Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Ceny zboží v akci nebo s aplikací
    • Velmi špatné balení pro přepravu

    Lidl má občas velmi dobré akce na vybrané produkty, ovšem nesmí skladníci odeslat použitý, reklamovaný nebo rozebraný kus. Také se velmi zhoršila kvalita zabalení před odesláním, Lidl už se neobtěžuje nářadí v křehkých plastových kufrech balit do krabic, používají pouze igelitový pytel....

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • široký sortiment výrobků
    • U kontejneru byly ulámané rohy dílů, moc tenký a křehký plast zřejmně při balení
  • Doporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem ložní povlečení o rozměrech 1x 200x220 cm + 2x 70x90 cm. Bylo mi doručeno povlečení na jedno lůžko o rozměrech 200x 150cm + 80x80 cm. Balení bylo rozlepeno a označeno pouze čárovým kódem.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Objednávám a do poslední objednávky jsem byla s e shopem spokojena
    • Po poslední objednávce velké zklamání. Z 6 sad vánočních talířů 3 sady rozbité. Nedostatečně zabaleno, žádné upozornění na přepravní krabici, že uvnitř je sklo-zboží, které se může rozbít.
    • Bohužel jsem zjistila, že nejsem jediný zákazník, který takto dopadl a opakuje se ta samá situace jako v loni. Dle mého názoru,je to špatná a zbytečná negativní recenze na váš obchod. Možná by jen stačilo upravit vaše podmínky ve skladu ohledně balení zboží. Takto mi to připadá, že čím míň se do krabice dá obalového materiálu, tím líp. Hlavně rychle zabaleno. Někdy je lepší kvalita než kvantita...
    • Jako třetí negativní recenzi přidám, že ani 5 den po řešení reklamace,mi od Vás nepřišel jeden jediný email ohledně řešení s vrácením financí. Musela jsem znovu volat a zjišťovat další informace .

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Omlouváme se Vám za komplikace.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod ok
    • Balení zboží nic moc, v moc velké krabici byli 4 krabičky Lega dost na volno s trochou zmačkaného tvrdého papíru a nejmenší krabička byla dost zmačkaná.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nedostatečné balení zboží, chodí pře PPL poškozené.

    Zboží bylo doručeno PPL poškozené - nedostatečně zabalené zboží. A není to poprvé, každá zásilka z Lidl shop přišla poškozená.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě, že jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, uveďte zde veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie defektního výrobku, kolegové Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení.

    Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Pohodlí
    • V balení brusky scházel montážní klíč. Bohužel se mi podpora k tomu do dnes nevyjádřil.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nakoupil jsem produkt v akci, jinak by pro mě jeho cena nebyla akceptovatelná
    • zhoršila se kvalita zabalení zásilky (blíže v celkovém hodnocení)
    • zakoupený rázový utahovák (09-2023) s datem výroby 06-2021 - asi se potřebovali zbavit starých kusů, které nikdo za tu cenu nechtěl (navíc se má jednat údajně o dosti poruchovou sérii výrobku, tak uvidím, jak dlouho vydrží)
    • zakoupená smart aku 8Ah s datem výroby 03-2022 - asi se taky potřebovali zbavit starých kusů, které jsou za normální cenu naprosto neprodejné.
    • doručení trvalo déle, než u jiných objednável z Lidl-shopu

    - krabice byla z jedné strany roztržená, naštěstí nic nechybělo
    - obvykle je krabice uvnitř poctivě vystlaná papírem, ale tentokrát tam byl ledabyle hozený malý kousek papíru, který neměl absolutně žádnou funkci --> předměty uvnitř cestovaly, zřejmě i způsobily roztržení krabice, krabičky s jednotlivými předměty byly taky potlučené od pohybu
    - plastový kufr s utahovákem byl z vnitřní strany poškozený (vykouslá díra), otvor pro návod byl vyříznutý snad rukou a odlamovacím nožem - docela hrozný pohled, já bych se za takovou kvalitu obzvlášť u řady Performance styděl.
    U posledních dvou zásilek z Lidl-shopu byl nějaký problém či vada. Kvalita šla evidentně dolů. Další nákup si budu raději více rozmýšlet.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Obchod je ok.
    • Možné zlepšení vidím v balení a distribuci zásilek, někdy přijde malá věc v obrovské krabici s tunou papíru, jindy zase velká věc nedostatečně zabalená v pochroumané krabici, více položek znamená většinou více zásilek a více potřebného času adresáta k vyzvedávání zásilek.
  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velký sortiment, dobré ceny
    • kvalita balení

    již po několikáté přišlo zboží mizerně zabalené, tentokrát nesmyslně veliká krabice byla špatně uzavřená, jen díky kurýrovi se žádná z položek nevysypala...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednal jsem z letáku aku prořezávač pod kodem 800005240 za 1999,- Kč včetně akumulárotru a rychlonabíječky. Jeden den přišel prořezávač, za který jsem zaplatil 1.999,- Kč, ale v balení nebyla ani baterie ani rychlodobíječka. Toto zboží přišlo další den, ale řidič žádal opět úhradu. Zboží jsem vrátil a přišel dobropis. Nicméně baterii a dobíječku nemám.

    Když jsem se snažil dodávku reklamovat na pomocí internetového formuláře, tak jsem narazil na nemožnost vyplnění osobních údajů a reklamace nešla ani odeslat. Opakoval jsem to ještě jednou se stejným výsledkem. Stálo mě to dost času. Žádný údaj o možném kontaktu na customer servis pomocí e-mailu nebo telefonu. Byl jsem rozhořčený. Lidl prodejnu mám rád. Jsem i členem programu Lidl Plus, ale zkušenost s e-shopem mě zklamala.

    Reakce obchodu Lidl-shop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Náš internetový obchod nabízí široký sortiment výrobků, který dvakrát týdně doplňujeme o desítky dalších. Z důvodu skladových kapacit není možné všechno naše zboží skladovat v jednom logistickém centru.

    Pochází-li zboží z různých logistických center, včetně zahraničních, je objednávka odeslána ve více zásilkách. Zásilky není z technických důvodů možné sloučit.

    Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte například porcelánové nádobí a koupelnovou komodu, dočkáte se dvou zásilek. Zásilky se rovněž rozdělují z důvodu váhy apod.

    O této případné možnosti či situaci jste informováni v potvrzení o odeslání zboží, jež bylo zasláno na Váš email, či obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí.

    Samozřejmě však platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši, bylo-li Vám účtováno.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • cena
    • nedostatečné balení zásilky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání.
    • Objednala jsem si skleničky a jedna v balení byla rozbitá. Tak asi lépe zabalit nebo zkontrolovat.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Možnost bezplatně zboží vrátit prostřednictvím PPL místa.
    • Doručení jedné objednávky ve třech baleních prostřednictvím dvou dopravců zatěžuje.