozdíly mi první operátorka řekla, že ten levnější je starší model. Po "akční" ceně toho dražšího jsem se od jiné operátorky dozvěděl, že ten původně dražší se stal najednou tím starším modelem, navíc u něj zmizela v popisu nabíjecí základna a tryska, tudíž "akční" cena 50% obsahuje jen rukojeť. Je to asi takové jako byste chtěli koupit manželské postele za "akční" cenu 50% původní - a dostali byste jen jednu postel.
    Nechápu proč udávají nějakou slevu když výrobek není kompletní proti tomu kolik stál před "slevou"

  • Objednávka na 5 věcí - každé zasíláno zvlášť s odůvodněním, že jde z různých skladů bez možnosti sloučení, což je velmi obtěžující. Přepravní společnost navíc nelze zvolit a komunikace se zákaznickým servisem je mizerná, telefonistka arogantní beze snahy jakkoliv pomoci. Navíc kontakt na zákaznický servis je na stránkách záměrně hodně utajený a zpoplatněný hovor se prodlužuje nutností mnoha odpovědí, než se (pokud vůbec) na operátora probojujete, což nakonec stejně k ničemu není.

    • Souhlas - komunikace se zákaznickým servisem je mizerná, hovor se prodlužuje nutností mnoha odpovědí, než se (pokud vůbec) na operátora probojujete, což nakonec stejně k ničemu není.

  • Tak lidl si dělá z lidí blázny spolu se servisním partnerem. Mám poruchu stroje a z lidlu přišlo info abych kontaktoval servisního partnera. To jsem udělal a servisní partner mi napsal abych kontaktoval lidl pro vrácení. To jsem také udělal a lidl mě zase píše abych kontaktoval servisního partnera :) Já nevím, ale kdo je tady na makovičku, ale já to nejsem :) Ta jejich zákaznická linka kde sedí pipiny a neví vůbec nic, dokonce nejsou ani schopné číst můj mejl, tak to je tedy síla. Vypadá to, že servisní partner nechce s rozbitým strojem nic mít a lidl taky ne. Zákazníku, koupil jsi si to, tak si to nech a neotravuj. Je to jak, když podnikají někde z garáže, profesionalita absolutně žádná.

  • Dnes celý den se snažím vložit kupon na 200 Kč z aplikace a píše že byl použitý - houby, tak mi paní pošle kód ze své aplikace a co myslíte ??
    taky použitý , tak sakra dělají si z nás prdel ? Mrdky z Lidlu ?