Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden od objednání a stále nebylo odesláno i přes sortiment skladem

    Strašný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bylo doručeno jiné zboží, než bylo objednáno. nechuť zákaznického servisu řešit jinak než přes kurýra.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Box je z poměrně měkkého plastu, víko uprostřed v přední části vůbec nedoléhá, a to ani když box zajistím visacím zámkem, musí být permanentně ze shora zatížen. Přední stěna by mohla být též více vyztužená, má tendence se boulit, a to máme v boxu jen látkové "podsedáky". Příště si raději připlatím za větší kvalitu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod dělal totální diletant který neví co nabízí. Zboží zařazené v nesmyslných kategoriích.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nebyla odečtena sleva z kuponu!

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nemožnost vyzvednout na prodejně
    • opět nešlo platit kartou

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Je to pohodlné
    • Zboží osobně nevidíte jak vypadá

    Když se na něco ptáte,nebo chcete reklamovat,nikdo nereaguje a když už vám poradí,tak špatně

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost. Neboť jste však blíže nespecifikoval, čeho se přesně týká, nemáme možnost blíže se Vám k této skutečnosti vyjádřit.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Bunda dle popisu a fotografie vypadala nadějně, při prvním zmoknuti mi na přední straně šustí smackaný igelit všitý do polstrování, zadní část bundy a rukávy jsou úplně z jiného tenkého materiálu, takže při větu nebo dešti to vaše důležité tělesné orgány dostanou plnou palbou. Jsem vzteklý a nejraději bych bundu vrátil a chtěl peníze zpět. Ale nemám na to ani čas, ani nervy ani náladu. Takže vyhozených 499Kč.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že je výrobek defektní, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie defektního výrobku s jeho IAN kódem, kolegové či servisní partner Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pila přišla rozebraná s řetězem a lištou zvlášť, bez oleje na řetěz, ten není součástí dodávky u jiných pil ,ale je. Takže když to sestavíte a porouchá se to vaše smůla Arnold z reklamy vám to neopraví. Nebo si to dejte sestavit do autorizovaného servisu a zaplatíte další peníze .

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi nekompletní zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. V případě poškozeného zboží je možná sleva, nechcete-li výrobek vracet a zaslat případně nový kus. U případného nadrozměrného výrobku lze po vzájemné domluvě zařídit bezplatný odvoz zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem, zaplatil a vše probíhalo normálně:
    1) potvrzení objednávky,
    2) potvrzení platby
    3) info o zabalení a upozornění na zpoždění v předání dopravci
    a pak to šlo už jak po másle ...
    4) info o vratce (žádnou jsdem nedělal, zboží jsem neměl)
    5) info o vrácení peněz - dobropis
    6) peníze na účtě zpět.

    Bez jakéhokoli kontaktu ze strany prodejce.
    Pokus o kontakt na lidl.shop - server nefungoval - nešel odeslat dotaz (26.3.2024).
    Vrácení peněz proběhlo druhý den po dobropisu.

    NECHÁPU

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás komplikace, které u Vaší objednávky nastaly.

    V případě, že zboží bylo přijato jako vrácené v našem logistickém centru, obdrží zákazník e-mailem potvrzení o přijetí vrácené zásilky. Pokud byla objednávka předem hrazena, budou Vám peníze vráceny automaticky zpět na Vaši platební kartu. Máte-li o zboží stále zájem, je třeba si vytvořit novou objednávku, z technických důvodů nelze z naší strany zboží opětovně zaslat, byť bychom Vám rádi vyhověli.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slevová akce na tuto sekačku jeden velký podvod, dodali mě sekačku ve slevě, ze které jsem se dlouho neradoval, protože nefungoval pojezd kuli dlouhému lanku. Tato závada by šla spravit neboť, když jsem za lanko více zatáhl, pojezd šel, tedy v servisu, kde bych to musel zaplatit by na místě závadu odstranili. Ale vzhledem k tomu, že je zboží nové, dal jsem ho zpět k reklamaci a dopadlo to tak, že mě vyrozuměli, že závadu neopraví a vrátí mě peníze. Jenže za vrácené peníze si již sekačku nekoupím, neboť tu samou zdražili o 4 tisíce. Takže bych ne svojí vinou byl o 4 tisíce poškozen, kdybych musel koupit sekačku znovu. Přitom je tato sekačka na lidl shopu skladem a ke spokojenosti zákazníka by stačilo zaslat jiný stroj ale proč by to tento shop dělal když můžete ne svojí vinou zaplatit o 4 tisíce více. Jsem přesvědčen, že kdyby nebylo zboží koupené ve slevě, normálně by sekačku vyměnili a peníze by vrátit nechtěli. Lidl shop mě svým přístupem velice zklamal a přesto, že jsem byl častým zákazníkem, tak po téhle zkušenosti budu muset toto přehodnotit.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekala jsem 14 dní na zaplacené zboží a stále nic. Ani mi nerekli, že se zboží asi ztratilo. Až po několika e-mailech se mi dneska konečně ozvali. Hrůza, komunikujete stále s umělou inteligencí. Zboží přijde znovu, musím znovu zaplatit a pak mi teprve pošlou peníze zpět.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • reklamace chybejici packy otevirani dvirek - zadna reakce

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Evidujeme, že jste se již ohledně této reklamace obrátil na náš zákaznický servis. Kolegové Vás budou v nejkratším možném termínu kontaktovat a společně se domluvíte na dalším postupu.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mě přišlo zcela rozbité,už jsem vás o tom informoval

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Evidujeme, že jste se již ohledně této reklamace obrátil na náš zákaznický servis. Kolegové Vás budou v nejkratším možném termínu kontaktovat a společně se domluvíte na dalším postupu.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

    • Zboží bylo sice doručeno, ale jiné velikosti než byla objednávka
    • celý den jsem řešila reklamaci ve vašem obchodě, nemám čas řešit neschopnost vašich zaměstnanců, kteří pravděpodobně neumí číst

    To je všechno, už si nikdy nic přes e-shop neobjednám.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Pokud mohu poradit, nekupujte matraci přes e-shopy. Raději si zajděte osobně vyzkoušet a vybrat do prodejny. Objednávala jsem 2 matrace BADENIA s různými tvrdostmi. Pro sebe H2 (mám 57 kg)a pro manžela H4 (manžel váží 100 kg). Mně přišla správně, avšak do matrace jsem se úplně propadala, takže byla moc měkká. A manželovi přišla úplně jiná matrace, jiná značka, dokone byla i jiných rozměrů. Byla asi o 15 cm kratší. Vyřizování reklamace bylo nekonečné. Pořád po nás něco chtěli vyfotit a popsat. A víte proč? Pokaždé odpovídáte úplně někomu jinému, nikdy to neřeší jedna a ta samá osoba, takže než jsme se dobrali výměny, tak jsem musela napsat asi 10 mailů. A to mi za to příště určitě nestojí. Nejdřív na mě zkoušli, ať je sama odvezu na jakýsi jejich sklad. To jsem odmítla. Pak po mě chtěli, ať 25 cm vyskokou matraci smotám do role. :-D Na to řekl manžel, že to ani Schwarzenneger nesmotá. Tak nakonec objedali svoz a přijela pro to PPL. A mezitím jsem musela vytvořit novou objednávku a zaplatit kartou přes účet další 2 matrace. Matrace jsem vybrala na základě D-testu v Německu. Badenia matrace měly výborné recenze. Ale za ty nervy a čekání asi měsíc na další matrace a složité vrácení, to mi za to příště nestojí. Moje chyba. Příště jsem poučená.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Pokud mohu poradit, nekupujte matraci přes e-shopy. Raději si zajděte osobně vyzkoušet a vybrat do prodejny. Objednávala jsem 2 matrace BADENIA s různými tvrdostmi. Pro sebe H2 (mám 57 kg)a pro manžela H4 (manžel váží 100 kg). Mně přišla správně, avšak do matrace jsem se úplně propadala, takže byla moc měkká. A manželovi přišla úplně jiná matrace, jiná značka, dokone byla i jiných rozměrů. Byla asi o 15 cm kratší. Vyřizování reklamace bylo nekonečné. Pořád po nás něco chtěli vyfotit a popsat. A víte proč? Pokaždé odpovídáte úplně někomu jinému, nikdy to neřeší jedna a ta samá osoba, takže než jsme se dobrali výměny, tak jsem musela napsat asi 10 mailů. A to mi za to příště určitě nestojí. Nejdřív na mě zkoušli, ať je sama odvezu na jakýsi jejich sklad. To jsem odmítla. Pak po mě chtěli, ať 25 cm vyskokou matraci smotám do role. :-D Na to řekl manžel, že to ani Schwarzenneger nesmotá. Tak nakonec objedali svoz a přijela pro to PPL. A mezitím jsem musela vytvořit novou objednávku a zaplatit kartou přes účet další 2 matrace. Matrace jsem vybrala na základě D-testu v Německu. Badenia matrace měly výborné recenze. Ale za ty nervy a čekání asi měsíc na další matrace a složité vrácení, to mi za to příště nestojí. Moje chyba. Příště jsem poučená.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo v pořádku, ale abych čekal téměř týden na doručení, od objednání, tak to fakt ne! Naposledy.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.

    Vzhledem k současné logistické situaci a vytížení přepravců se doba dodání může zpozdit.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Zboží přišlo zabalené tak, jako by ho už někdo používal. Návody vytažené z balení byly zmačkány.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi použité zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie poškozeného výrobku s jeho IAN kódem, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. V případě poškozeného zboží je možná sleva, nechcete-li výrobek vracet a zaslat případně nový kus. U případného nadrozměrného výrobku lze po vzájemné domluvě zařídit bezplatný odvoz zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dorazilo poškozené zboží a je složitý způsob reklamace, i když obchod je vstřícný a k reklamaci staví zodpovědně, systém je příliš složitý.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl