Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jediné, čo som od obchodu dostal, sú nevyžiadané reklamné správy, s ktorými som nedal súhlas. Verím, že aspoň peniaze za nedodaný tovar v blízkej dobe uvidím.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Takhle velky eshop a platite dopravu pri doduceni i pri vraceni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo doručeno na obchod, nebylo mi oznámeno, že je již na prodejně… zboží jsem naštěstí dosud neplatila.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po objednání a zaplacení zboží, které bylo uváděno skladem, přišlo pouze info, že skladem není a už týden se nic neděje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávka nedodána, obchod mlčí … ;-(
  • Nedoporučuje obchod

    Při objednání bylo u zboží uvedeno že je skladem a po čtyřech dnech mi bylo řečeno že je objednáno u dodavatele a termín dodání nevi. Dovolat se do tohoto obchodu je zcela nemožne!!! Už nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatil a zatím mi nebylo doručeno

    Trošku dlouho to trvá když si u vás něco kpupím :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží bylo deklarované, že je skladem... Po několika dnech SMS, že je zboží objednáno u dodavatele a termínem dodání cca 3 týdny... Nicméně stále na eshopu uvádějí, že je skladem...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V e-shopu nemají věci, které mohou skutečně prodat

    Zadala jsem objednávku ponožek a ex post mi byl zaslán e-mail, že ponožky nemají a byl mi poslán odkaz na jiné ponožky - naprostý nesmysl, když jsem si vybrala jedny ponožky, tak asi chci ty a ne jiné. To se rovnou mohu podívat znovu do jiných e-shopů. Pokud nejsou, nemají být k dispozici zákazníkovi k nákupu (nemá tam být ani vyprodáno, prostě se nemají vygenerovat ve vyhledávači). Nechápu, že toto se ještě v dnešní online době stává, že si obchody toto neumí ohlídat, aby vše sedělo (tzn. co prodávají, to mají). Jediné štěstí, že jsem neplatila rovnou při nákupu online kartou a nemusím tak ještě řešit, zda mi to bude zaplacené zpět. Příště budu kupovat jinde, aby se situace neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Radotín má dobré parkování
    • vysoké ceny
    • oblečení v Radotíně vystaveno podle značek - nepřehledné
    • plášť na skladě jenom jeden lichý
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikoval viac než 1 pracovný deň po vytvorení objednávky a až na dotaz poskytol informáciu že tovar nie je k dispozícii a objednávku musia zrušiť. Potom nech nezavádzajúci zákazníkov a neposielajú SMS s potvrdením objednávky! Ak tovar nie je k dispozícii napriek skutočnosti že je na stránke uvedený ako dostupný, majú kontaktovať zákazníka obratom a nenechávať ho čakať!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží již týden nedorazilo, důvod mi není znám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží (pláště) mělo dorazit ve středu a nedorazilo ani v pátek. V pátek přišla sms "pracujeme na objednávce". Koupil jsem narychlo jinde, bohužel dráž a horší

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Strašně dlouhá doba doručení zásilky od objednání. V dnešní době cca 1 týden, to je moc.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to týden co jsem objednal zboží na skladě a stále ještě nepřišlo.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po zaplacen částky bankovním převodem stále čekám na zboží,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Servis v obchodě je mizerný, obsluha pomalá, nemá přehled o zásobách ani možnosti zboží objednat (Garmin)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Držák na mobilní telefon SP Connect přišel rozbalený se známkami použití. Je funkční a nebudu ho vracet neboť jsem na něj dlouho čekal.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zatím produkt nedorazil, chybí informace o stavu objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neinformují

    Musím říct že teda první a zároveň i poslední zkušenost žalostná. Zboží jsem objednal v pondělí, mělo přijít ve středu. Dnes je úterý dalšího týdne a objednávku jsem musel stornovat protože jí vůbec neměli na skladě. To jsem se tedy dozvěděl ale až dnes, po telefonátu, kdy jsem sám musel volat abych zjistil co se děje. Obchod totiž nějakou informaci o komplikaci nedává. Vlastně i dovolat se mi trvalo pár minut. Chyba se stát samozřejmě může. Ale kontaktovat zákaznika, je podle mě, přinejmenším slušnost. Doufám že mi teda aspoň peníze zpět příjdou co nejdříve.