Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.
Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- Celkem rychlé dodání.
- Někdy je zboží ve zbytečně velké krabici.
-
Doporučuje obchod
- Rozděleno na dvakrát, jiný dopravce u Každého balení
-
Doporučuje obchod
- Promptní doručení
- Obvykle neoptimální balení - zbytečně velké krabice.
-
Nedoporučuje obchod
- Poškozené zboží- balení
Do e-mailu se vše nedostane a vznikají ruchy a tím se stráví až 2hod neustálým psaním vysvětlujících e-mailů. Měla by být možnost i Call telefónů!!!!
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Doporučujeme Vám obrátit se na náš zákaznický servis prostřednictvím telefonní linky 210 023 400.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Mimořádně špatné balení. Krabice přišla roztrhaná, zboží vyvalené a museli jsme s pošťákem procházet, zda něco nechybí. Obecně je balení zboží u Lidl shopu tragické,
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za upozornění.
Mrzí nás, že zásilka nebyla adekvátně zabalena.
V případě, že byste zjistili závadu na zboží vzniklou chybnou kompletací Vaší objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách a společně se domluvíme na možnostech řešení.
Za případné komplikace se omlouváme.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- ceny
- někdy i kvalitní zboží
- inteligence osob při balení balíků
- někdy dlouhé dodací lhůty
Nevím, kdo jim připravuje objednávky, ale dotyční zaměstnanci jsou buď hrozně inteligentní a nebo je práce neskutečně baví a naplňuje. Objednal jsem si 4 plastové boxy pod postel a k tomu tesařské kladivo. Dotyčného zaměstnance nenapadne nic lepšího než tesařské kladivo zabalit do jednoho kusu papíru o velikosti ubrousku a dát to dovnitř boxu. A světe div se, přišla mi hromada plastových střepů, ale kladivu se nic nestalo!!!
Před vánoci si žena objednala vánoční dekoraci a to co jí přišlo, vypadalo jak keramické puzzle.Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
V případě, že jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie poškozeného výrobku s jeho IAN kódem, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. V případě poškozeného zboží je možná sleva, nechcete-li výrobek vracet a zaslat případně nový kus. U případného nadrozměrného výrobku lze po vzájemné domluvě zařídit bezplatný odvoz zboží.
Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
- Zboží neodpovídá objednávce
- Komunikace po e-mailu? Kopírovat umí krásně, reagovat k věci vůbec
- Poničené balení -sada nýtů - v poničeném balení nebyl ani jeden nýt. Obsah neodpovídá balení.
Sada nýtů - odpovídal jen popis na krabičce, která byla mimo jiné rozbitá. Obsah byl jiný. Krabice, ve které bylo zboží zabaleno, tedy jinak, naházeno (žádný bublinková folie či jiné), byla naprosto v pořádku. Vadný kus mi tam byl pravděpodobně hozen. Rozbité balení a ještě obsah neodpovídá. Řešila jsem na e-mailu. Prvně ani nepochopili že se jedná o vrácení, poté odmítají uhradit vícenáklady s tím spojené, což je povinné ze zákona. Nehodlám platit za chyby Lidlu. Z Lidl řešit nelze, budu řešit jinak. Lidl jsem o dalším postupu informovala.
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Mrzí nás Vaše nespokojenost. Situaci jsme prověřili a evidujeme, že Vám bylo nabídnuto několik řešení, které jste odmítla. Kolegové se Vám snažili opakované vysvětlit, že v rámci obdržení poškození zboží je nutné zásilku vrátit. Nejedná se o standardní reklamaci v rámci 30ti denní lhůty.
Přejeme Vám hezký den.
Váš tým Lidl -
Doporučuje obchod
- Spolehlivost, rychlost, kvalita
- Při těžších zasilkach více dbát možnosti balení, aby zboží nepřišlo poškozené v rozbitem tenkém kartonu
-
Doporučuje obchod
- Nesmyslné posílání velkých krabic
- Rozdělování objednávky do X balení, ve kterých je mimo malého obsahu spousta nevyplněného místa
V krabici, do které by se vešly dva páry pánských bot, mi přišlo malé balení baterek
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Jako vždy super
- Jediné co by obchod mohl vylepšit je balení zboží. Krabice jsou příliš velké a papírová jakože výplň prázdného místa. Tím se stane jen to že krabice je v 50% poškozená jak v ní zboží lítá. Jinak vše ok
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Cena
- Delší doba dodání proti konkurenci
- Nerozumné balení násobně větší jak produkt
- Chybějící technické specifikace produktu
- Nemožnost vyzvednout si zboží sám
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.
I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.
Vzhledem k současné logistické situaci a vytížení přepravců se doba dodání může zpozdit.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
- V jednom balení sady 2 hrnečků byl jeden rozbitý
Byl do dosud první problém, který zatím nebyl vyřešen
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
V případě, že je výrobek poškozený, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.
Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Doporučuje obchod
- Kamenné obchody
- Dobrá komunikace i v případě reklamace
- Dobrý výběr často za dobré ceny (jsou ale i výjimky)
- Trochu delší dodací lhůty (dodání do druhého dne, nebo do 2-3 dnů nečekejte)
- Cena dopravy
- Mám podezření, že z e-shopu můžete dostat produkt, který někdo před vámi vrátil a nejste o této zkušenosti informováni. Dostal jsem produkt, který jevil známky neoriginálního zabalení a uložení v balení.
Dobrý e-shop, vždycky tam najdu tip na dárek, nebo široké vybavení domácnosti. Přijde mě ale nefér, že platím nové zboží a dostanu i rozbalené což u mě kazí dojem...
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychlost dodání
- Objednávka byla rozdělena na 2, bez informování. Přišly v rozmezí 2 dnů. Zbytečné balení.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Cena
- Rychlost dodani
- Stojan na stromek prisel v roztrhane krabici
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- RYCHLE DORUČENO
- nepopsané šroubky v balení
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- docela rychlost
- zboží přichází ve více baleních , pokud jsou různé druhy
není možné dostat na stránky formuláře pro vrácení zboží
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Příznivé ceny
- Kvalita zboží
- Jedna objednávka byla odeslána, ale poslana v několika zasilkach( 3 balíčky), sice za jedno poštovné, ale čekání na doručovatle velice nepříjemné . Raději bych počkala na zboží, ale pouze v jednom balení
-
Nedoporučuje obchod
- zboží mi bylo doručeno tím způsobem, ze jsem prosil kurýra, aby mi zboží doručil do stejného města, ale na jinou adresu. Lidl inzeroval k Aku šroubováků 2 akumulátory, pochopitelně v balení nebyly, psal jsem email a zdá se, že je to každému tedy Lidlu jedno, stejnak na mou recenzi reagovat nikdo nebude.
to nemá cenu nic psát
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět.
Omlouváme se za komplikace.
V systému neevidujeme, že byste kontaktoval zákaznický servis (z e-mailové adresy, která je uvedená v objednávce) jak uvádíte. Kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách či v rámci naší telefonní linky. Kolegové se Vám budou rádi věnovat a sdělí Vám bližší informace.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- rychlost
- komunikace
- cena
- balení zásilky
Zásilka zabalena v igelitu, krabice s produktem dorazila prokopnutá. Zboží uvnitř sice nepoškozeno, ale nákup byl zamýšlen jako dárek a to nevypadá vůbec dobře. Tedy pro nákup dárků eshop raději NEDOPORUČUJI.