Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Cena
    • Komunikace obchodu
    • Skříňka není podle představ
    • Doba dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • -ceny
    • - zákaznický servis
    • - snadné vyřízení vratek
    • trochu delší čas doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Raději o den či dva delší dodání a v jednom balíku, než rychlé dodání ve dvou a více balících. Nemám čas neustále čekat na poštu či jinou dopravu.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednala jsem dvě položky, zboží bylo skladem, přesto přišlo rozdělené do dvou balíků (nebylo nutné, 2 podobné položky) a dodací doba byla 9 - 14 dní, to je na dnešní dobu dlouhá dodací lhůta, když je zboží skladem...

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • ceny
    • někdy i kvalitní zboží
    • inteligence osob při balení balíků
    • někdy dlouhé dodací lhůty

    Nevím, kdo jim připravuje objednávky, ale dotyční zaměstnanci jsou buď hrozně inteligentní a nebo je práce neskutečně baví a naplňuje. Objednal jsem si 4 plastové boxy pod postel a k tomu tesařské kladivo. Dotyčného zaměstnance nenapadne nic lepšího než tesařské kladivo zabalit do jednoho kusu papíru o velikosti ubrousku a dát to dovnitř boxu. A světe div se, přišla mi hromada plastových střepů, ale kladivu se nic nestalo!!!
    Před vánoci si žena objednala vánoční dekoraci a to co jí přišlo, vypadalo jak keramické puzzle.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie poškozeného výrobku s jeho IAN kódem, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. V případě poškozeného zboží je možná sleva, nechcete-li výrobek vracet a zaslat případně nový kus. U případného nadrozměrného výrobku lze po vzájemné domluvě zařídit bezplatný odvoz zboží.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodaci lhuty delsi nez i cinanu

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.

    Situaci jsme prověřili a zásilka Vám již byla doručena.

    Vzhledem k současné logistické situaci a vytížení přepravců se doba dodání může zpozdit.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Informace o zásilce- komunikace obchodu
    • cena
    • Někdy objednávka rozdělená do více balíků- podle toho ze kterého skladu expedují. Je to rychlost doručení na úkor pohodlnosti (jít do zásilkovny 1x nebo 3x....)
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Extrémně dlouhá doba dodání
    • Problémy s doručováním

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.

    Vzhledem k současné logistické situaci a vytížení přepravců se doba dodání může zpozdit.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena
    • Delší doba dodání proti konkurenci
    • Nerozumné balení násobně větší jak produkt
    • Chybějící technické specifikace produktu
    • Nemožnost vyzvednout si zboží sám

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky.


    Vzhledem k současné logistické situaci a vytížení přepravců se doba dodání může zpozdit.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Dodaci lhuty
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Akce
    • Delší dodací lhůta
    • Více balíčků
    • Nižší kvalita textilu

    Rozdělí objednávky na více balíčků je neekologické a vůbec nepraktické pro příjemce pozor na to!

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nákup domova.
    • Poměrně dlouhá doba doručení.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše Ok. Kvalitní výrobek.
    • Dlouhá dodací doba

    Doporucuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Lepší ceny nářadí, než konkurence
    • Dlouhá doba dodání
    • Dlouhá doba odeslání
    • Bugy (chyby) v aplikaci i na webu

    Dlouho se mi nestalo, že bych na balík čekal 10 dní a stale nedorazil. Na balík předtím jsem čekal 7 dní. Je sice hezké, že dopravu mám zdarma, ale radši si za ní zaplatím, než abych čekal jak blbec a doufal, že to vůbec dorazí. Nářadí jsem potřeboval hned, ne až se někod uráčí to odeslat a doručit.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodání Vaší zásilky jsme prověřili a zjistili jsme, že by Vám měla být v průběhu několika následujících dnů doručena.

    V případě, že by se tak nestalo, kontaktujete prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách či v rámci naší telefonní linky. Kolegové se Vám budou rádi věnovat a sdělí Vám bližší informace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Delší doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr a nižší ceny
    • pomalé dodání
    • rozdělení jedné objednávky do vícero doručení
    • jednu objednávku doručují postupně tři různé doručovací firmy a stále mi ještě nepřišlo vše

    Ceny jsou asi příznivé a mají rozsáhlý sortiment, ale to doručování...katastrofa...jednu objednávku mi rozdělily zatím do čtyřech zásilek a obdržela jsem po týdnu zatím jen dvě...jednu doručovalo DPD, druhou PPL, dnes čekám Českou poštu a poslední bude překvapení..

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jako dopravce má LIDL českou poštu.Tento dopravce má dlouhou doručovací dobu.
    • LIDL vyexpeduje v den objednání a zákazník obdrží třetí den.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Kamenné obchody
    • Dobrá komunikace i v případě reklamace
    • Dobrý výběr často za dobré ceny (jsou ale i výjimky)
    • Trochu delší dodací lhůty (dodání do druhého dne, nebo do 2-3 dnů nečekejte)
    • Cena dopravy
    • Mám podezření, že z e-shopu můžete dostat produkt, který někdo před vámi vrátil a nejste o této zkušenosti informováni. Dostal jsem produkt, který jevil známky neoriginálního zabalení a uložení v balení.

    Dobrý e-shop, vždycky tam najdu tip na dárek, nebo široké vybavení domácnosti. Přijde mě ale nefér, že platím nové zboží a dostanu i rozbalené což u mě kazí dojem...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemožnost zrušit objednávku druhý den. Nejpozději do 60 minut od vytvoření objednávky. Bez rozdílu na to, ze doba dodání byla 15 dní.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • cena výrazně nižší než totožné zboží v jiných e-shopech
    • dlouhá dodací lhůta