Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost
    • Drahé zboží dodané v použitém stavu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • používaný produkt

    Zboží zakoupené jako nové došlo nechutně špinavé, poškozené a bez originální krabičky, za vysokou cenu bych si představil jiný přístup..

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za komplikace. Zkoušeli jsme Vás kontaktovat telefonicky, ale bohužel neúspěšně. Tento sortiment, jako jsou brýle vždy kontrolujeme před odesláním a nechápeme, jak se tato situace mohla stát. Prosím, zda byste nás mohl kontaktovat, abychom od Vás zjistili více informací a tuto situaci se nám určitě podaří vyřešit.

    Budeme rádi, když se nám ozvete. Kontaktovat nás můžete na telefonním čísle 222 367 700 každý den od 10:30 - 19:00 hodin.

    S přáním krásného dne
    Kamila SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo označeno jako skladem, přesto bylo předáno k přepravě až po 5 dnech. Bylo telefonicky domluveno (s ohledem na pozdní odeslání) jiné výdejní místo Zásilkovny - nedodrženo a posláno na původní místo. 7 dní po objednávce a zboží stále nemám.

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý den, Mariane,

    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za komplikace, které jsme Vám způsobili. :(

    Vámi objednané zboží mělo dostupnost skladem u dodavatele. Tam je doba dodání delší, datum doručení vidíte vždy na detailu produktu i v košíku a informujeme SMS (u Vás 24.9.), že je zboží na cestě od dodavatele. Mrzí mě, že se vše zpozdilo o jeden pracovní den a ještě jsme naší chybou zapomněli změnit výdejní místo Zásilkovny. S kolegy už jsme vše probrali, abychom zabránili vzniku podobné situace v budoucnu.

    Ještě jednou se omlouvám a děkuji za pochopení.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Vojta, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehlivost

    Je to má druhá zkušenost s tímto obchodem a bohužel zatím obě negativní. První objednávku obchod zrušil úplně a vrátil peníze z důvodu nedostupnosti nabízeného zboží a teď po pěti dnech od zaplacení požadují recenzi na zboží které zatím ještě nevyexpedovali

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobré dopoledne, Pavle,

    moc mě mrzí, že nejste spokojen. :( Určitě Vás budeme ještě dnes kontaktovat.

    Věci v obou objednávkách, které zmiňujete, měli dostupnost skladem u dodavatele. Tam je doba dodání delší, datum doručení vidíte vždy na detailu produktu i v košíku a informujeme SMS, že je zboží na cestě od dodavatele.

    U první objednávky se bohužel jednalo o poslední kus a skladovou chybu u dodavatele. Aktuální objednávka se bude expedovat včas a měli bychom stihnout slíbené dodání 25.9. :)

    Omlouvám se za všechny komplikace, které jsme Vám způsobili a děkuji za pochopení.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Vojta, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednány 2 stejné silniční pláště Specialized Turbo Pro. Přišly. Ale každej z jinýho ročníku a s jinou grafikou. Jak tohle může cyklista cyklistovi udělat nepochopím.

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobré dopoledne,

    ještě jednou se omlouvám za naši chybu. :( Jsem ráda, že se nám povedlo dohodnout se na řešení a správný kus už je na cestě do Plzně.

    V případě jakýchkoli dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. :)

    Emma, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Personal je neochotný.

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý den, RJ,

    děkujeme za nákup a za recenzi. Mohl byste nám, prosím, upřesnit, co se nám nepovedlo? Zatím se nám nepodařilo Vás telefonicky kontaktovat. :( Rádi bychom se zlepšili a odstranili naše nedostatky.

    Děkuji a omlouvám se, že jsme nesplnily Vaše očekávání.

    Hezký den. :)

    Bára, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    Nemůžu nic hodnotit , na zboží čekám 7 dnů

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý večer,

    omlouvám se za zpoždění Vaší objednávky. :(

    Tretry jsou skladem u dodavatele, jak je vidět na detailu produktu. Hned v den Vaší objednávky 5.8. se vše zpracovalo a tretry jsou na cestě k nám viz dvě SMS z 6.8. a 12.8. Dorazily Vám zprávy v pořádku? Ale u Vás měly být samozřejmě za slíbených 8 dní. Mrzí mě, že dojde k drobnému zpoždění, tento týden bychom měli tretry posílat.

    Věřím, že se nám společně podaří dokončit objednávku k Vaší spokojenosti. Kolegové ze zákaznické péče Vás budou ještě kontaktovat.

    Ještě jednou se omlouvám a děkuji za pochopení.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Vojta, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na baterii čekám už měsíc ruším objednavku

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý den,

    hluboce se omlouvám za všechny komplikace, které jsme Vám způsobili. :( Vaši objednávku jsem důkladně prozkoumal a měli jsme ji určitě zvládnout lépe.

    Baterie je skladem u dodavatele, jak je vidět na detailu produktu, ale u Vás měla být za 8 dní. Hned v den Vaší objednávky 10.7. se vše zpracovalo a baterie byla na cestě k nám, ale balíček se zatoulal u přepravce. Celou situaci jsme s Vámi měli určitě lépe a dříve komunikovat, s kolegy jsme to již probrali, aby se podobná situace neopakovala.

    Ještě jednou se omlouvám a děkuji za pochopení.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Vojta, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zboží objednáno před 5 dny a stále žádná informace o předpokládaném doručení.

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a za recenzi.

    Stojánek je dostupný skladem u dodavatele, jak vidíte vždy po zvolení konkrétní velikosti, včetně předpokládaného data dodání. 18.7. jsme potvrzovali převoz SMS.

    Stojánek jste ale měl už mít u sebe, zboží se nám zdrželo na cestě, moc mě to mrzí. Měli jsme Vás informovat dříve. Dnes Vás budou kontaktovat kolegové ze zákaznické péče. Určitě na tom zapracujeme, aby se to již příště neopakovalo.

    Omlouvám se za námi způsobené komplikace a děkuji za pochopení.

    S přáním pěkného dne

    Patrik, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na webu info o dostupnosti skladem, nebylo vsak dostupne na prodejne. Po online objednani a zjistovani stavu na infolice podana informace, ze je objednano u dodavatele a min 14 dni.

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a omlouvám se, že objednávka neproběhla dle Vašich představ. :(

    Dostupnost vidíte vždy po zvolení konkrétní velikosti přímo i s konkrétním datem dodání např:

    skladem u dodavatele, osobní odběr za 8 dní (úterý 30.07.)

    U šortek, které máte v objednávce, to vidíte na eshopu i nyní. Následně posíláme i SMS s potvrzením o objednání. Mrzí mě, že to takto nebylo dostatečné, na vylepšeních určitě zapracujeme.

    Dnes Vás budou kontaktovat kolegové z oddělení zákaznické péče, abychom společně doladili, zda budete mít o šortky stále zájem, je možné vybrat i nějaké jiné, které můžeme ihned poslat nebo zda objednávku stornujeme.

    Ještě jednou se omlouvám a v případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. :)

    Vojta, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Informace "skladem" může být zavádějící, je třeba kontrolovat detailní popis produktu

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobré dopoledne,

    mrzí mě, že jste nebyl spokojen se zobrazením dostupnosti na eshopu. :(

    Určitě na tom zapracujeme. Některé zboží je skladem u dodavatele, což je vždy vidět po zvolení konkrétní velikosti i s datem dodání.

    Věřím, že nám ještě dáte šanci a jako malou motivaci jsme Vám poslali na email slevový kód speciálně pro Vás. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Omlouvám se, že jsme nedostáli Vašemu očekávání, děkuji za pochopení a těším se na Váš další nákup.

    Hezký zbytek dne. :)

    Vojta, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránke uvedené skladom a následne po týždni telefonát vraj ich už nemajú

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý den,

    hluboce se omlouvám za námi způsobené komplikace. :(

    Bohužel se brýle na naší prodejně ztratily, což není obvyklé a celou situaci řešíme. Mrzí mě to, určitě jsme s Vámi měli rychleji komunikovat a nabídnout adekvátní alternativy. S kolegy na zákaznické péči jsme to již probrali, aby se podobná situace již neopakovala.

    Posílal jsem Vám email se zajímavou alternativou, budu rád, když dáte vědět, zda by se Vám líbila. :)

    Ještě jednou se omlouvám a děkuji za pochopení.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Patrik, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoručeno zboží

    Je fér přidat i negativní recenzi, když vyplývá z negativní zkušenosti. Nabízet na e-shopu produkt který není dostupný není úplně skvělá vizitka e-shopu. Doufam, že už se to nezopakuje. Možná příště ta recenze dopadne líp.

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobré odpoledne, Soňo,

    děkujeme za nákup a za recenzi a omlouvám se, že to tentokrát nevyšlo kvůli naší chybě. :(

    Zboží bylo skladem u dodavatele, jak je vidět na detailu produktu, ale bohužel se jednalo o chybu v systému, kdy kus fyzicky nebyl. Určitě na zobrazení produktů, které nejsou přímo u nás, zapracujeme, aby se to již neopakovalo.

    Jako alespoň malou omluvu byste měla mít na emailu slevový kód přímo pro Vás, nezapomeňte ho u další objednávky uplatnit. :)

    Ještě jednou se omlouvám a přeji hezký zbytek dne. :)

    Patrik, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá čekací doba objednaného zboží.

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste nebyla s dodací dobou spokojena. :(

    Ponožky byly dostupné skladem u dodavatele, jak vidíte vždy po zvolení konkrétní velikosti, včetně předpokládaného data dodání (u vás mělo být 24.6.). Kolega je hned v den objednávky 16.6. v 18:05 nechal převézt, k nám přijeli ráno 21.6. a ten samý den ve 12:44 jsme celou objednávku předali dopravci a 24.6. byla doručena. Velice se omlouváme, že jsme dostupnost lépe nekomunikovali. Určitě na tom zapracujeme.

    V případě jakýchkoli otázek jsem Vám k dispozici. Na veškeré zpětné vazbě nám velmi záleží.

    Hezký zbytek dne. ;)

    Patrik, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Fajn zákaznický servis.
    • Už podruhé se mi stalo, že mi byla zrušena objednávka obchodem, protože neměli zboží na skladě.

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a ještě jednou se omlouvám za komplikace, které jsme Vám způsobili. :(

    Jsem rád, že poslední objednávka už proběhla naprosto hladce a těším se na Vaše další nákupy.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Patrik, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednávku jsem urgoval, protože od potvrzení objednávky už nebyla ze strany obchodu žádná reakce. Nejprve urgence mailem. Na tu nikdo nereagoval. Objednávku jsem poté úspěšně urgoval telefonicky. Zde musím pochválit slečnu nebo paní se kterou jsem hovořil. Nemám tušení, za jak dlouho bych se objednaného zboží dočkal, pokud bych objednávku neurgoval. Přitom jsem zboží uhradil ihned kartou a při objednání bylo uváděno, že zboží bude doručeno do dvou dnů. Asi jsem zvyklý ze strany e-shopů na rychlejší reakci a pružnější komunikaci. Pokud budu opět objednávat nějaké cyklistické zboží, raději zůstanu u osvědčených prodejců.

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi a omlouvám se za námi způsobené komplikace.

    Mám pocit, že Vaše objednávka musela být snad prokletá. :( Sešlo se několik nešťastných situací, které vedly ke zpoždění dodání.

    Vidím, že jste 17.6. objednal a očekával doručení 19.6. Osmnáctého jste posílal email s urgencí, který jsme hned řešili, ale interní chybou nevyřešili včas a poté už s kolegyní mluvil telefonicky. Kolegyně dle tel. dohody dohledání zaurgovala a předpokládali jsme odeslání objednávky ten samý den. Bohužel se situace dále zkomplikovala, když jsme držák kvůli naší skladové chybě nenašli a položku jsme museli převézt z jiné pobočky. To vedlo k dalšímu zdržení a odeslání Vaší objednávky až následující ráno.

    Tento nešťastný výsledek nás velice mrzí a omlouváme se za způsobené komplikace. Rozhodně toto není náš standardní postup. S kolegy jsme vše řešili, abychom do budoucna zamezili vzniku podobné situace. O zdržení jste měl být určitě informován.

    Snažíme se neustále zlepšovat logistické a komunikační procesy, aby k takovýmto chybám nedocházelo. Velmi si vážíme zpětné vazby, jako té Vaší, díky čemuž jsme schopni vylepšovat zkušenosti našich zákazníků.

    Jako alespoň malou omluvu jsem Vám poslal na email slevový kód. Doufám, že budeme mít možnost Vás při Vašem příštím nákupu potěšit a třeba se dočkáme i lepší recenze :)


    Hezký zbytek dne. ;)

    Patrik, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar nedorazil ani po 10 dňoch !

    Reakce obchodu Ski a Bike Centrum Radotín

    Dobrý deň, Jozef,

    ďakujem za recenziu, ešte raz sa ospravedlňujem za oneskorenie a som rád, že nakoniec všetko dobre dopadlo. :)

    Mrzí ma, že sa nám oneskoril prevoz tovaru, ktorý bol skladom u dodávateľa a namiesto sľúbených 8 dní všetko trvalo 11 dní. Určite na tom zapracujeme.

    Pevne verím, že pri ďalšej objednávke pôjde už všetko hladko.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Patrik, SBCR

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přilba se po prvním použití rozbila, obchod mi jí okamžitě nevyměnil, budu čekat na reklamaci nevím jak dlouho. U pultu jsem čekal 20 minut, nešla jim tiskárna.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedodáno i když obchod uváděl. že má zboží na skladě- neměl !!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V poznámce jsem uvedl, že bych prosil zaslat dárkový certifikát v kartónové podobě. Byl to dárek narozeninám a na telefonní lince mi to poradili.