Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- el nářadí firmy Parkside je poruchové.
Úhlové aku brusky firmy Parkside doporučuji nekupovat.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod O.K., zboží velmi špatné.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží přišlo poškozené a nefunguje
-
Nedoporučuje obchod
Nelíbí se mi doručení prostřednictvím PPL, který mi dal na vyzvednutí z boxu necelé 2 dny, což je velmi málo. Nelíbí se mi, že posíláte e-mail s dotazníkem spokojenosti a email o úspěšném doručení,i když bohužel nic doručeno nebylo!!!
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem zbozi asi za 4000 kc,prislo mi do emailu potvrzeni o tom ze je objednavka prijata ke zpracovani a zbozi nikde, a v aplikaci napsano ze u nich objednavku nemam,takze bych cekala zbytecne.
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi jiz ze skladu odeslano vadne, predtim reklamovane,ta drzost vaseho zamestnance odeslat vadny vraceny kus! Posilate vse na deset zasilek, proc ne naraz, mam na to doma kazdy den cekat? Kdo na to ma cas!! Nespokojenost
-
Nedoporučuje obchod
- Objednam jsem si dvě gola sady, obě přišly s rozbitými kufry, zboží jsem nepřevzal a čekám co přijde po druhé.
- Známý si také objednal jednu gola sadu a přišla mu s rozbitým kufrem, dvakrát reklamoval, a dvakrát mu přišla znovu rozbitá.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Kvalita výrobku byla nízká. :(
-
Nedoporučuje obchod
- Kvalita
Tak bohužel tentokrát hrůza. Jedno zbožî poškozené a druhé kus hadru, jako z číny. Tentokrát zklamání.
-
Nedoporučuje obchod
Lidl shop poslal e-mail že je zboží doručeno , ale já nic nemám.
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Situaci jsme prověřili a zásilka Vám již byla dle systému doručena.
Pokud se tak nestalo, doporučujeme Vám kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
- nefunkční info linka, nelze se proklikat na lidského operátora a zjistit potřebné informace
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
V tomto případě doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách.
Omlouváme se Vám za komplikace.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
- Zatím žádná výhod
- Zboží zatím nedorazilo
Poprvé jsem něco objednal. Dotazník na spokojenost přišel. Zboží zatím nedorazilo.
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Evidujeme, že jste již kontaktoval ohledně stavu své objednávky náš zákaznický servis, kolegové se již situací zabývají a budou Vás kontaktovat s bližšími informacemi, jakmile situaci prověří. Prosíme Vás o strpení.
Omlouváme se Vám za komplikace i časovou prodlevu.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
- Ve výběru banky chybí Air Bank.
Ve výběru banky chybí Air Bank.Nechápu jedna z největších bank u nás a vy ji nemáte ve výběru?To raději budu nakupovat jinde!
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Na našem e-shopu aktuálně nabízíme platbu kartou online při vytvoření objednávky, platbu kartou online pomocí služby Click to Pay, platbu online prostřednictvím Google Pay či Apple Pay, platbu na dobírku u kurýra přepravní společnosti a také online bankovní převod.
Přejeme Vám hezký den.
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
- objednané zboží mi dosud nebylo doručeno ani nemohu zjistit kde se nachází.Nelze se ani dopátrat na základě čísla objednávky přes jakousi rádoby zákaznickou podporu mého objednaného zboží které jsem si objednal protože jej potřebuji
nespolehlivé
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Situaci jsme prověřili a zásilka Vám již byla doručena.
Za vzniklé komplikace se omlouváme.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
- Zboží neodpovídá popisu a je nekvalitní.
- Ztráta času s vrácením a čekání na peníze.
- Pochvalné články na netu si zřejmě lidl platí sám.
Taška nemá došité švy a její koncepce není proti krádeži, spíš naopak! Člověk který ji vychvaloval v článku na netu ji buď neviděl ,nebo nepřemýšlí! Zvonek nefunguje ani na 15m přes jedno okno!
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
V případě, že Vám zboží nevyhovuje, máte možnost jej prostřednictvím PPL ParcelShopu v rámci 30denní lhůty bezplatně nepoužité, funkční a v původním obalu vrátit zpět na náš sklad, kde Vám po jeho přijetí a naskenování budou vráceny peníze.
Jedná-li se o nadrozměrný výrobek, doporučujeme Vám obrátit se telefonicky či prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách na náš zákaznický servis, kde Vám odpovědní kolegové sjednají bezplatný svoz z Vaší adresy
Dokumenty pro vrácení si může zákazník vystavit ve svém klientském účtu nebo prostřednictvím prokliku ve zprávě s fakturou, není-li registrován. V případě komplikací Vám rádi budou nápomocni naši kolegové ze zákaznického servisu. Nemáte-li možnost tisku, budou Vám z naší strany ochotně dokumenty k vrácení zboží zaslány korespondenčně na Vaši dodací adresu.
Pro případné vrácení v prodejně musí mít zákazník s sebou fakturu k objednávce (může být elektronická, k nahlédnutí např. v mobilním telefonu), jinak kolegové nemají možnost zboží převzít a odeslat zpět na naše logistické centrum.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
Hrůza koupil jsem od vás vysavač dvakrát sem vydával a pak odešel přehříval se a pak přestal úplně fungovat ,,už nikdy od vás nic
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
V případě, že je výrobek defektní, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady, kolegové či servisní partner Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.
Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
Po prvním použití přestala sponkovačka fungovat.
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, mrzí nás Vaše nespokojenost.
Evidujeme, že jste již kontaktoval náš zákaznický servis. Kolegové se již situací zabývají a budou Vás kontaktovat s bližšími informacemi.
Omlouváme se Vám za komplikace.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
- Ověřené věci, které seženu i v krámu dokoupím na eshopu ráda
- Zboží zničené - vícekrát už
- Poničené krabice, takže jako dárky nevhodné - vícekrát
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Vážíme si Vaší zpětné vazby.
V případě, že je výrobek poškozený, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie defektního výrobku, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.
Omlouváme se Vám za komplikace.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
špatný popis výrobku, neznalost zboží pracovníků
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás Vaše nespokojenost.
Omlouváme se Vám za komplikace.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
I přes neporušený obal měl zavařovací hrnec poškozené ucho , a bez kompletnich úlomků .
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Evidujeme, že jste se již ohledně této reklamace obrátila na náš zákaznický servis.
Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bylo nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.
Hezký den
Váš tým Lidl