Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 týdnem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Zboží nepřišlo celé, objednala jsem si pelech pro psa a přišla jen půlka.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi nekompletní zboží, kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce a popis vady, kolegové či servisní partner Vám sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 týdnem

    50 %

    Nedoporučuje obchod

    • Novinka, kdy zboží má odejít až 2 týdny po objednání a dotazník spokojenosti přijde po 6ti dnech

    Normálně nebyl s lidl nikdy žádný problém stran doručení. Ale nyní mam nad celou objednávkou napsáno, že objednávku budou posílat až 5.8.... Což při objednání 26.7. a všechno bylo skladem je dost tristní. To je velké zklamání... Nevím co se změnilo... Dřív to chodilo i na víc zásilek, když to například nebylo skladem nebo tak, ale tohle je děs.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 týdnem

    50 %

    Nedoporučuje obchod

    • Než si člověk udělá celou objednávku, tak mu mezitím zmizí zboží z košíku kvůli nedostupnosti. Zboží v košíku by mohlo být rezervované alespoň 30 minut, lépe hodinu, aby si člověk mohl pohodlně prohlédnout všechny kategorie.
    • Nelíbí se mi, že většinou musím počkat, až bude zboží znovu skladem a mezitím se prodá zboží, které skladem bylo. Tím pádem je kolikrát těžké dát dohromady objednávku nad tisíc korun, kvůli úhradě dopravy. Uvítala bych, kdybych si mohla zboží zaplatit, když je skladem a aby se mi odeslalo až v okamžiku, kdy se mi podaří postupně objednat vše, co si přeji koupit.
    • Nelíbí se mi, že když je zboží za cenu, která je na maloobchodě, tak dost často není skladem l a znovu se objeví až další týden, kdy už je ale podstatně dražší. Dříve o pár korun, poslední dobou už bohužel za cenu podstatně vyšší, kolikrát v řádu stokorun.

    Když eshop začínal, byla jsem nadšená. Bohužel postupně je to z výše jmenovaných důvodů (mínusů) a dalších, např. poplatek za dobírku, čím dál horší eshop. Věřím, že se to vrátí zpět k lepšímu... Lidl jsem vždy měla moc ráda, ale teď dělá vedení společnosti vše proto, aby to tak už nebylo.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás, že zboží, o které jste měla zájem, bylo z Vašeho nákupního košíku samovolně odstraněno. Systém našich skladových zásob se aktualizuje po určitém časovém intervalu. Pokud se v jednu chvíli učiní více objednávek na jeden typ zboží, může se stát, že skladové zásoby nepokryjí poptávku, a tudíž musí být položka stornována.

    Dojde-li k vyprodání zboží, je nedostupný sortiment automaticky odebrán i z nákupního košíku zákazníka.

    Po dobu trvání akční nabídky zboží v našich prodejnách garantujeme stejnou cenu i na našem e-shopu. Po skončení akční nabídky na prodejnách se může cena produktů v e-shopu lišit od původní akční ceny, která byla platná při trvání akce v našich prodejnách.

    Děkujeme za pochopení.

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 týdnem

    80 %

    Nedoporučuje obchod

    • rád nakupuji
    • zboží je většinou v pořádku

    Objednával jsem a všechno zboží mělo být brzy dodáno. Bohužel čekám už týden, první část objednávky už podle e-shopu měla být dávno zaslaná (není), druhá bude zaslaná až po čtrnácti dnech, kdy budu v zahraničí (doufal jsem, že rezerva dvou týdnů je dostatečná). Objednávka po telefonním hovoru nejde pozdržet, budu muset prosit dopravce o uložení někam jinam, kam mi to nevyhovuje.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 týdnem

    60 %

    Nedoporučuje obchod

    Neodpovídají na dotazy. Pokud máte dotaz očekáváte odpověď..... Takže asi chtějí přístup objednej koukni a případně vrať. Hlavně se neptej.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Evidujeme, že Vás zákaznický servis ohledně Vašeho dotazu již kontaktoval. Doporučujeme Vám zkontrolovat e-mailovou schránku.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 týdnem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Bylo velmi zmatečné..ode mně byla jen 1 objednávka... 2 věci..parní mop a skákací míč,...Objednávky příšly a to - 2 dva balíčky 1.balíček parní mop s navýšenými poplatky a míč/jako balíček samostatný/ finančně ohodnocen ještě větší cenou než byl parní mop. Ten malý balíček/evidentně míč/ byl ohodnocen Kč 1.300.-To jsem nepřevzala.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Zboží z Vaší objednávky pochází z různých logistických center, včetně zahraničních, proto byla Vaše objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno. Pokud byste jej případě skutečně nedopatřením hradila 2x, doporučujeme Vám obrátit se s potvrzením o platbě na náš zákaznický servis, kde s Vámi kolegové situaci rádi dořeší.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 týdnem

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nedoporučuje obchod

    • již po několikáté nedorazilo vše co bylo objednáné i když objednávka byla potvrzena v plném rozsahu

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Zboží z Vaší objednávky pochází z různých logistických center, včetně zahraničních, proto byla Vaše objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 týdnem

    30 %

    Nedoporučuje obchod

    Po týdnu zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.

    Situaci jsme prověřili a zásilka Vám bude v následujících dnech doručena.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 týdnem

    Nedoporučuje obchod

    Tri krat po sebe mi prisliel na stranke vypredany tovar mietsto toho objednaneho.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdržel jiné zboží, než které bylo objednáno, kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie jiného výrobku s jeho IAN kódem, kolegové Vám sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    V tomto případě se zjevně jedná o chybu při zaskladnění zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 3 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Velký výběr zboží
    • Zajímavé ceny
    • Přehledné stránky
    • Nedodání zboží.

    Dne 14.07.2021 objednáno PARKSIDE SDS vrtací a sekací kladivo PBH 1050 C3. 17.07.2021 přišel e-mail "Potvrzení o odeslání" kde chybělo číslo pro sledování zásilky. 21.07.2021 poslán dotaz na hotline@lidl.cz. 23.07.2021 odpověď "Váš dotaz jsme postoupili ke zpracování na příslušné oddělení" a od té doby se nikdo z LIDLu neozval.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Evidujeme, že jste již kontaktoval ohledně stavu své objednávky náš zákaznický servis, kolegové se již situací zabývají. Prosíme Vás o strpení.

    Omlouváme se Vám za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 rokem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • REKLAMACE ABSOLUTNĚ NEŘEŠÍ !!!
    • NEKOMUNIKUJÍ !
    • NĚCO SLÍBÍ A PAK NEŘEŠÍ
    • POKAŽDÉ TVRDÍ NECO JINÉHO!
    • NEDOPORUČUJI !!!!!!!

    Všechno, nekomunikují, neřeší servis, zákaznická linka nic neví, a nebo říká každý něco jiného. Zakoupil jsem Paddleboard na začátku léta, přišel poškozený a do dnes nemám nový kus ani peníze. Celé leto ho nemohu používat ani na dovolených díky kterým jsem si ho kupoval.! Hlavně, že mají peníze, dál už je nic nezajímá!

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Evidujeme, že jste se již ohledně této reklamace obrátil na náš zákaznický servis, kolegové Vás budou v nejbližší době kontaktovat a společně se domluvíte na dalším postupu a možnostech řešení. Prosíme Vás o strpení.

    Z důvodu velkého počtu dotazů, které mají kolegové ze zákaznického servisu denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků i čekání na lince prodloužit. Vyřízení Vašeho požadavku jsme tímto zaurgovali.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 týdnem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    toto jsem si objednal přišlo mi něco jiného 2 x za sebou

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Evidujeme, že jste se již ohledně této reklamace obrátil na náš zákaznický servis, kolegové Vás budou v nejbližší době kontaktovat a společně se domluvíte na dalším postupu a možnostech řešení. Prosíme Vás o strpení. V tomto případě se zjevně jedná o chybu při zaskladnění zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 týdnem

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    • Rychlost dodani
    • Zbozi by se pohodlne veslo do jedne krabice. Misto toho prijely tri velke kratonove krabice pro kazdou polozku zvlast.
    • Penize si stahli z karty dvakrat a nemaji se k vraceni!
    • Na eshopu nastaveno upozorneni na naskladneni zbozi. Upozorneni nedorazilo.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, či se jedná o sadu, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte třeba funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, a rovněž v našich obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.

    Děkujeme za pochopení.

    V internetovém bankovnictví se po objednání zboží v nezaúčtovaných / blokovaných platbách zobrazí částka za objednávku. Platba však odejde z Vašeho účtu až ve chvíli, kdy je Vaše objednávka předána přepravci.

    V případě rozdělení objednávky do více zásilek se z Vašeho účtu vždy strhne pouze částka za danou zásilku. Hodnota objednávky se tedy odečítá postupně.

    Pokud objednané zboží již není skladem, proběhne automatické storno a blokovaná částka se z nezaúčtovaných plateb samovolně uvolní zpět na Váš bankovní účet. . Proto se v účtu nezobrazí v přijatých platbách, ale uvolnění zarezervované částky je na Vašem bankovním účtu vidět tak, že se zvýší disponibilní zůstatek.

    Uvolnění blokované částky trvá až 7 dní.

    Evidujeme, že jste již kontaktoval ohledně této záležitosti náš zákaznický servis, kolegové Vás budou v nejbližší době kontaktovat a je-li něco v nepořádku, postarají se o sjednání nápravy.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 1 měsícem

    30 %

    Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá reklamace
    • Nespolupracuje s kamennou prodejnou

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Evidujeme, že jste již kontaktoval náš zákaznický servis, kolegové již s Vámi situaci dořešili.

    Omlouváme se Vám za komplikace i prodlevu.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    • Katastrofa , jedna objednávka jedno zboží ppl a druhé českou poštou jako proč ? Tohle je na nic.
    • Sluchátka jsou hodně potichu , beru že je to pro děti ale stejně jsou dost potichu

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. Volba přepravce je mimo jiné závislá na optimalizaci logistických procesů, abychom byli schopni našim zákazníkům nabízet zboží a služby za příznivé ceny. V případě, že preferujete doručení společností PPL, je možné zvolit doručení do PPL ParcelShopu, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nedoporučuje obchod

    • Rychlý obchod
  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 3 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • 9 dní jsem čekala na dodání,při tom doručovací doba 3dny.Už nikdy více!!!

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.

    Situaci jsme prověřili a zásilka Vám byla ze strany dopravce uložena na PPL ParcelShop.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nedoporučuje obchod

    • Jedná objednávka byla doručena více balíky a více dopravci.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Zboží z Vaší objednávky pochází z různých logistických center, včetně zahraničních, proto byla Vaše objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.

    Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. Volba přepravce je mimo jiné závislá na optimalizaci logistických procesů, abychom byli schopni našim zákazníkům nabízet zboží a služby za příznivé ceny. V případě, že preferujete doručení společností PPL, je možné zvolit doručení do PPL ParcelShopu, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    Poslali mi místo spacího pytle síť na vozík za auto a výměna trvá už 4 týden!

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi jiné zboží, než které bylo objednáno, kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie jiného výrobku s jeho IAN kódem, kolegové Vám sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. U nadrozměrného výrobku lze po vzájemné domluvě zařídit bezplatný odvoz zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • zakoupeno v Lidl-shop.cz před 2 týdny

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoporučuje obchod

    Bohužel poslední dobou pokaždé, když objednám zboží je nějaký problém. Buď s doručením nebo vrácením. To mě vždy trošku odrazuje od dalšího nákupu.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Evidujeme, že jste již ohledně vrácené zásilky kontaktovala náš zákaznický servis, kde s Vámi odpovědní kolegové vše dořešili.

    Hezký den
    Váš tým Lidl