Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Žádná komunikace, kromě potvrzení objednávky kterou jsem ihned zaplatila a do teď nedorazila

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Něco se evidentně pokazilo na cestě dodavatel x obchod. Komunikace s obchodem v tomto případě také vázla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhý termín dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem v tomto obchode cyklistickou helmu a zaplatila kartou dopredu, obdrzela jsem potvrzovaci email a tim komunikace ze strany obchodu skoncila. Po 14 dnech od objednavky jsem volala na infolinku a byla jsem ubezpecena, ze helma prijde pristi tyden, ze meli problemy s naporem Black Friday (objednavala jsem za plnou cenu jeste pred BF). V nasledujicim tydnu prilbu neodeslali a ani se neozvali. Dalsi tyden jsem opet volala, jak to s objednavkou vypada, znovu proverovali a nakonec zjistili, ze dodavatel mel chybu na sklade a helma neni. Nic vic, zadna omluva, zadna nabidka reseni (jina helma, jina barva) a na penize zpet jsem se tez musela ptat. Snad penize obdrzim zpet a jsem si jista, ze v tomto obchode uz znovu neobjednam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mě vyzval k vyzvednutí objednávky, nic méně tato nebyla připravena. Kompenzace za ztracený čas, parkovné v Kotvě apod. - žádná.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka je již osmým dnem ve stavu "Připravuje se"... Žádná další informace mi od doby vytvoření objednávky nedorazila. Takto by e-shop fungovat neměl :-(.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo se doposud neozval
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Neuveritelny chaos
    • Doba dodani dele nez tri tydny i u zbozi “skladem”
    • Nulova komunikace ze strany obchodu

    Neuveritelny chaos. Zbozi objednano a zaplaceno. 3 tydny zadna komunikace, zadne zbozi. Tak jsem jim zavolal, co se deje. Az pote se daly veci do pohybu a rozhodli se mi zaslat zbozi. Nezaslali ale vsechno, bezkarske hulky uz nemeli, slibili poslat pozdeji. Po dalsich dvou tydnech se ozvali, ze hulky 140 cm nemaji, ale ze maji 150 cm a mohou je zkratit a poslat. Souhlasil jsem. Dnes dorazili nezkracene bezkarske hulky o delce 155 cm….. Bud mam fakt smulu a nebo tam maji neuveritelny bordel. Kazdopadne za me doporucuji se jim velkym obloukem vyhnout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • týden od potvrzení objednávky žádná reakce, zboží bylo skladem
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jiz ponekolikate se stalo, ze zbozi zakoupene v eshopu s dorucenim na prodejnu, nebylo doruceno v avizovany termin, ale az o nekolik dni pozdeji a to bez jakehokoliv upozorneni o zpozdeni ze strany prodejce.

    Byvalo to lepsi… bohuzel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Nekomunikace se zákazníkem a laxní řešení problému.

    Po vytvoření objednávky na skladové zboží se obchod týden neozýval. Po mé urgenci mi bylo sděleno, že mou objednávku evidují, ale zboží skladem nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem špatnou dílků běžkařských hůlek. Na prodejně mi bylo řečeno že správnou dílků mají skladem a mám čekat na email. Čekám už skoro týden. Nikdo se neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo. Obědnávku jsem poté stornoval ale peníze zpět na účtu nemám..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka odeslána před týdnem, do dnešního dne žádné informace o jejím stavu. Nulová komunikace obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo. Na emailový dotaz v jakém stavu se objednávka nachází eshop nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • hezké prostředí, ochotný personál
    • málo věcí skladem-na prodejně

    Na e-shopu bylo vše "skladem" , realita ovšem jiná. Jedno zboží nebylo vůbec, další musela prodavačka složitě a dlouze hledat v regálu-kde jsem se nakonec stejně obsloužil sám. Většina věcí bohužel není skladem resp. vystavená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velké zklamání, objednaná přilba dorazila na výdejnu obchodu bez obalu jen tak volně položená( běžně jsou profi přilby balené v krabici)
    Chyběl přepravní vak a náhradních výstelky, které jsou součástí balení a bylo tak uvedeno i v popisu zboží při objednání.
    Prostě to jen tak zkusili na zákazníka jak to přijme.
    Ještě jedna nepříjemná zkušenost mého kamaráda cyklisty, kterou měl přímo na obchodě v Radotíně, neochota prodavačů při výběru zboží, jen chtěl utratit za cyklo zboží. Šel radši nakoupit ke konkurenci, kde našel pocit, že je jako potenc. zákazník vítán.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Popravdě jsem objednávku objednal 9-9-2022, nasledně zaplatil na základě toho,že všetko zboží bylo skladem.Po třech dnech mi poslali sms,že část zboží není skladem,a čeká sa na dodavatele.Po 5 dňoch,som písal emaily jak je to s objednávkou ale nigdo mi neodepisoval a tak som volal na prodejnu co to má znamenat,zaměstnanec mi řekl po telefonu že část zboží není na predejně,a mám čekat dalších 8-dní.Tak jsem oznámil že chci objednávku stornovat a obratem peníze vrátit spět,bohužel se tak ješte nestalo.Na emaily mi neodpovídaj po celou dobu objednávky,jenom samá ignorace.Na tomhletom eshopu jsem objednával poprevé a naposledy,samozžejmě mi ješte musej vrátit peníze,které mi doposud nevrátili..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - chyběla záslepka konce řídítek

    -bohužel, ten kdo to balil nekontroloval kompletnost dodávky, nebo si prostě záslepku ŕídítek ponechal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednavce druhy den nasledoval email, ze zbozi objednavaji u dodavatele. Po tydnu zatim nic nedorazilo.