Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.
Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- Cena
- Komunikace obchodu
- Skříňka není podle představ
- Doba dodání
-
Doporučuje obchod
- -ceny
- - zákaznický servis
- - snadné vyřízení vratek
- trochu delší čas doručení
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Raději o den či dva delší dodání a v jednom balíku, než rychlé dodání ve dvou a více balících. Nemám čas neustále čekat na poštu či jinou dopravu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Objednala jsem dvě položky, zboží bylo skladem, přesto přišlo rozdělené do dvou balíků (nebylo nutné, 2 podobné položky) a dodací doba byla 9 - 14 dní, to je na dnešní dobu dlouhá dodací lhůta, když je zboží skladem...
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.
Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.
Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.
O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.
Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- ceny
- někdy i kvalitní zboží
- inteligence osob při balení balíků
- někdy dlouhé dodací lhůty
Nevím, kdo jim připravuje objednávky, ale dotyční zaměstnanci jsou buď hrozně inteligentní a nebo je práce neskutečně baví a naplňuje. Objednal jsem si 4 plastové boxy pod postel a k tomu tesařské kladivo. Dotyčného zaměstnance nenapadne nic lepšího než tesařské kladivo zabalit do jednoho kusu papíru o velikosti ubrousku a dát to dovnitř boxu. A světe div se, přišla mi hromada plastových střepů, ale kladivu se nic nestalo!!!
Před vánoci si žena objednala vánoční dekoraci a to co jí přišlo, vypadalo jak keramické puzzle.Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
V případě, že jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie poškozeného výrobku s jeho IAN kódem, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. V případě poškozeného zboží je možná sleva, nechcete-li výrobek vracet a zaslat případně nový kus. U případného nadrozměrného výrobku lze po vzájemné domluvě zařídit bezplatný odvoz zboží.
Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
- Dodaci lhuty delsi nez i cinanu
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.
I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.
Situaci jsme prověřili a zásilka Vám již byla doručena.
Vzhledem k současné logistické situaci a vytížení přepravců se doba dodání může zpozdit.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Doporučuje obchod
- Informace o zásilce- komunikace obchodu
- cena
- Někdy objednávka rozdělená do více balíků- podle toho ze kterého skladu expedují. Je to rychlost doručení na úkor pohodlnosti (jít do zásilkovny 1x nebo 3x....)
-
Nedoporučuje obchod
- Extrémně dlouhá doba dodání
- Problémy s doručováním
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.
I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.
Vzhledem k současné logistické situaci a vytížení přepravců se doba dodání může zpozdit.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Cena
- Delší doba dodání proti konkurenci
- Nerozumné balení násobně větší jak produkt
- Chybějící technické specifikace produktu
- Nemožnost vyzvednout si zboží sám
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.
I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.
Vzhledem k současné logistické situaci a vytížení přepravců se doba dodání může zpozdit.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Doporučuje obchod
- Dodaci lhuty
-
Nedoporučuje obchod
- Akce
- Delší dodací lhůta
- Více balíčků
- Nižší kvalita textilu
Rozdělí objednávky na více balíčků je neekologické a vůbec nepraktické pro příjemce pozor na to!
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.
Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.
Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.
O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.
Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nákup domova.
- Poměrně dlouhá doba doručení.
-
Doporučuje obchod
- Vše Ok. Kvalitní výrobek.
- Dlouhá dodací doba
Doporucuji.
-
Nedoporučuje obchod
- Lepší ceny nářadí, než konkurence
- Dlouhá doba dodání
- Dlouhá doba odeslání
- Bugy (chyby) v aplikaci i na webu
Dlouho se mi nestalo, že bych na balík čekal 10 dní a stale nedorazil. Na balík předtím jsem čekal 7 dní. Je sice hezké, že dopravu mám zdarma, ale radši si za ní zaplatím, než abych čekal jak blbec a doufal, že to vůbec dorazí. Nářadí jsem potřeboval hned, ne až se někod uráčí to odeslat a doručit.
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Dodání Vaší zásilky jsme prověřili a zjistili jsme, že by Vám měla být v průběhu několika následujících dnů doručena.
V případě, že by se tak nestalo, kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách či v rámci naší telefonní linky. Kolegové se Vám budou rádi věnovat a sdělí Vám bližší informace.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Delší doba dodání
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- velký výběr a nižší ceny
- pomalé dodání
- rozdělení jedné objednávky do vícero doručení
- jednu objednávku doručují postupně tři různé doručovací firmy a stále mi ještě nepřišlo vše
Ceny jsou asi příznivé a mají rozsáhlý sortiment, ale to doručování...katastrofa...jednu objednávku mi rozdělily zatím do čtyřech zásilek a obdržela jsem po týdnu zatím jen dvě...jednu doručovalo DPD, druhou PPL, dnes čekám Českou poštu a poslední bude překvapení..
Reakce obchodu Lidl-shop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.
Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.
Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.
O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.
Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den
Váš tým Lidl -
Doporučuje obchod
- Jako dopravce má LIDL českou poštu.Tento dopravce má dlouhou doručovací dobu.
- LIDL vyexpeduje v den objednání a zákazník obdrží třetí den.
-
Doporučuje obchod
- Kamenné obchody
- Dobrá komunikace i v případě reklamace
- Dobrý výběr často za dobré ceny (jsou ale i výjimky)
- Trochu delší dodací lhůty (dodání do druhého dne, nebo do 2-3 dnů nečekejte)
- Cena dopravy
- Mám podezření, že z e-shopu můžete dostat produkt, který někdo před vámi vrátil a nejste o této zkušenosti informováni. Dostal jsem produkt, který jevil známky neoriginálního zabalení a uložení v balení.
Dobrý e-shop, vždycky tam najdu tip na dárek, nebo široké vybavení domácnosti. Přijde mě ale nefér, že platím nové zboží a dostanu i rozbalené což u mě kazí dojem...
-
Nedoporučuje obchod
- Nemožnost zrušit objednávku druhý den. Nejpozději do 60 minut od vytvoření objednávky. Bez rozdílu na to, ze doba dodání byla 15 dní.
-
Doporučuje obchod
- cena výrazně nižší než totožné zboží v jiných e-shopech
- dlouhá dodací lhůta