Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    zakoupila jsem u tohoto obchodu kolo. Ani ne po 1 měsíci jezdění (najeto asi 200 km) popraskaly pláště. Zadní plášť hodně, přední začínající praskliny. U nového kola - zarážející. Pravda je, že kolo stálo 15 tis., ale i tak bych očekávala, že tohle by se opravdu stávat nemělo. 18. 6. 2018 jsem zaslala písemnou reklamaci na základě emailového dotazu pracovníkovi prodejny. Vše jsem vyfotila, poslala a do dnešního dne reklamace není vyřízena. Bez písemného stanoviska k reklamaci. Je to tedy již asi měsíc a půl. Svou reklamaci jsem přímo na prodejně tlumočila při návštěvách pracovníkům a také proběhly nějaké telefonické hovory k reklamci. Při první návštěvě prodejny 28. 6. 2018, kterou jsem navštívila za účelem garančního servisu, mi byl vyměněn zadní plášť.
    Byla jsem i informována, že druhý plášť je na prodejně k vyzvednutí, ale při návštěvě prodejny (14. 7. 2018) nikdo o mé reklamaci nevěděl, a ani nebyla zadána do systému, jak jsem se dozvěděla od pracovníků prodejny.
    Bylo mi přislíbeno, že plášť bude zaslán poštou na adresu, ale dnes máme 31. 7. 2018 a plášť do dnes nikde. Vycházím z faktu, že reklamuji od 18. 6. 2018.
    Po včerejší emailové urgenci, bylo sděleno pracovníkem servisu, že pokud by došlo k únikům tlaku či by se plášť protrhnul, dají mi náhradní, abych mohla jezdit. Jak velkorysé po 43 dnech od reklamace... a opětovné návštěvy prodejny s možnou vidinou nejasného výsledku, kterého jsem již byla svědkem, že plášť třeba/možná/vlastně nebude skladem.
    Doposud jsem dokázala chápat nastalou situaci a také celkový zmatek, ale nyní (když jsem si uvědomila délku reklamační doby), je situace pro mě tak iritující, že jsem se rozhodla napsat tento příspěvek.

    Takže za mě obchod doporučuji, ale také doporučuji klást větší důraz na dodržování zákonných termínů při nutnosti reklamace výrobku.

    M. Dreiseitlová

  • Dobrý večer,

    personál v pobočce Radotín hodnotím kladně, nákup kola taktéž. Komunikaci servisu nikoli.

    Garanční prohlídka proběhla (zdánlivě v pořádku), jen se mi nedostalo vysvětlení na můj dotaz na zvláštní/nestandardní chování konkrétni části kola - vágní ujištění "Vše je teď v pořádku" nepovažuji za vysvětlení..

    Poté, co se tato část kola (nepřekvapivě) porouchala, mi byla vyčíslena cena za opravu. Nesouhlasil jsem především proto, že selhání té části kola se dalo předejít, pokud by mi byl zodpovězen dotaz položený během přebírání kola po garanční prohlídce.

    Trval jsem na svém a oprava byla nakonec vstřícně přehodnocena na 'reklamaci garanční prohlídky', tj. ) Kč. Vše v pořádku. Nicméně, když jsem si kolo přijel vyzvednout, dostal jsem k němu překvapivě i účet za opravu (resp. za náhr. díly).

    Chápu, že pravděpodobně jsem během celého procesu někde chyboval i já, ale určitě mi nepřijde správné, když ohlášenou opravu zdarma bez upozornění přehodnotíte na opravu placenou.

    Zbytečná chyba v komunikaci a následkem je ztracený (jeden?) zákazník :/

  • IcemanR10:

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud Vám odpověď, že kola Trek a Specialized jsou spolehlivá i v kategorii do 20tis. Kč, vyzněla nějak jinak než bylo myšleno.

    Z našeho pohledu tato kola skutečně spolehlivá jsou.

    Věří tomu podle nás i přímo oba výrobci. Trek a Specialized proto dává všem zákazníkům na svá (i nejlevnější) kola celoživotní záruku na rám pro prvního majitele. Pokud by se Vám s rámem něco stalo třeba za 8let, tak Vám ho prostě vymění. S tím se u většiny značek vůbec nesetkáte a dají Vám záruku jen v zákonem stanovené výši.

    Přijměte prosím omluvu a jsme s pozdravem

    Lukáš Princ - Ski a Bike Centrum Radotín

  • Do téhle prodejny jsem psal dotaz (dost naivní, nevím, co jsem čekal)

    ...Mohli by jste mi poradit, která značka by byla asi nejspolehlivější/nejkvalitnější v cenové kategorii 10 - 20 000,-.

    Vím, že např. Trek a Specialized jsou výborná kola, které se prodávají za 60 - 200 000,-, ale nevím jak jsou na tom se spolehlivostí např. za 16 000.-...

    Pán to překopíroval nejspíš sekretářce a připsal: napište mu něco hezkého, třeba, že spolehlivost je stejná jak u kol za 200.000 Kč :-).
    Paní mi napsala, že kola jsou stejně kvalitní jak za 20 tak za 200 000,-, jenže to chudina zapomněla promazat. (teď jsem jí asi zavařil)

    Takže, když potřebujete poradit, nebojte se zavolat nebo napsat na zákaznickou podporu prodejny, která Vám jistě ráda a ochotně poradí, a řekne nebo napíše Vám něco HEZKÉHO

  • Obchod včetně půjčovny vřele NEDOPORUČUJI!!! Nejdříve jsme si telefonicky rezervovali lyže, protože nebylo možné provést rezervaci na webu. Po příjezdu jsme čekali asi 15 minut, kdy si nás nikdo z půjčovny vůbec nevšímal - paní si tam společně s kolegou hrála s dítětem pravděpodobného zákazníka. Nicméně objednané dva sety -lyže+lyžáky+autobox nebyly nikde připraveny a navíc boty z naší rezervace (kdy jsme byli ujištěni, že jich je dost) tam vůbec nebyly, pouze o 1-2 čísla menší. Důvodem odchodu z půjčovny byl příchod dalšího zákazníka, kterému ta "milá" paní sdělila, že: "všichni dostávají". Už jsem se setkal s různou arogancí a přístupem k zákazníkům, ale tento přístup předstihl veškerá má očekávání!

  • Ve Ski a Bike centru jsem koupila krasné kolo, bohužel několik krát jsem to kolo reklamovala. Pokaždé personál byl moc vstřícný a příjemný. Dostala jsem super opravené kolo a jsem nadměrně spokojena:-) Tak že, jen chvála a moc krát děkuji za férové jednání a obzvlášť jsem chtěla poděkovat a označit výbornou práci slečny která reklamaci vyřizovala, sl.Bára:-) -byla užasna!!!

    Málo který obchod se může pochlubit tak výbornou komunikaci se zákazníkem a profesionálním přístupem. Vše jen na výbornou!!!!!!

    Myroniv O.

  • V tomhle obchodu jsem dnes narazil na personál, který nebyl úplně při smyslech. Před návštěvou telefonuji jestli jim funguje prodejna a bazar lyží. Ano bez problémů. Když tam přijedu přes celou Prahu, tak mi řekli že zimní zboží už vyklidili a odvezli.