Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Celkem rychlé dodání.
    • Někdy je zboží ve zbytečně velké krabici.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rozděleno na dvakrát, jiný dopravce u Každého balení
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Promptní doručení
    • Obvykle neoptimální balení - zbytečně velké krabice.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poškozené zboží- balení

    Do e-mailu se vše nedostane a vznikají ruchy a tím se stráví až 2hod neustálým psaním vysvětlujících e-mailů. Měla by být možnost i Call telefónů!!!!

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Doporučujeme Vám obrátit se na náš zákaznický servis prostřednictvím telefonní linky 210 023 400.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Mimořádně špatné balení. Krabice přišla roztrhaná, zboží vyvalené a museli jsme s pošťákem procházet, zda něco nechybí. Obecně je balení zboží u Lidl shopu tragické,

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za upozornění.

    Mrzí nás, že zásilka nebyla adekvátně zabalena.

    V případě, že byste zjistili závadu na zboží vzniklou chybnou kompletací Vaší objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách a společně se domluvíme na možnostech řešení.

    Za případné komplikace se omlouváme.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • ceny
    • někdy i kvalitní zboží
    • inteligence osob při balení balíků
    • někdy dlouhé dodací lhůty

    Nevím, kdo jim připravuje objednávky, ale dotyční zaměstnanci jsou buď hrozně inteligentní a nebo je práce neskutečně baví a naplňuje. Objednal jsem si 4 plastové boxy pod postel a k tomu tesařské kladivo. Dotyčného zaměstnance nenapadne nic lepšího než tesařské kladivo zabalit do jednoho kusu papíru o velikosti ubrousku a dát to dovnitř boxu. A světe div se, přišla mi hromada plastových střepů, ale kladivu se nic nestalo!!!
    Před vánoci si žena objednala vánoční dekoraci a to co jí přišlo, vypadalo jak keramické puzzle.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie poškozeného výrobku s jeho IAN kódem, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. V případě poškozeného zboží je možná sleva, nechcete-li výrobek vracet a zaslat případně nový kus. U případného nadrozměrného výrobku lze po vzájemné domluvě zařídit bezplatný odvoz zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neodpovídá objednávce
    • Komunikace po e-mailu? Kopírovat umí krásně, reagovat k věci vůbec
    • Poničené balení -sada nýtů - v poničeném balení nebyl ani jeden nýt. Obsah neodpovídá balení.

    Sada nýtů - odpovídal jen popis na krabičce, která byla mimo jiné rozbitá. Obsah byl jiný. Krabice, ve které bylo zboží zabaleno, tedy jinak, naházeno (žádný bublinková folie či jiné), byla naprosto v pořádku. Vadný kus mi tam byl pravděpodobně hozen. Rozbité balení a ještě obsah neodpovídá. Řešila jsem na e-mailu. Prvně ani nepochopili že se jedná o vrácení, poté odmítají uhradit vícenáklady s tím spojené, což je povinné ze zákona. Nehodlám platit za chyby Lidlu. Z Lidl řešit nelze, budu řešit jinak. Lidl jsem o dalším postupu informovala.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost. Situaci jsme prověřili a evidujeme, že Vám bylo nabídnuto několik řešení, které jste odmítla. Kolegové se Vám snažili opakované vysvětlit, že v rámci obdržení poškození zboží je nutné zásilku vrátit. Nejedná se o standardní reklamaci v rámci 30ti denní lhůty.

    Přejeme Vám hezký den.
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivost, rychlost, kvalita
    • Při těžších zasilkach více dbát možnosti balení, aby zboží nepřišlo poškozené v rozbitem tenkém kartonu
  • Doporučuje obchod

    40 %

    • Nesmyslné posílání velkých krabic
    • Rozdělování objednávky do X balení, ve kterých je mimo malého obsahu spousta nevyplněného místa

    V krabici, do které by se vešly dva páry pánských bot, mi přišlo malé balení baterek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Jako vždy super
    • Jediné co by obchod mohl vylepšit je balení zboží. Krabice jsou příliš velké a papírová jakože výplň prázdného místa. Tím se stane jen to že krabice je v 50% poškozená jak v ní zboží lítá. Jinak vše ok
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena
    • Delší doba dodání proti konkurenci
    • Nerozumné balení násobně větší jak produkt
    • Chybějící technické specifikace produktu
    • Nemožnost vyzvednout si zboží sám

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.


    Vzhledem k současné logistické situaci a vytížení přepravců se doba dodání může zpozdit.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • V jednom balení sady 2 hrnečků byl jeden rozbitý

    Byl do dosud první problém, který zatím nebyl vyřešen

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že je výrobek poškozený, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Kamenné obchody
    • Dobrá komunikace i v případě reklamace
    • Dobrý výběr často za dobré ceny (jsou ale i výjimky)
    • Trochu delší dodací lhůty (dodání do druhého dne, nebo do 2-3 dnů nečekejte)
    • Cena dopravy
    • Mám podezření, že z e-shopu můžete dostat produkt, který někdo před vámi vrátil a nejste o této zkušenosti informováni. Dostal jsem produkt, který jevil známky neoriginálního zabalení a uložení v balení.

    Dobrý e-shop, vždycky tam najdu tip na dárek, nebo široké vybavení domácnosti. Přijde mě ale nefér, že platím nové zboží a dostanu i rozbalené což u mě kazí dojem...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost dodání
    • Objednávka byla rozdělena na 2, bez informování. Přišly v rozmezí 2 dnů. Zbytečné balení.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena
    • Rychlost dodani
    • Stojan na stromek prisel v roztrhane krabici
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • RYCHLE DORUČENO
    • nepopsané šroubky v balení
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • docela rychlost
    • zboží přichází ve více baleních , pokud jsou různé druhy

    není možné dostat na stránky formuláře pro vrácení zboží

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Příznivé ceny
    • Kvalita zboží
    • Jedna objednávka byla odeslána, ale poslana v několika zasilkach( 3 balíčky), sice za jedno poštovné, ale čekání na doručovatle velice nepříjemné . Raději bych počkala na zboží, ale pouze v jednom balení
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží mi bylo doručeno tím způsobem, ze jsem prosil kurýra, aby mi zboží doručil do stejného města, ale na jinou adresu. Lidl inzeroval k Aku šroubováků 2 akumulátory, pochopitelně v balení nebyly, psal jsem email a zdá se, že je to každému tedy Lidlu jedno, stejnak na mou recenzi reagovat nikdo nebude.

    to nemá cenu nic psát

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš podnět.

    Omlouváme se za komplikace.

    V systému neevidujeme, že byste kontaktoval zákaznický servis (z e-mailové adresy, která je uvedená v objednávce) jak uvádíte. Kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách či v rámci naší telefonní linky. Kolegové se Vám budou rádi věnovat a sdělí Vám bližší informace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost
    • komunikace
    • cena
    • balení zásilky

    Zásilka zabalena v igelitu, krabice s produktem dorazila prokopnutá. Zboží uvnitř sice nepoškozeno, ale nákup byl zamýšlen jako dárek a to nevypadá vůbec dobře. Tedy pro nákup dárků eshop raději NEDOPORUČUJI.