Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi skladem. Presto ani po tydnu nadorazilo. Ani obchod nedal vedet kdy jej bude mit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výdejní místa
    • Prodávají Rapha

    Velmi negativní zkušenost z historie s nákupem.
    Nakoupil jsem jen z důvodu, že prodávají Rapha

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná komunikace- týden a nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo nezabalené v originálním obalu. Jako když si jej někdo zkoušel. Bohužel toto je v Čechách normální. Obchodníci na zákazníka kašlou. Zkouší co snese.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevyřízená objednávka, nekomunikují.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za váš nákup v obchodě Ski a Bike Centrum Radotín před 6 dny. Ohodnoťte, prosím, obchod a zakoupené produkty....

    Zatím nic nedorazilo, dokonce ani nemám tušení kdy zboží dorazí, jediná zpráva ze strany obchodu před X dny, že zboží už jim dodavatel odeslal. Ale chápu že dodavatele né vždycky můžete ovlivnit.

    Komunikace obchodu i v rámci e-shopu byla super, napsal jsem dotaz ohledně zboží, zanedlouho se připojila operátorka, napsala mi dobrý den, po chvíli se odpojila a tím veškerá komunikace skončila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto nespolehlivy obchod

    Objednavka byla obchodem garantovana na 13.1. Vecer jsem odjizdela na hory a se zasilkou pocitala. Kdyz jsem se 13.1.dotazovala na cas dodani, bylo mi teprve receno, ze zbozi vubec neodeslo z obchodu!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Žádná komunikace, kromě potvrzení objednávky kterou jsem ihned zaplatila a do teď nedorazila

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Něco se evidentně pokazilo na cestě dodavatel x obchod. Komunikace s obchodem v tomto případě také vázla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhý termín dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem v tomto obchode cyklistickou helmu a zaplatila kartou dopredu, obdrzela jsem potvrzovaci email a tim komunikace ze strany obchodu skoncila. Po 14 dnech od objednavky jsem volala na infolinku a byla jsem ubezpecena, ze helma prijde pristi tyden, ze meli problemy s naporem Black Friday (objednavala jsem za plnou cenu jeste pred BF). V nasledujicim tydnu prilbu neodeslali a ani se neozvali. Dalsi tyden jsem opet volala, jak to s objednavkou vypada, znovu proverovali a nakonec zjistili, ze dodavatel mel chybu na sklade a helma neni. Nic vic, zadna omluva, zadna nabidka reseni (jina helma, jina barva) a na penize zpet jsem se tez musela ptat. Snad penize obdrzim zpet a jsem si jista, ze v tomto obchode uz znovu neobjednam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mě vyzval k vyzvednutí objednávky, nic méně tato nebyla připravena. Kompenzace za ztracený čas, parkovné v Kotvě apod. - žádná.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka je již osmým dnem ve stavu "Připravuje se"... Žádná další informace mi od doby vytvoření objednávky nedorazila. Takto by e-shop fungovat neměl :-(.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo se doposud neozval
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Neuveritelny chaos
    • Doba dodani dele nez tri tydny i u zbozi “skladem”
    • Nulova komunikace ze strany obchodu

    Neuveritelny chaos. Zbozi objednano a zaplaceno. 3 tydny zadna komunikace, zadne zbozi. Tak jsem jim zavolal, co se deje. Az pote se daly veci do pohybu a rozhodli se mi zaslat zbozi. Nezaslali ale vsechno, bezkarske hulky uz nemeli, slibili poslat pozdeji. Po dalsich dvou tydnech se ozvali, ze hulky 140 cm nemaji, ale ze maji 150 cm a mohou je zkratit a poslat. Souhlasil jsem. Dnes dorazili nezkracene bezkarske hulky o delce 155 cm….. Bud mam fakt smulu a nebo tam maji neuveritelny bordel. Kazdopadne za me doporucuji se jim velkym obloukem vyhnout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • týden od potvrzení objednávky žádná reakce, zboží bylo skladem
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jiz ponekolikate se stalo, ze zbozi zakoupene v eshopu s dorucenim na prodejnu, nebylo doruceno v avizovany termin, ale az o nekolik dni pozdeji a to bez jakehokoliv upozorneni o zpozdeni ze strany prodejce.

    Byvalo to lepsi… bohuzel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Nekomunikace se zákazníkem a laxní řešení problému.

    Po vytvoření objednávky na skladové zboží se obchod týden neozýval. Po mé urgenci mi bylo sděleno, že mou objednávku evidují, ale zboží skladem nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem špatnou dílků běžkařských hůlek. Na prodejně mi bylo řečeno že správnou dílků mají skladem a mám čekat na email. Čekám už skoro týden. Nikdo se neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo. Obědnávku jsem poté stornoval ale peníze zpět na účtu nemám..