Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace
    • Nepořádek ve skladu

    Chtěl jsem si koupit náhradní zorník do brýlí, v e-shopu bylo uvedeno skladem a objednávku jsem odeslal. Po několika dnech mi volala paní z obchodu, že došlo k omylu a domluvili se na stornu objednávky.

  • Žádné info, zaplaceno předem
    A stále čekám
    A stále čekám

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží, které jsme si objednala a zaplatila, bylo vyprodáno, o čemž jsem byla informovana až emailem 4 dny po objednávce. Rozhodla jsme se, že chci nechat doručit alespoň zbytek objednávky.
    Zboží nasedně během dalsich 4 dnů dorazilo, ale na doručeném zboží (2 páry ponožek) byl ochrany kovový štítek, který nelze z domova odstranit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží bylo evidentně rozbalené.
    Originální obal přelepený lepící páskou a dost nepěkně.
    Nevhodné to dát jako dárek.
    Zboží funguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádné informace k objednávce nepřišly.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod pošle souhrn objednávky a pak nic, ani jestli zboží nemají a někde jej shání.?.?.?
    • Do poznámek jsem napsala, že si přeji doručení až po určitém datu - nebylo respektováno, poznámku patrně nikdo nečetl.
  • Vždy vše v pořádku a rychle řešeno. Tentokrát jen potvrzení objednávky a dál se nic nestalo. Objednával jsem dárek, s předstihem a nezadařilo se.

    Beru to jako výjimku u jinak fungujícího obchodníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 6 dnech od objednání a zaplacení zboží v tomto obchodě zjistili, že mnou objednané zboží vlastně nemají skladem.
    Bohužel máme špatnou zkušenost i z osobní návštěvy kamenné prodejny v Radotíně :( je mi líto, ale tento obchod opravdu nemůžeme doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi mají na skladě ale ani po 10dnech nedošlo,zajimavé

    Zboží zatím nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Tak trochu vůbec nesvítí zadní světlo. Blikačka od vietnamce za 100 Kč je lepší.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výdejna zboží v dětském obchodě
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednané zboží nebylo doručeno z důvodu absence u výrobce. Uvítala bych ověření dostupnosti zboží minimálně dříve než v den možnosti vyzvednutí na prodejně předem avizované při objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mnohanásobně předražené zboží
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zkušenost není úplně dobrá. Měl jsem dárkový poukaz a vybral si za něj zboží v jeho hodnotě. Jenže to systém nějak nepobral a musel jsem se opakovaně připomínat obchodu sám, jak to s objednávkou je. Bohužel jsem zvolil komunikaci prostřednictvím chatovacího okna, kde na druhé straně seděl někdo nekompetentní. Takže pomohl až email. Slečna ochotně a hned vyřešila. Nicméně za dvě hodiny volal někdo další z obchodu a chtěl to řešit, takže zákaznický servis je spíše tragický.
    Obchod se snaží tvářit hodně cool, ceny jsou našponované, ale ten servis tomu zkrátka neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekomunikace

    Objednával jsem silniční pláště s dotazem zda jsou vybrané připraveny pro bezdušové používání (u popisu zboží nepřehledné), bez odpovědi mi byly pláště nachystány k vyzvednutí. Nakonec mi bylo od kamaráda řečeno, že nemají nic společného s bezduší, nevyzvedl jsem, ale stačilo napsat zprávu nebo zavolat...chápu, těžký.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Takto bych prodával taky, v obchode avizovano skladem, pak se objednává z distribuce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I reserved the bike, and in the same day your team told me that you sold the bike to someone who came to store. It's rude and unprofessional in my opinion.

    Please don't send me any other emails and remove all my personal information from your database.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila před týdnem. Po týdnu je stav objednávky stále "nová" a žádné informace o pozdním dodání nedorazily, ačkoli zboží se tvářilo být skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednané elektrokolo v ceně 100 tis. + mělo 3 výrazné a jasně viditelné vady laku na rámu, na které mne prodejce neupozornil. Jedna vada byla neodborně retušována... asi fixem. Považuji to za neobchodní jednání. Když jsem vady objevil a upozornil na ně, byla mi nabídnuta sleva 12%. Proto jsem od koupě odstoupil. Nerad bych, aby prodejce tajil zákazníkovi vady výrobku a prodával druhojakostní zboží za cenu prvojakostního. Tuto neetickou obchodní praktiku nijak neomlouvá ani současný nedostatek kol na trhu. Do této příhody jsem měl s obchodem velmi dobré zkušenosti, proto věřím, že to bylo ojedinělé pochybení. Vojtěch Pravda